En een goede morgen!quote:Op donderdag 6 december 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe meer duidelijk willen we het hebben dat Brian (met in zijn kielzog Amanda) dient te winnen nu blijkt dat achter Lieke heeft gesuggereerd Huub ten gunste van dit drakerige duo te laten vallen?
Zelfs de logica van verhaalliijnen lijkt ondergeschikt aan de beoogde winst voor Brian.
Voplgens het Hokje is de aanranding nooit gebeurd en was het Lieke haar eigen schuld dus zou het switchen van Lieke naar BA niet meer dan een logische stap zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe meer duidelijk willen we het hebben dat Brian (met in zijn kielzog Amanda) dient te winnen nu blijkt dat achter Lieke heeft gesuggereerd Huub ten gunste van dit drakerige duo te laten vallen?
Zelfs de logica van verhaalliijnen lijkt ondergeschikt aan de beoogde winst voor Brian.
Wat ik me altijd afvraag bij uw advies, volgt Erica deze adviezen ook op ????quote:Op donderdag 6 december 2007 07:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat is ook het fijne van mijn beroep ALTIJD het beste voor een ander willen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we onze eigenste DrsH voor.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:03 schreef DrsH het volgende:
En dan wordt het nu tijd voor de opsteker van de morgen, wie schrijft hem??????
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Huub heeft nu bijna een jaar DGK intensief gespeeld. Niks 'layed-back' maar afwachten wat er ging gebeuren.. maar er vol voor gaan. Snode plannen beramen, ruzie maken, discussies voeren, lol maken... en is ook nog eens verliefd geworden. Een relatie is op zich vaak al ingewikkeld genoeg, laat staan een relatie binnen DGK. Daarbij zijn het beide 'haantjes' die zich het kaas niet van het brood laten eten en hebben beide een ego om U tegen te zeggen. (Brian heeft het wat dat aangaat een stuk gemakkelijker. Hij bepaalt wat er gaat gebeuren en Amanda volgt gedwee.. doet ze dat niet dan zet hij haar even onder de douche en weet ze weer wat haar plaats is. )
Dat Huub er nu (even?) helemaal doorheen zit kan ik me voorstellen. Hij heeft een jaar keihard gewerkt en weet donders goed dat zijn grootste tegenstander al tokkelend op zijn gitaar vakantie zit te vieren. Brian en Amanda aanpakken wordt door het hokje gewoon niet toegelaten.. (als laatste voorbeeld het niet mogen 'beigen' van Amanda met heur haar..).
Als Huub besluit om niet terug te keren na zijn jaardag heb ik daar alle begrip voor.. en is hij in mijn ogen de winnaar!!
Erica en ik zijn een twee eenheid dus vul maar inquote:Op donderdag 6 december 2007 09:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag bij uw advies, volgt Erica deze adviezen ook op ????![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Ik haat het dat als ik tekst heb getypt en ik zet er een smilie achter dat me tekst verdwijnt![]()
Hmzz hier heb ik me twijfels toch over. Erica kotst Lieke ook uit!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Erica en ik zijn een twee eenheid dus vul maar in![]()
![]()
Dat word een douchewandje.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz hier heb ik me twijfels toch over. Erica kotst Lieke ook uit!
quote:Kijk naar het recente realityverleden
Ik heb eens in de VPRO-gids geschreven dat ik De Gouden Kooi een geweldig televisieprogramma vind – zoals Frans de Waal de apen bestudeert, bestudeer ik de inwoners van De Gouden Kooi – , en dat leidde ertoe dat Catherine Keyl haar abonnement op de gids opzegde omdat zij het niet prettig vond dat daarin wansmaak tot kunst werd verheven.
Dit gaf mij een dubbel gevoel; ik was verbaasd (heeft Catherine Keyl een abonnement op de VPRO-gids?) en tegelijkertijd trots (ik heb Catherine Keyl boos gemaakt!). Maar goed, mijn lijstje Niet te Versmaden Winter-tv zou niet compleet zijn zonder de Kooi, dus bij deze: Catherine, zeg niet op!
De Gouden Kooi is natuurlijk niet winter-tv per se, het is tv van alle seizoenen, maar ik zal me beperken tot de ontwikkeling die er sinds deze winter gaande is.
Veel mensen vinden programma’s zoals De Gouden Kooi verwerpelijk omdat de deelnemers gek zouden kunnen worden doordat zij 24 uur per dag opgesloten zijn in een villa die door Jan des Bouvrie is ingericht. Nu is dat inderdaad een reële vrees, maar kijk naar het recente realityverleden. Ik geloof niet dat de deelnemers van Big Brother last gekregen hebben van het post-Big-Brother-stresssyndroom. Zij zijn na het programma gewoon weer reisleider geworden, of styliste, of Ruud.
Maar in De Gouden Kooi zit een vrouw, Nadia, die sinds een paar weken toch echt tekenen van lichtelijke gekte vertoont. Zo barst zij om de haverklap in luid gehuil uit, om dan weer met de eerste de beste man in het huis in bed te duiken. Deze week kwam het bewijs dat Nadia definitief gek geworden is. Zij vertelde aan de andere bewoners dat ze in de Kooi zwanger was geworden en de baby had moeten laten aborteren, en die baby zelfs al een naam had gegeven: Brooke.
Bij navraag bleek dat Nadia helemaal niet zwanger was geweest, maar het alleen maar even had gedacht. En dat ze voor de zekerheid alvast een naam voor de niet-bestaande baby had bedacht, en constant naar Brooke refereerde, alsof Brooke reeds een levend, kruipend kindje was en niet een wat verlate eisprong.
Tja, nu wordt het misschien toch tijd dat de RTL-psycholoog aanrukt voor een sessie met Nadia. Al vindt de voice-over van de Kooi dat helemaal niet nodig. Die noemde Nadia altijd ‘drama queen in opleiding’. Nu is Nadia gewoon gepromoveerd tot ‘drama queen’.
Tja geen idee,quote:Op donderdag 6 december 2007 09:26 schreef Copycat het volgende:
Over columns gesproken: moet Amanda nu voortaan in haar eentje girltalken of gaat Lieke de plek van Nadia innemen?
Ik mag die Aaf welquote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Vandaag is de column van Aaf Brandt Corstius in NRC-Next geheel gewijd aan DGK en in het bijzonder aan de gekte van Nadia. Gelukkig staat ie ook op de digitale versie en hoef ik niets over te tikken:
[..]
Brian zal ook wel de column van Nadia overnemen. Dat zal voor hem een fluitje van een cent zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:26 schreef Copycat het volgende:
Over columns gesproken: moet Amanda nu voortaan in haar eentje girltalken of gaat Lieke de plek van Nadia innemen?
Ik erger me regelmatig aan die kutkaboutah maar hij is in mijn ogen de onbetwiste winnaar van het irritantste programma ooit, genaamd De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Als Huub besluit om niet terug te keren na zijn jaardag heb ik daar alle begrip voor.. en is hij in mijn ogen de winnaar!!
Nee hoor ik ben tegen zinvol geweldquote:
Onderschrift van een foto van Selene, Lieke en Amanda.quote:23:09 Linda, Roos en Jessica...
Eat your heart out!
Ik vind dat een logische redenering, want die twee hebben toch altijd ruzie, totdat ze naar bed gaan.gewoon kappen met die handel.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:03 schreef schatje het volgende:
Het zal wel weer niet lang duren voordat Huub en Lieke ruzie krijgen. Ik denk dat ze met de verjaardag van Selene een morgenavond bonje krijgen omdat Huub in haar ogen flirt met Selana's vriendinen, ze geen aandacht krijgt en hij gaat drinken. Deborah Flens adviseert Lieke dan idd om nu tocht echt helemaal met Huub te breken, ook qua vriendschap. Dat Amanda een nieuw vriendinnetje krijgt. Samen met Brian hebben ze dan ook een meerderheid.
Dit is echt het toppuntquote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Uit het VV topic van Soylent:
[..]
Onderschrift van een foto van Selene, Lieke en Amanda.
Beetje pijnlijk aangezien 'Roos' ofwel Guusje Nederhorst al jaren dood is.
Beauty & de Nerd winnaar.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:47 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat hebben ze er nou in gezet,niet te geloven,zeker een neefje van Jaap,een Billy Turf,Model.
Tsjonge, dat noem ik echt een forse misser zeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zie je niet zo snel bij de wasbakquote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
Is het Jaap of toch........?????
[ afbeelding ]
Mensen worden ook wel eens vergeleken met Elvis, en die is al jaren dood.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
Wie is Casper?????
De nerd die met Selene gewonnen heeftquote:Op donderdag 6 december 2007 10:05 schreef Darklight het volgende:
wie is Jeroen?
Hij is uitgenodigd voor de verjaardag van Selene. Nog drie vriendinnen, alle drie ook Beauty's, komen ook nog.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:12 schreef Darklight het volgende:
En wat doet die daar?
Toch geen gastspeler?
Precies, geheel vrijwillig zal hij daar vast niet naar binnen zijn gestapt.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is uitgenodigd voor de verjaardag van Selene. Nog drie vriendinnen, alle drie ook Beauty's, komen ook nog.
De kans is groot dat hij door z'n contract verplicht is aan DGK mee te werken
Geen uitslaapdag voor haar...dus gewoon rond 9 uur Palma op je dak.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:31 schreef fredfik het volgende:
waarom is die del zo vroeg op??
Is Nadia al ergens opgenomen eigenlijk of heeft iemand haar al in de PC Hooftstraat gesignaleerd? Of misschien wel in Alphen aan den Rijn bij de liefde van haar leven Dennix?quote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Vandaag is de column van Aaf Brandt Corstius in NRC-Next geheel gewijd aan DGK en in het bijzonder aan de gekte van Nadia. Gelukkig staat ie ook op de digitale versie en hoef ik niets over te tikken:
[..]
Amen.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Huub heeft nu bijna een jaar DGK intensief gespeeld. Niks 'layed-back' maar afwachten wat er ging gebeuren.. maar er vol voor gaan. Snode plannen beramen, ruzie ....... is hij in mijn ogen de winnaar!!
Kasjee de luuks? Dat is fonetisch voor het mij totaal onbekende magazine Cachet Deluxe of zo?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:14 schreef Varen het volgende:
Amanda heeft een intervieuw met het blad Kasjee de luuks gehad.
Ze weet niet meer wat er gevraagd werd
Blad komt uit het zuiden des lands, volgens Amanda. Ik heb het opgeschreven, hoe Brian en Amanda het uitspraken:)quote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kasjee de luuks? Dat is fonetisch voor het mij totaal onbekende magazine Cachet Deluxe of zo?
Zoiets, op Google kan ik alleen een band vinden met die naam.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kasjee de luuks? Dat is fonetisch voor het mij totaal onbekende magazine Cachet Deluxe of zo?
Luc zei dat er een band was, die zo heetquote:Op donderdag 6 december 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets, op Google kan ik alleen een band vinden met die naam.
Brian heeft het ook over Goeiemoggel!!!. Das echt een top plaatje!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoiets, op Google kan ik alleen een band vinden met die naam.
Je moet maar durvenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:23 schreef Varen het volgende:
Brian krijgt gitaarles van James
Yesssssss..... mag ik hierbij een verzoekje om caps indienenquote:Op donderdag 6 december 2007 11:18 schreef Clank het volgende:
Even ter info speciaal voor Desii.. Ivar komt vandaag pianoles geven.
Doe ik!!!quote:Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef Desii het volgende:
knip dubbel
Ik zit met verbazing naar die gast te kijken en luisteren, nerd is een understatement.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:28 schreef petraa het volgende:
De Nerd voelt zich absoluut niet op zijn gemak en is soort van contactgestoord!
Nope, Huub is aan het oefenen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:31 schreef petraa het volgende:
Is Ivar er al, ik hoor pianospelen, maar de streams zijn op Brian en Palma
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:31 schreef Meganog het volgende:
De gitaarleraar staart wezenloos naar de plasma, waarschijnlijk probeert hij zich mentaal voor te bereiden op de gitaarterror van zijn pupil.
Bij Brian baart oefening geen kunst, alleen maar nog meer hoogmoed.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Ik heb veel geoefend. En met tijd. Ik kijk op m'n horloge en speel iedere dag 1 uur. Dat laat wel zien dat ik heel veel oefen !"
Jammer, al maakt hij er 8 uur per dag van, het laat echt niet zien dat er iets van terecht komt
Brian begrijpt het waarschijnlijk ook niet, maar knikt instemmend.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens de gitaarmeneer speelt Brian sophisiticated......ehm.
[ ] gitaarleraar is pas vorige week afgestudeerd als leraarquote:Op donderdag 6 december 2007 11:43 schreef beequeen het volgende:
Volgens de gitaarmeneer speelt Brian sophisiticated......ehm.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Mika25 het volgende:
[..]
[ ] gitaarleraar is pas vorige week afgestudeerd als leraar
[ ] gitaarleraar is verslaafd aan de crack, en is wanhopig voor een baan
[ ] gitaarleraar had nog wat paddos in de auto liggen
Wat heeft Selene met Don Diablo (Double D)?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef T-lex het volgende:
Kan die Luc niet gewoon lekker naar huis gaan ofzo...![]()
Heb Selene een kaart gestuurd voor d'r verjaardag, met Don Diablo op de voorkant. Natuurlijk leuk voor haar maar ook om Luc te stangen.![]()
Want die kon er al niet tegen dat ze een foto van Don naast d'r bed had. Hoop dat hij vandaag binnen komt daar.
En Brian en Amanda vindt hij echte bourgeoisie?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:53 schreef Varen het volgende:
Jeroen vindt Jaap en Huub boerenmensen
Heel simpel...die ziet ze wel zitten...quote:Op donderdag 6 december 2007 11:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat heeft Selene met Don Diablo (Double D)?
Aha. Bedankt!quote:[b]Op donderdag 6 december 2007 12:00
Heel simpel...die ziet ze wel zitten...![]()
Ze liep steeds te lullen, dat ze hem op de booschappenlijst wou zetten enzo.
Toen ze hem in een tijdschrift zag staan heeft ze die foto uitgeknipt en in het fotolijstje op d'r nachtkastje gedaan. Maar Luc was daar niet zo van gescharmeerd, dus zit er nu een kaart in.
Het hele DD verhaal begon als een grapje. Het hokje speelde mee door z'n naam 'n paar keer op de plasma te zetten. Vervolgens ging Selene daar op door en werd het een spelletje met 'achter'quote:Op donderdag 6 december 2007 12:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aha. Bedankt!
Maareh, hebben Selene en Luc nu ook een relaasie, aangezien ze de foto van DD heeft verwisseld voor een kaart omdat LL dat niet zo flex vond?
Nu even wel maar dat komt omdat Huub even een ander speeltje heeft, Jeroenquote:Op donderdag 6 december 2007 12:05 schreef Varen het volgende:
Huub is veel relaxter als Lieke niet in de buurt is.
Ja, ze is weer lekker vrolijkquote:Op donderdag 6 december 2007 12:11 schreef beequeen het volgende:
Het zonnetje in huis is ook uit bed, Lieke.
Er wordt voornamelijk geleuterd.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian : "Dit is mooi zeg, ik hou wel van jazz"
James : "Dit is soul, jazz speel je heel anders"
Volgens mij zei Huub ook nog: Jeroen doet lelijk tegen mij (ofzoiets). En Lieke zei: net goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:11 schreef Varen het volgende:
Lieke komt. Huub: kus kus.
Lieke wil geen kus.
Verstond ik ook, Lieke is weer niks vriendelijkquote:Op donderdag 6 december 2007 12:13 schreef ruby het volgende:
[..]
Volgens mij zei Huub ook nog: Jeroen doet lelijk tegen mij (ofzoiets). En Lieke zei: net goed.
Blijkbaar grappig bedoeld...maar toch.
Ik hou er ook niet van. Niet nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
Vind niemand hier nu Huub vervelend, zoals hij tegen Jeroen doet?
ik wel
Uitermate vervelendquote:Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
ik wel
Blijkbaar is Huub opgelucht omdat het weer "goed" is met Lieke en gaat ie weer een beetje stoer doen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Uitermate vervelendEn regelmatig knap onbeschoft.
Volgens mij doet Huub dat altijd bij mensen die er net inkomen. Effe testen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
ik wel
Bitchfight!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene belt met 'achter'. Haar haarstukken schijnen echt vernield te zijn door Amanda.
De eerste keer dat ze ze aan Amanda aanbod, zei ze zelfs dat Amanda ze wel mocht houden (iets van 49 euro per stuk). Amanda sloeg dat af.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Selene belt met 'achter'. Haar haarstukken schijnen echt vernield te zijn door Amanda.
Jazeker wel. Ik vind Huub heel min als hij zo doet. De keren tegen het bezoek van Eric spanden de kroon. Het is een venijnige kant van hem die ik niet snap.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:14 schreef blomst het volgende:
ik wel
Het is gewoon machogedrag. Even je territorium afbakenen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik vind Huub heel min als hij zo doet. De keren tegen het bezoek van Eric spanden de kroon. Het is een venijnige kant van hem die ik niet snap.
Dragen alle vrouwen daar haarstukken?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe reageert Amanda hierop?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:10 schreef Meganog het volgende:
Amanda komt binnen.
Haar haar is weer volledig geruineerd.
Selene is boos omdat ze haar werk 'verneukt'.
Zou ie het vanwege de "hoge amusementswaarde" doen?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik vind Huub heel min als hij zo doet. De keren tegen het bezoek van Eric spanden de kroon. Het is een venijnige kant van hem die ik niet snap.
Mee eens.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat alles is? Het komt op mij zo snoeihard en onnodig gemeen over.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is gewoon machogedrag. Even je territorium afbakenen.
Selene zei dat ze de stukken maar eerst met shampoo moest wassen en Amanda antwoordde daarop dat ze dat gisteren al had gedaan.quote:
Maar dat is het ook gewoon hoor. Eerst even uitmaken wie er de baas is. Zodra jeroen stopt met terugvechten gaat het minder worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat alles is? Het komt op mij zo snoeihard en onnodig gemeen over.
Als ik het goed begrijp was Amanda bezig een plukje haar (van haar eigen haar) te knippen - om de juiste kleur te kunnen bepalen .......quote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef Meganog het volgende:
Er is weer eens een haartragedie aan de gang voor de verandering.
Da's niet zoals het ging met die 2e date van Eric... die goeie man deed niets en werd tot op het bot gepest (Alex heette ie dacht ik, verpleegkundige). Misschien heb je wel gelijk, maar het voelt als een sadistisch kantje van Huub.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat is het ook gewoon hoor. Eerst even uitmaken wie er de baas is. Zodra jeroen stopt met terugvechten gaat het minder worden.
Luc logeert er (misschien krijgen ze hem niet weg, maar da's wat anders) en Selene was zojuist nog in beeldquote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Heb 2 simpele vragen, gaarne simpel antwoord:
Is luc nu die nieuwe vaste bewoner ipv DenniX?
Is Selene er nog.?
Nee - Jaquote:Op donderdag 6 december 2007 12:31 schreef PumaStreamer het volgende:
Heb 2 simpele vragen, gaarne simpel antwoord:
Is luc nu die nieuwe vaste bewoner ipv DenniX?
Is Selene er nog.?
Misschien is de triangel meer geschikt voor Brian. Meer kan ie niet denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
En waarom heeft Brian nog steeds MuziekLes...zijn ze nou zo dom bij RTL...Die jongen is A muzikaal als een nachtegaal met een keelaandoening. OMG...GET A HINT BRIAN>>>>Noob...
Kennelijk moet Brian op gezette tijden onderhouden worden... meer dan anderen. Eerlijk is het niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef PumaStreamer het volgende:
En waarom heeft Brian nog steeds MuziekLes...zijn ze nou zo dom bij RTL...Die jongen is A muzikaal als een nachtegaal met een keelaandoening. OMG...GET A HINT BRIAN>>>>Noob...
sjenk you...jah mijn streams lopen effe niet...ben flink aan het downloaden namelijk. dus jah.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Luc logeert er (misschien krijgen ze hem niet weg, maar da's wat anders) en Selene was zojuist nog in beeld
5 minuten goed in de maat spelen op een triangel is niet eens eenvoudig (seieus!).quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien is de triangel meer geschikt voor Brian. Meer kan ie niet denk ik.
Precies. Maar dat mag natuurlijk niet van die zure pannekoek achter.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef schatje het volgende:
Huub moet die jongen met rust laten en zijn pijlen richten op Amanda en/of Brian.
Lafbek.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:45 schreef Nomrc2 het volgende:
nerd is errug slim en laat zich door niemand weglullen
Dat is dan al weer een goed begin van de dagquote:Op donderdag 6 december 2007 12:11 schreef Varen het volgende:
Lieke komt. Huub: kus kus.
Lieke wil geen kus.
Poging tot girltalk over een cadeautje.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:47 schreef ruby het volgende:
Amanda wil even met Lieke praten.
krek zo.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:43 schreef schatje het volgende:
Huub moet die jongen met rust laten en zijn pijlen richten op Amanda en/of Brian.
Lafbek.
Dit gaat over een dis, die Def Rhymes heeft geschreven over Lieke. Luc vertelde vannacht dat hij onder druk werd gezet (door Def Rhymes) om de cd in de villa te brengen (sanctie was dat anders de distributie van Luc cd zou worden geboycot. DF heeft daar iets mee te maken). Luc heeft het geweigerd en nu blijkt Brian die song op CD te hebben.quote:
Vervolg: Ze heeft geen tieten dus geef ik Kim mijn banaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:55 schreef Disana het volgende:
Huub vertelde dat Def Rhymez een rap voor Lieke had geschreven. Lieke zelf schijnt er totaal niet opgereageerd te hebben. Hij laat de rap horen ('zieke Lieke zit achter hem aan').
Wat knap dat je het kon verstaan. Ik hoorde alleen een hoop herriequote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef schatje het volgende:
Wat kinderachtig die tekst over Lieke over geen tieten.
Ach ja, Holland he: plat is 'leuk'.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vervolg: Ze heeft geen tieten dus geef ik Kim mijn banaan.
Wat een sicko.
Die Def is sowieso te kinderachting voor woorden.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:56 schreef schatje het volgende:
Wat kinderachtig die tekst over Lieke over geen tieten.
Wat toevallig weer Brian heeft hem op cd.Die gozer krijgt ook echt alles van achter.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit gaat over een dis, die Def Rhymes heeft geschreven over Lieke. Luc vertelde vannacht dat hij onder druk werd gezet (door Def Rhymes) om de cd in de villa te brengen (sanctie was dat anders de distributie van Luc cd zou worden geboycot. DF heeft daar iets mee te maken). Luc heeft het geweigerd en nu blijkt Brian die song op CD te hebben.
Tuurlijk die moeten de aardige spelen en ondertussen stookt Brian Huub op.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Meganog het volgende:
Brian en Amanda doen aardig tegen Jeroen.
Dat is Jeroen, de nerd van Selene.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Sonique het volgende:
Wie is die gast?
Is dat de nieuwe miljonair?
Opvallend ja. Gisteren, toen Luc het tegen hem vertelde, wist hij nog van niets en vandaag heeft hij hem toevallig al op de pcquote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat toevallig weer Brian heeft hem op cd.Die gozer krijgt ook echt alles van achter.
Hij lachte ook wat schamper op dat voorstel en zei : "Alweer"quote:Op donderdag 6 december 2007 13:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze willen Jeroen gaan "pimpen".
Laat die jongen toch gewoon zichzelf zijn
Nee nee, dat is typisch bij Brian en Amanda enzo. Daar mag je vooral niet jezelf zijn...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:00 schreef Kaleddis het volgende:
Ze willen Jeroen gaan "pimpen".
Laat die jongen toch gewoon zichzelf zijn
Letterlijk gehoord.Denk dat Lieke anders gewoon een toneelhaak krijgt.Konden ze bij Sylvia ook zo goed.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:02 schreef Taurus het volgende:
Wat een achterlijk lijntje, in de OP beschreven. Ik geloof niet dat de redactie zo dom is, sorry hoor, dat is namelijk én niet geloofwaardig voor het publiek, en niet voor de spelers zelf. Is dit letterlijk zo gehoord of zijn dit conclusies van streamers?
Dan maar dat, lijkt me. Wanneer wordt Brian gestuurd om vriendjes met Huub te worden?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Letterlijk gehoord.Denk dat Lieke anders gewoon een toneelhaak krijgt.Konden ze bij Sylvia ook zo goed.
van mij mag hetquote:Op donderdag 6 december 2007 13:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Denk dat Lieke anders gewoon een toneelhaak krijgt.
Waar bemoeit dat kind zich mee? Mafketel.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Kaleddis het volgende:
Palma vraagt wat Jeroen wil drinken.
Selene zegt tegen Palma dat ze hem maar water moet geven
Misschien heeft Luc ingezien dat Brian en Amanda uiteindelijk een stel stumperts bijelkaar zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het opvallend dat Luc nu opeens zoveel met Huub optrekt, eerst was hij toch Brian z'n brotha
Het schijnt echt zo besproken te zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:02 schreef Taurus het volgende:
Wat een achterlijk lijntje, in de OP beschreven. Ik geloof niet dat de redactie zo dom is, sorry hoor, dat is namelijk én niet geloofwaardig voor het publiek, en niet voor de spelers zelf. Is dit letterlijk zo gehoord of zijn dit conclusies van streamers?
Ze zegt het voor z'n eigen gezondheid. Laat het hem dan ook zelf beslissenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Waar bemoeit dat kind zich mee? Mafketel.
Wat is er dan met Japie?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:07 schreef kit2u het volgende:
de afgunst in de blik van Jaap zegt genoeg.
Valt wel mee, vannmorgen trok Luc juist meer met Brian op. Toen ging het ook over die dis van Def R, Luc kreeg de CD van Brian.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:05 schreef Kaleddis het volgende:
Vind het opvallend dat Luc nu opeens zoveel met Huub optrekt, eerst was hij toch Brian z'n brotha
Japie doet net of Jeroen concurrentie voor hem is.quote:
Nadia slikte alles in .....quote:Op donderdag 6 december 2007 13:13 schreef Sonique het volgende:
'Wanneer komt de baby'
Deed Nadia ook niet altijd vitaminen innemen?
MAar dit bevestigd toch dat Nadia zwanger was en eruit is gegaan vanwege haar zwangerschap...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:14 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nadia slikte alles in .....
Luc zei vanochtend, hij staat op die cd die ik heb meegenomen. Toen ging Brian gelijk luisteren. Amanda vroeg eerst is het waar van Def dat hij Lieke een hoer noemde en toen volgde het gesprek van Luc dat hij de cd had meegenomenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Opvallend ja. Gisteren, toen Luc het tegen hem vertelde, wist hij nog van niets en vandaag heeft hij hem toevallig al op de pc
Heb je nog niet gehoord dan dat Nadia gisteren in de kliniek was. Liposuctie bij Brooke, de baby had een te dikke buik.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:15 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar dit bevestigd toch dat Nadia zwanger was en eruit is gegaan vanwege haar zwangerschap...
Iemand linkje naar die dissquote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Lieke tegen die sukkel van een financieel en geestelijke failliete Def Rhymz gezegd/gedaan dat hij zo over de piss is dat ie er zelfs een diss aan wijdt?
Misschien wilde hij wel meer van Lieke en kreeg hij niets.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Wat heeft Lieke tegen die sukkel van een financieel en geestelijke failliete Def Rhymz gezegd/gedaan dat hij zo over de piss is dat ie er zelfs een diss aan wijdt?
Hem netjes op zijn plaats gezet toen hij Kim lastig vielquote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Lieke kwam voor Kim op, omdat Def het nodig vond om Kim te betasten!quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Lieke was niet van hem gediend en maakte hem heel erg duidelijk dat hij z'n handen thuis moest houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Toen hij in dat hok was kon hij zijn handen niet van Kim afhouden, daar werd Lieke pissed om en heeft dat tegen hem gezegd.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:21 schreef Copycat het volgende:
Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden op Limewire.quote:
Arme Jaap.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Japie doet net of Jeroen concurrentie voor hem is.
Hij wil de enige dikzak in huis zijn
Ik weet niet zeker of Jeroen van mening is dat ze slap lult. Hij is een echte nerd en heeft het gewoon niet in de gaten. Kleding boeit hem waarschijnlijk helemaal niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:29 schreef ruby het volgende:
Selene hecht heel veel belang aan gepaste kledij voor feestjes.
Jeroen vindt 'r maar slap lullen geloof ik.
Hoe komt ze er dan bij dat ze een interview heeft gegeven aan een blad met die naam?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Caché de Luxe is dus toch een band en geen blad zoals Amanda dacht. Brian heeft deze band voor haar verjaardag uitgenodigd.
http://www.cachedeluxe.com/
Daarom juist.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of Jeroen van mening is dat ze slap lult. Hij is een echte nerd en heeft het gewoon niet in de gaten. Kleding boeit hem waarschijnlijk helemaal niet.
Ze had een interview gegeven aan een blad en was de naam vergeten. Vervolgens zag ze op de agenda die naam en trok daaruit de conclusie dat dat het blad was .........quote:Op donderdag 6 december 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe komt ze er dan bij dat ze een interview heeft gegeven aan een blad met die naam?
We hebben het over Amanda hè? Volgens Brian is de naam van dat blad Quattro maar ook dat zegt me niks, ken jij het?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe komt ze er dan bij dat ze een interview heeft gegeven aan een blad met die naam?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:36 schreef beequeen het volgende:
We hebben het over Amanda hè? Volgens Brian is de naam van dat blad Quattro maar ook dat zegt me niks, ken jij het?
Lekkere muziek...quote:Op donderdag 6 december 2007 13:31 schreef beequeen het volgende:
Caché de Luxe is dus toch een band en geen blad zoals Amanda dacht. Brian heeft deze band voor haar verjaardag uitgenodigd.
http://www.cachedeluxe.com/
Weet ik niet, hij had zich wel opgegeven voor beauty and the nerd toch?quote:Op donderdag 6 december 2007 13:50 schreef mazaru het volgende:
Waarom wil iedereen nou perse mensen veranderen die er niet volgens de norm uitzien?
Daar kan ik me zo boos over maken.
Laat die jongen lekker. Volgens mij heeft hij zelf geen problemen met zijn uiterlijk.
Dat heb ik ook al gedachtquote:Op donderdag 6 december 2007 13:10 schreef Sonique het volgende:
Ik denk trouwens dat Luc en Selene al een koppel waren voordat ze in DGK zaten.
Ja.. en dat vermoeden had ik toen ookquote:Op donderdag 6 december 2007 14:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Werd dat ook niet gezegd over Nadia en Dennis?
Ricardo, leraar Portugees.quote:Op donderdag 6 december 2007 14:12 schreef blomst het volgende:
wie is die man nu weer.?
Is misschien een keer leuk voor een DGK of BB, stelletjes!quote:Op donderdag 6 december 2007 14:14 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja.. en dat vermoeden had ik toen ook
....het feit dat ze nog niet met Luc geneukt heeft, zoals haar is opgedragen?quote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef STAP01 het volgende:
Selene: Hoi met Selene, ik wil graag mijn excuus aanbieden voor.........
quote:Op donderdag 6 december 2007 14:24 schreef Meganog het volgende:
[..]
....het feit dat ze nog niet met Luc geneukt heeft, zoals haar is opgedragen?
'... het feit dat ook ik als gastspeler geen leven in de brouwerij weet te brengen.'quote:Op donderdag 6 december 2007 14:21 schreef STAP01 het volgende:
Selene: Hoi met Selene, ik wil graag mijn excuus aanbieden voor.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |