En een goede morgen!quote:Op donderdag 6 december 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe meer duidelijk willen we het hebben dat Brian (met in zijn kielzog Amanda) dient te winnen nu blijkt dat achter Lieke heeft gesuggereerd Huub ten gunste van dit drakerige duo te laten vallen?
Zelfs de logica van verhaalliijnen lijkt ondergeschikt aan de beoogde winst voor Brian.
Voplgens het Hokje is de aanranding nooit gebeurd en was het Lieke haar eigen schuld dus zou het switchen van Lieke naar BA niet meer dan een logische stap zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:58 schreef Copycat het volgende:
Hoe meer duidelijk willen we het hebben dat Brian (met in zijn kielzog Amanda) dient te winnen nu blijkt dat achter Lieke heeft gesuggereerd Huub ten gunste van dit drakerige duo te laten vallen?
Zelfs de logica van verhaalliijnen lijkt ondergeschikt aan de beoogde winst voor Brian.
Wat ik me altijd afvraag bij uw advies, volgt Erica deze adviezen ook op ????quote:Op donderdag 6 december 2007 07:46 schreef DrsH het volgende:
[..]
Dat is ook het fijne van mijn beroep ALTIJD het beste voor een ander willen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar hebben we onze eigenste DrsH voor.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:03 schreef DrsH het volgende:
En dan wordt het nu tijd voor de opsteker van de morgen, wie schrijft hem??????
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Huub heeft nu bijna een jaar DGK intensief gespeeld. Niks 'layed-back' maar afwachten wat er ging gebeuren.. maar er vol voor gaan. Snode plannen beramen, ruzie maken, discussies voeren, lol maken... en is ook nog eens verliefd geworden. Een relatie is op zich vaak al ingewikkeld genoeg, laat staan een relatie binnen DGK. Daarbij zijn het beide 'haantjes' die zich het kaas niet van het brood laten eten en hebben beide een ego om U tegen te zeggen. (Brian heeft het wat dat aangaat een stuk gemakkelijker. Hij bepaalt wat er gaat gebeuren en Amanda volgt gedwee.. doet ze dat niet dan zet hij haar even onder de douche en weet ze weer wat haar plaats is. )
Dat Huub er nu (even?) helemaal doorheen zit kan ik me voorstellen. Hij heeft een jaar keihard gewerkt en weet donders goed dat zijn grootste tegenstander al tokkelend op zijn gitaar vakantie zit te vieren. Brian en Amanda aanpakken wordt door het hokje gewoon niet toegelaten.. (als laatste voorbeeld het niet mogen 'beigen' van Amanda met heur haar..).
Als Huub besluit om niet terug te keren na zijn jaardag heb ik daar alle begrip voor.. en is hij in mijn ogen de winnaar!!
Erica en ik zijn een twee eenheid dus vul maar inquote:Op donderdag 6 december 2007 09:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik me altijd afvraag bij uw advies, volgt Erica deze adviezen ook op ????![]()
Goedemorgen trouwens![]()
Ik haat het dat als ik tekst heb getypt en ik zet er een smilie achter dat me tekst verdwijnt![]()
Hmzz hier heb ik me twijfels toch over. Erica kotst Lieke ook uit!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:07 schreef DrsH het volgende:
[..]
Erica en ik zijn een twee eenheid dus vul maar in![]()
![]()
Dat word een douchewandje.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Hmzz hier heb ik me twijfels toch over. Erica kotst Lieke ook uit!
quote:Kijk naar het recente realityverleden
Ik heb eens in de VPRO-gids geschreven dat ik De Gouden Kooi een geweldig televisieprogramma vind – zoals Frans de Waal de apen bestudeert, bestudeer ik de inwoners van De Gouden Kooi – , en dat leidde ertoe dat Catherine Keyl haar abonnement op de gids opzegde omdat zij het niet prettig vond dat daarin wansmaak tot kunst werd verheven.
Dit gaf mij een dubbel gevoel; ik was verbaasd (heeft Catherine Keyl een abonnement op de VPRO-gids?) en tegelijkertijd trots (ik heb Catherine Keyl boos gemaakt!). Maar goed, mijn lijstje Niet te Versmaden Winter-tv zou niet compleet zijn zonder de Kooi, dus bij deze: Catherine, zeg niet op!
De Gouden Kooi is natuurlijk niet winter-tv per se, het is tv van alle seizoenen, maar ik zal me beperken tot de ontwikkeling die er sinds deze winter gaande is.
Veel mensen vinden programma’s zoals De Gouden Kooi verwerpelijk omdat de deelnemers gek zouden kunnen worden doordat zij 24 uur per dag opgesloten zijn in een villa die door Jan des Bouvrie is ingericht. Nu is dat inderdaad een reële vrees, maar kijk naar het recente realityverleden. Ik geloof niet dat de deelnemers van Big Brother last gekregen hebben van het post-Big-Brother-stresssyndroom. Zij zijn na het programma gewoon weer reisleider geworden, of styliste, of Ruud.
Maar in De Gouden Kooi zit een vrouw, Nadia, die sinds een paar weken toch echt tekenen van lichtelijke gekte vertoont. Zo barst zij om de haverklap in luid gehuil uit, om dan weer met de eerste de beste man in het huis in bed te duiken. Deze week kwam het bewijs dat Nadia definitief gek geworden is. Zij vertelde aan de andere bewoners dat ze in de Kooi zwanger was geworden en de baby had moeten laten aborteren, en die baby zelfs al een naam had gegeven: Brooke.
Bij navraag bleek dat Nadia helemaal niet zwanger was geweest, maar het alleen maar even had gedacht. En dat ze voor de zekerheid alvast een naam voor de niet-bestaande baby had bedacht, en constant naar Brooke refereerde, alsof Brooke reeds een levend, kruipend kindje was en niet een wat verlate eisprong.
Tja, nu wordt het misschien toch tijd dat de RTL-psycholoog aanrukt voor een sessie met Nadia. Al vindt de voice-over van de Kooi dat helemaal niet nodig. Die noemde Nadia altijd ‘drama queen in opleiding’. Nu is Nadia gewoon gepromoveerd tot ‘drama queen’.
Tja geen idee,quote:Op donderdag 6 december 2007 09:26 schreef Copycat het volgende:
Over columns gesproken: moet Amanda nu voortaan in haar eentje girltalken of gaat Lieke de plek van Nadia innemen?
Ik mag die Aaf welquote:Op donderdag 6 december 2007 09:24 schreef Copycat het volgende:
Vandaag is de column van Aaf Brandt Corstius in NRC-Next geheel gewijd aan DGK en in het bijzonder aan de gekte van Nadia. Gelukkig staat ie ook op de digitale versie en hoef ik niets over te tikken:
[..]
Brian zal ook wel de column van Nadia overnemen. Dat zal voor hem een fluitje van een cent zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:26 schreef Copycat het volgende:
Over columns gesproken: moet Amanda nu voortaan in haar eentje girltalken of gaat Lieke de plek van Nadia innemen?
Ik erger me regelmatig aan die kutkaboutah maar hij is in mijn ogen de onbetwiste winnaar van het irritantste programma ooit, genaamd De Gouden Kooi.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:05 schreef Clank het volgende:
Als Huub besluit om niet terug te keren na zijn jaardag heb ik daar alle begrip voor.. en is hij in mijn ogen de winnaar!!
Nee hoor ik ben tegen zinvol geweldquote:
Onderschrift van een foto van Selene, Lieke en Amanda.quote:23:09 Linda, Roos en Jessica...
Eat your heart out!
Ik vind dat een logische redenering, want die twee hebben toch altijd ruzie, totdat ze naar bed gaan.gewoon kappen met die handel.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:03 schreef schatje het volgende:
Het zal wel weer niet lang duren voordat Huub en Lieke ruzie krijgen. Ik denk dat ze met de verjaardag van Selene een morgenavond bonje krijgen omdat Huub in haar ogen flirt met Selana's vriendinen, ze geen aandacht krijgt en hij gaat drinken. Deborah Flens adviseert Lieke dan idd om nu tocht echt helemaal met Huub te breken, ook qua vriendschap. Dat Amanda een nieuw vriendinnetje krijgt. Samen met Brian hebben ze dan ook een meerderheid.
Dit is echt het toppuntquote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
Uit het VV topic van Soylent:
[..]
Onderschrift van een foto van Selene, Lieke en Amanda.
Beetje pijnlijk aangezien 'Roos' ofwel Guusje Nederhorst al jaren dood is.
Beauty & de Nerd winnaar.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:47 schreef Jewscky1 het volgende:
Wat hebben ze er nou in gezet,niet te geloven,zeker een neefje van Jaap,een Billy Turf,Model.
Tsjonge, dat noem ik echt een forse misser zeg.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaap zie je niet zo snel bij de wasbakquote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef beequeen het volgende:
Is het Jaap of toch........?????
[ afbeelding ]
Mensen worden ook wel eens vergeleken met Elvis, en die is al jaren dood.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jeroen denk ik.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:04 schreef blomst het volgende:
Wie is Casper?????
De nerd die met Selene gewonnen heeftquote:Op donderdag 6 december 2007 10:05 schreef Darklight het volgende:
wie is Jeroen?
Hij is uitgenodigd voor de verjaardag van Selene. Nog drie vriendinnen, alle drie ook Beauty's, komen ook nog.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:12 schreef Darklight het volgende:
En wat doet die daar?
Toch geen gastspeler?
Precies, geheel vrijwillig zal hij daar vast niet naar binnen zijn gestapt.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Hij is uitgenodigd voor de verjaardag van Selene. Nog drie vriendinnen, alle drie ook Beauty's, komen ook nog.
De kans is groot dat hij door z'n contract verplicht is aan DGK mee te werken
Geen uitslaapdag voor haar...dus gewoon rond 9 uur Palma op je dak.quote:Op donderdag 6 december 2007 10:31 schreef fredfik het volgende:
waarom is die del zo vroeg op??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |