Ik moest juist heel hard om Jaap lachen. Ook wel om Jeroen, superdroog.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jeroen coolZo lekker straight to the point... lacht Jaap in zijn gezicht uit...
Pleasequote:Op woensdag 5 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
Aaaah, Huub en Lieke knuffelen en ze houden van elkaar. Wat een prachtstel! Match made in heaven.
Jeroen mag van mij blijvenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:07 schreef Kinga het volgende:
Ik vind Jeroen coolZo lekker straight to the point... lacht Jaap in zijn gezicht uit...
Volgens mij houdt Lieke meer van Huub dan Huub van Lieke..quote:Op woensdag 5 december 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
Aaaah, Huub en Lieke knuffelen en ze houden van elkaar. Wat een prachtstel! Match made in heaven.
Knap onderbouwdquote:Op woensdag 5 december 2007 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij houdt Lieke meer van Huub dan Huub van Lieke..
[ afbeelding ]
Mijn posticoon, die! Ik heb geen Pietje. Nooit gehad ook maar ik mis dat wel in mijn leven, een Pietje.quote:
Ja, dat heb ik ook zitten denken. Dat dit ook gestuurd wordt maar dit duurt al wel heel lang en ze hebben altijd zo gecommuniceerd. Het kotsen is alleen nieuw.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef Mika25 het volgende:
ZIjn er hier nou echt mensen die geloven dat heel die Huub-Lieke affaire spontaan is?
Nu Nadia en Nix weg zijn moeten de uitzendingen met iets anders gevuld gaan worden, en aangezien er van Wifebeater en Amanda weinig te verwachten valt hou je maar 3 mensen over...
Caramba, dat kutjoch moet op 15 december echt wakkergestompt wordenquote:Op woensdag 5 december 2007 23:11 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Hier zakt mijn broek van af
Hij heeft toch de dag na Amanda's verjaardag zijn 8 uur?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Caramba, dat kutjoch moet op 15 december echt wakkergestompt worden
Niets moet, dat beeld zegt in elk geval helemaal nietsquote:Op woensdag 5 december 2007 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet dat dan ? Is volgens mij duidelijk
Een beschaafd mensquote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Van mij ook.Is een keer heel wat anders.
Het begon ongeveer 1 week voordat WIJ vermoeden dat Nix weg zou gaan. Maar achter wisten ze natuurlijk allang veel eerder dat Nix en Nadia weg zouden gaan, dus de "opbouw" van de nieuwe verhaallijnen werden toen meteen "spontaan" ingezet. Daarvoor hadden ze ook al regelmatig ruzies, maar dat waren korte ruzies die meteen weer uitgesproken werden.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef noekje het volgende:
Ja, dat heb ik ook zitten denken. Dat dit ook gestuurd wordt maar dit duurt al wel heel lang en ze hebben altijd zo gecommuniceerd. Het kotsen is alleen nieuw.
Weet niet preciesquote:Op woensdag 5 december 2007 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft toch de dag na Amanda's verjaardag zijn 8 uur?
Ze weten beide dat de finale er aan zit te komen (February), dan is het gewoon onlogisch dat ze vrijwillig opstappen. Als ze dat doen, dan zal daar een zeer riante oprot-premie tegenover staan natuurlijk.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:13 schreef kit2u het volgende:
is wel een keerpunt.
Huub en Lieke bespreken eigenlijk voor het eerst de mogelijkheid van vertrekken.
Of iets vrijer vertaald: gewoon zin hebben in goede sexquote:Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub wil weten of Lieke wel bij hem in bed komt als ze besluiten weer samen te werken. Dat bed is zo te horen heel belangrijk voor hem ..... Vertaald : Niet durven te laten merken aan Brian en op de streams .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |