ja of regenquote:Op donderdag 20 december 2007 07:33 schreef Crazy-M het volgende:
inderdaad, maar er komt weer mot sneeuw aan
net op het weer
inderdaad altijd hetzelfdequote:Op donderdag 20 december 2007 07:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja of regenzul je zien dat het met kerst weer warm water regent!
Ik ook rond die tijd, ik rijd alleen om 08:45 wegquote:Op donderdag 20 december 2007 07:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad altijd hetzelfde
hmm moet om 9:00 in eindhoven staan .... bij vliegveld .....
denk maar rond 8:00 weg rijd, lekker vroeg, voor de files hoop ik
was om 9:00 netjes optijd aanwezigquote:Op donderdag 20 december 2007 08:22 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd, ik rijd alleen om 08:45 weg
ja het was inderdaad plaatselijk. Ook op het nieuws verteldquote:Op donderdag 20 december 2007 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Heel maf die sneeuw. Vooral dat er een heel duidelijke afbakening was vanochtend. Ik moet een heel stuk lang het kanaal fietsen . En vanaf het ziekenhuis tot de bij de fujii lag vanochtend een laagje sneeuw, maar vanaf de fuji was het weer sneeuwvrij.
ben benieuwd hoe het er vanavond in west uitzietquote:Op donderdag 20 december 2007 15:39 schreef Ace1 het volgende:
Hier in de blaak ligt niks, maar zodra ik zorgvliet binnenrijd ligt er best veel
Ik fietste daar ook, tussen wilhelminapark en het ziekenhuis (die naast het kanaal) lag sneeuw, en daarna 1 of 2 km juist niks..quote:Op donderdag 20 december 2007 12:47 schreef Basp1 het volgende:
Heel maf die sneeuw. Vooral dat er een heel duidelijke afbakening was vanochtend. Ik moet een heel stuk lang het kanaal fietsen . En vanaf het ziekenhuis tot de bij de fujii lag vanochtend een laagje sneeuw, maar vanaf de fuji was het weer sneeuwvrij.
je bent gewoon jaloersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op donderdag 20 december 2007 23:02 schreef krioro het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers
Jij bent dus jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat 20 minuten fietsen naar de stad natuurlijk veel te ver is!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:00 schreef krioro het volgende:
[..]
ja ik las hetwaarom wil je weg?
![]()
goed punt, hoe minder inspanning hoe beter!quote:Op donderdag 20 december 2007 23:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Omdat 20 minuten fietsen naar de stad natuurlijk veel te ver is!
vrienden, familie, verder zien we wel waar we uitkomen.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef Tegan het volgende:
Wat doet iedereen met oud en nieuw? Leuke feestjes in Tilburg?
Naar eindhoven en daar eerst een feest met bekenden en daarna met een gedeelte van de feestgangers door naar de effenaar.quote:Op donderdag 20 december 2007 23:20 schreef Tegan het volgende:
Wat doet iedereen met oud en nieuw? Leuke feestjes in Tilburg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |