Same herequote:Op zaterdag 8 december 2007 08:01 schreef Ruzbeh het volgende:
Het is mij wel gelukt, maar wat zo ongelofelijk stom is, is dat je niet alles tegelijk kan omruilen. Je koopt met je sterren punten, en dan heb je 4 puntenkaarten. 2 waren niet meer beschikbaar.WTF. En de 2 die over waren zijn dan 1200 sterren = 300 punten en de ander 400 sterren = 100 punten. En dan mocht ik alleen 2 kaarten nemen en de derde die ik wilde kopen lukte niet omdat ik al voor vandaag genoeg heb gekocht ofzo.
WTF IS DIT VOOR ONZIN!?
quote:Wii Points Card 500
Deze Wii Points Card kost 2000 sterren.
Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
Wii Points Card 1000
Deze Wii Points Card kost 4000 sterren.
Er zijn nog 0 Wii Points Cards beschikbaar van deze soort.
dat is niet perse onzin, achter de codes zit een bepaald algoritme en de kaarten zullen in batches beschikbaar worden gesteld..quote:Op zaterdag 8 december 2007 08:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Same here
Wat een onzin zeg:
[..]
maarja wat wil je, ze hebben het hoelang geleden al aangekondigd? geen wonder dat het zo rap gaat..quote:Op zaterdag 8 december 2007 10:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Toen ik gisteren keek waren er voor alle kaarten meer dan 500 beschikbaar. Mensen hebben er echt op zitten wachten
NoEquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:25 schreef Ruzbeh het volgende:
Het schijnt dat de Europese No More Heroes geen bloed krijgt net zoals de Japanse versie. Dus alleen de Amerikaanse versie krijgt veel bloed enzo. Dit las ik net, maar ik heb net de gecensureerde versie en de niet-gecensureerde versie gezien en het valt gelukkig wel mee. Maar toch vind ik het helemaal nergens op slaan. En dan wil ik ook weten wie er hier verantwoordelijk voor is.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk laten die vrienden je niet in de regen wachten op het station
quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:41 schreef De_Brandweer het volgende:
hopenlijk laten die vrienden je niet in de regen wachten op het station
Speelt erg goed, ligt prima in de hand en de knoppen voelen goed aan.quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:53 schreef MMaRsu het volgende:
Hmm okay, zou ik kunnen doen idd, speelt die wel een beetje lekker dan?.
En hoe duur zijn die normale cube controllers tegenwoordig? Als ze goedkoop zijn haal ik er wel 1 bij de MM ofzo
ik wacht op die nieuwe tenkaichi 3quote:
Hah, denk het nietquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:01 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
ik wacht op die nieuwe tenkaichi 3online
(ik zou je ownen als jij die game ook had)
ja rot nou op met die spam voordat je een ban aan je broek hebt niemand is hier van gedient met je warez. ga lekker een ander forum volspammen met je modchipsquote:Op zaterdag 8 december 2007 13:12 schreef Nebo het volgende:
Nog een keer:
Vraagje: ik heb mijn nintendo account in het winkelkanaal verbonden met mijn account hier op de pc, maar elke keer als ik in probeer te loggen zegt ie dat er nog geen verbinding is... iemand enig idee wat ik moet doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |