tot eind februari niet boven de nul!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:57 schreef The_S het volgende:
woei, het wordt kouder, maar voor hoe lang?
slim inderdaad om in het binnenland de strooiploegen erop uit te sturen!quote:Op dinsdag 11 december 2007 21:43 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kraakhelder inderdaad.
Mijn broer moet vannacht gaan strooien in regio Eindhoven.
Vandaar dat het zo koud aanvoelt, ondanks de dubbele beglazing en de verwarming die aan staat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:12 schreef Againzender het volgende:
slim inderdaad om in het binnenland de strooiploegen erop uit te sturen!
Twente zit al op -2 op dit moment.
dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 11 december 2007 23:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
tot eind februari niet boven de nul!
Mooie fotoquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zojuist gezien bij RTL weer: een ontzettend gave satellietfoto van zuid-Europa en Afrika (12,5 MB!)![]()
Mooie besneeuwde bergtoppen etc. te zien.
Meer @ http://miravi.eo.esa.int/en/
Harder, 1!quote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef kepler het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard??![]()
Windkracht 0!!
[ afbeelding ]
Of te wel, windstilquote:Op woensdag 12 december 2007 10:53 schreef kepler het volgende:
waait het bij jullie ook zo hard??![]()
Windkracht 0!!
[ afbeelding ]
ja, maar volgens mij komt dat niet zo veel voor toch?quote:
Stilte voor de sneeuwstorm?quote:Op woensdag 12 december 2007 13:05 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, maar volgens mij komt dat niet zo veel voor toch?
Wel lekker rustig na al die harde wind vorige week
ik zit hier in tegen de rookpluimen van Hoogovens te kijken.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
Je kan nu doordat het windstil is al die grote rookpluimen in de Rotterdamse Haven zien. Ziet er vet uit
Ok jij wintquote:Op woensdag 12 december 2007 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zit hier in tegen de rookpluimen van Hoogovens te kijken.
Ik zie altijd de rookpluimen in de Antwerpse haven, ook wel vet.quote:Op woensdag 12 december 2007 15:28 schreef Crazykill het volgende:
Je kan nu doordat het windstil is al die grote rookpluimen in de Rotterdamse Haven zien. Ziet er vet uit
Mooi plaatje, ik krijg spontaan zin in glühwein en een knapperend open haardvuurtje in een donkerbruin cafeetje halverwege een bergtop!quote:Op woensdag 12 december 2007 17:23 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik zie altijd de rookpluimen in de Antwerpse haven, ook wel vet.![]()
In de buurt van dit plaatsje (Morzine,Franse Alpen)
ga ik op wintersport eind januari.
Hopelijk ligt er dan nog sneeuw.![]()
[ afbeelding ]
Juist ja.quote:Op woensdag 12 december 2007 17:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mooi plaatje, ik krijg spontaan zin in glühwein en een knapperend open haardvuurtje in een donkerbruin cafeetje halverwege een bergtop!
Die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 12 december 2007 18:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bel de wouten, bel de wouten!![]()
Das toch nie normaal man.![]()
Vroegah, toen de winters nog koud waren en je naar school kon schaatsen......quote:Op woensdag 12 december 2007 18:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd.![]()
Toen liep ik nog op het schelderijn-kanaal,dat naar Antwerpen loopt.
Tegenwoordig gelooft dat niemand meer.
Ik vergeet nooit meer dat we met de hele straat een enorme sneeuwbal gemaakt hadden, en midden op de weg geplaatst hadden.Auto's konden er niet meer langs.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vroegah, toen de winters nog koud waren en je naar school kon schaatsen......
Wij zijn een keer door de politie van de weg af gestuurd, we waren een glijbaan aan het maken op het asfalt, er lag 30 cm sneeuw, vonden we erg flauw.quote:Op woensdag 12 december 2007 19:24 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ik vergeet nooit meer dat we met de hele straat een enorme sneeuwbal gemaakt hadden, en midden op de weg geplaatst hadden.Auto's konden er niet meer langs.
En natuurlijk de strooiwagens bekogelen.
Haha, ik heb weleens savonds een emmer water over de stoep gegooid, zodat het de volgendequote:Op woensdag 12 december 2007 19:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wij zijn een keer door de politie van de weg af gestuurd, we waren een glijbaan aan het maken op het asfalt, er lag 30 cm sneeuw, vonden we erg flauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |