Bij die brug zijn altijd wel mooie dingenquote:Op donderdag 6 december 2007 18:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jaar of 2 geleden geschoten bij een brug in Delft. Nu zijn er helaas tags overheen gespoten.
Schetsen schetsen schetsen.quote:
Ik vind je echt met oprecht de grootste nerd die hier op het forum rondloopt. Met je politiek correcte antwoorden ook altijdquote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef rutger05 het volgende:
De meeste graffiti is niet meer dan rotzooi gemaakt door compleet ongetalenteerde hufters die niet met hun smerige poten van andermans eigendom kunnen afblijven. Door hun rotzooi ongevraagd op andermans eigendommen te spuiten zorgen zij voor verpaupering en hoge kosten en moeite voor de eigenaren om hun rotzooi weer te verwijderen.
Hij heeft ergens een punt; 90% van de "graffiti" die je ziet zijn lelijke tags. Dat dit voor verpaupering zou zorgen is echter natuurlijk een lachwekkend punt, want ergens in de lelijkheid van een tag zit iets stedelijks wat het voor mij zeer vertrouwd maakt. En iets dat vertrouwd is en zorgt voor een aangenaam gevoel kan nooit verpaupering zijn.quote:Op maandag 31 december 2007 01:47 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik vind je echt met oprecht de grootste nerd die hier op het forum rondloopt. Met je politiek correcte antwoorden ook altijd![]()
Dat je het vandalisme vindt kan ik enigzins nog begrijpen. Maar ongetalenteerd? Laat me niet lachen.
Gerardrutger?quote:Op woensdag 5 december 2007 23:10 schreef rutger05 het volgende:
De meeste graffiti is niet meer dan rotzooi gemaakt door compleet ongetalenteerde hufters die niet met hun smerige poten van andermans eigendom kunnen afblijven. Door hun rotzooi ongevraagd op andermans eigendommen te spuiten zorgen zij voor verpaupering en hoge kosten en moeite voor de eigenaren om hun rotzooi weer te verwijderen.
Ja die ja, aanstellersquote:Op zondag 30 december 2007 21:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat is ook zo ja.
Weet je welk forum ik bedoel? Oranje en zwarte kleuren in layout
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |