Niet eens verkaptquote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef MASD het volgende:
verkapte linkdump.
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:19 schreef broodjekipkerrie het volgende:
foto van je eigen muur?
Kunst maak je op een doek, muur of wat dan ook die van jezelf is, of in opdracht van anderen op een object wat van je opdrachtgever is.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:06 schreef PimSchelp het volgende:
nu vraag ik me af wat vinden jullie van graffiti is het kunst of is het vandalisme ?
Vraag me serieus af of jij het 'cool' zou vinden als je smorgens bij je auto komt en hij is helemaal onder de 'erg mooie' graffiti gespotenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:01 schreef Copycat het volgende:
Er is best mooie graffiti art, vind ik. Maar daar valt een gesprayde Fuck niet onder.
[ afbeelding ]
500,- is een koopje, de boetes liggen tegewoordig hoger hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Mensen die graffiti spuiten moeten mi zeer zwaar gestraft worden. Ik vind het een van de meest geniepige, sluipende vormen van vandalisme. Zowat elk viaduct, elk electriciteitskastje en onbewaakte stadsmuur is wel ondergekalkt met die vieze rotzooi. Je kunt nergens meer rondlopen of rijden zonder met die vetzooi geconfronteerd te worden. En dan niet van die "kunstzinnige" meuk, nee, maar van die gore klote tags die om de tien meter gespoten worden.
Eerste keer oppakken: 500,- boete en 240 uur grafitti schoonmaken met je tandenborstel. Tweede keer oppakken: 5000,- en drie maanden zitten. Derde keer oppakken: twee jaar zitten. Hoe zouden die spuiters het vinden als ik hun huis of auto onder zou spuiten? Blijf verdomme met je poten van andermans spullen af!
Wanneer was dat?quote:het was enige tijd weer helemaal uit het straatbeeld verdwenen.
Best een stuk goedkoper dan dat het nu is....quote:Op woensdag 5 december 2007 21:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Eerste keer oppakken: 500,- boete en 240 uur grafitti schoonmaken met je tandenborstel. Tweede keer oppakken: 5000,- en drie maanden zitten.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zelfs niet gezien.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Vraag me serieus af of jij het 'cool' zou vinden als je smorgens bij je auto komt en hij is helemaal onder de 'erg mooie' graffiti gespoten
Als er voor iedere "FLUOGRX"-neertaggende dwaas, vijf van zulke kunstenaars bestonden, was de wereld een mooie plek.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer:
http://www.dse.nl/node/view/1329
Doet er niet toe, het gaat erom dat jouw eigendommen door van die klootzakken vernield wordt, en of dat nou je auto is of de muur van je huis, ik gok toch dat jij met beide niet echt blij zou zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:17 schreef Roi het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt, zelfs niet gezien.
En een wilde gok, jij ook niet!?
Mooi!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:52 schreef PhysTick het volgende:
Banksy is goed![]()
http://www.banksy.co.uk
Tof!quote:Op donderdag 6 december 2007 09:52 schreef PhysTick het volgende:
Banksy is goed![]()
http://www.banksy.co.uk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Banksy
Geef me jouw adres even, dan spuiten we vanavond al jouw muren vol, kijken of je het dan ook nog leuk vindquote:Op donderdag 6 december 2007 15:11 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Graffiti.
Tags zijn ook prachtig. Graffitispuiters aan de macht.
Terecht, die hufters hebben met hun gore poten van andersmans eigendommen af te blijven. Jij zou het ook niet lekker vinden smorgens een hefitge deuk in je auto te vinden, en of het nou om graffitti gaat of slopen van een auto, het is beide vernielen van andermans eigendom.quote:
Wat de neuk heeft het maken van een tekening op een onbetekenend muurtje te maken met het vernielen van je eigendommen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:57 schreef Sakura het volgende:
[..]
Terecht, die hufters hebben met hun gore poten van andersmans eigendommen af te blijven. Jij zou het ook niet lekker vinden smorgens een hefitge deuk in je auto te vinden, en of het nou om graffitti gaat of slopen van een auto, het is beide vernielen van andermans eigendom.
Eindhovenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer:
http://www.dse.nl/node/view/1329
Vandalisme met moord bestrijden. Held.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:09 schreef Sakura het volgende:
[..]
Geef me jouw adres even, dan spuiten we vanavond al jouw muren vol, kijken of je het dan ook nog leuk vind
Kut graffiti spuiters, allemaal afschieten die vieze vuile gore tering klootzakken.
Heej das in de buurt van (Veenendaal) Arnhem of Utrecht hahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:45 schreef Sheriam het volgende:
Sommige graffiti vind ik wel mooi, dat laatste filmje was heel gaaf en er zijn ook stukken geluidswal enzo die niet 'in opdracht' gemaakt zijn maar die ik toch heel wat liever zie dan al die kale stukken beton! Maar tags en onleesbare krabbels vind ik lelijk, dat is wel vandalisme. En 't moet ook niet over de ramen heengekalkt worden zoals in die eerste twee filmpjes (en al helemaal niet over een voor/achter ruit, da's echt alleen zo veel mogelijk kliederen en kladden want iedereen snapt dat dat er meteen af moet worden gepoetst!)
Dit is eentje waar ik vaak langskom met de trein die ik erg mooi vind, helaas heeft ongeveer een jaar geleden iemand er een heel lelijke rode tag vlak naast gezet, niet helemaal er overheen maar hij stoort me toch elke keer als ik 'm zie![]()
[ afbeelding ]
En ja, zo eentje zou iemand ook wel op mijn muur mogen zetten, als ik zo'n stuk kale muur had... maar ik ben zelf niet zo goed met verf dus ik heb 't al opgelost met klimop en andere klimplanten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |