Wat de neuk heeft het maken van een tekening op een onbetekenend muurtje te maken met het vernielen van je eigendommen?quote:Op donderdag 6 december 2007 19:57 schreef Sakura het volgende:
[..]
Terecht, die hufters hebben met hun gore poten van andersmans eigendommen af te blijven. Jij zou het ook niet lekker vinden smorgens een hefitge deuk in je auto te vinden, en of het nou om graffitti gaat of slopen van een auto, het is beide vernielen van andermans eigendom.
Eindhovenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En meer:
http://www.dse.nl/node/view/1329
Vandalisme met moord bestrijden. Held.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:09 schreef Sakura het volgende:
[..]
Geef me jouw adres even, dan spuiten we vanavond al jouw muren vol, kijken of je het dan ook nog leuk vind
Kut graffiti spuiters, allemaal afschieten die vieze vuile gore tering klootzakken.
Heej das in de buurt van (Veenendaal) Arnhem of Utrecht hahaquote:Op vrijdag 7 december 2007 00:45 schreef Sheriam het volgende:
Sommige graffiti vind ik wel mooi, dat laatste filmje was heel gaaf en er zijn ook stukken geluidswal enzo die niet 'in opdracht' gemaakt zijn maar die ik toch heel wat liever zie dan al die kale stukken beton! Maar tags en onleesbare krabbels vind ik lelijk, dat is wel vandalisme. En 't moet ook niet over de ramen heengekalkt worden zoals in die eerste twee filmpjes (en al helemaal niet over een voor/achter ruit, da's echt alleen zo veel mogelijk kliederen en kladden want iedereen snapt dat dat er meteen af moet worden gepoetst!)
Dit is eentje waar ik vaak langskom met de trein die ik erg mooi vind, helaas heeft ongeveer een jaar geleden iemand er een heel lelijke rode tag vlak naast gezet, niet helemaal er overheen maar hij stoort me toch elke keer als ik 'm zie![]()
[ afbeelding ]
En ja, zo eentje zou iemand ook wel op mijn muur mogen zetten, als ik zo'n stuk kale muur had... maar ik ben zelf niet zo goed met verf dus ik heb 't al opgelost met klimop en andere klimplanten
Wel langs de lijn Utrecht/Arnhem, 't is vlakbij station Bunnik.quote:Op zondag 30 december 2007 05:48 schreef Atreyu het volgende:
[..]
Heej das in de buurt van (Veenendaal) Arnhem of Utrecht haha
toch als je het zo kijkt is het een hele kunst om te maken hoor ik krijg het niet zo netjes voor elkaarquote:Op donderdag 6 december 2007 18:31 schreef Maki-maki. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jaar of 2 geleden geschoten bij een brug in Delft. Nu zijn er helaas tags overheen gespoten.
geloof t of niet maar zelfs bij graffiti heb je bepaalde regels waar je je aan dient te houden, zo spuit je nooit op iemands auto/huis of bv kerk/moskee....quote:Op woensdag 5 december 2007 22:13 schreef Sakura het volgende:
[..]
Vraag me serieus af of jij het 'cool' zou vinden als je smorgens bij je auto komt en hij is helemaal onder de 'erg mooie' graffiti gespoten
Zo dan heeft die aardig wat gespoten want je komt niet zomaar aan zo`n bedrag ...quote:Op zondag 30 december 2007 10:43 schreef Mardoek50 het volgende:
Volgens mij zag ik ergens op TV dat zo'n gast van 18 jaar ofzo 900.000 euro moest betalen voor Graffiti vandalisme. En er werd bij verteld dat je in de States in sommige staten de kans loopt op levenslang als je drie keer gepakt was.
Tja, ik weet ook niet hoe ze aan dat bedrag kwamen. Kan ook zijn dat ik het verkeerd heb verstaan en dat het 90.000 euro was. Het was wel zo dat als iemand iets op een muur had gespoten, hoe klein ook, dat ze dan de hele muur gingen zandstralen en dat liep nogal in de papieren. En het was volgens mij in Antwerpen.quote:Op zondag 30 december 2007 10:52 schreef master_X het volgende:
[..]
Zo dan heeft die aardig wat gespoten want je komt niet zomaar aan zo`n bedrag ...
En dat is ook volkomen logisch, een klein stukje schoonmaken kan niet, je blijft het dan altijd zien.quote:Op zondag 30 december 2007 12:00 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Tja, ik weet ook niet hoe ze aan dat bedrag kwamen. Kan ook zijn dat ik het verkeerd heb verstaan en dat het 90.000 euro was. Het was wel zo dat als iemand iets op een muur had gespoten, hoe klein ook, dat ze dan de hele muur gingen zandstralen en dat liep nogal in de papieren. En het was volgens mij in Antwerpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |