abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55070908
quote:
Op donderdag 6 december 2007 01:25 schreef jeroen25 het volgende:
Je actie was inderdaad idioot.
Je rijbaan verlaten helpt niets omdat die toch al vol staat en de politie zal bij spoed gewoon de vluchtstrook gebruiken. (waar je dus al helemaal vanaf moet blijven)

Je zou aan de officier kunnen schrijven dat je in paniek raakte en of hij daarom wat milder zou willen zijn.
(psychiatrisch rapport dat verklaart dat je zwakbegaafd bent zal zeker helpen )
Dat dus. Gewoon slecht inzicht in de situatie (dat jij opzij gaat heeft natuurlijk geen zin als er nog 10000 auto's voor je staan).
pi_55072972
ik zit nog steeds op uitleg te wachten waarom TS de vluchtstrook opreed...... vluchtstrook is voor pech gevallen en calmiteiten voertuigen (brandweer/politie/ambulance/sleepwagens/rijkswaterstaat/...)
pi_55077335
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:00 schreef hiolpi het volgende:
ik zit nog steeds op uitleg te wachten waarom TS de vluchtstrook opreed...... vluchtstrook is voor pech gevallen en calmiteiten voertuigen (brandweer/politie/ambulance/sleepwagens/rijkswaterstaat/...)
Inderdaad, zou het niet logischer zijn geweest gewoon te blijven staan zodat het voorrangsvoertuig zelf de vluchtstrook kon gebruiken zonder dat de TS hen blokkeerde?
Beter één keer om vergeving vragen, dan tien keer om toestemming.
  donderdag 6 december 2007 @ 13:37:27 #34
30511 Mappy
Piramide van Austerlitz
pi_55077396
quote:
Op donderdag 6 december 2007 13:34 schreef Kogando het volgende:
Inderdaad, zou het niet logischer zijn geweest gewoon te blijven staan zodat het voorrangsvoertuig zelf de vluchtstrook kon gebruiken zonder dat de TS hen blokkeerde?
Dit vraagt om een duidelijk gepainte situatieschets
  donderdag 6 december 2007 @ 17:41:16 #35
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55082326
ik denk dat niemand mij begrijpt, ik zal een paint maken en posten.
  donderdag 6 december 2007 @ 17:45:53 #36
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_55082398
Wel geanimeerd he!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 6 december 2007 @ 18:14:47 #37
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55082913
dit is de paint :

ik hoop dat ie duidelijk genoeg is
pi_55083568
die agent reed dus op de andere baan? en als ik die foto zie hinder je hem idd (hij kan niet naar rechts) ,en jij gaat daarna op de vluchtstrook (is boete).. . maar wat raar is dat ze op de één of andere manier toch je kenteken hebben genoteerd, ONDANKS hun haast en je zegt in de OP dat ze achter je stonden, op paint staan ze naast je Waarom zijn ze éérst naar links gegaan (naast je) en daarna naar rechts (de vluchtstrook), terwijl ze net zo goed gelijk de vluchtstrook op konden (rechts) toen ze achter je stonden??
Mysterieland!!!!!!!!!!!!!
  donderdag 6 december 2007 @ 18:54:39 #39
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55083737
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef Sweetbeach het volgende:
die agent reed dus op de andere baan? en als ik die foto zie hinder je hem idd (hij kan niet naar rechts) ,en jij gaat daarna op de vluchtstrook (is boete).. . maar wat raar is dat ze op de één of andere manier toch je kenteken hebben genoteerd, ONDANKS hun haast en je zegt in de OP dat ze achter je stonden, op paint staan ze naast je Waarom zijn ze éérst naar links gegaan (naast je) en daarna naar rechts (de vluchtstrook), terwijl ze net zo goed gelijk de vluchtstrook op konden (rechts) toen ze achter je stonden??
dat vraag ik me dus ook af
pi_55083988
quote:
Op donderdag 6 december 2007 18:46 schreef Sweetbeach het volgende:
die agent reed dus op de andere baan? en als ik die foto zie hinder je hem idd
Als TS al stilstond op die plek dan kun je hem moeilijk hinderen kwalijk nemen natuurlijk. Dat zou betekenen dat ze de hele file een bon moeten geven Als je stilstond zou ik het zeker voor laten komen, dan is het echt belachelijk.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')