Als TS stilstond op die plekquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef Seneca het volgende:
Dan had je dus gas terug moeten nemen zodat de politie door het gat tussen jou en je voorligger naar de vluchtstrook had kunnen manoeuvreren.
Stil blijven staan tot de file doorrijd, misschien? Of denk ik dan te logisch?quote:
Nee hoor, als de file rustig doorrijdt dan is dat een optie maar als het echt muurvast staat dan lijkt het me geen gek idee om je auto zo te verplaatsen dat de politie er sneller door kan. Ook die paar seconden kunnen schelen.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Seneca het volgende:
Stil blijven staan tot de file doorrijd, misschien? Of denk ik dan te logisch?
Maar als TS daadwerkelijk de laatste in de file was en verder niemand naast zich had, dan is het toch lichtelijk vreemd dat politie eerst links naast 'm gaat staan, om vervolgens dan toch nog de vluchtstrook op te willen...quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef FJD het volgende:
[..]
Nee hoor, als de file rustig doorrijdt dan is dat een optie maar als het echt muurvast staat dan lijkt het me geen gek idee om je auto zo te verplaatsen dat de politie er sneller door kan. Ook die paar seconden kunnen schelen.
Kloptquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:40 schreef Sjeen het volgende:
Maar als TS daadwerkelijk de laatste in de file was en verder niemand naast zich had, dan is het toch lichtelijk vreemd dat politie eerst links naast 'm gaat staan, om vervolgens dan toch nog de vluchtstrook op te willen...
Da's waarquote:Op vrijdag 7 december 2007 13:41 schreef FJD het volgende:
[..]
KloptDus of de politie is dom bezig, of TS vertelt een half verhaal. Beide zijn reële mogelijkheden
Ik snap denk ik nog niet geheel de situatie en daarmee lijkt je verhaal nog niet waterdicht.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:39 schreef citroensjap het volgende:
ik reed een maandje terug rond half 6 van mijn werk naar huis, en ineens staat er een politie auto achter me, met zwaailichten en sirene dus ik wou zo snel mogelijk weg vrijmaken door een andere rijbaan te nemen maar dat kon helaas niet want ik zat aan het einde van een lange fille, het enigste wat ik kon doen was om op de vluchtstrook te gaan rijden zodat hij erlangs kan, dus dat deed ik en ik reed daarnaa de berm in, de politie reed verder over de vlugstrook en ik ging weer terug van de berm af van de vluchstrook af weer in de rijbaan. Ik deed dit alleen zodat de politie erlangs kon. Gister kreeg ik een bon thuis gestuurd van de politie van 340¤, voor de gevolgde redenen : blokkeren van spoed-geval (Politie-Brandweer-Ambulance) en rijden op de vluchtstrook.
wat kan ik hiermee doen?
Dankzij jouw kutkick ben ik wel erg geinteresseerd geraakt in de afloop van deze situatiequote:Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Brad het volgende:
[..]
Ik snap denk ik nog niet geheel de situatie en daarmee lijkt je verhaal nog niet waterdicht.
Hoezo moest je in godsnaam de vluchtstrook op en daarna de berm in, zodat de politieauto de vluchtstrook over kon. Als jij al geen andere kant op kon, dan had jouw uitwijkmanouvre totaal geen zin omdat de auto voor je ook blokkeerde. De politieauto zou dus per definitie de vluchtstrook op gaan.
Kortom, door je paniekactie ben je inderdaad ten onrechte de vluchtstrook op gegaan en heb je de hulpdiensten gehinderd.
edit:
Damn wat een stomme kutkick en verder moet ik gewoon het topic doorlezen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |