abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55098605
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 11:13 schreef Seneca het volgende:
Dan had je dus gas terug moeten nemen zodat de politie door het gat tussen jou en je voorligger naar de vluchtstrook had kunnen manoeuvreren.
Als TS stilstond op die plek
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55100209
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:20 schreef FJD het volgende:

[..]

Als TS stilstond op die plek
Stil blijven staan tot de file doorrijd, misschien? Of denk ik dan te logisch?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_55100345
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:31 schreef Seneca het volgende:
Stil blijven staan tot de file doorrijd, misschien? Of denk ik dan te logisch?
Nee hoor, als de file rustig doorrijdt dan is dat een optie maar als het echt muurvast staat dan lijkt het me geen gek idee om je auto zo te verplaatsen dat de politie er sneller door kan. Ook die paar seconden kunnen schelen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 december 2007 @ 13:40:13 #54
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55100392
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:37 schreef FJD het volgende:

[..]

Nee hoor, als de file rustig doorrijdt dan is dat een optie maar als het echt muurvast staat dan lijkt het me geen gek idee om je auto zo te verplaatsen dat de politie er sneller door kan. Ook die paar seconden kunnen schelen.
Maar als TS daadwerkelijk de laatste in de file was en verder niemand naast zich had, dan is het toch lichtelijk vreemd dat politie eerst links naast 'm gaat staan, om vervolgens dan toch nog de vluchtstrook op te willen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_55100413
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:40 schreef Sjeen het volgende:
Maar als TS daadwerkelijk de laatste in de file was en verder niemand naast zich had, dan is het toch lichtelijk vreemd dat politie eerst links naast 'm gaat staan, om vervolgens dan toch nog de vluchtstrook op te willen...
Klopt Dus of de politie is dom bezig, of TS vertelt een half verhaal. Beide zijn reële mogelijkheden
  Licht Ontvlambaar vrijdag 7 december 2007 @ 13:55:52 #56
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_55100796
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 13:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Klopt Dus of de politie is dom bezig, of TS vertelt een half verhaal. Beide zijn reële mogelijkheden
Da's waar
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 8 december 2007 @ 18:59:24 #57
186123 citroensjap
Just squeeze it!
pi_55129244
de fille stond muurvast, en de politie had bijna de bumper geraakt vandiegene die voor hem reed (zo dicht zat hij op de voorste bestuurder), dus als ik achteruit reed kon hij er nog niet langs, het was gewoon dom van de politie om niet meteen de vluchtstrook te nemen. niet mijn fout.
pi_55129280
ik wil niet verveld doen maar ben je ene vrouw??
nu ik die tekening heb gezien snap ik het
je hebt het gat dus zo klein laten worden dat er niet eens een auto doorheen kon, daarbij kon je beter ff klein stukje achteruit gaan ipv de vluchtstrook op, kortom een vrouwen actie

[ Bericht 61% gewijzigd door RijstNatie op 08-12-2007 19:10:35 ]
Nothing to see here, carry on
  woensdag 9 juli 2008 @ 00:59:40 #59
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_59987357
En hoe is het afgelopen?
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_59992154
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:39 schreef citroensjap het volgende:
ik reed een maandje terug rond half 6 van mijn werk naar huis, en ineens staat er een politie auto achter me, met zwaailichten en sirene dus ik wou zo snel mogelijk weg vrijmaken door een andere rijbaan te nemen maar dat kon helaas niet want ik zat aan het einde van een lange fille, het enigste wat ik kon doen was om op de vluchtstrook te gaan rijden zodat hij erlangs kan, dus dat deed ik en ik reed daarnaa de berm in, de politie reed verder over de vlugstrook en ik ging weer terug van de berm af van de vluchstrook af weer in de rijbaan. Ik deed dit alleen zodat de politie erlangs kon. Gister kreeg ik een bon thuis gestuurd van de politie van 340¤, voor de gevolgde redenen : blokkeren van spoed-geval (Politie-Brandweer-Ambulance) en rijden op de vluchtstrook.

wat kan ik hiermee doen?
Ik snap denk ik nog niet geheel de situatie en daarmee lijkt je verhaal nog niet waterdicht.

Hoezo moest je in godsnaam de vluchtstrook op en daarna de berm in, zodat de politieauto de vluchtstrook over kon. Als jij al geen andere kant op kon, dan had jouw uitwijkmanouvre totaal geen zin omdat de auto voor je ook blokkeerde. De politieauto zou dus per definitie de vluchtstrook op gaan.

Kortom, door je paniekactie ben je inderdaad ten onrechte de vluchtstrook op gegaan en heb je de hulpdiensten gehinderd.

edit:
Damn wat een stomme kutkick en verder moet ik gewoon het topic doorlezen...

edit 2 @ hieronder: dat was de persoon boven mij...

[ Bericht 2% gewijzigd door Brad op 09-07-2008 14:50:33 ]
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 juli 2008 @ 14:16:36 #61
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_59995575
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:59 schreef Brad het volgende:

[..]

Ik snap denk ik nog niet geheel de situatie en daarmee lijkt je verhaal nog niet waterdicht.

Hoezo moest je in godsnaam de vluchtstrook op en daarna de berm in, zodat de politieauto de vluchtstrook over kon. Als jij al geen andere kant op kon, dan had jouw uitwijkmanouvre totaal geen zin omdat de auto voor je ook blokkeerde. De politieauto zou dus per definitie de vluchtstrook op gaan.

Kortom, door je paniekactie ben je inderdaad ten onrechte de vluchtstrook op gegaan en heb je de hulpdiensten gehinderd.

edit:
Damn wat een stomme kutkick en verder moet ik gewoon het topic doorlezen...
Dankzij jouw kutkick ben ik wel erg geinteresseerd geraakt in de afloop van deze situatie

Al nieuwe berichtgeving in een half jaar tijd?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_60011314
wat een agenten zeg. Ze nemen zelfs de tijd om jouw nummerbord op te schrijven terwijl ze haast hebben ergens te komen!
  donderdag 10 juli 2008 @ 02:29:28 #63
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_60011380
TerugVindPenarie
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_60015417
Dus je had niet de vluchtstrook op mogen gaan, want dat heeft je nu een boete opgeleverd, maar je hebt dus OOK een boete gekregen voor het blokkeren van een spoedgeval?

Ik snap het niet. Bedoelen ze daarmee dat je het spoedgeval blokkeerde op het moment dat je de vluchtstrook opging? Op dat moment wordt je dus 2x bekeurd voor hetzelfde. Of bedoelen ze dat je het spoedgeval blokkeerde op het moment dat je nog niet de vluchtstrook opging? In dat geval ben je dus gewoon keihard genaaid, want om het even welke beslissing had je dan een boete opgeleverd.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_60015711
Ja komop met het resultaat, hier kan fok nog wat van leren

Heb ik ook netjes gedaan in de mijne

Bekeuring
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')