quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Een eenrichtingsweg andersom in rijden en dan denken omdat je een vergunning hebt voor paaltjes er onder uit kunnen komen.![]()
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:39 schreef Basp1 het volgende:
Een eenrichtingsweg andersom in rijden en dan denken omdat je een vergunning hebt voor paaltjes er onder uit kunnen komen.![]()
Daar gaat het dus om... Deze scan ga ik iig naar de ovj sturen om de bekeuring aan te vechtenquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Is het vanaf de verkeerde kant een eenrichtingsweg inrijden gelijk aan het overtreden van een inrijverbod?
Ik denk dat het onderscheid is dat een inrijverbod zo'n rond bord is met een rode rand en een witte binnenkant, en dat eenrichtingsverkeer een rood rond bord is met een witte balk er op (ben even te beroerd om plaatjes te zoeken)
Tuurlijk opperkneus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:19 schreef Basp1 het volgende:
Eigenlijk zouden ze voor domme vragen bij het ovj van mensen die overal onderuit willen komen een extra administratie toeslag (die ongeveer gelijk is aan de boete) moeten gaan heffen.
En geldt dat als een inrijverbod? Dat is dus de vraag. Mijn gezond verstand verteld me dat je best een kans hebtquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:23 schreef Adfundum het volgende:
[afbeelding]
C2
lijkt me duidelijk genoeg
Dit geld voor de toegestane rijrichting. Als je dat niet snapt zouden ze je eigenlijk ook nog eens je rijbewijs moeten afnemen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:26 schreef FortunaHome het volgende:
Dat bord is duidelijk inderdaad. Maar op die ontheffing staat dat ik dus een ontheffing heb voor de inrijverboden.
Zucht... voor de laatste keer dat ik op zon nit als jij reageer. ik weet heus wel dat het niet de bedoeling is dat ik met die ontheffing van de andere kant de markt op rijd. het gaat me erom of ik door de onduidelijkheid onder de boete uit kan komen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Dit geld voor de toegestane rijrichting. Als je dat niet snapt zouden ze je eigenlijk ook nog eens je rijbewijs moeten afnemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |