quote:
Dat is hem helemaalquote:Op woensdag 5 december 2007 19:03 schreef Bravebart het volgende:
Laatste post uit het vorige topic:
[..]
Stuur ze even een mailtje zou ik zeggen, wie weet krijg je snel wat terug. Ik kan het je iig even niet vertellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 19:12 schreef roburt het volgende:
weet iemand welke nummer je hier hoort?
http://www.modelscoutsnetwork.com/
Dit om king cool's post niet verloren te laten gaanquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Helaas is er op internet niets te vinden over de soundtrack van "Fear of the dark" Heeft misschien iemand deze film of weet iemand toevallig waar deze soundtrack wel te vinden is. Bedankt alvast
idemquote:
Axe reclame: Dawn Landes - Straight Linesquote:Op woensdag 5 december 2007 21:09 schreef Sjoe538 het volgende:
Ik zoek 2 nummers;
Nummer van de nieuwe AXE reclame (boomchikiwawa w/e) in het restaurant, wat een bek trekt ze btw![]()
Nummer op de achtergrond van de Seat reclame waar vrouw en kinderen verdwijnen wanneer hij rijdt..
yaaayy heil Lennyquote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
She moves in her own way - kooks
Heil Lenny.
Bedankt man!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:42 schreef IMWeasel het volgende:
[..]
Axe reclame: Dawn Landes - Straight Lines
Seat reclame: Terra Diablo - Disappearing Act
Lenny! Wat een briiljante, vriendelijke en behulpzame post!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
She moves in her own way - kooks
Heil Lenny.
haha.. hoi BrandXquote:Op donderdag 6 december 2007 07:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Lenny! Wat een briiljante, vriendelijke en behulpzame post!![]()
![]()
![]()
+3 van mij
99 cent @ itunes storequote:Op donderdag 6 december 2007 00:44 schreef Sjoe538 het volgende:
[..]
Bedankt man!
Kan alleen die disappearing act nergens down.. kopen
Nee, het origineel is van Fleetwood Mac.quote:Op donderdag 6 december 2007 16:36 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ik zoek ook een nummer..
Origineel is Dreams van de Corrs..
"Dreams" dus, van Deep dish.quote:een tijdje geleden, iets voor de zomer meen ik.. Kan ook eerder of later.. weet het dus eigenlijk niet zo goed, was er een soort van mix, nummer was iets sneller wel weer gezongen door een vrouw, beetje in de dance stijl. Heb ook al Fleetwood mac gehad maar dat is em ook niet.
Iemand enig idee?
Thunder only happens when it's raining
Players only love you when they're playing
yeh, women they will come and they will go
When the rain washes you clean you'll know, you'll know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |