you're in my heart you're in my soulquote:Op donderdag 13 december 2007 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer en ik weet - bijna - zeker dat die van Rod Stewart is, maar het kan maar zo dat het toch net een andere artiest is met eenzelfde rauwe stem.
Het is een rustig, langzaam nummer.
Het nummer begint dacht ik met iets als.. I've been...
en dat couplet eindigt dan in... with my heart.. of of my heart... een van twee, maar het woord 'heart' wordt een beetje zo gezongen 'heeeeeeeeart'.
Ik heb al op wiki gezocht en tussen allerlei lyrics en het is niet:
You're in my heart
Have I told you lately
This old heart of mine
Rythm of my heart
Faith of the heart
My heart can't tell you no
Iemand?
BVD.
Zeg maar de eerste van de opties "die zijn het in ieder geval niet" die genoemd werd?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:48 schreef BrandX het volgende:
Artist: Stewart Rod
Song: Youre in My Heart
haha, lol, ja ik las het en editte mijn post net op het moment dat jij deze posttequote:Op donderdag 13 december 2007 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg maar de eerste van de opties "die zijn het in ieder geval niet" die genoemd werd?.
Rod Stewart - Every beat of my heart?quote:Op donderdag 13 december 2007 15:26 schreef OldJeller het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer en ik weet - bijna - zeker dat die van Rod Stewart is, maar het kan maar zo dat het toch net een andere artiest is met eenzelfde rauwe stem.
Het is een rustig, langzaam nummer.
Het nummer begint dacht ik met iets als.. I've been...
en dat couplet eindigt dan in... with my heart.. of of my heart... een van twee, maar het woord 'heart' wordt een beetje zo gezongen 'heeeeeeeeart'.
Ik heb al op wiki gezocht en tussen allerlei lyrics en het is niet:
Faith of the heart
Have I told you lately
My heart can't tell you no
Rythm of my heart
The first cut is the deepest
This old heart of mine
You're in my heart
You wear it well
Iemand?
BVD.
Rod Stewart - "I Don't Want To Talk About It"quote:I can tell by your eyes that you've prob'bly been cryin' forever,
and the stars in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.
I don't want to talk about it, how you broke my heart.
If I stay here just a little bit longer,
If I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
If I stand all alone, will the shadow hide the color of my heart;
blue for the tears, black for the night's fears.
The star in the sky don't mean nothin' to you, they're a mirror.
I don't want to talk about it, how you broke my heart.
if I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
I don't want to talk about it, how you broke this ol' heart.
if I stay here, won't you listen to my heart, whoa, heart?
My heart, whoa, heart.
JA! JA!quote:Op donderdag 13 december 2007 16:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
Rod Stewart - "I Don't Want To Talk About It"
Jaaa thanks, tering wat een vette plaat !quote:Op woensdag 12 december 2007 21:30 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Jona Lewie - Stop The Cavalry
Rihanna - Don't Stop The Musicquote:Op donderdag 13 december 2007 18:35 schreef GatussoBM het volgende:
Ik zoek een nummer, dat qua genre in de dance richting zit.
JE hoort dan heel vaak in het nummer een spaansachtige (kan ook andere taal) latina meid die iets zegt van, come se come se, masoeké, come se comee se, masoeké etc etc. Ik heb geen idee hoe je het opschrijft, maar hoor het soms op 538 of slam fm (voor het laatst 2 weken terug).
Ja klopt, maar dat ene Ma say ma sa, Ma ma coo sa Ma say ma sa, Ma ma coo sa stukje komt toch voor uit de wat oudere dance/house platen?quote:Op donderdag 13 december 2007 18:36 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Rihanna - Don't Stop The Music
Als aanvulling op Bullet-tooth:quote:Op donderdag 13 december 2007 18:54 schreef GatussoBM het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat ene Ma say ma sa, Ma ma coo sa Ma say ma sa, Ma ma coo sa stukje komt toch voor uit de wat oudere dance/house platen?
Ik zweer het dat ik dit wel eens jaren terug al gehoord heb!
Mark Ronson feat. Amy Winehouse - Valeriequote:Op donderdag 13 december 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
ik denk dat het nummer dat ik zoek van amy winehouse is.
gister zag ik een video clip. in die clip speelt een mannenband van 3 op een podium en dan nodigen ze meiden op het podium. een meid daarvan lijkt op amy winehouse. het nummer is rettroachtig en het kan zijn dat het een mashup was met een andere lied.
The Chemical Brothers - The Salmon Dancequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer met een video clip waarin een jongen naar een aquarium kijkt. In dat aquarium zitten wat vissen waarvan twee een nummer ten gehore brengen. Eentje is een kogelvis die uitzet met een soort van bas geluid( hij loopt alleen jammerlijk niet synchroon met het geluid) en de andere verzorgt de tekst.
Ik hoorde het nummer gister en kon me alleen de clip erbij voor de geest halen, nummer omschrijven met tekst snippets zal me ook niet lukken
help!
The Chemical Brothers - The Salmon Dancequote:Op vrijdag 14 december 2007 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer met een video clip waarin een jongen naar een aquarium kijkt. In dat aquarium zitten wat vissen waarvan twee een nummer ten gehore brengen. Eentje is een kogelvis die uitzet met een soort van bas geluid( hij loopt alleen jammerlijk niet synchroon met het geluid) en de andere verzorgt de tekst.
Ik hoorde het nummer gister en kon me alleen de clip erbij voor de geest halen, nummer omschrijven met tekst snippets zal me ook niet lukken
help!
Check, check, dubbel checkquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:21 schreef donroyco het volgende:
[..]
The Chemical Brothers - The Salmon Dance
Inderdaad, weet je dan ook die andere?quote:
Laidback Luke & Steve Angello - Otherwize Thenquote:Op vrijdag 14 december 2007 12:19 schreef Tommzzz het volgende:
Ik ben op zoek naar dit nummer:
http://www.speedyshare.com/240404440.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |