dank.quote:Op zondag 16 december 2007 20:38 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mogelijke nummers:
- instrumentale versie van Truth Hurts - Addictive
- instrumentale versie van Timbaland ft. Magoo - Indian Flute
- Arash - Boro Boro
en nog meer van Arash..
Hep Stars - The Birds In The Skyquote:Op zondag 16 december 2007 20:32 schreef AlmightyArjen het volgende:
ik heb een nummer op de radio gehoord en volgens mij is het vrij recent deel van tekst:
.... birds in the sky
....
.... makes me wonder why, makes me wonder why
....
lalalalalalaha...
Ja, vaag ja, iemand??
en dan wellicht in een 'modern' jasje, maar dat weet ik dan nietquote:Oh the birds in the sky looking down wondering why
Why can't I stop my crying look around and stop to hide
How I wish I could be like a bird oh so free
if I was I could go flying instead of sitting crying
I look around the world until I found my little girl
Nee, volgens mij niet. Ik heb hem al een paar keer op de radio gehoord en is volgens mij vrij recent. en als ik *ahum* bij de downloads van emule kijk, dan staat-ie er geen eens tussen terwijl normaal gesproken elk modern nummer er wel tussen staat...quote:Op zondag 16 december 2007 20:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hep Stars - The Birds In The Sky
[..]
en dan wellicht in een 'modern' jasje, maar dat weet ik dan niet
BX = ouwe muts![]()
Craig David - Hot Stuffquote:Op maandag 17 december 2007 09:49 schreef elpatsjieno het volgende:
Ik zoek een nummer waarin een sample van let's dance van David Bowie wordt gebruikt?
Ben er zelf inmiddels achtergekomen d.m.v. een mailtje naar de NOSquote:Op zondag 16 december 2007 12:08 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Iemand die deze weet? Nog altijd niet kunnen vinden. De meeste sites geven nog Moke - Last Chance aan, maar dat is de oude achtergrond muziek...
Kijk, eigen initiatiefquote:Op maandag 17 december 2007 14:16 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Ben er zelf inmiddels achtergekomen d.m.v. een mailtje naar de NOS.
Reverend & the Makers - Heavyweight Champion of the World![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=fmfFmxJhtxU
Iets van de Scene of de Dijk?quote:Op maandag 17 december 2007 07:48 schreef Tippy het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke artiest + nummer dit is, alvast bedankt
track_01.mp3
Sean Paul - Like Gluequote:Op maandag 17 december 2007 15:58 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat is de naam van dit nummer van Sean Paul,
http://www.youtube.com/watch?v=kggteNyRTpw
Het is een remix maar het nummer dat ik bedoel begint op 05.02
Dat is snel, thx.quote:Op maandag 17 december 2007 16:02 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Sean Paul - Like Glue
Je weet wat Google is he? Dan typ je in Sean Paul en de woorden die je hoort, oftewel "stick to my girls like glue".
In de tijd dat ik dacht zal ik gaan leren buikdansen had ik een paar nummers gedow...geluisterd van Omar Faruk Tekbilek, Hossam Ramzy, George Abdo en The Farah Dance Orchestraquote:Op zondag 16 december 2007 20:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
dank.
mischien andere mensen nog meer ideeen?
mmm... misschien een onbekend nummer van maud??quote:Op maandag 17 december 2007 16:34 schreef eChOeS_2003 het volgende:
Ik heb ooit eens via bluetooth dit nummer gekregen, maar helaas is het MP3'tje slechts 56kbit/s.. Weet iemand een titel/zanger hiervan? Op de songtekst vinden Google/Yahoo/AltaVista weinig.
Hmm.. zal eens gaan kijken! Wel een goede tip, had er zelf nog niet aan gedachtquote:Op maandag 17 december 2007 18:50 schreef bonzai-bart het volgende:
[..]
mmm... misschien een onbekend nummer van maud??
Stem lijkt in mijn oren wel redelijk te kloppen in ieer geval..
Juist dit is hem, Bedankt.quote:Op zondag 16 december 2007 19:58 schreef donroyco het volgende:
[..]
Starkillers - Discoteka (Erick E Remix)
Alex Kunnari - Lifter(Original Mix)quote:Op maandag 17 december 2007 19:42 schreef Bob-B het volgende:
Ik hoorde op de radio een nieuw trance achtig nummer met daarin een chinees deuntje erin, leek op een snaar instrument, iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |