Ik heb 1 week gelden nog in een zandbak moge spelen van mijn mistress, dus dat kan ook jaquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Vaag. Ben al meer dan 20 jaar vegetarier. Ik dacht dat alleen kinderen dat konden krijgen. Had ze een keer toen ik 5 was ofzo door in vieze zandbakken te spelen...
Het is dus vleesgerelateerd.
Gatverdamme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien door vlees, lijkt me wellicht de reden aangezien gourmet gisteren aan de gang was... maar god weet wat nog meer mogelijkheden er zijn om die krengen op te lopen"If God didn't want us to masturbate he would've made our arms shorter"
Je krijgt het ook van sla als je dat niet goed wast of van huisdieren en dan met name honden en kattenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Vaag. Ben al meer dan 20 jaar vegetarier. Ik dacht dat alleen kinderen dat konden krijgen. Had ze een keer toen ik 5 was ofzo door in vieze zandbakken te spelen...
Gatverdamme
3 cm2 vlees.. das wel een erg plat stukkie vlees zekerquote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Myers het volgende:
Gourmetten
10 minuten wachten op een stukje vlees van 3 cm2
Wormen krijgen van een stukje vlees van 3 cm2
Heeft niet zo heel veel met je weerstand te maken, als jij bijvoorbeeld zand gaat eten (quote:Op woensdag 5 december 2007 17:47 schreef Farenji het volgende:
Pff ik eet wel eens rauw vlees (als ik het gemarineerd heb, om even voor te proeven, lekker!) en heb nog nooit beesten in mijn hol gehad. Waarschijnlijk heb je gewoon de weerstand van een kasplant.
Of lag dat vlees al 3 dagen buiten de koelkast ofzo?
ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:20 schreef Piemol het volgende:
Wat nog het meest ranzigste is van het gebeuren
Ik had een spiegel op de grond en ik ging er gehurkt boven staan en je ziet dus die fakking reetkevers er uit komen en weer terugtrekken
! Mocht je ooit last hebben van wormpjes, kijk er nooit naar want dan gaat het alleen maar meer jeuken aan je hol
:R
Ik zie het ook helemaal voor me hoe je gebukt in je eigen aars staat te koekeloeren en die kutbeesten uit staat te schelden!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:20 schreef Piemol het volgende:
Ik had een spiegel op de grond en ik ging er gehurkt boven staan en je ziet dus die fakking reetkevers er uit komen en weer terugtrekken
Jij hebt het niet begrepen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef Qasi het volgende:
Je moet je reet ook afvegen als je hebt zitten schijten
Kan ook van kattenstront komen als ik het goed heb. En die schijten nog wel eens regelmatig in zandbakkenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Gatverdamme
Laat je dus neuken door de buurman TSquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Rosbief het volgende:
En als ze in aanraking met sperma komen gaan ze dood.
Made in de poepert + sperma dodelijk voor madequote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Rosbief het volgende:
En als ze in aanraking met sperma komen gaan ze dood.
Kun je ze gewoon naar buiten hengelen. (auw)quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Buschetta het volgende:
trouwens wel makkelijk als je sport visser bent
das een oorwurmquote:Op woensdag 5 december 2007 22:26 schreef Elixabete het volgende:
Ik dacht dat dit ze waren![]()
[ afbeelding ]
een oorwurm???? moet ik hier nog serieus op gaan ookquote:
LOL dit zijn vleeseters die ik poste.quote:
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:06 schreef mcDavid het volgende:
Je mag best zeggen dat je in de zandbak gespeeld hebt hoor!
quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Buschetta het volgende:
trouwens wel makkelijk als je sport visser bent
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Piemol het volgende:
Ik keek daarstraks in de spiegel en die klootzakjes glippen er half uit en glijden dan weer terug naar binnen![]()
![]()
![]()
Klopt daarom raad ik, als E-dokter, de TS te stoppen met eten van zandgebak.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:43 schreef afcajos het volgende:
[..]
Heeft niet zo heel veel met je weerstand te maken, als jij bijvoorbeeld zand gaat eten () heb je ook zo last van die dingen. Daarom hebben kinderen er altijd meer last van. En in combinatie met rauw vlees heb je ze zo.
Ik lachtequote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef Piemol het volgende:
Klacht : dat moge duidelijk zijn wat de klacht is
$%$^& beesten!
neee!quote:Op donderdag 6 december 2007 00:00 schreef Elixabete het volgende:
[..]
LOL dit zijn vleeseters die ik poste.
Centipede is de naam van mijn vriendelijke rups
Die eten muizen en vogelspinnen.
http://nl.youtube.com/watch?v=2f5gBFMMmGc&feature=related
en hier een lekkere zwarte![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=3APJA0EedSE&feature=related
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef NoBody122 het volgende:
Earthworm Jim has made yet another victim
Hoe fucking vaak heb je dan wel niet wormen gehad als je bananen snoepjes linked aan die medicijnen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef WalterSobchak het volgende:
Misschien dat jullie het allemaal vergeten zijn, maar als kind heeft iedereen dit wel eens gehad. Wij kregen een heel smerig kuurtje dat zogenaamd naar banaan smaakte. Ik lust nog steeds die bananen snoepjes niet, omdat het op wormenkuur lijkt.
Niks aan de hand verder, alleen een beetje irritant. Volgende keer beter je handen wassen. Oh, en niet krabben, want de eitjes die ze net buiten je holletje leggen, gaan overal doorheen (kleren), en komen onder je nagels terecht. Vingertjes naar de mond, en het circeltje is rond..
quote:Als kind had ik veel last van wormpjes. Er ging geen maand voorbij of daar waren ze weer. De wormpjes zelf hoorde je er niet over horen klagen; blijkbaar bood ik een goed thuis voor opeenvolgende generaties. Wat ik overigens nooit snapte waren de schaarse perioden van leegstand. Ik kon me voorstellen dat de wormpjes op een dag uitsterven, maar het was me een raadsel hoe de nieuwe lading dan weer binnen kwam. Stiekem met de koffers gepakt langs mijn bovenbeen? Dat dacht ik niet.
Wel had ik de beestjes tot op grote hoogte gepersonificeerd. Ik zag ze gezellig wonen in hun uitgegraven holen. Ik had zo bedacht dat dit in familieverband gebeurde. Natuurlijk gingen de jonge wormpjes niet naar school, maar ze leerden wel de kunstjes van het vak. Samen met de oudsten trokken ze er elke nacht op uit. In de nacht zijn ze actief, omdat hun habitat dan minder beweeglijk is. De oudsten kennen alle gevaren van de donkere berg, weten wanneer zij rommelt en verdwijnt in het einde van alles; een groot blauw water, waarna de duisternis weer sluit.
Iedere dag is het raak en zijn er slachtoffers. Ik zie ze verwoed spartelen, krampachtig klampend aan de wanden van hun volgelopen grotjes. Ook ik schiet vol en trek snel door om de beestjes uit hun lijden te verlossen. Mijn wormpjes, mijn kleine bruine kameraadjes.
Ergens op mijn twaalfde was het ineens afgelopen Het heeft twee jaar geduurd voor ik kon doorspoelen zonder een blik over mijn schouder. Toen was ik het kwijt en met de jaren en kennis die volgden, verloor ook mijn ingebeelde wormenwereld de kern van haar bestaan. Zo las ik ergens dat hun Latijnse naam Pleuronectus Flesus is en ze zich voeden met hun eigen eitjes. En dus verstreken de jaren; jaren waarin mijn zorgen zich verplaatsten van mijn kont naar mijn kop.
Maar op een schitterende dag
Die ochtend werd ik wakker van de jeuk in mijn billen. Beter gezegd, ik werd wakker van mijn hand die op eigen initiatief al was gaan krabben. Het woeste krabben, zo noemde mijn moeder het vroeger en na al die jaren wist ik weer meteen hoe laat het was. Ik schiet verrukt uit mijn bed en ren naar het toilet. Daar pers ik bijna een oogbol uit de kas, maar de tijd is nog niet rijp. Onderweg naar mijn werk zet ik het op een eten: ontbijtkoek, yoghurt met muesli, drie gekookte eieren en een dikke ronde appel. Om 11 uur is het zover. Ik trek me terug en laat de boodschap voorzichtig en beheerst uitglijden. De landing klinkt met een zachte plons. Ik duik er meteen met mijn neus bovenop en aanschouwde het ongelofelijke.
Alle aanwezige wormpjes formeren zich in een lange lijn, gekoppeld met kop aan staart. Ik sta perplex als ze samen een brug vormen naar de veilige binnenwand van het toilet. Met vereende krachten weten ze stuk voor stuk de overzijde te halen en langs de binnenwand klimmen ze omhoog naar de bril van het toilet. Na een korte hergroepering beginnen ze daar, onder mijn verbaasde oog, een ritueel. In een stervorm richten de wormpjes zich ten hemel en beginnen zo te trillen dat een golfbeweging door hun geledingen schiet. Een laag en amper hoorbaar zoemen bereikt mijn oor en ik buig nog wat dichterbij. Als ik niet verder kan, houd ik mijn adem in. Het is dan dat mens en worm eindelijk verzoening vinden.
Het gezoem klinkt niet meer als gezoem, maar lijkt de monotone herhaling van een woord. Ik spits mijn oor tot het uiterste en het wordt onmiskenbaar: daddy, daddy, zingen de wormen in koor. Grote ontroering overspoelt me en ik strijk over mijn hart. Met de broek toch nog op de knieën, draai ik me voorzichtig om. Als ik na een halve minuut weer omkijk is de bril leeg. Ik hijs mijn broek omhoog, klop zachtjes op mijn billen en verlaat het toilet als de man die ik altijd heb willen zijn.
Schijnt dat als je in bepaalde gebieden gaat staan pissen met je lul onderwater, dat er dan visjes zijn die naar binnen zwemmenquote:Op woensdag 5 december 2007 22:43 schreef JailBait.zip het volgende:
Beter dan in je piemol
Marokkanen hebben er ook last van.quote:kankker wat zitten hier tog veel kankkker mislukktee schevee tostiee koppen vuile kontenlikkers vieze mislukte teletubies kankkker spicegirls kankkker uitgepoepte kontwormen hun eigen god ALLAH word uitgescholden en ze noemen dat mening en3el diendbebekoem en3el ******djemekoem a kankkker hoeren ommas van julliee als je dat meningg noemt heb jje te vaak je vaderr gepijppt a poepfouten zoiets noem je uitddagen dat is waar hij goed in was hij zocht iets waarmee hij kon kwetesen en weetje als ik het hart er voor had zou ik niet alleen mes er in steken ik zou met de mes stukjes snijden en naar zn kankker hoeren opa stuuren.
Hygiene gerelateerdquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Gatverdamme
Honden zijn relatief schoon. En poepen daarnaast niet binnenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:13 schreef wise het volgende:
[..]
Je krijgt het ook van sla als je dat niet goed wast of van huisdieren en dan met name honden en katten
- Handen wassenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:31 schreef Piemol het volgende:
Dit is een klacht en daarin zit een waarschuwing verwerkt
-Preventief pillenkuur in huis
-zorgen voor hygiene
-als je gaat gourmetten/barbequen, of vlees in het algemeen eet: goed bereiden
-alles gewoon goed bereiden en de kans verminderen
Ah jij houdt wel van E.Coli op zn tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 17:47 schreef Farenji het volgende:
Pff ik eet wel eens rauw vlees (als ik het gemarineerd heb, om even voor te proeven, lekker!) en heb nog nooit beesten in mijn hol gehad. Waarschijnlijk heb je gewoon de weerstand van een kasplant.
Of lag dat vlees al 3 dagen buiten de koelkast ofzo?
Integendeel, ik ben nooit ziek.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah jij houdt wel van E.Coli op zn tijd
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Myers het volgende:
Gourmetten
Dat was em inderdaad, OP kwam me ook al bekend voor.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:09 schreef MASD het volgende:
Last van wormen uit mn poepert
OP is bijna hetzelfde.
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:20 schreef Piemol het volgende:
Wat nog het meest ranzigste is van het gebeuren
! Mocht je ooit last hebben van wormpjes, kijk er nooit naar want dan gaat het alleen maar meer jeuken aan je hol
:R
je hoeft niet eens je lul onderwater te houden.quote:Op donderdag 6 december 2007 15:23 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Schijnt dat als je in bepaalde gebieden gaat staan pissen met je lul onderwater, dat er dan visjes zijn die naar binnen zwemmen
MastaGokuquote:Op woensdag 5 december 2007 22:59 schreef paradoXical het volgende:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze de 'banana bomb' achterwege laten.
Of dat ze verder je stelsel in gaan met de torch.
Aarsmaden rocken, dûhquote:Op woensdag 5 december 2007 17:46 schreef afcajos het volgende:
En dit willen wij weten omdat?
Spotten met kankerquote:Op donderdag 6 december 2007 20:34 schreef Danny_Ramone het volgende:
kk viezerts hier.
Voor lintwormen is dat toch redelijk normaal?quote:Op donderdag 6 december 2007 23:31 schreef Florian_ het volgende:
Dr was een keer in het nieuws dat zo'n man een lintworm van ~2 meter in zn kont had zitten
GAH!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:03 schreef VoreG het volgende:
Dit idee dus:
http://content.nejm.org/cgi/content/full/354/13/e12/DC1
quote:Op woensdag 5 december 2007 22:42 schreef NoBody122 het volgende:
EarthAssworm Jim has made yet another victim
jah, post een foto van een scolopendra die minsten 15 - 20 CM groot wordt.......quote:Op woensdag 5 december 2007 22:26 schreef Elixabete het volgende:
Ik dacht dat dit ze waren![]()
[ afbeelding ]
Noobs die maar 1 stukkie vlees tegelijk klaarmakenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:18 schreef Myers het volgende:
Gourmetten
is dat hoe je reet er van binnen uit ziet? of is dat een of ander beest?quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:23 schreef renz0r het volgende:
http://content.nejm.org/cgi/content/full/354/13/e12/DC1 (serieus filmpje, maar niet voor mensen met een erg zwakke maag).
Endeldarm van de TS!
dus na het kontlikken eerst je handen wassenquote:Op vrijdag 7 december 2007 03:00 schreef Pinobot het volgende:
Aarsmaden krijg je niet van rauw vlees, je krijgt het van je handen in je mond steken nadat je poepresten hebt aangeraakt.
inderdaad. gewoon heel die plaat volgooien!quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:55 schreef Robier het volgende:
[..]
Noobs die maar 1 stukkie vlees tegelijk klaarmaken.
Als het van een mooie blonde stoot van 18 was geweest wel?quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:18 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
is dat hoe je reet er van binnen uit ziet? of is dat een of ander beest?
oh, het staat erbijeen of andere vent van 55, dat wou ik dan eigenlijk weer niet weten
quote:Op vrijdag 7 december 2007 00:23 schreef renz0r het volgende:
http://content.nejm.org/cgi/content/full/354/13/e12/DC1 (serieus filmpje, maar niet voor mensen met een erg zwakke maag).
Endeldarm van de TS!
Precies.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:11 schreef Farenji het volgende:
Waarom heb ik op dit topic gereageerd? Ik word er onpasselijk van om het elke keer in mijn AT te zien...![]()
dan was het toch niet plotseling geil geweestquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:11 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Als het van een mooie blonde stoot van 18 was geweest wel?
Dat laatste doe ik dan weer en ik hou ook van filet american, bbq, biefstuk. Heb geen katten en geen aarswormenquote:Op zaterdag 8 december 2007 19:32 schreef Poeke het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, mijn favo eten is filet american, biefstuk en vlees van de bbq/goutmet. Ik heb ook 3 katten en heb nog nooit wormen gehad en ben ook nooit ziek.. (zelfs niet verkouden)
het kan ook van nagelbijten komen heb ik geleerd als kind; de rommel die onder je nagelranden zit.
Precies, koop een dagboek...quote:Op woensdag 5 december 2007 17:21 schreef Schunckelstar het volgende:
je hoeft niet persé álles op internet te vertellen he
K weet niet wat voor maagsappen daaruit lopen, maar volgens mij klopt dat niet helemaalquote:Op zaterdag 8 december 2007 18:25 schreef BlackRhino het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=xm5l3VYyr80
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |