ik moest lachen.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:20 schreef Piemol het volgende:
Wat nog het meest ranzigste is van het gebeuren
Ik had een spiegel op de grond en ik ging er gehurkt boven staan en je ziet dus die fakking reetkevers er uit komen en weer terugtrekken
! Mocht je ooit last hebben van wormpjes, kijk er nooit naar want dan gaat het alleen maar meer jeuken aan je hol
:R
Ik zie het ook helemaal voor me hoe je gebukt in je eigen aars staat te koekeloeren en die kutbeesten uit staat te schelden!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:20 schreef Piemol het volgende:
Ik had een spiegel op de grond en ik ging er gehurkt boven staan en je ziet dus die fakking reetkevers er uit komen en weer terugtrekken
Jij hebt het niet begrepen.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:12 schreef Qasi het volgende:
Je moet je reet ook afvegen als je hebt zitten schijten
Kan ook van kattenstront komen als ik het goed heb. En die schijten nog wel eens regelmatig in zandbakkenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:08 schreef Buschetta het volgende:
Vaag. Ben al meer dan 20 jaar vegetarier. Ik dacht dat alleen kinderen dat konden krijgen. Had ze een keer toen ik 5 was ofzo door in vieze zandbakken te spelen...
Het is dus vleesgerelateerd.
Gatverdamme
Laat je dus neuken door de buurman TSquote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Rosbief het volgende:
En als ze in aanraking met sperma komen gaan ze dood.
Made in de poepert + sperma dodelijk voor madequote:Op woensdag 5 december 2007 22:36 schreef Rosbief het volgende:
En als ze in aanraking met sperma komen gaan ze dood.
Kun je ze gewoon naar buiten hengelen. (auw)quote:Op woensdag 5 december 2007 20:19 schreef Buschetta het volgende:
trouwens wel makkelijk als je sport visser bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |