Lamaar doenquote:Op woensdag 5 december 2007 14:55 schreef PieterBas het volgende:
Hier verder?
Vond het zo stil..quote:Op woensdag 5 december 2007 14:56 schreef ChatGirl het volgende:
Waar anders PB?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 5 december 2007 14:57 schreef Loontjah het volgende:
Jeuh !!
Mijn eerste SC topic aangemaakt.
Nog 10 minuten voor jou.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:02 schreef Loontjah het volgende:
Dank u, handtekeningaanvragen graag via PM !
Is postduif nieuw?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
mijn verzoek is via postduif onderweg. Kwam er achter dat er nieuw systeem is wat ik nog niet had geactiveerd
jep, als je fluit naar je monitor komt ie aanvliegen. Dan kan je een bericht tot 2000 tekens in zijn anusje stoppen en dat vliegt ie dan met spoed over naar een andere user. Erg leuk ook als deze gebruiker op een laptop bezig is in de trein.. hoe kan die duif hem dan vinden??quote:
Ik nog een paar.. zit op de 3734, nog een paar stagetopics, en dan zit ik er ook aan.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
wiehie, ik zie dat ik over de 4000 posts ben
Dan blijf je toch hangen tot 17.00quote:Op woensdag 5 december 2007 15:24 schreef Loontjah het volgende:
[..]
Ik nog een paar.. zit op de 3734, nog een paar stagetopics, en dan zit ik er ook aan.
Ja Chatgirl, ik was net zo lekker op dreef hier
Internet in de trein komt er toch nog niet in zei de NS?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:23 schreef HansU het volgende:
[..]
jep, als je fluit naar je monitor komt ie aanvliegen. Dan kan je een bericht tot 2000 tekens in zijn anusje stoppen en dat vliegt ie dan met spoed over naar een andere user. Erg leuk ook als deze gebruiker op een laptop bezig is in de trein.. hoe kan die duif hem dan vinden??
tsja, via een gsm blijft het mogelijk natuurlijk. De dag dat ik een laptop of gsm met msn functie bezit zal ik ook wek een auto hebben. Dus van mij hoeft het nietquote:Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Internet in de trein komt er toch nog niet in zei de NS?
* terug denkt aan die goeie oude tijdquote:Op woensdag 5 december 2007 15:21 schreef HansU het volgende:
wiehie, ik zie dat ik over de 4000 posts ben
Ik bezit een laptop (mijn MacBookquote:Op woensdag 5 december 2007 15:31 schreef HansU het volgende:
[..]
tsja, via een gsm blijft het mogelijk natuurlijk. De dag dat ik een laptop of gsm met msn functie bezit zal ik ook wek een auto hebben. Dus van mij hoeft het niet
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bezit een laptop (mijn MacBook) en een telefoon met msn functie (n73, waarvan de 4 en het sterretje niet meer werken
). Alleen nu de auto nog.... Had ik er maar één.
Verder vind ik vrouwen in auto's ook altijd aantrekkelijker dan vrouwen in bussen, vooral als ze wat door rijden
Het is dat ik mn fototoestel niet mee kan nemen, anders had ik een aantal prachtexemplaren op de foto gezet uit de Eindhovense bus.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bezit een laptop (mijn MacBook) en een telefoon met msn functie (n73, waarvan de 4 en het sterretje niet meer werken
). Alleen nu de auto nog.... Had ik er maar één.
Verder vind ik vrouwen in auto's ook altijd aantrekkelijker dan vrouwen in bussen, vooral als ze wat door rijden
Ik heb standaard elke dag een man in de bus zitten, die ik zo vies vind.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef HansU het volgende:
[..]
in de bus zitten altijd van die slecht en slettig geklede tokkie wijfies die naar marihuana ruiken en in een plat accent met één of andere nog dommere vriendin zitten te bellen.
Ik haat de bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |