Nee Sarah is het niet nee.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Zie ik Sarah niet voor aan, een dergelijke albumtitel of tittel zoals de belgen zeggen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Zie ik Sarah niet voor aan, een dergelijke albumtitel of tittel zoals de belgen zeggen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dergelijke titel bij Sarah zou ook volledig misplaatst zijn...
Even nagekeken, maar Greatest Tits is dus ook een verzamelaar van E-Roticquote:Op donderdag 6 december 2007 11:45 schreef Chancard het volgende:
Het juiste antwoord was Lords of Acid.
http://www.youtube.com/watch?v=fuQHT7nmYHU
(Explicit content, do not watch at work...)
Even wachten, ik bedenk een nieuwe vraag.
Echt?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Even nagekeken, maar Greatest Tits is dus ook een verzamelaar van E-Rotic
Het heeft iets te maken met geografie.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:53 schreef Mobster273 het volgende:
een brouwerij
Heel warm. Hoe zou je die streek noemen in het Nederlands?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:08 schreef tomtomaat het volgende:
Het ligt in een streek die Borussia genoemd werd?
Correct!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:11 schreef Mobster273 het volgende:
Tja, maar Borussia klinkt dan weer het meeste als Pruisen, dan zou ik daar maar op gokken,zelfs al ligt dat er ff vandaan...
-edit- oh nee, dat is Oost-Pruisen natuurlijkquote:Op donderdag 6 december 2007 12:11 schreef Mobster273 het volgende:
Tja, maar Borussia klinkt dan weer het meeste als Pruisen, dan zou ik daar maar op gokken,zelfs al ligt dat er ff vandaan...
quote:
dat was zijn directe voorgangerquote:
en dat zijn directe opvolgsterquote:Op donderdag 6 december 2007 12:21 schreef SaskiaR het volgende:
Van der hoeven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |