quote:is een programmeertaal die in 1970 ontwikkeld werd door Niklaus Wirth, en die is genoemd naar (....). In deze taal wordt de nadruk gelegd op eenvoud. Daarmee vormde deze taal een verbetering van de enkele jaren eerder ontwikkelde taal Algol-60 en een alternatief voor de te ingewikkelde opvolger daarvan Algol-68. De nadruk wordt gelegd op gestructureerd programmeren en datastructuren.
quote:Op donderdag 6 december 2007 09:28 schreef SaskiaR het volgende:
oja, hoe heet ie ook alweer? Klein ofzo?
Ingekopt...quote:
quote:is een van oorsprong Duits softwarehuis, opgericht in 1972 en gevestigd in Walldorf bij Heidelberg.
is opgericht door een aantal ex- IBM medewerkers.
quote:Op donderdag 6 december 2007 10:08 schreef Berkery het volgende:
SAP?
quote:Ja, maar ... weet je dat zeker?
'En toen werd het stil ...'.
Ik heb dus continue last van een beletsel...quote:Op donderdag 6 december 2007 10:22 schreef Berkery het volgende:
Hoe noemen we de drie puntjes, als ze op onderstaande manier gebruikt worden?
[..]
2 Live Crewquote:Op donderdag 6 december 2007 11:04 schreef Chancard het volgende:
Welke dance-groep publiceerde ooit een Greatest Hits-album met als titel Greatest Tits?
Nee Sarah is het niet nee.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Zie ik Sarah niet voor aan, een dergelijke albumtitel of tittel zoals de belgen zeggen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Zie ik Sarah niet voor aan, een dergelijke albumtitel of tittel zoals de belgen zeggen.
quote:Op donderdag 6 december 2007 11:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een dergelijke titel bij Sarah zou ook volledig misplaatst zijn...
Even nagekeken, maar Greatest Tits is dus ook een verzamelaar van E-Roticquote:Op donderdag 6 december 2007 11:45 schreef Chancard het volgende:
Het juiste antwoord was Lords of Acid.
http://www.youtube.com/watch?v=fuQHT7nmYHU
(Explicit content, do not watch at work...)
Even wachten, ik bedenk een nieuwe vraag.
Echt?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Even nagekeken, maar Greatest Tits is dus ook een verzamelaar van E-Rotic
Het heeft iets te maken met geografie.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:53 schreef Mobster273 het volgende:
een brouwerij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |