op Ajax.nl kan je de wedstrijd terug kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Whehehe! Fantastisch. Hij zit niet in de samenvatting van Ajax.tvquote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Inderdaad een geweldige foto ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef RayMania het volgende:
Ik wil die actie ook wel zien, die gezichten!
Van 't Schip heb ik niks op tegen, die kan zich wellicht dan mooi bezig houden met de vleugelspelers. Toch een ondergeschoven kindje. Had 'm er eigenlijk niet bij omdat de staf dan wel erg groot zou worden, en ik er toch graag een wat anoniemer en meer ervaren persoon bij zou willen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft V. Basten ook gemeld zijn eigen staf (van het Schip iig) mee te willen nemen.
Waar de fuck slaat dit op.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Ook leuk voor Ajax
Goed nieuws.quote:Koster: "Vertonghen voorlopig als linksback"
Ajax-trainer Adrie Koster ziet zijn verdediger Jan Vertonghen de komende tijd het liefst als linksback. Volgens de oefenmeester kan de Belg op diverse plekken spelen, hetgeen nodig is door blessures.
"Hij moet zich richten op de linksbackpositie, maar ik wil benadrukken dat hij ook voor andere plaatsen in aanmerking komt. Door blessures moet je als coach soms schuiven en dan is het fijn dat iemand als Jan op verschillende plaatsen kan spelen", aldus Koster in Voetbal International.
Vertonghen liet in VI weten dat hij zich onder Koster beter voelt dan in de periode van Henk ten Cate.
"Daar wordt Sinterklaas nou niet echt vrolijk van"quote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
" Zijn jullie wel lief geweest tegen over elkaar?"
Suarez: Que?
Luque: Geld?
Logisch, hij speelt meerquote:Op woensdag 5 december 2007 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Dat laatste vind ik overigens opvallend (doch niet vreemd).
Ja, maar dat was post 299quote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef BonJovi het volgende:
Dat zei je toch al vanmiddag?
Eerst zaterdag maar isquote:Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:
JODEN NOG 11 DAGEN!!!!
Wat zou dat mooi zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Noshiba het volgende:
5/12/2007 - Heitinga niet per se weg na dit seizoen
(Gepost door HT)
In een interview met Sportweek heeft John Heitinga aangegeven niet per se te vertrekken na dit seizoen: "Het begint te kriebelen, maar ik sluit niets uit. Ik weet alleen dat ik dit seizoen bij Ajax afmaak, misschien blijf ik daarna ook nog wel." Verder geeft hij aan dat het van de interesse afhangt of hij na dit seizoen nog in het rood-wit te bewonderen is: "Maar ook wat er met Ajax gebeurt. Wie weet gebeurt er hier iets moois." Heitinga heeft bij Ajax nog een contract tot 2011. [
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |