Goed nieuws van Vermaelen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:26 schreef Blight het volgende:
Het was natuurlijk al min of meer bekend, maar nu is het dan officieel:
[..]
Triest volk....quote:Leroy Fer belaagd na Jong 020 - Jong Feyenoord
Het Algemeen Dagblad meldt dat Leroy Fer na afloop van het gewonnen bekerduel van Jong Feyenoord tegen Jong Ajax op het parkeerdek van de Arena is belaagd door een fan. Hij werd daarbij overigens niet geraakt. Ajax legde de fan direct een stadionverbod op. Vanwege ongeregeldheden in 2004 wordt het duel al sindsdien in het stadion afgewerkt.
Dat stadionverbod zal na een jaar wel opgeheven zijn.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef Blight het volgende:
Triest inderdaad. Die mag voortaan lekker thuis op de bank kijken.
Doofpot? Die gozer is toch zijn seizoenskaart afgepakt?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triest volk....
Nog triester omdat het ventje pas 17 is.
Er was toch een goude regel?
Maar het zal net als 2004 toen van Persie en Acuna het ziekehuis in waren geslagen wel weer in de doofpot verdwijnen.
Een stadionverbod stelt niets voor. Een vriend van me heeft bij Vitesse al 2x een stadionverbod gehad maar die bezoekt nog elke wedstrijd. Hij heeft 2x een boete gehad van 200 euro ofzo. Thats it!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:44 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doofpot? Die gozer is toch zijn seizoenskaart afgepakt?
Who gives a fuck in een ajax topic?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:46 schreef M0NTANA het volgende:
[ afbeelding ]
Erg onrustig momenteel in Barcelona, Ronaldinho zou de dochter van Frank Rijkaard gescoord hebben.
Wat moet Ajax dan nog meer doen? Die kerel opsluiten in een klein kamertje in de Arena ofzo?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een stadionverbod stelt niets voor. Een vriend van me heeft bij Vitesse al 2x een stadionverbod gehad maar die bezoekt nog elke wedstrijd. Hij heeft 2x een boete gehad van 200 euro ofzo. Thats it!
Wat is er gebeurt na het incident in 2004 dan? Volgens mij heeft er geen enkele supporter een SV gekregen.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat moet Ajax dan nog meer doen? Die kerel opsluiten in een klein kamertje in de Arena ofzo? Je moet eens niet zo dom ouwehoeren...
Je geeft net zelf aan dat dat niet gehandhaafd kan worden.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Supporters die de goude regel verbreken moeten ze een stadionverbod voor hun leven geven.
Had er eigenlijk bij moeten zetten dat ze zichzelf bij elke wedstrijd zouden moeten melden.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:01 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je geeft net zelf aan dat dat niet gehandhaafd kan worden.
Dat werd laatst afgewezen door een rechter bij een SV vanwege inbreuk op privacy.quote:Op donderdag 6 december 2007 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Had er eigenlijk bij moeten zetten dat ze zichzelf bij elke wedstrijd zouden moeten melden.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Probeer je me nou uit tot lokken tot banwaardige uitspraken? Of wat is je bedoeling met je 2 reacties?
Wat is er gebeurt na het incident in 2004 dan? Volgens mij heeft er geen enkele supporter een SV gekregen.
Supporters die de goude regel verbreken moeten ze een stadionverbod voor hun leven geven.
Potentiële nieuwe Ajax-trainer, hoe onrustiger daar hoe groter de kans dat hij vetrekt.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Who gives a fuck in een ajax topic?
quote:Marko Marin trekt niet naar Ajax. AC Milan heeft zo goed als een akkoord bereikt met Borussia Mönchengladbach. De achttienjarige creatieve middenvelder van Bosnische komaf is een van de revelaties van de 2. Bundesliga. (Kicker)
quote:De namen van Urby Emanuelson (Ajax), Taye Taiwo (Olympique Marseille), Fabio Grosso (Olympique Lyon) en Heurelho Gomes (PSV) worden nog altijd aan Valencia gelinkt. (Diverse Spaanse media
quote:Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.
Een van de speciale Ajax's managers, Deen Soren Lerby, heeft gisteren nog een poging gewaagd bij Zdravko Mamić om de aanvoerder van Dinamo Zagreb richting Amsterdam te trekken.
Pregovori u Westinu trajali su sinoć nekoliko sati, no iz njih nije proizi¨ao zaključak koji bi natjerao čelnike Ajaxa da otvore pjenu¨ca. Luka Modrić, koji je u vrijeme tih pregovora bio u Westinu u karanteni, i dalje je čvrsto u Dinamu, a čak i da se dogovorio s Ajaxom, Mamić to sigurno u ovom trenutku ne bi bio objavio.
Onderhandelingen in Westin van gisterenavond hebben een paar uur geduurd, maar in die paar uur tijd is Ajax er niet in geslaagd om een doorbraak te forceren. Luka Modric was zelf ook aanwezig in Westin in "karanteni"(volgens mij betekent dat karate zal, weet niet zeker) maar nog seeds is Luka Modric speler van Dinamo. Ook al zouden ze erin geslaagd zijn om een overeenkomst te bereken zou er geen van de beiden partijen dat toegeven.
Iako je Soren Lerby kratko kazao da je zadovoljan svojom misijom u Zagrebu, vjerojatno se to odnosi samo na Mamićevu zavr¨nu rečenicu: "Jo¨ ste u igri, javite se za mjesec dana".
Ook al heeft Soren Lerby kort benadrukt dat hij tevreden is met de missie in Zagreb, hoogstwaarschijnelijk is dat alleen gericht op de Mamic's conclusie " Jullie zijn og steeds in het spel, we zien jullie graag terug over een maand".
To je, međutim, bio samo kurtoazni odgovor jer Mamić je sinoć kazao kako vi¨e nije imao srca odbijati Ajax pa je ipak pristao primiti uglednoga gosta iako je već bezbroj puta ponovio kako Ajax nije klub za Modrića.
Mamic's conclusie was waarschijnlijk alleen bedoelt omdat hij het hart niet meer zou hebben om steeds Ajax de deur te wijzen, vandaar dat hij toch heeft gekozen om de hooggewaardeerde gastheer uit Ajax te ontvangen.
Premda kopljanici mogu financijski pratiti i najveće europske klubove, Lukin vlasnik Mamić čvrsto ostaje pri stavu da Modrić mo¸e samo u Real, Barcelonu ili Chelsea. Nije tajna da je poslao s Englezima zapravo gotov i da se samo čeka kraj polusezone i da i Luka stavi svoj potpis za Chelsea.
Volgens de financiele status zou Ajax in staat zijn om de grootste clubs uit europa te volgen, maar Mamic bijft bij zijn conclusie, Modric kan alleen naar Real, Barca of Chelsea. Er is geen geheim dat Mamic rond zou zijn met de Engelsen en dat ze alleen aan het wachten zijn tot de winterstop.
Soren Lerby iskoristio je kratki posjet Zagrebu i za piće s najvećom HSV-ovom zvijezdom Rafaelom van der Vaartom, ali Danac neće ostati na utakmici Dinamo - HSV, nego već danas odlazi natrag u Amsterdam.
Soren Lerby heeft gebruik gemaakt van zijn korte verblijf in Zagreb om een drinkje te gaan drinken met de ster van HSV Rafael van der Vaart, Soren zou echter geen tijd hebben om in Zagreb te blijven voor de wedstrijd tussen Dinamo en HSV, en keert vandaag nog terug naar Amsterdam.
Nema sumnje da će se Ajaxovi čelnici slijepo dr¸ati sinoćnjeg dogovora i da će se ponovno javiti za mjesec dana. Tada će napokon saznati istinu, to jest, da nikad nisu bili u ozbiljnoj igri za Dinamovu desetku.
Er is geen twijfel mogelijk dat Ajax zijn handen af neemt van Modric, over een maand zou Ajax hast wel zeker weer met Mamic contact opnemen. Waarschijnlijk krijg Ajax dan de waarheid te hooren die luidt, dat ze eigenlijk nooit in de beurt van Modric zijn geweest.
een 1 mans aktie, geloof mij nou maar dat de rest van de fans zoiets ook niet accepteert. Zeker niet na 2004 waarin er een groep ons als Ajax supporters volledig belachelijk gemaakt heeftquote:Op donderdag 6 december 2007 12:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Triest volk....
Nog triester omdat het ventje pas 17 is.
Er was toch een goude regel?
Maar het zal net als 2004 toen van Persie en Acuna het ziekehuis in waren geslagen wel weer in de doofpot verdwijnen.
quote:Van Basten naar Ajax: goed idee?
ELS QUAEGEBEUR en ROB ROMBOUTS
Marco van Basten stapt na het Europees kampioenschap, volgend jaar zomer in Zwitserland in Oostenrijk, op als bondscoach. Hij heeft dan de handen vrij om, bijvoorbeeld, naar Ajax te komen. Is dat een goed idee?
Voetbalanalyticus Henk Spaan:
''Er ontstaat een rare situatie als Marco van Basten tijdens het Europees kampioenschap aanblijft als coach. Van Basten zegt al steeds meer naar de spelers te luisteren. Als zij weten dat hij weggaat, kan er een machtsvacuüm ontstaan. Hij geeft ze al een vinger, dan is het gemakkelijk een hele hand te nemen. Van Basten kan alleen als bondscoach aanblijven als Van Nistelrooy en Van der Sar hun verantwoordelijkheid serieus nemen. Guus Hiddink is de ideale opvolger van Van Basten. Hiddink heeft nog niet getekend voor Rusland. Foppe de Haan heeft het inzicht en de kunde, maar het zou een experiment zijn. Hij heeft het goed gedaan bij Heerenveen en Jong Oranje. Kan hij ook werken met voetballers die in grote glimmende auto's rijden?''
''Voor het Nederlandse voetbal en de media zou het een goede zaak zijn als Van Basten trainer van Ajax wordt. Ajax heeft veel talent en er is geld. Daar is iets van te maken. Voor Van Basten zelf is het goed een paar jaar voor een club te werken. Maar Van Basten blijft een beginnende coach. Het heeft ook meer dan tien jaar geduurd voordat Rinus Michels doorhad hoe het werkte. Niemand is als grote trainer geboren. Ajaxvoorzitter Jaakke zal het in elk geval leuk vinden naast Van Basten te kunnen staan.''
Televisiepresentator Humberto Tan:
''Ik ben tot op zekere hoogte verrast. Van Basten heeft altijd gezegd dat hij veel potentie zag in de spelersgroep, zeker op de langere termijn, daarmee doelend op het WK in 2010. Daarnaast was hij blij dat hij bij het Nederlands elftal over de beste spelers kon beschikken. Dat moet je als coach van een club nog maar zien, tenzij je bij Barcelona of iets dergelijks zit, heeft hij me geregeld voorgehouden.''
''Ik vermoed dat de groeiende kritiek op zijn kwaliteiten als bondscoach hem te veel werd; hij was het zat. Het zou mij niet verbazen als hij naar Ajax gaat. Als opvolger bij het Nederlands elftal zou ik zelf voor Foppe de Haan gaan. Hij heeft draagvlak bij de spelers en bij het publiek, hij heeft laten zien resultaten te kunnen behalen en hij is beschikbaar - ook niet onbelangrijk.''
Supporter Erik:
''Van Basten moet gewoon naar Ajax komen. Dan kan hij laten zien wat hij in zijn mars heeft.''
Supporter Ab:
''Ik snap werkelijk niet wat Van Basten bij Ajax te zoeken heeft als trainer. Als het Ajaxbestuur in seizoen 2008/2009 Jupiler League wil spelen, ja, dan moet het bestuur inderdaad Van Basten als coach aanstellen. Ik heb veel respect voor Marco als wereldspits, maar als coach heeft hij werkelijk nog niets gepresteerd.''
Coach van Jong Oranje Foppe de Haan:
''Ik was gisteren aan het werk toen ik werd gebeld dat Van Basten ermee ophoudt. Het kwam echt als een verrassing, ik had gedacht dat hij door zou gaan, gebaseerd op zijn uitspraken van de laatste tijd. Maar ja, je moet wel een psycholoog zijn om alle tegenstrijdigheden daarin te kunnen plaatsen. Ik heb altijd begrepen dat hij het een prima team vindt waarmee je ver kunt komen als je doorzet. Ik dacht dat hij dat zou doen, over de tijd heenkijken naar 2010. Of ik mezelf als bondscoach zie, weet ik niet. Ik ga naar de Olympische Spelen met Jong Oranje, dat is nu mijn enige prioriteit. Daarna, in augustus, loopt mijn contract af en dan zie ik wel verder. Ik ben ook niet meer de jongste, dus we moeten maar zien hoe ik dan ik het leven sta en wat zich aandient. Misschien doet zich wel iets heel anders voor dan het bondscoachschap van het Nederlands elftal.''
Oud-voetballer en sportjournalist Johan Derksen:
''Ik vind het een heel verstandige beslissing van Van Basten en de KNVB. Hij is vier jaar niet succesvol geweest en dan moet je er een keer een punt achter zetten. Wat ik niet snap, is dat hij het EK nog wel doet: heel ondoordacht. Van Basten heeft geen overwicht op de spelers, geen draagvlak onder het publiek, de media moeten niets van hem hebben. De KNVB heeft de fout gemaakt hem aan te nemen en nu maken ze de fout hem door te laten gaan. Gebleken is dat goed kunnen voetballen en aardig kunnen golfen niet betekent dat je ook een goede coach bent, een capabele peoplemanager.''
''Van Basten is van een golfcourse geplukt, hij kan totaal niet met mensen omgaan, maar hij heeft een ego van hier tot Tokio. Die jongen is zijn hele leven al omringd met jaknikkers, en dan ineens zestien miljonairs te moeten leiden, dat valt niet mee. Het zal ook niet gemakkelijk zijn om voor het EK nog iemand anders te vinden, maar ik sluit niets uit. Die meneer uit Alkmaar zal vandaag in ieder geval wel een sollicitatie de deur uitdoen. Hij staat te springen.''
Oh, die zit!quote:Op donderdag 6 december 2007 15:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar het is altijd wel lekker makkelijk praten over gouden regel, maar bij Feyenoord gooien ze zelfs staven de bus is
Ik zie het nergens op de website staan.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:36 schreef denthemen het volgende:
Volgens Skysport(s?) is Van Geel op dit moment in Zagrebl, 15 miljoen heeft Ajax er voor over
God, mocht dit uitkomen, damn..
Beter kijken, Klikquote:Op donderdag 6 december 2007 18:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zie het nergens op de website staan.
Nooit op 1 paard wedden.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:50 schreef F1Bas het volgende:
Ik dacht dat Ajax Aissatti wilde?
Ik geloof er niet in, maargoed: zolang hij nog in Kroatie zit moet je het altijd proberen.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
Geloven er nog steeds mensen dat Modric komt?
Nee. Van Geel kan beter z'n tijd aan wat nuttigs besteden. Voor 15 miljoen komt hij echt niet. Die gaat lekker naar Engeland.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:55 schreef BonJovi het volgende:
Geloven er nog steeds mensen dat Modric komt?
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:58 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Van Geel kan beter z'n tijd aan wat nuttigs besteden. Voor 15 miljoen komt hij echt niet. Die gaat lekker naar Engeland.
Ze liggen er nu wel uit toch? Maar precies. Ze hebben notabene zelf Ajax uit Europa gekickt. Zal wel een heel moeilijke beslissing zijn voor die jongen. Ajax die we zelf makkelijk uit Europa hebben gekickt of grote clubs als Arsenal of Chelsea. Hmmm even denken hoor.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.
Dynamo doet het dramatisch in de UEFA Cup.quote:Op donderdag 6 december 2007 18:59 schreef BonJovi het volgende:
[..]
precies en hij heeft zelf tegen Ajax gespeeld en zijn verder in het Uefa cup gekomen, zie niet waarom hij zou willen komen?Dynamo doet het zo slecht nog niet europees.Kroatie is ook een opkomend voetballand.
quote:Op donderdag 6 december 2007 19:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ze liggen er nu wel uit toch? Maar precies. Ze hebben notabene zelf Ajax uit Europa gekickt. Zal wel een heel moeilijke beslissing zijn voor die jongen. Ajax die we zelf makkelijk uit Europa hebben gekickt of grote clubs als Arsenal of Chelsea. Hmmm even denken hoor.
Met een enkelband om over 3 jaar!quote:Op donderdag 6 december 2007 12:34 schreef Blight het volgende:
Triest inderdaad. Die mag voortaan lekker thuis op de bank kijken.
Bayern Munchen had ook interesse.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:04 schreef Trancelocator het volgende:
Was er ook niet altijd Duitse interesse voor Modric?
Ik zie het ook niet gebeuren. Hij zal inderdaad niet denken van "Hey laat ik lekker Ajax uit het slop trekken, want wat waren ze slecht toen wij tegen ze speelden."
Daar teken ik meteen voorquote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef Fides het volgende:
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
Realisme.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:08 schreef twi het volgende:
Lekkere instelling weer hier. Gewoon proberen, lukt het niet dan is het pech. Liever Modric dan Aissati.
De realiteit is dat Modric voor misschien een ton of twee bij een Kroatische club speelt, en Ajax een stap vooruit is ongeacht de uitslagen in de UEFA Cup dit jaar.quote:
In die redenatie is Arsenal nog een grotere stap vooruit. Niet alleen in die redenatie trouwens. Zagreb is van het niveau Ajax en spelers nemen Ajax als tussenstap naar de top van Europa. Modric heeft Ajax niet (meer) nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:16 schreef twi het volgende:
[..]
De realiteit is dat Modric voor misschien een ton of twee bij een Kroatische club speelt, en Ajax een stap vooruit is ongeacht de uitslagen in de UEFA Cup dit jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |