op Ajax.nl kan je de wedstrijd terug kijkenquote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Whehehe! Fantastisch. Hij zit niet in de samenvatting van Ajax.tvquote:Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Inderdaad een geweldige foto ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef RayMania het volgende:
Ik wil die actie ook wel zien, die gezichten!
Van 't Schip heb ik niks op tegen, die kan zich wellicht dan mooi bezig houden met de vleugelspelers. Toch een ondergeschoven kindje. Had 'm er eigenlijk niet bij omdat de staf dan wel erg groot zou worden, en ik er toch graag een wat anoniemer en meer ervaren persoon bij zou willen.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Volgens mij heeft V. Basten ook gemeld zijn eigen staf (van het Schip iig) mee te willen nemen.
Waar de fuck slaat dit op.quote:Op woensdag 5 december 2007 18:04 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Voetbalprimeur
Ook leuk voor Ajax
Goed nieuws.quote:Koster: "Vertonghen voorlopig als linksback"
Ajax-trainer Adrie Koster ziet zijn verdediger Jan Vertonghen de komende tijd het liefst als linksback. Volgens de oefenmeester kan de Belg op diverse plekken spelen, hetgeen nodig is door blessures.
"Hij moet zich richten op de linksbackpositie, maar ik wil benadrukken dat hij ook voor andere plaatsen in aanmerking komt. Door blessures moet je als coach soms schuiven en dan is het fijn dat iemand als Jan op verschillende plaatsen kan spelen", aldus Koster in Voetbal International.
Vertonghen liet in VI weten dat hij zich onder Koster beter voelt dan in de periode van Henk ten Cate.
"Daar wordt Sinterklaas nou niet echt vrolijk van"quote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
" Zijn jullie wel lief geweest tegen over elkaar?"
Suarez: Que?
Luque: Geld?
Logisch, hij speelt meerquote:Op woensdag 5 december 2007 22:05 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Goed nieuws.
Dat laatste vind ik overigens opvallend (doch niet vreemd).
Ja, maar dat was post 299quote:Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef BonJovi het volgende:
Dat zei je toch al vanmiddag?
Eerst zaterdag maar isquote:Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:
JODEN NOG 11 DAGEN!!!!
Wat zou dat mooi zijnquote:Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Noshiba het volgende:
5/12/2007 - Heitinga niet per se weg na dit seizoen
(Gepost door HT)
In een interview met Sportweek heeft John Heitinga aangegeven niet per se te vertrekken na dit seizoen: "Het begint te kriebelen, maar ik sluit niets uit. Ik weet alleen dat ik dit seizoen bij Ajax afmaak, misschien blijf ik daarna ook nog wel." Verder geeft hij aan dat het van de interesse afhangt of hij na dit seizoen nog in het rood-wit te bewonderen is: "Maar ook wat er met Ajax gebeurt. Wie weet gebeurt er hier iets moois." Heitinga heeft bij Ajax nog een contract tot 2011. [
Gelijk heeft ie. Wat is dat ook voor gezeik om Gentenaar te laten keepen bij Jong Ajax.quote:'Verhoeff wil weg bij Ajax' 6 december 2007
Koen Verhoeff denkt na over een vertrek bij Ajax, zo meldt de website Highlow.nl. De reservekeeper van Jong Ajax komt zelden aan spelen toe en heeft daardoor het gevoel dat zijn ontwikkeling stagneert. Door de huidige situatie bij het beloftenelftal blijft Verhoeff stilstaan in zijn ontwikkeling. Bij Jong Ajax moet de doelman Dennis Gentenaar, Erik Heijblok en Marco van Duin voor zich dulden.
Voor zichzelf zou Verhoeff al twee opties hebben uitgedacht. De jonge sluitpost wil verhuurd worden na de winterstop of hij vertrekt definitief bij Ajax, zo wordt gezegd vanuit kringen rond de keeper.
Is van Duin niet een stuk talentvoller dan Verhoeff.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Gelijk heeft ie. Wat is dat ook voor gezeik om Gentenaar te laten keepen bij Jong Ajax.
quote:Feyenoorder Fer belaagd in Amsterdam ArenA
Na afloop van het bekerduel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord is Leroy Fer belaagd door een Ajax-fan. De Feyenoorder werd niet geraakt en gaat ook geen aangifte doen, Ajax neemt wel maatregelen.
De man, seizoenskaarthouder bij Ajax, probeerde, volgens het AD, Fer te schoppen toen hij de spelersbus van Feyenoord in stapte. De 17-jarige middenvelder werd niet geraakt door de fan en Feyenoord kwam zonder verdere problemen van het parkeerdek af.
Voor Ajax was de schoppende beweging richting Fer aanleiding om de seizoenskaart van de Ajax-fan direct in beslag te nemen. De wedstrijd is niet de eerste keer toneel van ongeregeldheden. Drie jaar geleden kregen de Feyenoorders Robin van Persie en Jorge Acuna rake klappen toen supporters van Ajax het veld van jeugdcomplex De Toekomst op stormden.
Om veiligheidsredenen wordt de 'kleine klassieker' sindsdien in de ArenA gespeeld. Jong Feyenoord won het duel na strafschoppen. De wedstrijd zelf eindigde in een 1-1 stand.¨
quote:blablabla maduro
Mwah, dat mag je wel relativeren. In de periode dat het minder ging met Maduro, wilde Ajax hem geen nieuw contract aanbieden. Dan is zijn houding op dit moment toch niet zo gek?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik vind het wel respectloos dat maduro zijn contract niet heeft verlengd want v. Geel zei iets van zoveel december is de einddatum! Geen respect/liefde voor de club
Hoe weet je dan dat ie niet gewoon gaat verlengen? Die einddatum is toch nog niet bereikt.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
ik vind het wel respectloos dat maduro zijn contract niet heeft verlengd want v. Geel zei iets van zoveel december is de einddatum! Geen respect/liefde voor de club
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:33 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Mwah, dat mag je wel relativeren. In de periode dat het minder ging met Maduro, wilde Ajax hem geen nieuw contract aanbieden. Dan is zijn houding op dit moment toch niet zo gek?
Toen Maduro in zo'n gigantische dip zat dat een gemiddelde F speler nog beter was werd hem geen contract aangeboden, dat is ook niet zo heel gek vanuit Ajax zijn opzicht.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.
Zo vreemd vind ik dat niet.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.
Heb jij iets gehoord van een eventuele contract verlening? blijkt dat hij weinig initatief neemtquote:Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef jna het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat ie niet gewoon gaat verlengen? Die einddatum is toch nog niet bereikt.
Maar tis ook nooit goed. Als Ajax 60 contract spelers heeft zit iedereen te janken dat de selectie te groot is en als ze wachten met een contract zegt iedereen dat Ajax te laat isquote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik ben het in deze wel met De_Ananas eens. Een conctract moet je verdienen.
Ik vind de opstelling van Ajax dan ook niet verkeerd. Ik snap alleen wel hoe Maduro dat zou kunnen ervaren.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zo vreemd vind ik dat niet.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Maduro, maar tot een aantal weken geleden zag ik het ook echt niet meer in hem zitten (ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd dat hij écht goed genoeg is/ kan worden).
Ach ja, zo gaat dat hier altijd. Eerst was het een schandaal dat Koster voor de groep stond, toen was hij opeens een held en na afgelopen zondag vond een enkeling alweer dat hij maar niet te lang aan moest blijven. Ook willen we versterkingen, maar we gaan wel janken omdat Luque zo veel eurie's vangt.. En ach, zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Maar tis ook nooit goed. Als Ajax 60 contract spelers heeft zit iedereen te janken dat de selectie te groot is en als ze wachten met een contract zegt iedereen dat Ajax te laat is!
Beide partijen willen in de winterstop beslissen.quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Heb jij iets gehoord van een eventuele contract verlening? blijkt dat hij weinig initatief neemt
Zou Montana wel blij mee zijnquote:'FC Barcelona wil Van Basten bij vertrek Rijkaard'
--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 6-dec-2007 11:44
FC Barcelona wil Marco van Basten benoemen tot coach als er onverhoopt een einde komt aan het dienstverband van Frank Rijkaard. Dat schrijft de doorgaans goed ingelichte krant Sport. Rijkaard heeft een contract tot 2009 bij de Catalaanse trots.
Volgens Sport wil het bestuur van FC Barcelona de ‘Nederlandse cultuur’ bewaken. De nieuwe trainer moet de filosofie van Rijkaard aanhangen. Van Basten kondigde dinsdag aan na het EK in Zwitserland en Oostenrijk terug te treden als bondscoach. (MA)
quote:Ajax legt Vermaelen twee jaar langer vast
06 december 2007
Thomas Vermaelen heeft zijn verbintenis bij Ajax met twee jaar verlengd. De Belgische international ligt nu tot medio 2012 vast. Vermaelen maakte in februari 2004 zijn debuut in de hoofdmacht van de Amsterdamse club. Sindsdien speelde hij 87 wedstrijden voor het eerste elftal.
"Ik ben zeer blij met deze ontwikkeling om nog jaren voor Ajax te spelen en uiteindelijk nog meer prijzen te kunnen pakken", aldus Vermaelen. In Amsterdamse dienst veroverde de verdediger de landstitel in 2004. Daarnaast won de KNVB Beker in 2006 en 2007 en de Johan Cruijff Schaal in 2005, 2006 en 2007.
"We verwachten Thomas pas in januari terug van zijn enkelblessure. We hebben echter zoveel vertrouwen in zijn kwaliteiten dat we erg blij zijn dat we hem langer aan Ajax hebben kunnen binden'", zegt technisch directeur Martin van Geel.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef Fides het volgende:
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |