abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 december 2007 @ 18:27:40 #101
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55062114
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
op Ajax.nl kan je de wedstrijd terug kijken
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55062160
quote:
Op woensdag 5 december 2007 17:40 schreef methodmich het volgende:
[ afbeelding ]

Haha, die open mondjes en gezichten na die actie van Jan-Arie van der Heijden tegen Jong Feyenoord. Iemand die al een filmpje hiervan heeft gevonden?
Whehehe! Fantastisch. Hij zit niet in de samenvatting van Ajax.tv !
pi_55063323
Ik kijk zo op de Ajax site:

Meteen zie ik dit staan
"Wij richten ons niet alleen op het doel van de tegenstander"
Ja dat hebben we gemerkt met Vertonghen

En een van de berichten op de site:
Tijdelijk andere rol Piet Keizer bij Ajax

Ik weet het ze zijn flauw.
No bitch to me
pi_55064586
Ik wil die actie ook wel zien, die gezichten !
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:15:35 #105
51286 w00h00
Digital man!
pi_55065465
ja wil die actie ook wel zien.

staat niet op Ajax.nl
pi_55065616
quote:
Op woensdag 5 december 2007 20:40 schreef RayMania het volgende:
Ik wil die actie ook wel zien, die gezichten !
Inderdaad een geweldige foto ook.
(verkapt tvp, sorry)

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  woensdag 5 december 2007 @ 21:22:11 #107
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_55065670
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Volgens mij heeft V. Basten ook gemeld zijn eigen staf (van het Schip iig) mee te willen nemen.
Van 't Schip heb ik niks op tegen, die kan zich wellicht dan mooi bezig houden met de vleugelspelers. Toch een ondergeschoven kindje. Had 'm er eigenlijk niet bij omdat de staf dan wel erg groot zou worden, en ik er toch graag een wat anoniemer en meer ervaren persoon bij zou willen.
pi_55066141
quote:
Op woensdag 5 december 2007 18:04 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Voetbalprimeur

Ook leuk voor Ajax
Waar de fuck slaat dit op.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:42:42 #109
51286 w00h00
Digital man!
pi_55066192
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:41 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waar de fuck slaat dit op.
Zambrotta naar Ajax
pi_55066286
Die foto
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_55066335

" Zijn jullie wel lief geweest tegen over elkaar?"

Suarez: Que?
Luque: Geld?
  woensdag 5 december 2007 @ 22:04:21 #112
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55066826
Waarom mocht Urzaiz geen Sinterklaas spelen, die houdt wel van verkleden toch ?
Jawel, je keek.
pi_55066849
quote:
Koster: "Vertonghen voorlopig als linksback"
Ajax-trainer Adrie Koster ziet zijn verdediger Jan Vertonghen de komende tijd het liefst als linksback. Volgens de oefenmeester kan de Belg op diverse plekken spelen, hetgeen nodig is door blessures.

"Hij moet zich richten op de linksbackpositie, maar ik wil benadrukken dat hij ook voor andere plaatsen in aanmerking komt. Door blessures moet je als coach soms schuiven en dan is het fijn dat iemand als Jan op verschillende plaatsen kan spelen", aldus Koster in Voetbal International.

Vertonghen liet in VI weten dat hij zich onder Koster beter voelt dan in de periode van Henk ten Cate.
Goed nieuws.
Dat laatste vind ik overigens opvallend (doch niet vreemd).

[ Bericht 5% gewijzigd door Black-Death op 05-12-2007 23:33:31 ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55067282
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef MaxC het volgende:
[ afbeelding ]
" Zijn jullie wel lief geweest tegen over elkaar?"

Suarez: Que?
Luque: Geld?
"Daar wordt Sinterklaas nou niet echt vrolijk van"

pi_55067596
Jaakke was sint man
AFC AJAX
pi_55067655

Jaakke de goedheiligman
pi_55068045
Trouwens net anderhalf uur naar Galasék gekeken
pi_55069178
JODEN NOG 11 DAGEN!!!!
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  donderdag 6 december 2007 @ 00:43:32 #119
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55070343
zambrotta
Je kan natuurlijk ook hopen dat Ronaldinho komt, die stond volgens een vergelijkbare site in een qua niveau vergelijkbare krant in spanje, met een vraagprijs tussen de 10 en 15 miljoen euro das minder dan modric

Overigens moest ik nog even herhalen hoe hypocriet ik het vind hoe jullie hier zaten te huilen hoe gemeen het wel niet was dat PSV spelers als maduro (en nog een aantal, weet niet meer precies) wilde halen, maar nu wel aissati willen
pi_55070385
Dat zei je toch al vanmiddag?
AFC AJAX
pi_55070541
5/12/2007 - Heitinga niet per se weg na dit seizoen
(Gepost door HT)

In een interview met Sportweek heeft John Heitinga aangegeven niet per se te vertrekken na dit seizoen: "Het begint te kriebelen, maar ik sluit niets uit. Ik weet alleen dat ik dit seizoen bij Ajax afmaak, misschien blijf ik daarna ook nog wel." Verder geeft hij aan dat het van de interesse afhangt of hij na dit seizoen nog in het rood-wit te bewonderen is: "Maar ook wat er met Ajax gebeurt. Wie weet gebeurt er hier iets moois." Heitinga heeft bij Ajax nog een contract tot 2011. [
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55070834
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Goed nieuws.
Dat laatste vind ik overigens opvallend (doch niet vreemd).
Logisch, hij speelt meer .
  donderdag 6 december 2007 @ 01:49:33 #123
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_55070945
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:46 schreef BonJovi het volgende:
Dat zei je toch al vanmiddag?
Ja, maar dat was post 299
Dus nog maar even ter herinnering in het nieuwe topic
pi_55071050
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:
JODEN NOG 11 DAGEN!!!!
Eerst zaterdag maar is
  donderdag 6 december 2007 @ 02:32:43 #125
45648 D1
Religieus spookrijder
pi_55071111
quote:
Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Noshiba het volgende:
5/12/2007 - Heitinga niet per se weg na dit seizoen
(Gepost door HT)

In een interview met Sportweek heeft John Heitinga aangegeven niet per se te vertrekken na dit seizoen: "Het begint te kriebelen, maar ik sluit niets uit. Ik weet alleen dat ik dit seizoen bij Ajax afmaak, misschien blijf ik daarna ook nog wel." Verder geeft hij aan dat het van de interesse afhangt of hij na dit seizoen nog in het rood-wit te bewonderen is: "Maar ook wat er met Ajax gebeurt. Wie weet gebeurt er hier iets moois." Heitinga heeft bij Ajax nog een contract tot 2011. [
Wat zou dat mooi zijn

Maar ik reken nergens op
Far better it is to dare mighty things, to win glorious triumphs even though checkered by failure, than to rank with those poor spirits who neither enjoy nor suffer much because they live in the gray twilight that knows neither victory nor defeat.
pi_55071183
Zaterdag lekker hockey spelen.
Secrets never die. Only people.
pi_55072034
quote:
'Verhoeff wil weg bij Ajax' 6 december 2007
Koen Verhoeff denkt na over een vertrek bij Ajax, zo meldt de website Highlow.nl. De reservekeeper van Jong Ajax komt zelden aan spelen toe en heeft daardoor het gevoel dat zijn ontwikkeling stagneert. Door de huidige situatie bij het beloftenelftal blijft Verhoeff stilstaan in zijn ontwikkeling. Bij Jong Ajax moet de doelman Dennis Gentenaar, Erik Heijblok en Marco van Duin voor zich dulden.

Voor zichzelf zou Verhoeff al twee opties hebben uitgedacht. De jonge sluitpost wil verhuurd worden na de winterstop of hij vertrekt definitief bij Ajax, zo wordt gezegd vanuit kringen rond de keeper.
Gelijk heeft ie. Wat is dat ook voor gezeik om Gentenaar te laten keepen bij Jong Ajax.
pi_55072542
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:45 schreef Nashje het volgende:

[..]

Gelijk heeft ie. Wat is dat ook voor gezeik om Gentenaar te laten keepen bij Jong Ajax.
Is van Duin niet een stuk talentvoller dan Verhoeff.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_55072675
quote:
Op woensdag 5 december 2007 23:33 schreef Noshiba het volgende:
JODEN NOG 11 DAGEN!!!!
pi_55072817
quote:
Feyenoorder Fer belaagd in Amsterdam ArenA
Na afloop van het bekerduel tussen Jong Ajax en Jong Feyenoord is Leroy Fer belaagd door een Ajax-fan. De Feyenoorder werd niet geraakt en gaat ook geen aangifte doen, Ajax neemt wel maatregelen.

De man, seizoenskaarthouder bij Ajax, probeerde, volgens het AD, Fer te schoppen toen hij de spelersbus van Feyenoord in stapte. De 17-jarige middenvelder werd niet geraakt door de fan en Feyenoord kwam zonder verdere problemen van het parkeerdek af.

Voor Ajax was de schoppende beweging richting Fer aanleiding om de seizoenskaart van de Ajax-fan direct in beslag te nemen. De wedstrijd is niet de eerste keer toneel van ongeregeldheden. Drie jaar geleden kregen de Feyenoorders Robin van Persie en Jorge Acuna rake klappen toen supporters van Ajax het veld van jeugdcomplex De Toekomst op stormden.

Om veiligheidsredenen wordt de 'kleine klassieker' sindsdien in de ArenA gespeeld. Jong Feyenoord won het duel na strafschoppen. De wedstrijd zelf eindigde in een 1-1 stand.¨
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_55072905
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:49 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Prima dat zijn seizoenskaart meteen afgenomen is.
pi_55074449
Ajax raakt Maduro mogelijk kwijt aan Inter Inter Milan wil Ajax-speler Hedwiges Maduro al in de winterstop naar Italië halen als vervanger van de langdurig geblesseerde Fransman Olivier Dacourt.
Ajax raakt Maduro mogelijk kwijt aan Inter
zoom - galleria
Hier adverteren? Neem contact op met Semilo!

Volgens Tuttomercato is naast Maduro ook Mahamadou Diarra van Real Madrid een doel, maar die is waarschijnlijk te duur.

Het contract van Maduro bij Ajax loopt aan het eind van dit seizoen af en de middenvelder is vooralsnog niet van plan om zijn verbintenis in Amsterdam te verlengen.

In dat geval is de 12-voudig international waarschijnlijk een koopje voor de koploper van de Italiaanse Serie A en op deze manier kan ook Ajax nog iets verdienen

http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=504734
http://www.voetbalcentraa(...)-in-winterstop-halen
pi_55074537
quote:
blablabla maduro

ik vind het wel respectloos dat maduro zijn contract niet heeft verlengd want v. Geel zei iets van zoveel december is de einddatum! Geen respect/liefde voor de club
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55074702
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Noshiba het volgende:

[..]

ik vind het wel respectloos dat maduro zijn contract niet heeft verlengd want v. Geel zei iets van zoveel december is de einddatum! Geen respect/liefde voor de club
Mwah, dat mag je wel relativeren. In de periode dat het minder ging met Maduro, wilde Ajax hem geen nieuw contract aanbieden. Dan is zijn houding op dit moment toch niet zo gek?
We sure are cute for two ugly people.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:41:23 #135
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_55074842
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:26 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat ie niet gewoon gaat verlengen? Die einddatum is toch nog niet bereikt.
Jawel, je keek.
pi_55074852
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:33 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Mwah, dat mag je wel relativeren. In de periode dat het minder ging met Maduro, wilde Ajax hem geen nieuw contract aanbieden. Dan is zijn houding op dit moment toch niet zo gek?
Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.
pi_55074935
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ben ik wel me je eens. Ajax heeft hem inderdaad te lang aan een draadje laten bungelen, waardoor je ook niet van Maduro kan verwachten dat hij ineens Ajax trouw blijft.
Toen Maduro in zo'n gigantische dip zat dat een gemiddelde F speler nog beter was werd hem geen contract aangeboden, dat is ook niet zo heel gek vanuit Ajax zijn opzicht.

Het is toch niet zo gek om eerst te kijken hoe iemand zich ontwikkelt en dan een contract aan te bieden
  donderdag 6 december 2007 @ 11:48:28 #138
52871 Blight
Supersized.
pi_55074979
Ik ben het in deze wel met De_Ananas eens. Een conctract moet je verdienen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 6 december 2007 @ 11:48:47 #139
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_55074987
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik dat niet.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Maduro, maar tot een aantal weken geleden zag ik het ook echt niet meer in hem zitten (ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd dat hij écht goed genoeg is/ kan worden).
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_55074993
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:41 schreef jna het volgende:

[..]

Hoe weet je dan dat ie niet gewoon gaat verlengen? Die einddatum is toch nog niet bereikt.
Heb jij iets gehoord van een eventuele contract verlening? blijkt dat hij weinig initatief neemt
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_55075078
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef Blight het volgende:
Ik ben het in deze wel met De_Ananas eens. Een conctract moet je verdienen.
Maar tis ook nooit goed. Als Ajax 60 contract spelers heeft zit iedereen te janken dat de selectie te groot is en als ze wachten met een contract zegt iedereen dat Ajax te laat is !
pi_55075111
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:48 schreef BoNi het volgende:

[..]

Zo vreemd vind ik dat niet.
Ik ben altijd wel gecharmeerd geweest van Maduro, maar tot een aantal weken geleden zag ik het ook echt niet meer in hem zitten (ik ben nog steeds niet helemaal overtuigd dat hij écht goed genoeg is/ kan worden).
Ik vind de opstelling van Ajax dan ook niet verkeerd. Ik snap alleen wel hoe Maduro dat zou kunnen ervaren.
  donderdag 6 december 2007 @ 11:59:16 #143
52871 Blight
Supersized.
pi_55075224
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:52 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Maar tis ook nooit goed. Als Ajax 60 contract spelers heeft zit iedereen te janken dat de selectie te groot is en als ze wachten met een contract zegt iedereen dat Ajax te laat is !
Ach ja, zo gaat dat hier altijd. Eerst was het een schandaal dat Koster voor de groep stond, toen was hij opeens een held en na afgelopen zondag vond een enkeling alweer dat hij maar niet te lang aan moest blijven. Ook willen we versterkingen, maar we gaan wel janken omdat Luque zo veel eurie's vangt.. En ach, zo kan ik nog wel even doorgaan.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_55075379
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Noshiba het volgende:

[..]

Heb jij iets gehoord van een eventuele contract verlening? blijkt dat hij weinig initatief neemt
Beide partijen willen in de winterstop beslissen.
pi_55075435
quote:
'FC Barcelona wil Van Basten bij vertrek Rijkaard'

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 6-dec-2007 11:44

FC Barcelona wil Marco van Basten benoemen tot coach als er onverhoopt een einde komt aan het dienstverband van Frank Rijkaard. Dat schrijft de doorgaans goed ingelichte krant Sport. Rijkaard heeft een contract tot 2009 bij de Catalaanse trots.

Volgens Sport wil het bestuur van FC Barcelona de ‘Nederlandse cultuur’ bewaken. De nieuwe trainer moet de filosofie van Rijkaard aanhangen. Van Basten kondigde dinsdag aan na het EK in Zwitserland en Oostenrijk terug te treden als bondscoach. (MA)
Zou Montana wel blij mee zijn
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_55075593
Ik denk dat van Basten wel een goeie clubcoach zal worden.
En zake Maduro, lijkt me sterk dat Inter hem zou willen na 3 fatsoenlijke potjes voetbal.
pi_55075780
Toch nog een 2e trein uit eindhoven. Respect
  donderdag 6 december 2007 @ 12:26:20 #148
52871 Blight
Supersized.
pi_55075844
Het was natuurlijk al min of meer bekend, maar nu is het dan officieel:
quote:
Ajax legt Vermaelen twee jaar langer vast
06 december 2007

Thomas Vermaelen heeft zijn verbintenis bij Ajax met twee jaar verlengd. De Belgische international ligt nu tot medio 2012 vast. Vermaelen maakte in februari 2004 zijn debuut in de hoofdmacht van de Amsterdamse club. Sindsdien speelde hij 87 wedstrijden voor het eerste elftal.

"Ik ben zeer blij met deze ontwikkeling om nog jaren voor Ajax te spelen en uiteindelijk nog meer prijzen te kunnen pakken", aldus Vermaelen. In Amsterdamse dienst veroverde de verdediger de landstitel in 2004. Daarnaast won de KNVB Beker in 2006 en 2007 en de Johan Cruijff Schaal in 2005, 2006 en 2007.

"We verwachten Thomas pas in januari terug van zijn enkelblessure. We hebben echter zoveel vertrouwen in zijn kwaliteiten dat we erg blij zijn dat we hem langer aan Ajax hebben kunnen binden'", zegt technisch directeur Martin van Geel.
pi_55075866
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:28:55 #150
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_55075908
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:27 schreef Fides het volgende:
Rijkaard naar Ajax en van Basten naar Barca. Goede zet.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')