quote:Op woensdag 5 december 2007 13:17 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind het gewoon goedkoop om juist op basis van één geval (Zlatan) te concluderen dat Van Basten spelers beter kan maken. Zoals ik al eerder zei zijn ze beiden spits (geweest), en bovendien is Zlatan altijd idolaat van Van Basten geweest.
Weet je wie echt spelers beter kan maken: Foppe de Haan. Vergelijk dat maar eens met Marco van Basten die het in Oranje gepresteerd heeft om spelers alleen slechter te laten voetballen.
Tis maar dat je het weet.quote:05.12.2007 12:11
PREGOVORI U WESTINU Kapetan maksimirskog kluba Luka Modrić neće biti prodan kopljanicima
Zdravko Mamić i Ajax bez dogovora o Modriću
Autor Tomislav DASOVIĆ
Specijalni Ajaxov izaslanik, Fifin menad¸er, Danac Soren Lerby, poku¨ao je jučer jo¨ jednom slomiti otpor Dinamova izvr¨nog dopredsjednika Zdravka Mamića i nagovoriti ga da usmjeri kapetana modrih Luku Modrića prema Amsterdamu.
Pregovori u Westinu trajali su sinoć nekoliko sati, no iz njih nije proizi¨ao zaključak koji bi natjerao čelnike Ajaxa da otvore pjenu¨ca. Luka Modrić, koji je u vrijeme tih pregovora bio u Westinu u karanteni, i dalje je čvrsto u Dinamu, a čak i da se dogovorio s Ajaxom, Mamić to sigurno u ovom trenutku ne bi bio objavio.
Iako je Soren Lerby kratko kazao da je zadovoljan svojom misijom u Zagrebu, vjerojatno se to odnosi samo na Mamićevu zavr¨nu rečenicu: "Jo¨ ste u igri, javite se za mjesec dana".
To je, međutim, bio samo kurtoazni odgovor jer Mamić je sinoć kazao kako vi¨e nije imao srca odbijati Ajax pa je ipak pristao primiti uglednoga gosta iako je već bezbroj puta ponovio kako Ajax nije klub za Modrića.
Premda kopljanici mogu financijski pratiti i najveće europske klubove, Lukin vlasnik Mamić čvrsto ostaje pri stavu da Modrić mo¸e samo u Real, Barcelonu ili Chelsea. Nije tajna da je poslao s Englezima zapravo gotov i da se samo čeka kraj polusezone i da i Luka stavi svoj potpis za Chelsea.
Soren Lerby iskoristio je kratki posjet Zagrebu i za piće s najvećom HSV-ovom zvijezdom Rafaelom van der Vaartom, ali Danac neće ostati na utakmici Dinamo - HSV, nego već danas odlazi natrag u Amsterdam.
Nema sumnje da će se Ajaxovi čelnici slijepo dr¸ati sinoćnjeg dogovora i da će se ponovno javiti za mjesec dana. Tada će napokon saznati istinu, to jest, da nikad nisu bili u ozbiljnoj igri za Dinamovu desetku.
Vergeten we dan zo snel? Het jaar bij jong Ajax pakte hij de dubbel.... Ze speelde beter voetbal dan Ajax 1..... Man wat baalde we met zijn alle dat hij naar Oranje ging.....quote:Op woensdag 5 december 2007 13:29 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]mag ik me hier helemaal bij aansluiten..
Fijn dat van Basten spits is geweest.. maar wat zegt dit over onze jonge verdediging en middenveld.. Kortom.. van Basten is nu niet de juiste optie..
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed verhaal.. lekker.. duidelijk.. [ afbeelding ]
Gaat zijn vraagprijs dan ook een beetje omlaag?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.
Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef Nashje het volgende:
[..]
Modric zegt dus dat ie alleen naar Ajax wil als Van Basten coach wordt.
quote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.
Ach, ik zie het gewoon echt niet zitten met Marco van Basten.quote:
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, ik zie het gewoon echt niet zitten met Marco van Basten.
Hier het artikel over Luka Modric: http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=495108&in_page_id=1779
Hij mag van mij als spitsen-trainer komen of als trainer/coach van Jong Ajax, geen probleem mee.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?
Eensch.. Ajax 1 is iets anders dan Jong Ajax.. Nee breng nou niet het voorbeeld van Koster aan want die heeft tig keer zoveel ervaring..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij mag van mij als spitsen-trainer komen of als trainer/coach van Jong Ajax, geen probleem mee.
Maar als trainer/coacg van Ajax 1 is hij (nog) niet geschikt, laat hem zich eerst elders maar bewijzen.
1 speler haalt nog geen schaal binnen.. zeker niet als er 3 steunpilaren wegvallen..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:52 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
argumenten hierboven aangedragen veranderen daar ook geen 10% van?
Aissatiquote:Op woensdag 5 december 2007 14:35 schreef Wooldoor het volgende:
Met Modric is Ajax al in de fout gegaan door daar te laat achter aan te gaan zitten, laten ze nu niet dezelfde fout met Aissasti maken.
Ik wil transfers horen voor in de winterstop [afbeelding]
Dus stel dat Modric, Aissati, Maduro, Huntelaar, Heitinga, Boulahrouz allemaal zouden komen/blijven op de voorwaarde dat Van Basten de coach is, dan mogen ze allemaal thuisblijven jou?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:43 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Laat hem wegblijven, las in Engelse media vraagprijzen van 25 tot 30 miljoen Pond.
Als we voor al die spelers 25 á 30 miljoen per stuk moeten betalen, ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dus stel dat Modric, Aissati, Maduro, Huntelaar, Heitinga, Boulahrouz allemaal zouden komen/blijven op de voorwaarde dat Van Basten de coach is, dan mogen ze allemaal thuisblijven jou?
Ze komen voor in totaal 35 miljoen, incl bijtekenen. De beste spits van Nederland, de beste nummer 10 beschikbaar, de echte Ajacieden als Heitinga en Maduro en de beste keeper van Nederland; en een voor jou graag geziene verdediger.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:02 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als we voor al die spelers 25 á 30 miljoen per stuk moeten betalen, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |