abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55190650
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Aaah, ik heb straks (1500-1700uur) een filosofietentamen! Aaah! (Ik ben nu dus aan het leren, nja, niet precies nu, nu schrijf ik deze reactie, en ik vind het moeilijk en ik ben bang....)
Succes!

Zo'n gevoel heb ik ook over m'n statistiektentamen van vrijdag
Het mooi kotsende meisje.
pi_55190716
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Aaah, ik heb straks (1500-1700uur) een filosofietentamen! Aaah! (Ik ben nu dus aan het leren, nja, niet precies nu, nu schrijf ik deze reactie, en ik vind het moeilijk en ik ben bang....)
good luck!
  dinsdag 11 december 2007 @ 14:02:14 #253
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55191133
Bedankt allen, ik zal een flinke dosis geluk nodig hebben. Ik heb nu alles gelezen, maar bij enkele voorbeeldvragen denk ik 'ja, dat heb ik gelezen. maar waar? en wat?' in plaats van 'ja, dat weet ik'. Het is een deeltentamen, dus ik kan het nog compenseren met het eindtentamen. En ik moet uit 6 vragen er 4 kiezen om te beantwoorden, nu maar hopen dat er 4 bij zitten waarover ik iets op papier kan krijgen.
pi_55192819
statistiek is leuk
  dinsdag 11 december 2007 @ 15:22:41 #255
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55193053
als je hier niet normaal kunt posten, verzoek ik je bij deze vriendelijk doch dringend om weg te blijven.

[ Bericht 34% gewijzigd door Mirjam op 11-12-2007 15:35:48 ]
pi_55193241
Wieieiee ik heb een nieuwe woning!

En ik heb vandaag m'n bestelling gekregen.... een origineel boekje uit 1891 (nerd-alert )

My lucky day
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:12:18 #257
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_55195740
@Sylvana was er nu wel een uitslag??
pi_55196459
Gefeliciteerd met je woning Ewelina! Blijf je in dezelfde stad wonen of vertrek je meteen heel ver weg?

@egeltje: Hopelijk ging je tentamen goed, nu beetje laat om nog succes te wensen, maar toch.

Ik ga morgen mijn galajurk ophalen. Ik was nog bang dat ik er niet meer in zou passen (was 61, en de feestdagen enzo) maar vanmorgen was ik zomaar 60,5. Dat gaat wel goedkomen. Vandaag gezond gegeten, tot daarnet, toen kocht ik een zak portiezakjes kruidnoten (25 cent, kon het niet laten) waarvan ik al 1,5 zakje opheb. Zometeen trainen, dus kan de energie wel gebruiken eigenlijk

En morgen anderhalf jaar samen met mijn vriend We zien elkaar even op school, verder niet, maar toch wel bijzonder, nooit verwacht in het begin.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 december 2007 @ 17:53:29 #259
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55196684
Het tentamen ging zo-zo. Ik kon wel iets opschrijven in ieder geval. Maar er was maar 1 vraag die ik echt helemaal snapte en waar ik ook een goed gevoel over heb. Maar met de andere drie vragen heb ik vast ook wel wat puntjes gesprokkeld.
pi_55197193
Ik blijf in dezelfde stad, Amsterdam Wil er echt niet meer weg.

Ga van 24m2 in Noord (kutpont!) naar 30m2 in Oost
pi_55209627
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik blijf in dezelfde stad, Amsterdam Wil er echt niet meer weg.

Ga van 24m2 in Noord (kutpont!) naar 30m2 in Oost
dat wel een vooruitgang! Ik heb n kamertje op t oog in Uilenstede... (amstelveen dus eigenlijk) en t heeft 12m2

Ben bijna van al mn verslagen af en dan heb ik volgende week ook tentamens naja, nu ff leren en vanmiddag lunchen met wat vrienden in de bijenkorf (heel grappig, er werkt nu n meisje waarbij ik met 2 baantjes heb samengewerkt, dus ik denk dat ik daar ook maar moet gaan werken )

Ik zit nu trouwens te wachten tot mn vader wakker is... woensdag is update dag, maar de weegschaal staat onder zn bed!

succes allemaal met de tentamens!
pi_55210232
goedemorgen
de weegschaal was nu weer normaal, alleen werd ik er niet erg blij van
pi_55210393
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
de weegschaal was nu weer normaal, alleen werd ik er niet erg blij van
Aangekomen of niet genoeg afgevallen naar je zin?

Zelf ik mijn doel om op 1 januari nog onder de 70 te zijn, daarna zien we wel verder.
pi_55210576
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Zelf ik mijn doel om op 1 januari nog onder de 70 te zijn, daarna zien we wel verder.
aangekomen, ik heb voor mezelf geen doel voor 1 januari omdat ik gewoon feest ga vieren de komende weken
wel zou ik graag onder de 75 blijven maar dat moet lukken
en dan voor volgend jaar is wel een doel om onder de 70 te komen maarja als mijn lichaam dat niet wil ben ik ook blij met 71
  woensdag 12 december 2007 @ 10:52:07 #265
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55211745
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is stiekem ook mij doel. Al ben ik al blij als ik komende maand niet aankom ofzo. Maar stiekem wil ik ook onder de 70 raken voor het eind van het jaar.
pi_55214731
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 17:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sylvana was er nu wel een uitslag??
Thnx voor het vragen Ontlasting was gewoon goed, en bloeduitslagen waren maandag nog niet eens binnen, dus word ik vanmiddag rond een uur of 4 over gebeld. En dan krijg ik of een antibioticakuur, gaan ze gewoon kijken of dat helpt, zonder dat ze weten wat ik heb, of ze willen nog een mri-scan maken van de dunne darm. Dus nog even afwachten wat ze van plan zijn en ik hoop toch echt dat ze wel vinden wat er mis is.

Verder nog steeds ziek hier, dus nog maar een dagje rustig aan doen en vroeg naar bed, en dan hopelijk morgen weer wat opgeknapt voor stage. Wel lange dagen dan, om half 8 's ochtends weg en pas om half 7 's avonds weer thuis
pi_55219347
quote:
Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Bagel het volgende:

[..]

dat wel een vooruitgang! Ik heb n kamertje op t oog in Uilenstede... (amstelveen dus eigenlijk) en t heeft 12m2

Ben bijna van al mn verslagen af en dan heb ik volgende week ook tentamens naja, nu ff leren en vanmiddag lunchen met wat vrienden in de bijenkorf (heel grappig, er werkt nu n meisje waarbij ik met 2 baantjes heb samengewerkt, dus ik denk dat ik daar ook maar moet gaan werken )

Ik zit nu trouwens te wachten tot mn vader wakker is... woensdag is update dag, maar de weegschaal staat onder zn bed!

succes allemaal met de tentamens!
Ja maar ik heb waarschijnlijk een langere inschrijftijd dan jij... er werden 195 woningen aangeboden (nieuw complex), en 460 (!!!) reacties.Ik stond nummer 26... had ik zelf ook niet gedacht

En och, ik ben ooit ook zo begonnen. Al was het toen 6m2 voor ¤300,- in de Bijlmer
pi_55219696
Ik heb mijn galajurk opgehaald! Hij is zo ongelooflijk mooi, nu helemaal op maat gemaakt enzo. Ik zie er zo ongelooflijk slank uit daarin, wel een wat grote kont, maar voor de rest heel slank. Ik kan daarin gewoon tevreden zijn met mijn lichaam

Stiekem is mijn doel om voor het eind van dit jaar een keer 60 geweest te zijn. Zou moeten lukken denk ik altijd, maar het lukt vaak juist net niet, op een of andere gekke manier. Vandaag vast ook niet, stuk chocola gegeten en straks broodje shoarma (maar veel aankomen ga ik niet komende dagen, dan wordt ik een soort worstje in jurk en dat wil ik echt niet, dus kan me komende dagen wel inhouden hihi )

@Ewelina: hoeveel kost die nieuwe kamer je? (ben me een beetje aan het orienteren op de kosten van kamers, moet er over een jaartje of wat toch een keer van komen he, aangezien ik zeker weten naar Amsterdam ga)
  Vis een optie? woensdag 12 december 2007 @ 16:18:28 #269
70532 loveli
N
pi_55220026
Schot voor open doel: foto's??

Bij de weg, geen idee wat ik me moet voorstellen bij iemand van 1.76, om en nabij de 60 kilo en een grote kont...
crap in = crap out
pi_55220111
Zo, ik ben weer klaar met kerstkaarten schrijven

Nu ff wachten tot het ziekenhuis gebeld heeft voor de uitslag en dan kaarten op de bus doen en ff langs de bieb.

Vanavond groentensoep met broodjes eten. Tot nu toe nog niks gegeten, echt geen zin in, dus hoop dat ik die soep wel naar binnen krijg
pi_55220303
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef loveli het volgende:
Schot voor open doel: foto's??

Bij de weg, geen idee wat ik me moet voorstellen bij iemand van 1.76, om en nabij de 60 kilo en een grote kont...
Geen foto's nee ... maar mn vader is het al niet met me eens, hij vindt me geen dikke kont hebben: hij zag een foto en zijn eerste reactie was dat ie me mager vond (misschien dat er ooit nog foto's komen, maar zeker niet voor het gala is geweest, omdat niemand op school nog weet welke kleur ik draag enzo. Moet nog even een paar dagen geheim blijven )

@Sylvana: ik hoop voor je dat een ze een goede en positieve uitslag voor je hebben!
pi_55220527
nope, nog steeds geen uitslag bekend van het bloedonderzoek, nou bellen ze maandag weer....

[ Bericht 0% gewijzigd door _Hestia_ op 12-12-2007 17:03:55 ]
  woensdag 12 december 2007 @ 16:46:40 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55220753
.
Je bent toch wel even boos geworden hè Sylvana...

Ik ben terug uit Warffum en mijn voeten doen zeer van het lopen. Ik dacht dat er om 13 uur een trein zou gaan, maar er ging pas om 13:30 één. Die kwam om 13:55 aan en ik moest om 14:10 op de school zijn. Heel snel gelopen met af en toe een drafje op m'n hakjes en toen kwam ik toch nog op tijd . Heb de resultaten in de trein bekeken en het is helaas niet waar ik op gehoopt had . Dus ik ga morgen eens bedenken wat ik nu ga doen. Sowieso maandag overleg met de prof, maar ik heb bij voorkeur voor die tijd een noodplan klaar, zodat ik meteen verder kan. Ik heb het maar druk. Ze zijn nu klaar met klussen hier (moeten alleen de kamer van ons andere huisgenootje nog), dus ik kan morgen weer rustig werken. Straks even stofzuigen. Eerst even naar de Xenos voor een passende lijst voor mijn nieuwe poster . Hopelijk hebben ze iets geschikts . 40 bij 50 cm .
Niet meer actief op Fok!
pi_55220922
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn galajurk opgehaald! Hij is zo ongelooflijk mooi, nu helemaal op maat gemaakt enzo. Ik zie er zo ongelooflijk slank uit daarin, wel een wat grote kont, maar voor de rest heel slank. Ik kan daarin gewoon tevreden zijn met mijn lichaam

Stiekem is mijn doel om voor het eind van dit jaar een keer 60 geweest te zijn. Zou moeten lukken denk ik altijd, maar het lukt vaak juist net niet, op een of andere gekke manier. Vandaag vast ook niet, stuk chocola gegeten en straks broodje shoarma (maar veel aankomen ga ik niet komende dagen, dan wordt ik een soort worstje in jurk en dat wil ik echt niet, dus kan me komende dagen wel inhouden hihi )

@Ewelina: hoeveel kost die nieuwe kamer je? (ben me een beetje aan het orienteren op de kosten van kamers, moet er over een jaartje of wat toch een keer van komen he, aangezien ik zeker weten naar Amsterdam ga)
Nu wil ik wel een foto zien Anders neem je er één na het gala en post je die hier. Ik ben heel benieuwd, die zaak waar jouw jurk vandaan komt heeft namelijk hele mooie jurken.

Woning kost ws. omgeveer ¤370 incl. per maand, dan komt er nog ¤24,- bij voor tv en internet. Het is geen kamer, maar een zelfstandige woning met eigen keuken en badkamer. Totaal dus ongeveer ¤400. Ik krijg wel huursubsidie, maar ik weet nog niet hoeveel. Volgens de proefberekening zou de huursubsidie ¤140 per maand zijn

Een kamer in Uilenstede kost veel minder, rond de ¤240 per maand. Bij particulieren ligt de prijs vaak hoger, zo rond de 300-360. Als je lid bent van een studentenvereniging kun je via je contacten daar vaak goedkoop een kamer huren en vaak op mooie locaties.

Sta je al ingeschreven bij studentenwoningweb? Zo nee, meteen doen. Daar staan de goedkoopste kamers op. Je hebt alleen wel een lange wachttijd nodig wil je iets kunnen krijgen.
pi_55221263
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Viking84 het volgende:
.
Je bent toch wel even boos geworden hè Sylvana...

.
mja, heeft weinig zin, als ze der niet zijn dan zijn ze der niet....
  woensdag 12 december 2007 @ 18:38:43 #276
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55223592
Wie stopt deze work-a-holic? Als ik eenmaal bezig ben met van alles en nog wat, blíjf ik maar doorgaan. Kamer nog opruimen (en goed ook, want er ligt gruis en glas op de grond), moet nog voor Mark bezig en dan ook nog een studiedingetjes voor mezelf .

Morgenavond naar The Messiah van Händel in de Martinikerk. Verheug ik me erg op .
Niet meer actief op Fok!
pi_55223827
vandaag 2 jarige op stage dus een mini tompoes en 2 mini bananensoesjes op
pi_55229533
quote:
Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nu wil ik wel een foto zien Anders neem je er één na het gala en post je die hier. Ik ben heel benieuwd, die zaak waar jouw jurk vandaan komt heeft namelijk hele mooie jurken.

Sta je al ingeschreven bij studentenwoningweb? Zo nee, meteen doen. Daar staan de goedkoopste kamers op. Je hebt alleen wel een lange wachttijd nodig wil je iets kunnen krijgen.
Ik zal na het gala hier tijdelijk een foto neerzetten

Ik sta nog niet ingeschreven, omdat ik pas in het tweede jaar op kamers wil. Maar kost het geld om ingeschreven te zijn? Want ik kan in principe ook mijn hele studeerperiode thuis wonen, het is makkelijk te bereizen vanuit Almere. Zal het fietsen wel missen denk ik (dat even tussendoor).
pi_55230725
Het kost je eenmalig E30,- maar studentenwoningweb heeft wel veel goede kamers. Ook zelfstandige woningen. En ze zijn meestal (lees:bijna altijd) goedkoper dan bij particulieren en niet geheel onbelangrijk, volkomen legaal met huurcontract en inschrijving bij de gemeente. (bij particulieren is dat nog al eens een probleem...)Neem van mij aan dat je echt een hoop wachttijd nodig hebt als je op een beetje leuke locatie wil wonen (dus NIET Uilenstede, Meer en Vaart (Osdorp), Zuid Oost, Geuzenveld, Diemen en de rest van Amstelveen.

Ik zou je als ik jou was wel snel inschrijven... zat mensen gezien die denken 'o dat komt later wel, ik wil niet meteen op kamers' en dan achteraf zeuren dat ze niks kunnen krijgen omdat al die wachttijden zo fucking lang zijn.

Ter info: wachttijden in goede buurten
- ContainerStavangerweg (24m2)= min. 2 jaar --> zelfstandig
- Container Wenkebachweg (30m2) = min. 2 jaar --> zelfstandig
- Weesperflat (9m2)= minimaal 2 jaar -->onzelfstandig. Die feesten zijn altijd vet
- Van Hallstraat (min 25m2) = minimaal 3/4 jaar --> zelfstandig (Staatsliedenbuurt)
- Onzelfstandige woningen in en om het centrum = minimaal 3,5 jaar
- Zelfstandige woningen in en om het centrum (Kattenburgerplein/straat, Jordaan, Oud West, oud Zuid, Pijp) = minimaal 4 jaar

Wachttijd in slechte buurten:

- Container Noord (24m2)= paar maanden --> zelfstandig
- Uilenstede hok (12m2) = paar maanden --> onzelfstandig
- Diemen (12m2) = paar maanden --> onzelfstandig met eigen douche/toilet
- Rochdale One (12m2 of 18m2) --> 1 jaar, goede buurt maar je wil absoluut niet op dat schip wonen
- Noord,Cleijndertweg (14m2) --> paar maanden, kutbuurt --> onzelfstandig met eigen douche/toilet

Op kamers wonen is ook gewoon leuk
  donderdag 13 december 2007 @ 01:00:20 #280
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55234627
Ow ja, kamer is zeker leuk Deel nu samen met een vriend een verdieping hier in Utrecht en 't is echt prima! Wil hier ook niet weg. Utrecht Al zit ik er wel zwaar over te twijfelen om straks weer terug te keren naar waar ik vandaan kom (richting het zuiden)

Vanavond een etentje gehad met wat vrienden, bere gezellig, net what the dokter ordered. Heb lekker gekookt: Penne met champignon saus (mosterd, kreme fresh en champignons) met daarin spinazi en brocolie. De penne was extra volkoren genomen en het geheel werd gegratineerd met parmazaanse kaas, stukjes mozerella en een stukje brie. Om het af te maken zat er nog wat verse basilicum doorheen samen met een klein beetje parma kaas gemengd.

Kortom, eigenlijk rete ongezond, maar erg lekker en het deed 't erg goed! Heerlijk flesje wijn (Castillero del Diablo, Chileense rode wijn 2006 ) erbij genomen. Vooral hadden de gasten al een Gato Negro Vino Blanco (ook Chileens) gedronken, maar die heb ik over geslagen. Keurig een glaasje water en daarna wat cola light.

Van de wijn heb ik maar 2 kleine glaasjes gedronken en daarna een koffie met wat likeur. En van de pastaschotel alleen de binnenste ring van een klein diepbord genomen. Dus niet echt veel. Er zat geen toetje verder bij. Wel een kaasplankje met (helaas) aangefikt stokbrood wat redelijk snel door crackertjes vervangen werd. Heb daar ook 3 van die kleine van genomen met kip-kerry salade. 't was voor 't eerst in lange tijd dat ik me eigenlijk een beetje liet gaan, maar ook wel bewust niet teveel at en dat voelde best wel goed eigenlijk. Heb goed genoten maar toch mate gehouden

Want: Gisterenavond gaf de weegschaal 74,0 aan! En da's avond! Nu net stond ik met al dat eten en drinken op 74,8 (nog niet eens naar wc geweest deze avond en behoorlijk veel gedronken, water + cola light en een beetje wijn).

Gaat de goeie kant op!
Ben benieuwd waar ik morgen op sta eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55235972
Jeetje wat een wachttijden in Amsterdam zeg

Ik had met 3 weken mn kamer hier in Deventer, 20 m2, midden in het centrum

Ik ben al sinds half 4 wakker, weet niet wat dat is met mij en slapen, maar 's nachts lukt dat niet echt de laatste tijd

Vandaag hele dag stagelopen, ben benieuwd hoe het gaat.
pi_55235977
Ik had in 3 weken een heel huis Vervelend dat je niet kan slapen, Sylvana, weet precies hoe dat voelt. Heb je enig idee waardoor je niet goed meer slaapt?

Veel plezier met stagelopen vandaag!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55235987
quote:
Op donderdag 13 december 2007 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik had in 3 weken een heel huis Vervelend dat je niet kan slapen, Sylvana, weet precies hoe dat voelt. Heb je enig idee waardoor je niet goed meer slaapt?

Veel plezier met stagelopen vandaag!
Dat is helemaal snel

Nee, geen idee, ik lig ook niet te piekeren ofzo. Maar als ik eenmaal een keer wakker word 's nachts, dan kan ik daarna gewoon niet meer slapen :S

Thnx
pi_55236695
quote:
Op donderdag 13 december 2007 06:41 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje wat een wachttijden in Amsterdam zeg

Ik had met 3 weken mn kamer hier in Deventer, 20 m2, midden in het centrum

Ik ben al sinds half 4 wakker, weet niet wat dat is met mij en slapen, maar 's nachts lukt dat niet echt de laatste tijd

Vandaag hele dag stagelopen, ben benieuwd hoe het gaat.
snachts lukt het niet? dus overdag wel?
als dat zo is moet je overdag gewoon niet gaan slapen, dan gaat het slapen snachts vanzelf beter
  donderdag 13 december 2007 @ 08:55:12 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55236804
Niet nomaal, die wachttijden. Ik heb intussen uit mijn hoofd gezet dat ik in Amsterdam ga wonen (of ik moet nog eens een huis kopen daar, huren wordt niks).
Ik weet ook niet of ik überhaupt nog wel die kant op wil. Ik wil namelijk nog een deeltijdstudie doen en de studie die ik wil doen kent in Amsterdam en Utrecht volgens mij geen apart deeltijdrooster. In Groningen heb je alleen op vrijdag colleges. Bovendien heb ik al vakken van die studie gevolgd in Groningen (godsdienstwetenschap), ik ken de docenten, de locatie, de sfeer... dus ik zou eigenlijk het liefst in Groningen blijven en dan samen met Mark een huisje op het platteland zoeken. Heb je veel meer ruimte, lekker in de natuur, de katjes kunnen buiten... ik denk dat dat beter is voor mij dan die drukke stad . Het enige probleem is dat het volgens mij voor neerlandici niet zo eenvoudig is om hier werk te vinden. Sowieso lijkt het me lastig om hier werk te vinden. Er is vast wel werk, maar alle vacatures die ik tegen kom zijn vacatures in de Randstad.
Niet meer actief op Fok!
pi_55236956
Wij zijn veel te gehecht aan het Noorden om te vertrekken, we zijn allebei gek op de sfeer van de stad Groningen en kennen er zo veel leuke mensen, daarbij vinden we de ruimte van zowel Drenthe als van iets ten Noorden van de stad heerlijk

Ik zie ons nog wel eens belanden is Sauwerd (helemaal open ruimte en met de trein 7! minuten van de stad, met de auto 10) of Anloo of zoiets
Nuja, voorlopig zitten we hier prima Op fietsafstand van alle belangrijke dingen in de stad
pi_55239229
renske waarom sta je niet meer in het lijstje?
  donderdag 13 december 2007 @ 11:07:41 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55239469
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:57 schreef Miss_S het volgende:
renske waarom sta je niet meer in het lijstje?
Oh is dat zo?
Heb al een tijdje niet meer geüpdate. Ben ook niet zo enthousiast bezig atm en de weegschaal staat te verstoffen hier .
Nieuw jaar, nieuwe kansen enzo . Update dan wel weer een keer .
Niet meer actief op Fok!
pi_55239557
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Oh is dat zo?
Heb al een tijdje niet meer geüpdate. Ben ook niet zo enthousiast bezig atm en de weegschaal staat te verstoffen hier .
Nieuw jaar, nieuwe kansen enzo . Update dan wel weer een keer .
ja zo gaat het hier ook een beetje
ookal sta ik wel elke dag op de weegschaal
  donderdag 13 december 2007 @ 11:18:28 #290
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55239747
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja zo gaat het hier ook een beetje
ookal sta ik wel elke dag op de weegschaal
Ik wil het niet weten eigenlijk .
Maar ik probeer het wel een beetje in de hand te houden door dagen waarop ik veel en slecht eet weer te compenseren met dagen waarop ik goed eet .
Niet meer actief op Fok!
pi_55239794
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik wil het niet weten eigenlijk .
Maar ik probeer het wel een beetje in de hand te houden door dagen waarop ik veel en slecht eet weer te compenseren met dagen waarop ik goed eet .
zal toch wel mee vallen?
ik dacht dat ik het ook niet wou weten maar zit nu maar een halve kilo boven het gewicht dat in het lijstje staat
pi_55241566
Zo ben ik ook weer eens. Ik sta alweer een tijdje stil, ik denk dat 63 het nieuwe 65 is Compleet m'n eigen schuld overigens, want ik heb al veel kerstlekkernijen van de Appie geprobeerd (amuses en kalkoengebraden ed) en een paar x een etentje gegeven met veel wijn en ook niet echt mager eten. Maar ik moet zeggen: door het hardlopen blijft m'n gewicht aardig hetzelfde. Dus eigenlijk is mijn voornemen om tot het einde van het jaar zo'n beetje stabiel te blijven en iig niet weer boven de 65 te komen. En dan gaan we in januari weer serieus op voor de laatste kilo's.

Voor degene die het volgende topic opent: Misschien nu tijd voor: Slank de feestdagen door?

En waar is Alcarin???
  donderdag 13 december 2007 @ 12:33:40 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55241719
We hebben geen banner voor Slank de feestdagen door en degene die de banners altijd maakte is er niet meer .
Of moet ik iets in elkaar flansen? Met oliebollen en kerstbomen erin ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
pi_55241941
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:33 schreef Viking84 het volgende:
We hebben geen banner voor Slank de feestdagen door en degene die de banners altijd maakte is er niet meer .
Of moet ik iets in elkaar flansen? Met oliebollen en kerstbomen erin ofzo? .
Já, leef je uit!! Vanaf nu iedere 3 maanden een nieuwe banner! We kunnen er zelfs een banner-competitie van maken
  donderdag 13 december 2007 @ 12:46:01 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55242037
Ik zal wel even kijken of ik iets leuks kan maken .

Ik ga vanavond naar The Messiah van Händel in de Martinikerk hier. > 3 uur stil zitten, maar ik denk dat het erg mooi is . Morgen naar de film en uit eten met de pa van Mark.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 13 december 2007 @ 12:46:56 #296
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55242059
Huh, heb jij de banner die er nu staat gemaakt, Conleche? (je naam staat in de eigenschappen).
Niet meer actief op Fok!
pi_55242210
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Huh, heb jij de banner die er nu staat gemaakt, Conleche? (je naam staat in de eigenschappen).
  donderdag 13 december 2007 @ 12:57:24 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55242343
quote:
Op donderdag 13 december 2007 12:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Netjes.
Met photoshop ofzo? Of gewoon een gezocht op internet en dat passend gemaakt? (ik ben niet zo ervaren in die dingen, maar ik experimenteer wél graag... hm wat klinkt dat fout ).
Niet meer actief op Fok!
pi_55242761
Met photoshop ja en plaatje van internet gehaald, passend gemaakt, filter d'r over en voilà...
pi_55243046
ik kan anders ook nog photoshoppen als het echt niet leuk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')