Succes!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Aaah, ik heb straks (1500-1700uur) een filosofietentamen! Aaah! (Ik ben nu dus aan het leren, nja, niet precies nu, nu schrijf ik deze reactie, en ik vind het moeilijk en ik ben bang....)
good luck!quote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Aaah, ik heb straks (1500-1700uur) een filosofietentamen! Aaah! (Ik ben nu dus aan het leren, nja, niet precies nu, nu schrijf ik deze reactie, en ik vind het moeilijk en ik ben bang....)
dat wel een vooruitgang! Ik heb n kamertje op t oog in Uilenstede... (amstelveen dus eigenlijk) en t heeft 12m2quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:15 schreef Ewelina het volgende:
Ik blijf in dezelfde stad, AmsterdamWil er echt niet meer weg.
Ga van 24m2 in Noord (kutpont!) naar 30m2 in Oost
Aangekomen of niet genoeg afgevallen naar je zin?quote:Op woensdag 12 december 2007 09:41 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
de weegschaal was nu weer normaal, alleen werd ik er niet erg blij van
aangekomen, ik heb voor mezelf geen doel voor 1 januari omdat ik gewoon feest ga vieren de komende wekenquote:Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Aangekomen of niet genoeg afgevallen naar je zin?
Zelf ik mijn doel om op 1 januari nog onder de 70 te zijn, daarna zien we wel verder.
Dat is stiekem ook mij doel. Al ben ik al blij als ik komende maand niet aankom ofzo. Maar stiekem wil ik ook onder de 70 raken voor het eind van het jaar.quote:Op woensdag 12 december 2007 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Aangekomen of niet genoeg afgevallen naar je zin?
Zelf ik mijn doel om op 1 januari nog onder de 70 te zijn, daarna zien we wel verder.
Thnx voor het vragenquote:Op dinsdag 11 december 2007 17:12 schreef -Bubseltje- het volgende:
@Sylvana was er nu wel een uitslag??
Ja maar ik heb waarschijnlijk een langere inschrijftijd dan jij... er werden 195 woningen aangeboden (nieuw complex), en 460 (!!!) reacties.Ik stond nummer 26... had ik zelf ook niet gedachtquote:Op woensdag 12 december 2007 09:06 schreef Bagel het volgende:
[..]
dat wel een vooruitgang! Ik heb n kamertje op t oog in Uilenstede... (amstelveen dus eigenlijk) en t heeft 12m2![]()
Ben bijna van al mn verslagen af en dan heb ik volgende week ook tentamensnaja, nu ff leren en vanmiddag lunchen met wat vrienden in de bijenkorf
(heel grappig, er werkt nu n meisje waarbij ik met 2 baantjes heb samengewerkt, dus ik denk dat ik daar ook maar moet gaan werken
)
Ik zit nu trouwens te wachten tot mn vader wakker is... woensdag is update dag, maar de weegschaal staat onder zn bed!
succes allemaal met de tentamens!
Geen foto's neequote:Op woensdag 12 december 2007 16:18 schreef loveli het volgende:
Schot voor open doel: foto's??
Bij de weg, geen idee wat ik me moet voorstellen bij iemand van 1.76, om en nabij de 60 kilo en een grote kont...
Nu wil ik wel een foto zienquote:Op woensdag 12 december 2007 16:06 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb mijn galajurk opgehaald!Hij is zo ongelooflijk mooi, nu helemaal op maat gemaakt enzo. Ik zie er zo ongelooflijk slank uit daarin, wel een wat grote kont, maar voor de rest heel slank. Ik kan daarin gewoon tevreden zijn met mijn lichaam
![]()
Stiekem is mijn doel om voor het eind van dit jaar een keer 60 geweest te zijn. Zou moeten lukken denk ik altijd, maar het lukt vaak juist net niet, op een of andere gekke manier. Vandaag vast ook niet, stuk chocola gegeten en straks broodje shoarma(maar veel aankomen ga ik niet komende dagen, dan wordt ik een soort worstje in jurk en dat wil ik echt niet, dus kan me komende dagen wel inhouden hihi
)
@Ewelina: hoeveel kost die nieuwe kamer je? (ben me een beetje aan het orienteren op de kosten van kamers, moet er over een jaartje of wat toch een keer van komen he, aangezien ik zeker weten naar Amsterdam ga)
mja, heeft weinig zin, als ze der niet zijn dan zijn ze der niet....quote:Op woensdag 12 december 2007 16:46 schreef Viking84 het volgende:.
Je bent toch wel even boos geworden hè Sylvana...
.
Ik zal na het gala hier tijdelijk een foto neerzettenquote:Op woensdag 12 december 2007 16:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nu wil ik wel een foto zienAnders neem je er één na het gala en post je die hier. Ik ben heel benieuwd, die zaak waar jouw jurk vandaan komt heeft namelijk hele mooie jurken.
Sta je al ingeschreven bij studentenwoningweb? Zo nee, meteen doen. Daar staan de goedkoopste kamers op. Je hebt alleen wel een lange wachttijd nodig wil je iets kunnen krijgen.
Dat is helemaal snelquote:Op donderdag 13 december 2007 06:43 schreef Isabeau het volgende:
Ik had in 3 weken een heel huisVervelend dat je niet kan slapen, Sylvana, weet precies hoe dat voelt. Heb je enig idee waardoor je niet goed meer slaapt?
Veel plezier met stagelopen vandaag!
snachts lukt het niet? dus overdag wel?quote:Op donderdag 13 december 2007 06:41 schreef Sylvana het volgende:
Jeetje wat een wachttijden in Amsterdam zeg
Ik had met 3 weken mn kamer hier in Deventer, 20 m2, midden in het centrum
Ik ben al sinds half 4 wakker, weet niet wat dat is met mij en slapen, maar 's nachts lukt dat niet echt de laatste tijd
Vandaag hele dag stagelopen, ben benieuwd hoe het gaat.
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 13 december 2007 10:57 schreef Miss_S het volgende:
renske waarom sta je niet meer in het lijstje?
ja zo gaat het hier ook een beetjequote:Op donderdag 13 december 2007 11:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh is dat zo?
Heb al een tijdje niet meer geüpdate. Ben ook niet zo enthousiast bezig atm en de weegschaal staat te verstoffen hier.
Nieuw jaar, nieuwe kansen enzo. Update dan wel weer een keer
.
Ik wil het niet weten eigenlijkquote:Op donderdag 13 december 2007 11:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja zo gaat het hier ook een beetje
ookal sta ik wel elke dag op de weegschaal
zal toch wel mee vallen?quote:Op donderdag 13 december 2007 11:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten eigenlijk.
Maar ik probeer het wel een beetje in de hand te houden door dagen waarop ik veel en slecht eet weer te compenseren met dagen waarop ik goed eet.
Já, leef je uit!!quote:Op donderdag 13 december 2007 12:33 schreef Viking84 het volgende:
We hebben geen banner voor Slank de feestdagen door en degene die de banners altijd maakte is er niet meer.
Of moet ik iets in elkaar flansen? Met oliebollen en kerstbomen erin ofzo?.
quote:Op donderdag 13 december 2007 12:46 schreef Viking84 het volgende:
Huh, heb jij de banner die er nu staat gemaakt, Conleche? (je naam staat in de eigenschappen).
Netjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |