hahaha, dan ga ik niet meedoen aan die mode :pquote:Op zondag 9 december 2007 13:35 schreef conleche het volgende:
IIEUW!! Even volslagen offtopic: Er zijn nu 2 mensen in de galerie, een nogal "hip" stel. Ik kan niet stoppen om naar de vrouw te kijken: WANT DIE HEEFT BAKKEBAARDEN, ik zweer het. En geen neppe, want het zijn geen borstels of zo, nee gewoon echte eigen haartjes en zo te zien heeft ze het nog wel netjes bijgekniptPlease, laat dat niet de nieuwste mode zijn
![]()
* conleche moet nu ophouden met staren, het wordt onbeleefd...
Ik lees ze ook in het Engels. Wel een beetje stoffig Engels (ook al zijn de boekjes nog maar een halve eeuw oud), maar ik kan dat juist wel waarderenquote:Op maandag 10 december 2007 09:15 schreef egeltje1985 het volgende:
Oeh, ik heb de engelse versie, al de narnia-boeken in één boek. Ik had vroeger (toen ik ze gewoon in het Nederlands las natuurlijk) trouwens helemaal niet door dat er zo'n christelijke moraal in zat. Nu merk ik dat wel, maar storend vind ik het zeker niet.
Is datquote:Op maandag 10 december 2007 09:23 schreef Miss_S het volgende:
vandaag begonnen met magere kwark met een handje muesli als ontbijt
en zit nu aan het water
aarbeiensmoothie hoeft voor mij niet zo vroegquote:Op maandag 10 december 2007 09:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is dat?
. Ik zit aan een aardbeiensmoothie. Dat is pas
![]()
.
Ik ga straks met Mark en zijn moeder koffie drinken in de V&D. En vast ook wel een lekker appelgebakje eten.
Ja, fantasy is inderdaad leuk. Zeker ter afwisseling van al die Nederlandse literatuur. Daar moet je altijd zo bij nadenken, bah.quote:Op maandag 10 december 2007 09:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik lees ze ook in het Engels. Wel een beetje stoffig Engels (ook al zijn de boekjes nog maar een halve eeuw oud), maar ik kan dat juist wel waarderen.
Heb ze in januari dit jaar voor m'n verjaardag gekregen, maar toen was ik niet echt in de stemming om ze te lezen. Ik vraag voor mijn 24e verjaardag 'His Dark Materials' van Philip Pullman (vanwege The Golden Compass die nu in de bios draait), maar die krijg ik pas als ik Narnia heb uitgelezen, dus onder zachte dwang ben ik begonnen. Maar ik ben dol op fantasiewerelden. Kan me dan altijd helemaal inleven
.
En die christelijke moraal ligt er zó dik bovenop, maar dat merk je als kind natuurlijk niet. 'The Golden Compass' zou het atheïsme promoten, maar dat merk je echt niet als kind. Vind het dus ook zo'n flauwekul dat er zo'n ophef over gemaakt wordt.
je ziet het ook steeds meer bij kinderenquote:Op maandag 10 december 2007 10:32 schreef Bagel het volgende:
@ veiligheidsspeldje: wel n interessant artikel, stond er eerlijk gezegd wel n beetje van te kijken dat nu al iets van 10 procent van de Nederlandse bevolking n BMI van 30 of hoger heeft... en dat gaat dus alleen maar meer worden! (ook best stom dat iedereen die oorzaken ook eigenlijk wel weet...)
Ja, jammer is dat hè? Dan zie je zo'n héél dik kindje. Ik heb dan al het idee dat dat niet meer heel erg goed gaat komen. Die heeft (waarschijnlijk) van jongs af aan zo'n verkeerd eetpatroon aangeleerd, dat krijg je er niet zomaar meer uitquote:Op maandag 10 december 2007 10:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
je ziet het ook steeds meer bij kinderen
ja dat vind ik dan ook echt zieligquote:Op maandag 10 december 2007 10:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat hè? Dan zie je zo'n héél dik kindje. Ik heb dan al het idee dat dat niet meer heel erg goed gaat komen. Die heeft (waarschijnlijk) van jongs af aan zo'n verkeerd eetpatroon aangeleerd, dat krijg je er niet zomaar meer uit
Ik weet natuurlijk niet wat jouw definitie is van 'kindjes' of 'jeugd', maar als ik om een uur of 1 's middags boodschappen doe, staat er 1. een beveiligerspersoon voor de deur van de supermarkt om te zorgen dat er max. 2 tegelijk ingaan en 2. staan die kindjes met z'n allen bij de kassa met een blikje fris en een zak chips. Ik gok er op dat dat hun lunch is.quote:Op maandag 10 december 2007 11:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja dat vind ik dan ook echt zielig
dat soort problemen daar bij moet je eigenlijk echt de ouders aan pakken want die leven verkeerd en daardoor leert het kind het verkeerd
Omdat OldJeller mij zat uit te schelden en ik zo onverstandig was er steeds weer op in te gaanquote:Op maandag 10 december 2007 12:39 schreef Bagel het volgende:
@Viking: waarom was je eigenlijk gebanned? (wou t net al vragen, helemaal vergeten!)
Inderdaad. Ik vermijd de supermarkt rond 12 uur, want dan gaan al die kiddo's chips, koekjes, chocoladebroodjes e.d. kopen. Niet normaal.quote:Op maandag 10 december 2007 13:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat jouw definitie is van 'kindjes' of 'jeugd', maar als ik om een uur of 1 's middags boodschappen doe, staat er 1. een beveiligerspersoon voor de deur van de supermarkt om te zorgen dat er max. 2 tegelijk ingaan en 2. staan die kindjes met z'n allen bij de kassa met een blikje fris en een zak chips. Ik gok er op dat dat hun lunch is.
In dit geval zou het best kunnen dat de ouders daar niet eens van af weten (verhalen van brood weggooien gaan al wel langer de ronde).
Nu valt het minder op, maar in de zomer wel: jongetjes van 11 met een B-cup zijn geen grote uitzondering meer...
Ik zit op steeds minder procenten, Decemberquote:Op zondag 9 december 2007 18:13 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit op 0%Telkens val ik een paar kilo af als ik fanatiek begin, en dan is mn motivatie weer weg en zit het er met een paar weken weer aan
Mordradead, jij zwemt/zwom toch ook? Hoe deed je dat dan, hoe lang en hoe vaak in de week enzo? En alleen baantjes zwemmen, of ook andere aquasporten, als aquaspinning enzo?
oja die zitten er ook bijquote:Op maandag 10 december 2007 13:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat jouw definitie is van 'kindjes' of 'jeugd', maar als ik om een uur of 1 's middags boodschappen doe, staat er 1. een beveiligerspersoon voor de deur van de supermarkt om te zorgen dat er max. 2 tegelijk ingaan en 2. staan die kindjes met z'n allen bij de kassa met een blikje fris en een zak chips. Ik gok er op dat dat hun lunch is.
In dit geval zou het best kunnen dat de ouders daar niet eens van af weten (verhalen van brood weggooien gaan al wel langer de ronde).
Nu valt het minder op, maar in de zomer wel: jongetjes van 11 met een B-cup zijn geen grote uitzondering meer...
ik ook, en nog steedsquote:Op maandag 10 december 2007 14:43 schreef mordradead het volgende:
Ik kreeg altijd geschilde apel in stukjes (4 stukjes, zonder pitjes) mee in een bakje van m'n moeder
quote:Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zit op steeds minder procenten, Decembergisteren was m'n tante 50 geworden... vandaag bedrijfsuitje, morgen moeder jarig, 15e afscheid collega, 16e feestje ouders, 18 vader jarig, 25/25 kerst en dan nog oud en nieuw.
December
Ik zwom trouwens niet.. ik heb er wel een beetje een hekel aan zelfsWel iemand uit dit topic zwom, was dat niet Chicolate?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar eens aan het werk
Uhm ik ZWOM ja, verleden tijdquote:Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zwom trouwens niet.. ik heb er wel een beetje een hekel aan zelfsWel iemand uit dit topic zwom, was dat niet Chicolate?
Maar bij de dieetclub zat er in ieder geval iemand die wel fanatiek zwemt
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Blijven er over voor gezond eten:quote:Op maandag 10 december 2007 14:33 schreef mordradead het volgende:
Ik zit op steeds minder procenten, Decembergisteren was m'n tante 50 geworden... vandaag bedrijfsuitje, morgen moeder jarig, 15e afscheid collega, 16e feestje ouders, 18 vader jarig, 25/25 kerst en dan nog oud en nieuw.
December
vaak kijk je anders naar andere mensen dan naar jezelfquote:Op maandag 10 december 2007 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Blijven er over voor gezond eten:
1,2,3,4,6,7,8,12,13,17,19,20,21,22,23,24,27,28,29 en 30 december om gezond te eten en te sporten
Ik vind trouwens de hoeveelheid te dikke mensen op straat reuze meevallen! Ik vind mezelf meestal het dikst en mijn bmi is 28. Ik kan me bijna niet voorstellen dat 10% een bmi boven de 30 heeft, blijven al die mensen binnen of zoMaar een tijdje terug in het zwembad schrok ik dan weer wel van al die veel te dikke kinderen...
lag vandaag in bad er na te kijken en moet zeggen dat het goed eruit ziet, bij het bovenste bolletje is het nog een beetje roodquote:Op maandag 10 december 2007 21:57 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
miss s hoe gaat t met je navelpiercing?
ik denk dat ik v/d week de stap ook maar ga zetten!
Vanalles?quote:Op dinsdag 11 december 2007 09:56 schreef Miss_S het volgende:
goedemorgen
mijn weegschaal gaf vanmorgen vanalles aan dus we blijven doorgaan
ja echt tijd voor nieuwe batterijen heb alles tussen de 65 en 75 gehad vanmorgenquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Vanalles?
Tijd voor nieuwe batterijen?
Hier ook nog steeds ziek trouwens, maar niet meer zo erg
Ga vandaag proberen toch weer wat meer fruit te eten
hahaha... das wel heel erg jojo-enquote:Op dinsdag 11 december 2007 10:46 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja echt tijd voor nieuwe batterijen heb alles tussen de 65 en 75 gehad vanmorgen
succes, je kan hetquote:Op dinsdag 11 december 2007 13:33 schreef egeltje1985 het volgende:
Aaah, ik heb straks (1500-1700uur) een filosofietentamen! Aaah! (Ik ben nu dus aan het leren, nja, niet precies nu, nu schrijf ik deze reactie, en ik vind het moeilijk en ik ben bang....)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |