quote:Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef freecell het volgende:
[..]
Klopt, het was een hele vriendelijke vraag, dank je voor de belangstelling.
* freecell klopt miss_s vriendelijk op de rug*
Hahah jah, viel me meteen opquote:Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef Miss_S het volgende:
hebben jullie trouwens allemaal al de F&F kerstactie gezien?
ik vroeg alleen of ze hetzelfde ging doen als ikquote:Op donderdag 6 december 2007 09:54 schreef conleche het volgende:
Hé Miss_S, aardig doen tegen Freecell hoor: ik vind het gezellig dat ze hier meepost (want meestal best komisch enzo) en je weet best dat ze in het andere topic andere dingen post, want je leest daar ook mee. Nou ff niet zuigen aub. Dank.
21 dat is wel heel oudquote:Op donderdag 6 december 2007 09:47 schreef Bagel het volgende:
[..]
Hahah jah, viel me meteen op(die kat heet t zelfde als mn vriendje)
mij poes is n tijdje terug overleden (21 geworden) en ik heb nog steeds wel wat spulletjes staan (en zit 3 dagen per week op dat treintraject) dus ik denk dat ik wat spulletjes ga afstaan.
ja ik ging ook van 16 uit en als het dan maar 11 is valt het wel tegenquote:Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef PretKroket het volgende:
katten kunnen makkelijk 15 wordenkatten zijn tof
is het een buitenkat?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Onze vorige kat werd 18 en ik was toen 12, dus dat beest was gewoon ouder dan ik.
De huidige kat van mijn ouders is 11 en hij loopt nu voor de 2e keer in korte tijd mank. Ik zou bijna gaan vermoeden dat iemand hem mishandelt ofzo....
Ja.quote:
dan is het inderdaad niet te hopen dat iemand iets met ze doetquote:Op donderdag 6 december 2007 10:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja.
De katten van mijn ouders zijn altijd buitenkatten.
Gisteren de kat van m'n zus op schoot gehad. Tof beest.
Ben ik de enige die dit een beetje raar vindt staan?quote:Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja ik ging ook van 16 uit en als het dan maar 11 is valt het wel tegen
waarom moet je er nu nog een probleem van maken?quote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kunnen we niet een 3e topic maken
voor ex dieetclub leden die nu wel dun zijn maar nog willen afvallen
kunnen freecell en miss_s daar kibbelen en is er ook geen gezeur van "daar is het beter/anders"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het mooi kotsende meisje.
Dit soort dingen vind ik eigenlijk zo belachelijk dat dat voor mij ook een reden is dat ik geen sportschoolabbo heb.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:
Net sportschool gebeld, en als ik mn abo wil opzeggen, moet ik tot juni wachten
Tenzij ik een doktersverklaring kan krijgen, dat ik het vanwege mn buikklachten niet meer kan, dan kan het vanaf volgende maand.
Dus maar eens proberen of dat lukt. Al zijn dokters er tegenwoordig niet zo happig op om die briefjes uit te schrijven
Zou beetje jammer zijn als ik nog tot juni moet wachten voor ik kan gaan zwemmen.
Ja idd, ik had gedacht dat er gewoon een opzegtermijn van 1 of 2 maanden was ofzo, maar je moet dus echt je jaar volmaken :S En dat terwijl ik sinds augustus maar een paar keer geweest ben.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dit soort dingen vind ik eigenlijk zo belachelijk dat dat voor mij ook een reden is dat ik geen sportschoolabbo heb.
Wrs. verdienen ze een groot deel van hun geld met mensen die nog wel moeten betalen, maar niet of amper meer komen en dan heb je gewoon pech!
Zijn je klachten trouwens nog hetzelfde als rond de vakantie? Je was wel weer aangekomen, maar gaat het verder nog hetzelfde of is het wel veranderd?
En w.b. een 3e topic: qua profiel zou het me wel passen, maar het lijkt me nogal rommelig worden, ik blijf hier nog even hopen constant te blijven![]()
Ohja: ik mag in feb. beginnen met m'n keuze-onderzoek moet alleen nog wel een plek regelen
Puik planquote:Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kunnen we niet een 3e topic maken
voor ex dieetclub leden die nu wel dun zijn maar nog willen afvallen
kunnen freecell en miss_s daar kibbelen en is er ook geen gezeur van "daar is het beter/anders"
He dan is ie dezelfde dag jarig als ikquote:Op donderdag 6 december 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
Hier bestaat de dag uit cadeautjes kopen voor Peter ( is morgen jarig) en huiswerk maken.
Jij ook alvast gefeliciteerd danquote:Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
He dan is ie dezelfde dag jarig als ikfeliciteer hem dan ook maar namens mij
Veel plezier vanavond!quote:Op donderdag 6 december 2007 17:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, het sinterklaasgedicht is af. Nu nog even het cadeautje inpakken en eindelijk mn kamer opruimen, en dan kan het grote gourmetten beginnen.
dat is wel slimquote:Op vrijdag 7 december 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen,
Ik ben er erg vroeg uit voor mijn doen, maar ik moet vandaag aan de slag voor die uitgeverij uit Den Bosch. Ik moet er 1 dag in de week voor bezig en ik heb expres vrijdag uitgekozen, want maandag moet alles van de vorige week ingeleverd zijn en nu heb ik dus een stok achter de deur. Blijkt wel weer, want anders zou ik hier niet nu al zitten. Even ontbijten en wakker worden met Fok! en dan lekker aan het werk
.
Ja slim hèquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is wel slim
succes ermee
ik heb vandaag 90 min college en dan mag ik weer naar huis (als ik er tenminste kom, met dit weer zou ik het niet raar vinden als het vast staat op de snelweg)
daarna lekker weekendwel veel huiswerk maken maar ook relaxen met mijn dvd's van sinterklaas (POTC 3, HP 5, Ice age 2 en Shrek 3)
Gisteren ben ik 3x natgeregend op de fiets, vervolgens amper kunnen slapen door de harde regen (woon op zolder en het balkon is van metaalspul, dus dat klettert lekkerquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
net echt windvlagen en veel regen, nu is het weer stil
Dank je welquote:Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef conleche het volgende:
Zit ik net met m'n 1 kopje koffie slaperig naar het fokscherm te turen, lees ik daar over hele huizen die al glanzend gesopt zijn! Hoe krijg je het voor elkaar!!Gefeliciteerd Sylvana!! (met Peter bedoel ik
)
Ik heb zó geen zin in deze dag en wil dat het weer zomer wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |