abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55072430
hebben jullie trouwens allemaal al de F&F kerstactie gezien?
  donderdag 6 december 2007 @ 09:46:53 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55072776
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef freecell het volgende:

[..]

Klopt, het was een hele vriendelijke vraag, dank je voor de belangstelling.
* freecell klopt miss_s vriendelijk op de rug*
.

Vreheeedeeee op aaaaarde!

.
Niet meer actief op Fok!
pi_55072798
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef Miss_S het volgende:
hebben jullie trouwens allemaal al de F&F kerstactie gezien?
Hahah jah, viel me meteen op (die kat heet t zelfde als mn vriendje)
mij poes is n tijdje terug overleden (21 geworden ) en ik heb nog steeds wel wat spulletjes staan (en zit 3 dagen per week op dat treintraject) dus ik denk dat ik wat spulletjes ga afstaan.

Ik heb gister zelf slagroom gemaakt voor op de warme light choco en t was nog eens heel lekker ook! (met magere melk gemaakt en niet zoveel, dus t is beter dan zo'n spuitbus)

Straks weer eens karten
pi_55072900
Hé Miss_S, aardig doen tegen Freecell hoor: ik vind het gezellig dat ze hier meepost (want meestal best komisch enzo) en je weet best dat ze in het andere topic andere dingen post, want je leest daar ook mee. Nou ff niet zuigen aub. Dank.
pi_55072920
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:54 schreef conleche het volgende:
Hé Miss_S, aardig doen tegen Freecell hoor: ik vind het gezellig dat ze hier meepost (want meestal best komisch enzo) en je weet best dat ze in het andere topic andere dingen post, want je leest daar ook mee. Nou ff niet zuigen aub. Dank.
ik vroeg alleen of ze hetzelfde ging doen als ik
waar ik dan voor op mijn kop kreeg

en nu niet zeiken en op mijn andere post reageren daar hebben we meer aan
pi_55072933
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:47 schreef Bagel het volgende:

[..]

Hahah jah, viel me meteen op (die kat heet t zelfde als mn vriendje)
mij poes is n tijdje terug overleden (21 geworden ) en ik heb nog steeds wel wat spulletjes staan (en zit 3 dagen per week op dat treintraject) dus ik denk dat ik wat spulletjes ga afstaan.
21 dat is wel heel oud ik heb een paar maanden geleden mijn kat moeten laten inslapen maar die was 'pas' 11
maar die spulletjes zouden zeker goed van pas komen
pi_55073056
Oke dan, ik heb even gekeken en misschien dat ik wel wat doneer, maar Greys had laatst een soortgelijke actie voor een asiel en daar heb ik toen ook aan meegedaan. Maar het is zeker een hartstikke goed initiatief van Qwea!!
  donderdag 6 december 2007 @ 10:07:13 #58
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55073069
katten kunnen makkelijk 15 worden katten zijn tof
pi_55073083
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef PretKroket het volgende:
katten kunnen makkelijk 15 worden katten zijn tof
ja ik ging ook van 16 uit en als het dan maar 11 is valt het wel tegen
  donderdag 6 december 2007 @ 10:16:06 #60
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55073219
Onze vorige kat werd 18 en ik was toen 12, dus dat beest was gewoon ouder dan ik .
De huidige kat van mijn ouders is 11 en hij loopt nu voor de 2e keer in korte tijd mank. Ik zou bijna gaan vermoeden dat iemand hem mishandelt ofzo... .
Niet meer actief op Fok!
pi_55073232
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef Viking84 het volgende:
Onze vorige kat werd 18 en ik was toen 12, dus dat beest was gewoon ouder dan ik .
De huidige kat van mijn ouders is 11 en hij loopt nu voor de 2e keer in korte tijd mank. Ik zou bijna gaan vermoeden dat iemand hem mishandelt ofzo... .
is het een buitenkat?
  donderdag 6 december 2007 @ 10:18:01 #62
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55073250
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:16 schreef Miss_S het volgende:

[..]

is het een buitenkat?
Ja.
De katten van mijn ouders zijn altijd buitenkatten .

Gisteren de kat van m'n zus op schoot gehad. Tof beest .
Niet meer actief op Fok!
pi_55073298
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja.
De katten van mijn ouders zijn altijd buitenkatten .

Gisteren de kat van m'n zus op schoot gehad. Tof beest .
dan is het inderdaad niet te hopen dat iemand iets met ze doet
  donderdag 6 december 2007 @ 10:23:57 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55073355
Ze hebben er momenteel maar 1 hoor (ik had het ook over de katten in het verleden). Maar idd, tis zo'n lief beest en hij lijkt er niet veel last van te hebben. Loopt gewoon (alleen een beetje slepend dus) en hij spint ook lekker, maar ik vind het gewoon zo zielig als 'ie wat heeft .
Niet meer actief op Fok!
pi_55073885
quote:
Op donderdag 6 december 2007 10:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja ik ging ook van 16 uit en als het dan maar 11 is valt het wel tegen
Ben ik de enige die dit een beetje raar vindt staan?
Mijn katje werd 11 waarschijnlijk (ze kwam uit het asiel en weten niet precies d'r leeftijd). Ze had een of andere hormoongevoelige tumor, waardoor ze met medicijnen nog best lang kon leven, maar op een gegeven moment was ze alleen nog aan het lijden Helaas wilden m'n ouders geen ander beestje, maar m'n vriendje heeft wel een katje en die is keilief behalve dat ze best druk is en in de gordijnen klimt enzo

Heb echt een schop onder m'n kont nodig, alweer niet hardgelopen De harde regen is wel een excuus, maar ja daar ben ik net ook doorheen gefietst... Vanavond kan het ook niet want dan moet ik werken.
Morgen proberen te beginnen met evy nr. 2 denk ik maar, dat is toch iets betere motivatie want ze zegt steeds wanneer ik weer moet
Het mooi kotsende meisje.
pi_55074669
Wij hebben 'vroeger" ook een kat gehad en die is ook 21 geworden. Op een dag was hij weg, waarschijnlijk om zijn laatste rustplaats te zoeken, nooit weer teruggevonden

Hier bestaat de dag uit cadeautjes kopen voor Peter ( is morgen jarig) en huiswerk maken.
pi_55075004
kunnen we niet een 3e topic maken
voor ex dieetclub leden die nu wel dun zijn maar nog willen afvallen
kunnen freecell en miss_s daar kibbelen en is er ook geen gezeur van "daar is het beter/anders"

pi_55075448
Net sportschool gebeld, en als ik mn abo wil opzeggen, moet ik tot juni wachten

Tenzij ik een doktersverklaring kan krijgen, dat ik het vanwege mn buikklachten niet meer kan, dan kan het vanaf volgende maand.

Dus maar eens proberen of dat lukt. Al zijn dokters er tegenwoordig niet zo happig op om die briefjes uit te schrijven Toen ik jaar langer stufi wilde omdat ik jaar over moest doen vanwege depressie, wilde huisarts ook geen briefje schrijven, toen heeft mn psych het gedaan.

Zou beetje jammer zijn als ik nog tot juni moet wachten voor ik kan gaan zwemmen.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:10:45 #69
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55075468
Of een 'hoe blijf ik op gewicht' topic
pi_55075469
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
kunnen freecell en miss_s daar kibbelen en is er ook geen gezeur van "daar is het beter/anders"

waarom moet je er nu nog een probleem van maken?
pi_55075611
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_55075642
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:09 schreef Sylvana het volgende:
Net sportschool gebeld, en als ik mn abo wil opzeggen, moet ik tot juni wachten

Tenzij ik een doktersverklaring kan krijgen, dat ik het vanwege mn buikklachten niet meer kan, dan kan het vanaf volgende maand.

Dus maar eens proberen of dat lukt. Al zijn dokters er tegenwoordig niet zo happig op om die briefjes uit te schrijven

Zou beetje jammer zijn als ik nog tot juni moet wachten voor ik kan gaan zwemmen.
Dit soort dingen vind ik eigenlijk zo belachelijk dat dat voor mij ook een reden is dat ik geen sportschoolabbo heb.
Wrs. verdienen ze een groot deel van hun geld met mensen die nog wel moeten betalen, maar niet of amper meer komen en dan heb je gewoon pech!
Zijn je klachten trouwens nog hetzelfde als rond de vakantie? Je was wel weer aangekomen, maar gaat het verder nog hetzelfde of is het wel veranderd?

En w.b. een 3e topic: qua profiel zou het me wel passen, maar het lijkt me nogal rommelig worden, ik blijf hier nog even hopen constant te blijven
Ohja: ik mag in feb. beginnen met m'n keuze-onderzoek moet alleen nog wel een plek regelen
pi_55075710
quote:
Op donderdag 6 december 2007 12:17 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Dit soort dingen vind ik eigenlijk zo belachelijk dat dat voor mij ook een reden is dat ik geen sportschoolabbo heb.
Wrs. verdienen ze een groot deel van hun geld met mensen die nog wel moeten betalen, maar niet of amper meer komen en dan heb je gewoon pech!
Zijn je klachten trouwens nog hetzelfde als rond de vakantie? Je was wel weer aangekomen, maar gaat het verder nog hetzelfde of is het wel veranderd?

En w.b. een 3e topic: qua profiel zou het me wel passen, maar het lijkt me nogal rommelig worden, ik blijf hier nog even hopen constant te blijven
Ohja: ik mag in feb. beginnen met m'n keuze-onderzoek moet alleen nog wel een plek regelen
Ja idd, ik had gedacht dat er gewoon een opzegtermijn van 1 of 2 maanden was ofzo, maar je moet dus echt je jaar volmaken :S En dat terwijl ik sinds augustus maar een paar keer geweest ben.

Ben idd wel weer aangekomen, maar klachten zijn verder nog steeds hetzelfde. Nog steeds elke dag veel buikpijn en vaak naar de wc moeten.
  donderdag 6 december 2007 @ 12:25:16 #74
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_55075819
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:49 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Puik plan
  donderdag 6 december 2007 @ 16:10:15 #75
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55080541
Jeej mijn buik begint niet meer uit te steken aan alle kanten, aan de voorkant nog maar een beetje en aan de zijkanten nog maar minimaal

Door naar de 70 kilo. Hopelijk gaat dat 'n beetje vlotten. Nu ik alle Sinterklaas lekkernijen al soldaat gemaakt heb is er niet meer om te zondigen
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55081158
quote:
Op donderdag 6 december 2007 11:31 schreef Sylvana het volgende:
Hier bestaat de dag uit cadeautjes kopen voor Peter ( is morgen jarig) en huiswerk maken.
He dan is ie dezelfde dag jarig als ik feliciteer hem dan ook maar namens mij

Mijn dag vandaag was school en wordt nu tas inpakken voor het komende weekend. Lekker weekendje naar Gelderland En misschien dat ik nog naar de koopavond vanavond ga, heb zin om naar de stad te gaan (of naar mn vriend, als hij terug is van het kadootje kopen voor mij en nog tijd voor me heeft )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_55081353
quote:
Op donderdag 6 december 2007 16:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

He dan is ie dezelfde dag jarig als ik feliciteer hem dan ook maar namens mij
Jij ook alvast gefeliciteerd dan

Ik ben morgen niet online nl, veel te druk met schoonmaken, en boodschappen doen en hapjes klaarmaken enzo

Het cadeautjes kopen is goed gelukt
  donderdag 6 december 2007 @ 17:12:44 #78
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_55081783
Zo, het sinterklaasgedicht is af. Nu nog even het cadeautje inpakken en eindelijk mn kamer opruimen, en dan kan het grote gourmetten beginnen.
pi_55081840
quote:
Op donderdag 6 december 2007 17:12 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, het sinterklaasgedicht is af. Nu nog even het cadeautje inpakken en eindelijk mn kamer opruimen, en dan kan het grote gourmetten beginnen.
Veel plezier vanavond!
  donderdag 6 december 2007 @ 17:35:40 #80
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55082243
Ik heb tot nu toe niet echt een lekkere dag... vanochtend werd ik gebeld of ik wilde werken, nou prima ik dacht ik loop m'n eigen wijk en dan kan ik tussendoor even lekker wat eten.
Niet dus... andere wijk, bijna 5 uur bezig geweest door die vergissing lekkere regen en niks gegeten

Mwa, nu maar even op m'n ouwelui wachten
Bernie en ik zijn tof.
  donderdag 6 december 2007 @ 23:55:30 #81
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_55091353
Morgen van 10.30 tot en met 21.30 in de keuken werken

Als dat maar goed gaat!
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_55093358
Peter was erg blij met zn cadeautjes

Heb hem een pc-controller en fifa08 voor de pc gegeven

Hij is nu aan het werk, ik kan niet meer slapen, dus ga maar vast aan de grote schoonmaak beginnen.
pi_55093360
Daar ben je dan vroeg bij, Sylvana
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55093363
Peter moet er altijd om 6 uur uit, om half 7 gaat ie naar zn werk, dus ik ben ook al sinds 6 uur wakker om cadeautjes enzo te geven
pi_55093371
Hoe laat komt er visite? En ga je ook gebak serveren? En eten?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_55093373
Visiste komt vanavond pas, en ik heb geen idee wat hij allemaal wil doen voor boodschappen, die halen we vanmiddag samen. Maar ze komen pas na het eten, dus worden gewoon hapjes denk ik, misschien taart, weet ik dus niet.
  vrijdag 7 december 2007 @ 07:28:33 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55093470
Goedemorgen ,

Ik ben er erg vroeg uit voor mijn doen, maar ik moet vandaag aan de slag voor die uitgeverij uit Den Bosch. Ik moet er 1 dag in de week voor bezig en ik heb expres vrijdag uitgekozen, want maandag moet alles van de vorige week ingeleverd zijn en nu heb ik dus een stok achter de deur. Blijkt wel weer, want anders zou ik hier niet nu al zitten . Even ontbijten en wakker worden met Fok! en dan lekker aan het werk .
Niet meer actief op Fok!
pi_55093707
Veel succes!

Ik heb al opgeruimd, de afwas gedaan, de keuken schoongemaakt, het bed verschoond en de was die niet gestreken hoeft te worden opgeruimd. Nu strijken en dan nog stofzuigen, dweilen en de badkamer schoonmaken en dan is het huis wel netjes voor de verjaardag
  vrijdag 7 december 2007 @ 08:32:50 #89
191222 Heavenlyblue
d-lysergic acid amide
pi_55093917
Wat een activiteit zo op de vroege morgen, Sylvana! Wat goed! En gefeliciteerd!
pi_55093977
Ja, ben goed bezig Heb ook al gestreken Dank je wel
pi_55094102
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:28 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen ,

Ik ben er erg vroeg uit voor mijn doen, maar ik moet vandaag aan de slag voor die uitgeverij uit Den Bosch. Ik moet er 1 dag in de week voor bezig en ik heb expres vrijdag uitgekozen, want maandag moet alles van de vorige week ingeleverd zijn en nu heb ik dus een stok achter de deur. Blijkt wel weer, want anders zou ik hier niet nu al zitten . Even ontbijten en wakker worden met Fok! en dan lekker aan het werk .
dat is wel slim
succes ermee

ik heb vandaag 90 min college en dan mag ik weer naar huis (als ik er tenminste kom, met dit weer zou ik het niet raar vinden als het vast staat op de snelweg)
daarna lekker weekend wel veel huiswerk maken maar ook relaxen met mijn dvd's van sinterklaas (POTC 3, HP 5, Ice age 2 en Shrek 3)
pi_55094324
Zo, weer even pauze Zo nog even dweilen, dan douchen en de badkamer schoonmaken en daarna is de vloer hopelijk droog en is alles klaar qua schoonmaakwerk De rest doe ik vanmiddag samen met Peter, zoals boodschappen halen en tuinstoelen ophalen enzo.
  vrijdag 7 december 2007 @ 09:03:47 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_55094357
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 08:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is wel slim
succes ermee

ik heb vandaag 90 min college en dan mag ik weer naar huis (als ik er tenminste kom, met dit weer zou ik het niet raar vinden als het vast staat op de snelweg)
daarna lekker weekend wel veel huiswerk maken maar ook relaxen met mijn dvd's van sinterklaas (POTC 3, HP 5, Ice age 2 en Shrek 3)
Ja slim hè .
Als ik het op maandag doe, denk ik: ach, kan morgen wel... maar dan ga ik vervolgens ook niet studeren. Resultaat is dan dat ik dan aan het eind vd week én m'n werk voor de uitgeverij niet af heb én m'n studiedingetjes niet. Nu loop ik alleen het risico dat m'n studiedingetjes niet af zijn .

Ik ben nu een stappenplan aan het schrijven voor een sollicitatiebrief. Boring .

Is het weer daar zo slecht?
Niet meer actief op Fok!
pi_55094382
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]
Is het weer daar zo slecht?
net echt windvlagen en veel regen, nu is het weer stil
pi_55095063
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:05 schreef Miss_S het volgende:

[..]

net echt windvlagen en veel regen, nu is het weer stil
Gisteren ben ik 3x natgeregend op de fiets, vervolgens amper kunnen slapen door de harde regen (woon op zolder en het balkon is van metaalspul, dus dat klettert lekker ) en ben nu dus best wel brak...
Hoop dat het om half 5 droog is, dan kan ik weer eens wat aan m'n conditie doen.
pi_55095383
Hier is t weer ook niet al te riant, ging net hardlopen en de tegenwind was zo hard dat ik amper vooruit kwam! Nu weer richting college... (heb eigenlijk absoluut geen zin!)
pi_55095390
Zit ik net met m'n 1 kopje koffie slaperig naar het fokscherm te turen, lees ik daar over hele huizen die al glanzend gesopt zijn! Hoe krijg je het voor elkaar!! Gefeliciteerd Sylvana!! (met Peter bedoel ik )

Ik heb zó geen zin in deze dag en wil dat het weer zomer wordt
pi_55095636
weertechnisch ben ik blij met mijn huisarrest tot zondag Binnen is het best prima te doen
pi_55095684
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 09:57 schreef conleche het volgende:
Zit ik net met m'n 1 kopje koffie slaperig naar het fokscherm te turen, lees ik daar over hele huizen die al glanzend gesopt zijn! Hoe krijg je het voor elkaar!! Gefeliciteerd Sylvana!! (met Peter bedoel ik )

Ik heb zó geen zin in deze dag en wil dat het weer zomer wordt
Dank je wel

Ik ben helemaal klaar met schoonmaken, nou nog ff een uurtje rustig zitten en dan komt Peter thuis en is het tijd voor de boodschappen enzo. Maar het meeste is al klaar

Hier is het weer ook echt uberslecht, harde regen, storm, en vannacht zelfs onweer gehad.
pi_55095730
Bah. Ik moet een paper inleveren vandaag en ik zit vast. En ik ben ongesteld geworden. Verklaart wel waarom ik gister zo'n enorme zin in speculaasjes had en iets van 11 stuks heb opgegeten
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')