Wat zei de dokter over je arm?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Sylvana het volgende:
TVP
Ik ga vanavond die nieuwe Knorr maaltijdmix maar eens proberenEens kijken of er een lekkere variant tussen zit.
Sporten zit er voorlopig niet in met mn armEn dat terwijl ik vanaf 1 december weer wilde beginnen ermee
Met bloedprikken vrijdag hebben ze bloedvaatje geraakt, waardoor die nu beschadigd is en ik grote bloeduitstorting op mn arm heb en er iets op een zenuw drukt, waardoor ik tintelend gevoel in mn arm heb. Moet wel vanzelf overgaan met rust, maar kan bijvoorbeeld niet eens fietsen nu.quote:
Daar moet je heel erg mee oppassen. Een oom van mij heeft hetzelfde gehad en dat bleef maanden doorzeuren en het werd steeds erger. Weet eigenlijk niet eens of het helemaal is overgegaan, ik zal het hem eens vragen als ik hem zie. Die bloeduitstorting is volgens mij niet zo erg, maar dat zenuwverhaal is eng. Ik wil je niet bangmaken, maar hou het in de gaten!!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:49 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Met bloedprikken vrijdag hebben ze bloedvaatje geraakt, waardoor die nu beschadigd is en ik grote bloeduitstorting op mn arm heb en er iets op een zenuw drukt, waardoor ik tintelend gevoel in mn arm heb. Moet wel vanzelf overgaan met rust, maar kan bijvoorbeeld niet eens fietsen nu.
Niet de Nasi, die is niet erg lekkerquote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Sylvana het volgende:
TVP
Ik ga vanavond die nieuwe Knorr maaltijdmix maar eens proberenEens kijken of er een lekkere variant tussen zit.
Sporten zit er voorlopig niet in met mn armEn dat terwijl ik vanaf 1 december weer wilde beginnen ermee
Ik hou het zeker in de gaten ja, want ik vertrouwde het ook al niet dat tintelende gevoel.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Daar moet je heel erg mee oppassen. Een oom van mij heeft hetzelfde gehad en dat bleef maanden doorzeuren en het werd steeds erger. Weet eigenlijk niet eens of het helemaal is overgegaan, ik zal het hem eens vragen als ik hem zie. Die bloeduitstorting is volgens mij niet zo erg, maar dat zenuwverhaal is eng. Ik wil je niet bangmaken, maar hou het in de gaten!!
En waarom is die nasi niet lekker dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Niet de Nasi, die is niet erg lekker
Die moest ik als testpanel testen namelijk vóór hij in de winkel kwam.
Saaie nasi!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:59 schreef Sylvana het volgende:
En waarom is die nasi niet lekker dan?
quote:'Fitheid belangrijker dan vetpercentage'
Uitgegeven: 4 december 2007 20:44
Laatst gewijzigd: 4 december 2007 20:49
WASHINGTON - Om ouder te worden is fitheid mogelijk belangrijker dan het vetpercentage. Dat blijkt uit een onderzoek dat dinsdag is gepubliceerd in het vakblad Journal of the American Medical Association.
Inertia Stock
Mannen en vrouwen die fit waren volgens een zogeheten tredmolentest, maar die overgewicht hadden of zwaarlijvig waren, hadden minder kans snel te overlijden dan niet fitte mensen met normaal gewicht.
Wetenschappers analyseerden hoe de fysieke fitheid en lichaamsvet van ruim 2500 mensen van zestig jaar en ouder hun sterftecijfer in de twaalf jaar daarna beïnvloedde.
Als het sop tot achter je oren zit en je een zwarte veeg op je neus hebt, is hij erquote:Op woensdag 5 december 2007 12:57 schreef conleche het volgende:
Meneer de monteur, kom nou, ik wil de deur uit!! (grote kans dat hij hier meeleest natuurlijk)
Nou ik ga de badkamer wel soppen.
Nou, zo vies is m'n badkamer nu ook weer niet, hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 13:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Als het sop tot achter je oren zit en je een zwarte veeg op je neus hebt, is hij er
Dat klinkt echt als n komische filmquote:Op woensdag 5 december 2007 11:55 schreef Viking84 het volgende:
Oeps...
Marks vader komt zo en nu is zijn moeder ook net onverwachts komen aanzetten voor een kop koffie. Ze zijn gescheiden en ze hebben elkaar sinds de scheiding niet meer gezien...
Dus die moeder moet nu echt zsm weg...
Als je 60 zou wegen ben je te licht. Het gewicht dat je nu hebt is gezond voor iemand van jouw lengte. Als je toch zou willen afvallen zou ik niet onder de 70 gaan. Als je eens post wat je zoal op een dag eet, dan kunnen we je misschien tips geven over hoe het te verbeteren.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef PretKroket het volgende:
Hoi,
ik ben 181 cm lang en ik weeg 77 kilo
ik heb een vetprecentage van 12%
Ik zou graag weer 60 kilo willen wegen, want hier voelde ik me toch prettiger bij
Iemand tips?
Koffie zorgt wel voor een ietwat verlaagde kans op diabetes, das dan weer wel positiefquote:Op woensdag 5 december 2007 14:51 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ga niet eens meer proberen om de werking van cafeine uit te leggenMaar het is NIET gezond
En voor het geval dat je wel serieus bent (kleine kans) kan je dit wel even gaan lezen, weet je meteen wat je fout doet: http://www.voedingscentru(...)h/hoe+eet+ik+gezond/
Oh ja, wilde ik nog op reagerenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef Sylvana het volgende:
Ik zit erover te denken om mn sportschoolabo op te zeggen en te gaan zwemmen. Voor 32,50 euro kun je een Aquapas aanschaffen waarmee je toegang hebt tot alle zwemactiviteiten, banenzwemmen en recreatiezwemmen. Op maandag-, dinsdag- , en woensdagavond heb je bijvoorbeeld doorlopend aquaspinning, aquajoggen en aquarobic en daarnaast dus de mogelijkheid om baantjes te zwemmen en gebruik te maken van het recreatiebad en de bubbelbaden en dergelijke.
Is goedkoper dan de sportschool, en ik denk toch dat het tijd is om wat nieuws te gaan proberen, omdat ik op de sportschool een beetje uitgekeken raak na bijna 5 jaar fitness...
Thnxquote:Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, wilde ik nog op reageren.... je klinkt zo positief over zwemmen, je hebt er veel mogelijkheden en het is eens wat nieuws ... ik zou zeggen: ga ervoor
Zwemmen is heel erg leuk en goed voor je lichaamsvormen. Af en toe wat nieuws proberen is leuk ja
Veel plezier ermee
als het maar leuk blijft als het nieuwe eraf isquote:Op woensdag 5 december 2007 21:54 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja, wilde ik nog op reageren.... je klinkt zo positief over zwemmen, je hebt er veel mogelijkheden en het is eens wat nieuws ... ik zou zeggen: ga ervoor
Zwemmen is heel erg leuk en goed voor je lichaamsvormen. Af en toe wat nieuws proberen is leuk ja
Veel plezier ermee
kom je nu toch steeds meer hier heen?quote:Op donderdag 6 december 2007 08:52 schreef freecell het volgende:
Voor sinterklaas een speculaaspop (een ENORME) gekregen, een chocoladeletter en een zak potpouri
En verder héél veel mooie kerstballen in precies de goede kleur
Oja en een schoenpoetsdoosDie had ik nog niet en wel nodig.
Ik blijf daar voorlopig in het lijstjequote:Op donderdag 6 december 2007 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
kom je nu toch steeds meer hier heen?
of ga je alles dubbel posten waar ik toen commentaar op kreeg
het was geen commentaar ik vroeg ietsquote:Op donderdag 6 december 2007 09:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik blijf daar voorlopig in het lijstje![]()
Ik ken bijna alle dieetclubmeiden persoonlijk en vind ze heel tof![]()
Maar hier post ik soms ook, gewoon omdat dit een heel ander topic is.
Toevallig ging het hier over wat we gisteren gekregen hadden, dus post ik dat hier.
En nee, ik post niet alles dubbel. Sterker nog: ik post het helemaal niet dubbel. Lees je in voordat je commentaar hebt. Ik wéét namelijk dat het vervelend is als mensen alles dubbel posten.
Klopt, het was een hele vriendelijke vraag, dank je voor de belangstelling.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
het was geen commentaar ik vroeg iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |