abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55055560
quote:
Op woensdag 5 december 2007 12:48 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Geef toe, je hebt nog niet eens de moeite genomen om de eerste regel van de openingspost te lezen.
Kut, dat was de enige regel van het hele topic dat ik niet gelezen heb
pi_55055641
OK, 2e poging:

Die website heeft niets met mannelijkheid te maken. Het is zo een ordinaire 'leer-mij-verleiden'-website.
Precies alsof alle mannen plots hun mannelijkheid verloren zijn, onze genen zijn heus niet in 3 deccenia vervormd hoor
pi_55062532
quote:
Remancipeer! is een initiatief van MasterFlirt, NLPer en marketeer
Floris Voorsteegh en meesterverleider Tijn van Ewijk. Samen met
bekende namen uit de wereld van persoonlijke ontwikkeling zoals Paul
Kerr, Wouter Schoonman en anderen zullen in 2,5 dag de
nodige zaken de revue passeren welke de man nog meer MAN maken!
Nee echt. Ik voel me zo mans met zo'n mental coach naast me.

Het doet me bijzonder veel denken aan de film..

pi_55062593
Daarnaast is trouwens NLP een ludieke methode binnen de psychotherapie, maar wordt door sommige psychologen beschouwd als pure pseudowetenschap. Als ik het zo bekijk dit kijk is het één grote cursus om mannen een schop onder hun reet te geven. Terwijl je het zo makkelijk zelf kan met wat inzicht en er geen 700 euro aan hoeft te besteden als een gigantische loser.

Ik snap trouwens ook niet wat ze willen met dat stukje over 'manvriendelijkheid'. We vinden geen hits erop, dus het is aan de man om wat aan zijn lichaamstaal, communicatie, zelfvertrouwen en zelfkennis te doen. Vage redenatie.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2007 19:07:04 ]
  woensdag 5 december 2007 @ 21:14:48 #55
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55065444
quote:
Op woensdag 5 december 2007 19:00 schreef Friek_ het volgende:

Ik snap trouwens ook niet wat ze willen met dat stukje over 'manvriendelijkheid'. We vinden geen hits erop, dus het is aan de man om wat aan zijn lichaamstaal, communicatie, zelfvertrouwen en zelfkennis te doen. Vage redenatie.
Dan gaan al die mannen stukjes schrijven over manvriendelijkheid, worden de google-statistieken weer rechtgetrokken en is het probleem opgelost.

Zo moeilijk is het niet hoor
pi_55065530
-Leider
-Krachtig, zowel fysiek als geestelijk
-Intelligent
-Beschaafd
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_55065556
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:14 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dan gaan al die mannen stukjes schrijven over manvriendelijkheid, worden de google-statistieken weer rechtgetrokken en is het probleem opgelost.
Is dit serieus? Nou ja, mocht het zo zijn: zie jij de man vol zelfvertrouwen (laten we zeggen een leiderfiguur) al stukjes schrijven over manvriendelijkheid? Ik niet.
  woensdag 5 december 2007 @ 21:23:04 #58
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_55065696
quote:
Op woensdag 5 december 2007 21:18 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Is dit serieus?
Ik twijfelde nog of ik er een PI boven moest zetten...
pi_55068034
- verantwoordelijkheden kennen
- zorg dragen voor partner/gezin

Er bestaan nog genoeg echte mannen, er zijn ook meer vrouwen die menen "meer te verdienen" Uiteindelijk komt "mister perfect" niet en gaan ze hun drempel verlagen. Ze eindigen misschien wel met een voetbalkijkende bankzittende bierzuiper
pi_55068214
Who cares wat een echte man is en of ik volgens die definitie een echte man ben.
  woensdag 5 december 2007 @ 22:57:34 #61
185631 Guncta
En un momento dado
pi_55068332
quote:
Op woensdag 5 december 2007 22:52 schreef dawg het volgende:
Who cares wat een echte man is en of ik volgens die definitie een echte man ben.
Idd, zolang ik maar een echte vrouw krijg dan is het wel best.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  woensdag 5 december 2007 @ 22:58:59 #62
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_55068367
Echte mannen boeit dat hele Metro vs Echte Mannen gezeur niet.
[KNE]-Mod
pi_55069103
Kijk gewoon naar de Bavaria reclames. Daar zie je echte mannen
#winning
pi_55072021
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:53 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik moet vanavond Zwarte Pieten, anders had ik met liefde die 2 heren even doorgezaagd. Dat Masterflirt boek irriteert me namelijk ook mateloos
Hoe jammer, want ze hadden je compleet onderuitgehaald.

Nu ben ik zelf ook geen fan meer van MasterFlirt, maar de kern van hun boodschap klopt wel degelijk. Mannen zijn onder invloed van vrouwen pussies geworden en moeten weer mannelijker worden.
Gaap Goals rulezzz!
pi_55072050
quote:
Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef k_i_m het volgende:

[..]

.

Hoe heet die flapdrol ook alweer, die allemaal van dat soort cursussen volgde en daarna de vrouwen overal de schuld van gaf als het niet werkte? . Je kent hem vast wel, ik kom niet meer op zijn naam .
Uh uh mopje, niet de wijze woorden van ome Schtoppel verdraaien he? Het werkt bij mij niet omdat ik het verdom om te gaan stappen, en dat is namelijk waar alle cursusleiders op hameren. Je moet uitgaan, uitgaan, uitgaan en nog eens uitgaan en dat verdom ik dus.

En ja, ik ben een heel bijzonder flapdrol.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 6 december 2007 @ 09:08:18 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55072265
ik spuug voor de zekerheid toch nog maar even een keer in de hoek.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_55072338
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:44 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Hoe jammer, want ze hadden je compleet onderuitgehaald.

Nu ben ik zelf ook geen fan meer van MasterFlirt, maar de kern van hun boodschap klopt wel degelijk. Mannen zijn onder invloed van vrouwen pussies geworden en moeten weer mannelijker worden.
Ow ja, M_Schtoppel was het

Ik waag het dat te betwijfelen, beste knul Ik heb een deel van Masterflirt gelezen voor mijn werk en vond al in dat deel zo ontzettend veel gaten. Deze mannen richten zich op mannen die niet kunnen flirten en leren ze allerlei maniertjes aan. Misschien dat dat oppervlakkig gezien lijkt te werken - je knoopt misschien makkelijker een praatje aan in de kroeg. Maar dat is slechts een laagje vernis, waaronder nog steeds dezelfde "sukkel" zit. Als je iets dieper kijkt, werkt dat niet. Of ben jij inmiddels al onder de pannen?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_55072403
Ik mis nog de link tussen het "echte man zijn" en "je moet dit dit en dit doen om succesvol te flirten".
Of zit je mannelijkheid in je piemel en zijn alleen de kerels die regelmatig kunnen sexen omdat ze weer eens een grietje uit een willekeurige kroeg hun grot in hebben gesleept echte mannen?
pi_55072417
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:47 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Uh uh mopje, niet de wijze woorden van ome Schtoppel verdraaien he? Het werkt bij mij niet omdat ik het verdom om te gaan stappen, en dat is namelijk waar alle cursusleiders op hameren. Je moet uitgaan, uitgaan, uitgaan en nog eens uitgaan en dat verdom ik dus.

Waarom denk je dat men daarop hamert, en waarom doe je het dan niet??
pi_55072419
Het zal me trouwens aan me reet roesten of ik een echte man ben. Zolang mijn vriendin me okee vindt ben ik tevreden. Al dat domme geneuzel .

Ik vraag me trouwens wel af wat er bedoelt wordt met dat je moet uitgaan, uitgaan en uitgaan?
Is uitgaan in een kroeg hangen op zaterdagavond of simpelweg regelmatig de deur uitgaan om leuke dingen te doen?
Het verhaal dat je alleen vrouwen kan scoren in de kroeg/disco is dikke bullshit.
Het verhaal dat het makkelijker wordt om een leuke vrouw te vinden als je je wereld wat meer verbreedt dan het 17 inch scherm waar veel mensen dag en nacht achter door brengen is 100% waar. Mensen die niets doen zijn simpelweg saai. Hebben weinig tot niets interessants te vertellen en leiden een vrij eenzijdig leven.
pi_55072432
Ohja die stoppel hangjas .

Kan nog leuk worden .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_55072562
quote:
Op donderdag 6 december 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ohja die stoppel hangjas .

Kan nog leuk worden .
Had graag nog even verder geluld maar er lezen hier mensen mee die niet hoeven te vermoeden wie ik ben.
Gaap Goals rulezzz!
  donderdag 6 december 2007 @ 09:43:55 #73
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_55072720
Echte mannen gaan in elk geval niet op flirtles.

Het probleem ligt volkomen bij de vrouwen, zoals gewoonlijk. 'Mannelijk zijn' moet je ergns aan afmeten. Dus moeten we naar het verleden kijken voor vergelijkingsmateriaal. Maar aangezien in het verleden vrouwen thuis bleven, kinderen kregen en het huis poetste als de man naar zijn werk was of in de kroeg hing, vindt de huidige vrouw dat niet leuk. Dus verzinnen ze een beeld van 'mannelijkheid' waar je als man niets van snapt, aangezien het elk historisch besef mist.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  donderdag 6 december 2007 @ 10:25:32 #74
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_55073386
quote:
Op donderdag 6 december 2007 08:47 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

En, heb je al iemand anders gevonden die je ook bijzonder vind? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_55074599
Het interview van gisteren in FOK!radio is er ook in uitgeschreven vorm:

'Echte mannen bestaan niet meer'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')