Om te beginnen vind ik zelf "Echte Man" nogal een jeukuitdrukking, maar ik ga even mee in het taalgebruik van die Masterflirt herenquote:
Op welke manier dan niet volgens jou?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:20 schreef Buschetta het volgende:
Echte man ??
Tegenwoordig laten de meeste vrouwen je geen echte man meer zijn. Dus dan houdt het op he ?
Je moet over je emoties pratenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op welke manier dan niet volgens jou?
En als je dat doet ben je geen echte man volgens jou?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Je moet over je emoties praten
Heb je B.A. wel eens over emoties gehoord?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als je dat doet ben je geen echte man volgens jou?
Haha, de man die jij beschrijft is nu juist de man die vrouwen graag zien. Het idee van die sjakies achter de cursus is nu juist dat een échte man iets anders is dan dat.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om te beginnen vind ik zelf "Echte Man" nogal een jeukuitdrukking, maar ik ga even mee in het taalgebruik van die Masterflirt herenOm maar even een discussiepunt te genereren:
Een echte man is wat mij betreft een man die:
- weet wat ie wil
- gelooft in zichzelf
- krachtig is
- niet bang is voor emoties
- niet langer voor de spiegel staat dan ik
- vrouwen met respect behandelt
Ja en vraag me dus af waarom? En wat leer je mannen op zo'n remancipeer (quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, de man die jij beschrijft is nu juist de man die vrouwen graag zien. Het idee van die sjakies achter de cursus is nu juist dat een échte man iets anders is dan dat.
Open er een topic over.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:30 schreef Djarum het volgende:
En waar is dan de echte vrouw??
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het is vreselijk. Je hoeft niet meer zelf de hele rekening te betalen, vrouwen hebben opeens uit zichzelf zin in seks en je hoeft ook niet meer zelf de gootsteen te ontstoppen. Dat kan zo niet langer!
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en vraag me dus af waarom? En wat leer je mannen op zo'n remancipeer ( ;') ) weekend?
Met hun blote handen een koe doodslaan? Boeren en scheten laten voor beginners? Wat?
Ja, ook opvallend inderdaadquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Misstique het volgende:
Dus omdat 'manvriendelijk' weinig hits heeft op google bestaan er geen echte mannen meer?
Rare stelling.
Ok nu mijn definitie.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
[..]
Om te beginnen vind ik zelf "Echte Man" nogal een jeukuitdrukking, maar ik ga even mee in het taalgebruik van die Masterflirt herenOm maar even een discussiepunt te genereren:
Een echte man is wat mij betreft een man die:
- weet wat ie wil
- gelooft in zichzelf
- krachtig is
- niet bang is voor emoties
- niet langer voor de spiegel staat dan ik
- vrouwen met respect behandelt
Hij hoeft van mij niet te houthakken of rauw vlees met zijn tanden kapot te scheuren. Ik zou het wel iets minder een "Echte Man" vinden als ie op borduren zat denk ik
Een vermomde assertiviteitscursus zal het wel op neerkomen. De mannen die hier aan meedoen zijn natuurlijk de wat sneue figuren, die thuis onderdrukt worden door moeders de vrouw. No way dat je daar 'echte, stoere mannen' van kunt maken.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja en vraag me dus af waarom? En wat leer je mannen op zo'n remancipeer () weekend?
Met hun blote handen een koe doodslaan? Boeren en scheten laten voor beginners? Wat?
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:30 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Heb je B.A. wel eens over emoties gehoord?
Als dat niet metro is, weet ik het ook niet meer...quote:B.A. Baracus: They're closin'. They got us!
Hannibal: You never know.
B.A. Baracus: I do. We're almost out of gas.
Hannibal: Now, why did you pick a truck with no gas?
B.A. Baracus: 'Cause I liked the paint job.
Awhh....quote:Don't cry Maria, we'll get your mother back for you real soon. You got my word on that. Now,listen to Sharrece and her friends, ok, and don't be up late. Eat all your greens, now. Remember, I love you. I'll see you soon.
[On the phone with their new client, a little girl, "Bad Time on the Border"]
Nee hoor, een echte man is zelfverzekerd en dominant. Dat beschrijft zij ook juist. Als jij je emoties gaat verbergen omdat je je ervoor schaamt, ben je minder zelfverzekerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:31 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Haha, de man die jij beschrijft is nu juist de man die vrouwen graag zien. Het idee van die sjakies achter de cursus is nu juist dat een échte man iets anders is dan dat.
daar gaat het stereotypquote:Op woensdag 5 december 2007 11:24 schreef Ripley het volgende:
Hij hoeft van mij niet te houthakken of rauw vlees met zijn tanden kapot te scheuren. Ik zou het wel iets minder een "Echte Man" vinden als ie op borduren zat denk ik
Wat een gastquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Goldmund het volgende:
laatst via geenstijl een echte man gespot. http://www.twolefthands.nl/index.htm Hij heeft een motor. Woont ergens in de provincie (het groninger ommeland). Verbouwt zijn eigen huis, bouwt raketten, kookt verschrikkelijke dingen en heeft geweren. En zijn lieve kant, hij heeft een poesje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:50 schreef k_i_m het volgende:
Echte mannen laten hun ballen vast houden door een lekkere chick als ze voetbal kijken.
Ik moet vanavond Zwarte Pieten, anders had ik met liefde die 2 heren even doorgezaagd. Dat Masterflirt boek irriteert me namelijk ook mateloosquote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef FOKradio het volgende:
[..]
daar gaat het stereotyp
Kom je vanavond even in de uitzending kletsen, Ripley?
WTF?! lolquote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef Goldmund het volgende:
laatst via geenstijl een echte man gespot. http://www.twolefthands.nl/index.htm Hij heeft een motor. Woont ergens in de provincie (het groninger ommeland). Verbouwt zijn eigen huis, bouwt raketten, kookt verschrikkelijke dingen en heeft geweren. En zijn lieve kant, hij heeft een poesje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik een man hoor debiteren over zijn parfumkeuze overigens ookquote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef k_i_m het volgende:
Als ik een man op een datingsite zie met een proffesionele foto denk ik altijd gelijk dat ie homo is.
buurman? u hier?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:56 schreef Buschetta het volgende:
Die gasten ouwehoeren over het feit dat mannen op foto's (datingsites) er uitzien als poep.
Plaatsen ze zo'n foto van hunzelf
Echte man ?!?!?
Flikker toch op.
Geef toe, je hebt nog niet eens de moeite genomen om de eerste regel van de openingspost te lezen.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef katerwater het volgende:
TS: je vraagt je af of echte mannen nog bestaan. Ik neem dus aan dat je vindt dat de meeste mannen die je nu kent geen echte mannen zijn.
Hoe komt dat denk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |