Een drempel op een weg waar je 60 mag, moet je ook met 60 overheen kunnen. Anders zijn het prutsers geweest.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef ColtZ40 het volgende:
Zouden ze de drempels leggen om de snelheid er uit te krijgen?
Overstekende treinen...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een drempel op een weg waar je 60 mag, moet je ook met 60 overheen kunnen. Anders zijn het prutsers geweest.
Maar je hebt nu eenmaal van die mensen die voor alles op de rem gaan, waaronder regen, blaadjes en zulks.
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:15 schreef CrimeSceneCleaner het volgende:
Bij verkeersdrempels moet ik op de rem, anders gaat mijn voorspoiler eraan.
Je moet niet zo fucking ongeduldig zijn, pis ventje! Je bent namelijk niet alleen de op de wereld zover je dat je nog niet wist! En zeker in de spits, heeft het geen zin om iedereen maar op te jagen! Hoeveel winst behaald je daar mee, kwa tijd. Helemaal niks! Je staat misschien wel iets eerder voor het volgende rode licht. Wat ben jij nou stoerrr zegquote:Op woensdag 5 december 2007 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
Een hoop onzin voor je leven
zelfs 80 lukt... al vind me gereedschapskistje dat midner grappig, die stuitert dna een beetje rond in me autoquote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een drempel op een weg waar je 60 mag, moet je ook met 60 overheen kunnen. Anders zijn het prutsers geweest.
Maar je hebt nu eenmaal van die mensen die voor alles op de rem gaan, waaronder regen, blaadjes en zulks.
maar ik neem aan dat je in de ochtend spits niet een sluiproute neemt die je nog nooit genomen hebt?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:17 schreef Hephaistos. het volgende:
Als ik ergens rijd waar ik nog nooit geweest ben ben ik ook eerder wat voorzichtig. Vooral met al die nieuwerwetse gevallen kan ik nooit inschatten hoe hard je er nou overheen kan.
Dat is niet waar, drempels zijn bedoeld om voetgangers/fietsers de kans te geven veilig over te steken. Er geldt dus stapvoets...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij ga ik precies de max snelheid rijden of iets langzamer en als ze mij willen inhalen op een 2 baansweg geef ik gas bij zodat ze niet meer naar rechts kunnen om vervolgens door een tegemoetkomende vrachtwagen te worden geramd! Dat zal ze leren!quote:Op woensdag 5 december 2007 10:04 schreef Aresdreams het volgende:
En gaan remmen voor drempeltjes waar je makkelijk met 60 overheen kan... (en je mag daar ook 60, maaje hebt dus van die mensen die 40 of 50 gaan rijden...)
waarom doen die mensen dat?
beetje mij op lopen vreten achter die mensen omdat ik graag wel mijn gaspedaal (te ver) in durf te duwen...
Klacht samenvatting: mensen die onder de snelheidslimiet zich voortbewegen
een normalere toon aanslaan mag ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef pjay het volgende:
[..]
Je moet niet zo fucking ongeduldig zijn, pis ventje! Je bent namelijk niet alleen de op de wereld zover je dat je nog niet wist! En zeker in de spits, heeft het geen zin om iedereen maar op te jagen! Hoeveel winst behaald je daar mee, kwa tijd. Helemaal niks! Je staat misschien wel iets eerder voor het volgende rode licht. Wat ben jij nou stoerrr zeg
Klacht : TS moet niet zo gruwelijk ongeduldig zijn
Edit : Wanneer rij je je uitlaat finaal aan badlappen?
ware het niet dat er maar 1 drempel is om fietsers over te laten steken, gene voetpad aanwezig is en aan beide kanten van de weg een ruim fietspad aangelegt is.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is niet waar, drempels zijn bedoeld om voetgangers/fietsers de kans te geven veilig over te steken. Er geldt dus stapvoets...
en blijf je dus waarschijnlijk geen 40/50 rijden waar je 60 mag NA de drempels, neem ik aanquote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef danny91184 het volgende:
Omdat niet elke auto hetzelfde is....
Ik kan ook niet met 60 over drempels, en dan is ie nog niet eens verlaagd!
Alleen door de stugge vering kan ik er niet kei hard overheen en als tweede reden; me auto moet nog langer mee kunnen dan vandaag, dus ook de standaard bumpers die niet al te hoog van de grond liggen..
Dus ja, voorzichtigheid heb ik ook.
Alleen na de drempel geef ik altijd wel fatsoenlijk gas om weer zo snel mogelijk op de normale snelheid te komen..
gezelligquote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij ga ik precies de max snelheid rijden of iets langzamer en als ze mij willen inhalen op een 2 baansweg geef ik gas bij zodat ze niet meer naar rechts kunnen om vervolgens door een tegemoetkomende vrachtwagen te worden geramd! Dat zal ze leren!
quote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij ga ik precies de max snelheid rijden of iets langzamer en als ze mij willen inhalen op een 2 baansweg geef ik gas bij zodat ze niet meer naar rechts kunnen om vervolgens door een tegemoetkomende vrachtwagen te worden geramd! Dat zal ze leren!
Als iemand sneller wil, moet die ook maar een snellere auto hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:31 schreef Tony_Montana het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk dat soort rukkers als jij in een auto, gasgeven als iemandje inhaalt, je bent niet goed bij je hoofd. Rij zo hard als je wilt maar als iemand harder wilt rijden laat m dat dan ook doen en geniet zelf lekker van je oudewijvensnelheid.
Als je dat bij mij doet lig je met jouw auto in de sloot of tegen de vangrail.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Nou, hopelijk betrappen ze jou ooit eens op zo'n overtreding en dan krijg je artikel 5 aan je broek, en kun je zwaaien naar je roze pasje.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:23 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een drempel het is. Drempels die midden op een provinciale weg liggen, zonder zijweggetjes, hebben niks met fietsers of voetgangers te maken hoor. In een bebouwde kom heb je gelijk, maar daar hanteren ze gewoon zebrapaden en zulks.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:21 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is niet waar, drempels zijn bedoeld om voetgangers/fietsers de kans te geven veilig over te steken. Er geldt dus stapvoets...
Wat een dom gelul, dat ze zulke mensen de openbare weg op laten gaan. Met auto en al de crusher in.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:39 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als iemand sneller wil, moet die ook maar een snellere auto hebben.
Oh, nu gaat het ineens om het stuk weg NA de drempels?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:28 schreef Aresdreams het volgende:
en blijf je dus waarschijnlijk geen 40/50 rijden waar je 60 mag NA de drempels, neem ik aan
Ik bepaal in zo'n geval zelf wel of ik iemand voorbij laat of niet! Laatst kwam er iemand met zo'n vrouwenautotje me inhalen, dit terwijl ik al iets van 140 á 150 reed. Denk je dat ik dan geen gas geef en dat vrouwen autotje achter me laat.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wat een dom gelul, dat ze zulke mensen de openbare weg op laten gaan. Met auto en al de crusher in.
Als iemand wil inhalen hoor jij gewoon je eigen snelheid aan te houden.
wel eens gedaan met zo een bestel busje die in wou halen over een doorgetrooken streep... had toen nog een automaatje, heerlijk zo een kickdown... hij was alleen heel erg boos dat ie vond, toen ik op mijn bestemming was, het mij duidelijk te maken hoe slecht ik wel reed in zijn ogen...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bepaal in zo'n geval zelf wel of ik iemand voorbij laat of niet! Laatst kwam er iemand met zo'n vrouwenautotje me inhalen, dit terwijl ik al iets van 140 á 150 reed. Denk je dat ik dan geen gas geef en dat vrouwen autotje achter me laat.
Ik ben geen flikker!
Mensen die inhalen over een doorgetrokken streep......quote:Op woensdag 5 december 2007 11:00 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wel eens gedaan met zo een bestel busje die in wou halen over een doorgetrooken streep... had toen nog een automaatje, heerlijk zo een kickdown... hij was alleen heel erg boos dat ie vond, toen ik op mijn bestemming was, het mij duidelijk te maken hoe slecht ik wel reed in zijn ogen...
tja, kan ik het helpen dat hij in wil halen voor een rotonde en dan net wat meters te kort komt
Wat ben jij een eikel zeg...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik bepaal in zo'n geval zelf wel of ik iemand voorbij laat of niet! Laatst kwam er iemand met zo'n vrouwenautotje me inhalen, dit terwijl ik al iets van 140 á 150 reed. Denk je dat ik dan geen gas geef en dat vrouwen autotje achter me laat.
Ik ben geen flikker!
Ik laat mensen wel voorbij, wanneer ze echt sneller zijn. Maarja als je al Colt in je naam op fok hebt staan dan weet je niet wat echt sneller is en voel je je vast ook nog aangesproken op het woord flikker, of niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:12 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat ben jij een eikel zeg...
Ik rij al 140km/uur dus ik hoef er niemand voorbij te laten.
Je bent misschien geen flikker, maar wel een asociale egoïstische kloothommel die zijn rijbewijs helemaal niet verdient. Jij bepaalt helemaal niet wie je wel en niet voorlaat, je bent niet alleen op de weg hoor. En als je niet wil dat anderen je inhaalt, blijf je maar gewoon lekker 160/180 rijden, hopelijk rij je dan jezelf dood... weer een aso op de weg minder.quote:Op woensdag 5 december 2007 10:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben geen flikker!
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik laat mensen wel voorbij, wanneer ze echt sneller zijn. Maarja als je al Colt in je naam op fok hebt staan dan weet je niet wat echt sneller is en voel je je vast ook nog aangesproken op het woord flikker, of niet?
LOL!!!!!1!!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik laat mensen wel voorbij, wanneer ze echt sneller zijn. Maarja als je al Colt in je naam op fok hebt staan dan weet je niet wat echt sneller is en voel je je vast ook nog aangesproken op het woord flikker, of niet?
Wel stoer hoor, zo'n naam op een forum. Dan zeggen ze dat ik mijn kleine piemel moet corrigeren met zulk rij gedrag, jij hebt ook behoorlijk wat goed te maken, met zo'n naam of niet...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Colt is een pistool gek, je kan nog zo hard rijden een Colt is altijd sneller.
Jezus, wat ben jij dom. Zelfs Bonnie St. Claire zou zeggen dat jij dom bent. Nu heeft ie al een plaatje van een pistool in zijn ava staan en nog weet je de link niet te leggen tussen zijn naam en het plaatje.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:18 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn niet geschikt voor deelname aan het huidige verkeerquote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef pjay het volgende:
[..]
Je moet niet zo fucking ongeduldig zijn, pis ventje! Je bent namelijk niet alleen de op de wereld zover je dat je nog niet wist! En zeker in de spits, heeft het geen zin om iedereen maar op te jagen! Hoeveel winst behaald je daar mee, kwa tijd. Helemaal niks! Je staat misschien wel iets eerder voor het volgende rode licht. Wat ben jij nou stoerrr zeg
als ie flink wat toeren maakt schakelt ie wel lekker, en gelijk de juiste trap in dat ding...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Mensen die inhalen over een doorgetrokken streep......
Verder rijdt ik sinds kort ook wat vaker automaat maar heb niet echt het idee dat het snel gaat. Met een schakel auto merk in het veel meer.
Echt waar, dit gaat nergens meer overquote:Op woensdag 5 december 2007 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel stoer hoor, zo'n naam op een forum. Dan zeggen ze dat ik mijn kleine piemel moet corrigeren met zulk rij gedrag, jij hebt ook behoorlijk wat goed te maken, met zo'n naam of niet...
Verder ben ik toch vrij om te rijden zoals ik zelf wil, het is toch gewoon triest als zo'n vrouwenautotje je inhaalt. Wie ben ik verder ten last als ik even het gas wat dieper in druk wanneer zo'n autotje naast me zit. Geen mens toch. Verder betaal ik mijn boetes gewoon en maak ik geen slachtoffers.
Volgens mij is iedereen die dit niet snapt of gewoon vrouw, of flikker, of zonder rijbewijs en ballen...
Metal in de naam en meteen ook een beetje ballen! Hier mag ik wel over. Ik kan ook niet over van die nichtjes die in het verkeer twijfelen. Ik geef altijd duidelijk aan wat ik wil en in zo'n situatie is mijn wil vaak ook wet. Als je van rechts komt heb je voorang, maar als je dan begint te twijfelen is in mijn optiek je recht op voorrang voorbij.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Mensen als jij zijn niet geschikt voor deelname aan het huidige verkeer![]()
Jij hebt niet te bepalen hoe hard andere mensen rijden, als dat je blij maakt, ga je maar lekker met de trein, daar gaat iedereen met dezelfde snelheid...
ff reageren op je edit...quote:Op woensdag 5 december 2007 10:18 schreef pjay het volgende:
[..]
Wat denk je van de hobby schietsport?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wel stoer hoor, zo'n naam op een forum. Dan zeggen ze dat ik mijn kleine piemel moet corrigeren met zulk rij gedrag, jij hebt ook behoorlijk wat goed te maken, met zo'n naam of niet...
maar stel dat ze niet twijfelen, maar de situatie iets beter in willen schatten, en verwachten dat ze wel voorhang van je krijgen, das dan niet geheel netjes van je, wel?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Metal in de naam en meteen ook een beetje ballen! Hier mag ik wel over. Ik kan ook niet over van die nichtjes die in het verkeer twijfelen. Ik geef altijd duidelijk aan wat ik wil en in zo'n situatie is mijn wil vaak ook wet. Als je van rechts komt heb je voorang, maar als je dan begint te twijfelen is in mijn optiek je recht op voorrang voorbij.
Er zijn te veel twijfelaars in het verkeer, die al bijna stil staan voor de situatie zich aanvangt. Heeft het dan met het lef van deze mensen te maken, durven ze geen innitiatief te tonen. Gadverdamme!
wij zijn gewoon stoer met gitaren, of niet dean?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:34 schreef Deansensitized het volgende:
Nee, stoer lopen doen met een pistool in je naam en UI
Wannebe gangster
Waarom niet?quote:Op woensdag 5 december 2007 10:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar ik neem aan dat je in de ochtend spits niet een sluiproute neemt die je nog nooit genomen hebt?
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
wij zijn gewoon stoer met gitaren, of niet dean?
volgens mij ben jij dan weer te dom om door te hebben dat hij wapens asocieert met het hebben van een klein pieletje.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij dom. Zelfs Bonnie St. Claire zou zeggen dat jij dom bent. Nu heeft ie al een plaatje van een pistool in zijn ava staan en nog weet je de link niet te leggen tussen zijn naam en het plaatje.
Als ze toch bezig zijn de situatie in te schatten, dan kunnen ze op zo'n moment inschatten dat het traditionele rollenspel eingszins gewijzigt is en dat ik nu de gene ben die de touwtjes in handen heb. In zo'n situatie is hun kans gewoon verkeken en wachten ze maar een 10 seconden waarna ze het nog een keer over kunnen doen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
maar stel dat ze niet twijfelen, maar de situatie iets beter in willen schatten, en verwachten dat ze wel voorhang van je krijgen, das dan niet geheel netjes van je, wel?
Best wel een stoere hobby voor iemand die met een vrouwelijke hoeveelheid testosteron door het leven gaat!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:33 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wat denk je van de hobby schietsport?
Ieder zijn ding.
De rest heb ik maar niet gequote, het maakt je ze dom.
inhaalverbod? kapstok artikel boete vanwege gevaarlijke situatie? doorgetrokken streep? Anders zou je helemaal geen boete mogen krijgen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:37 schreef RickoKun het volgende:
Ik kreeg gvd een boete omdat er zo'n oude kut opa voor me op de weg constant 40 reed en ik er uiteindelijk genoeg van had en hem ging inhalen,kwam ik voor een splitsing langs, kwam er van de rechter kant een politie wagen, wtf PWNT WIE UNE KANSLOSE POLIZEI
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn de situatie in te schatten, dan kunnen ze op zo'n moment inschatten dat het traditionele rollenspel eingszins gewijzigt is en dat ik nu de gene ben die de touwtjes in handen heb. In zo'n situatie is hun kans gewoon verkeken en wachten ze maar een 10 seconden waarna ze het nog een keer over kunnen doen.
Het recht van de sterkste, het recht van de snelste, deze zaken horen gewoon een man eigen te zijn. Vanuit de natuur zijn wij altijd de vechters en de jagers geweest. Een nicht die het gaspedaal niet durft aan te raken en die zijn positie niet durft uit te buiten is niet geschikt in deze harde wereld. Gelukkig krijgen homo's geen kinderen en lost dit probleem zich vanzelf op. Wat is de evolutie toch mooi!
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat een Golf-GTI-met-petje-op-tokkies in dit topic.
Probeer er iets van te leren. Het liefst hoe je wel moet anticiperen in het verkeer!quote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen...
persoonlijk moest ik lachenquote:Op woensdag 5 december 2007 11:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen...
goeie vraag, geen ideequote:
nee, TS klaagt over het algemeen langzamer rijdende mensen dan de maximale snelheid, toevallig op een stukje weg waar ook drempels voorkomen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Dodecahedron het volgende:
Klaagt TS nou om die paar seconden dat hij af moet remmen als iemand niet te hard over een drempel wil?
de ongeschreven regel in het verkeer is toch al jaren dat de grootste bak voorang krijgt. Jammer alleen voor de aso bak die mij tegenkomt in m'n ouwe kleine kut ford fiesta. Als ik van rechts kom douw ik hem er gewoon voor. Alléén als ie nog wel kan remmen natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 11:47 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Probeer er iets van te leren. Het liefst hoe je wel moet anticiperen in het verkeer!
totdat er iemand zoiets heeft als: ik gooi 'm er toch voor?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Als ze toch bezig zijn de situatie in te schatten, dan kunnen ze op zo'n moment inschatten dat het traditionele rollenspel eingszins gewijzigt is en dat ik nu de gene ben die de touwtjes in handen heb. In zo'n situatie is hun kans gewoon verkeken en wachten ze maar een 10 seconden waarna ze het nog een keer over kunnen doen.
Het recht van de sterkste, het recht van de snelste, deze zaken horen gewoon een man eigen te zijn. Vanuit de natuur zijn wij altijd de vechters en de jagers geweest. Een nicht die het gaspedaal niet durft aan te raken en die zijn positie niet durft uit te buiten is niet geschikt in deze harde wereld. Gelukkig krijgen homo's geen kinderen en lost dit probleem zich vanzelf op. Wat is de evolutie toch mooi!
[..]
Best wel een stoere hobby voor iemand die met een vrouwelijke hoeveelheid testosteron door het leven gaat!
verwacht je dat ik met een petje op in een golf gti rij?quote:Op woensdag 5 december 2007 11:44 schreef Dodecahedron het volgende:
Wat een Golf-GTI-met-petje-op-tokkies in dit topic.
quote:Op woensdag 5 december 2007 11:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
[..]
Best wel een stoere hobby voor iemand die met een vrouwelijke hoeveelheid testosteron door het leven gaat!
Ik ben dan ook niet één of ander zielig nichtje, al helemaal niet als ik vol overtuiging achter het stuur van mijn vehicel zit. De mensen passen wel op met het er voor gooien, zoveel ballen heeft men in nederland ook weer niet.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
totdat er iemand zoiets heeft als: ik gooi 'm er toch voor?
benieuwd of je eigen geclaimde wet dan nog steeds geldt...
maar dat is ook een probleem waar ik me schuldig aan maak... vriendelijkheid in het verkeer is ver te zoeken...
ik rij dagelijks over een weg waar veel scholieren fietsen...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zo herkenbaar dit. Maar goed dat ik niet zo ver bij het werk vandaan woon (12km), want anders had ik al lang een maagzweer gehad. Vooral die oude wijven die voor een stoplicht met hun trutteschudder zachtjes voortpruttelen, zodat er drie auto's groen kunnen pakken en er nog vijftien achterblijven die moeten wachten tot het volgende groen.
Om maar te zwijgen over het weekend, als al die grijze dakduiven zonodig de auto moeten pakken. 50-60 rijden op een 80-weg en dan in de bocht terugzakken naar 40...
Maar als ik de fiets naar het werk pak, word ik op die smalle polderweg zo vaak afgesneden door van die kut-aso's die het fatsoen niet hebben even achter de fietser te blijven en te wachten tot de tegenligger gepasseerd is. Je kunt beter even snel wat gas bijgeven, de fietsen de berm in jagen en de tegenligger vol in de ankers... Vooral van die gasten in zo'n graaiersbak en busjes/bestelwagens met arbeidersvolk.
Het is maar goed voor deze wereld dat ik geen paranormale gaven heb, er zouden dan al heel wat dooien gevallen zijn op mijn dagelijkse route
je bent wel zeker van je zaak...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet één of ander zielig nichtje, al helemaal niet als ik vol overtuiging achter het stuur van mijn vehicel zit. De mensen passen wel op met het er voor gooien, zoveel ballen heeft men in nederland ook weer niet.
Ze moeten zich niet druk maken over hun auto, maar meer over hun gezicht...quote:Op woensdag 5 december 2007 11:58 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
je bent wel zeker van je zaak...
maar er zijn genoeg mensen in oude auto's die er geen zak om geven dat hun oude barrel naar de kloten kan gaan en dus wel 'de ballen'er voor zouden hebben...
maar blij dat dit niet de randstad is waar ik zit... het verkeer daar is nog 10 keer erger... en zijn de meeste mensen opgefokt.
Wat voor uberstoeren auto heb je?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:01 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ze moeten zich niet druk maken over hun auto, maar meer over hun gezicht...
Verder maakt het me geen zak uit waar ik rijd, ik heb me nog nooit ongemakkelijk gevoeld door anderen in het verkeer!
Behalve dan door een vrouw die harder rijdt dan jij...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:01 schreef KaheemSaid het volgende:
Verder maakt het me geen zak uit waar ik rijd, ik heb me nog nooit ongemakkelijk gevoeld door anderen in het verkeer!
Het gaat niet om de vrouw in het bijzonder, het gaat om vrouwen en mannen in van die vrouwen autotjes. Ik voel me hier ook niet ongemakkelijk door, ik laat ze gewoon even hun plaats op de weg zien.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Behalve dan door een vrouw die harder rijdt dan jij...
Tot je een keer iemand tegen komt die ook met zo'n volle overtuiging aso houding, klein pikkie en laag IQ tegenkomt die precies hetzelfde denkt als jij. Daar heb ik wel een keer file rijden voor over, en als ik er dan voorbij rijdt terwijl ze jullie van het asfalt aan het schrapen zijn kan ik alleen maar hard lachen.quote:Op woensdag 5 december 2007 11:55 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet één of ander zielig nichtje, al helemaal niet als ik vol overtuiging achter het stuur van mijn vehicel zit. De mensen passen wel op met het er voor gooien, zoveel ballen heeft men in nederland ook weer niet.
Files ontstaan niet door goede coureurs, maar zijn altijd het oorzaak van die brokkenpiloten die compleet niet capabel zijn voor het verkeer!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot je een keer iemand tegen komt die ook met zo'n volle overtuiging aso houding, klein pikkie en laag IQ tegenkomt die precies hetzelfde denkt als jij. Daar heb ik wel een keer file rijden voor over, en als ik er dan voorbij rijdt terwijl ze jullie van het asfalt aan het schrapen zijn kan ik alleen maar hard lachen.
Coureurs rijden op het circuit.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Files ontstaan niet door goede coureurs, maar zijn altijd het oorzaak van die brokkenpiloten die compleet niet capabel zijn voor het verkeer!
Verder heb ik geen klachten over de lengte van mijn geslachtsdeel noch over mijn IQ en dat is ook niet waar dit topic over gaat. Dit topic gaat over seniele bejaarden, wijfen en nichten die wel in bezit zijn van een rijbewijs maar dit geenszins verdienen. Natuurlijk zullen er ook wel uitzonderingen zijn maar het zijn toch meestal die 3 klassen die voor geen meter mee kunnen komen in de typische mannen sport die auto rijden heet.
Jaquote:Op woensdag 5 december 2007 11:41 schreef Dodecahedron het volgende:
Klaagt TS nou om die paar seconden dat hij af moet remmen als iemand niet te hard over een drempel wil?
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Coureurs rijden op het circuit.![]()
Voor de 2 keer, wat voor auto heb je?
Ik ben student en niet in bezit van een auto... Verder vond ik dit een heerlijke discussie!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Coureurs rijden op het circuit.![]()
Voor de 2 keer, wat voor auto heb je?
doe je dat express om iemand af te kunnen remmen of omdat je iemand wilt inhalen?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tot je een keer iemand tegen komt die ook met zo'n volle overtuiging aso houding, klein pikkie en laag IQ tegenkomt die precies hetzelfde denkt als jij. Daar heb ik wel een keer file rijden voor over, en als ik er dan voorbij rijdt terwijl ze jullie van het asfalt aan het schrapen zijn kan ik alleen maar hard lachen.
Daarbij, als er genoeg ruimte is op de linker baan en ik zie iemand aan komen rijden (met een hoge snelheid), dan ga ik gewoon naar links hoor, hadden ze maar niet te hard moeten rijden. Uiteraard ben ik best bereid om even te wachten voor zo iemand, maar als ik moet remmen voor mijn voorganger en links is in principe genoeg ruimte dan ga ik gewoon naar links.
Zonder rijervaring denken dat je kan rijden.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben student en niet in bezit van een auto... Verder vond ik dit een heerlijke discussie!
quote:Op woensdag 5 december 2007 12:39 schreef Aresdreams het volgende:
wat maakt het uit wat je rijd?
mensen die motor rijden hebben vaak wel een beter inzicht in het verkeer (uitzonderingen daar gelaten).
En nee, ik heb/rij zelf geen motor.
Wat voor Saab heb je?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zonder rijervaring denken dat je kan rijden.
Discussie was idd heerlijk.
Classic 2.0 16 v Turbo 175 pkquote:Op woensdag 5 december 2007 13:13 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Wat voor Saab heb je?
Toch snap ik niet hoe je in één keer kan beoordelen dat ik geen rijervaring heb, want (al is het sinds ik niet meer thuis woon wat minder) ik heb 3 jaar lang ten alle tijde een auto tot mijn beschikking gehad en heb al mooi wat CO2 uitgestoten.
Nee, want zoals ik al zei ben ik best bereid om even te wachten op zo'n hardrijder, maar niet als ik zelf bijna tegen mijn voorganger aan zit. Het is dus echt alleen als ik iemand in wil halen, anders ben je gewoon triest bezig, dat ben ik met je eens. Ik zal hardrijders ook echt niet dwarszitten puur omdat ze te hard rijden hoor... daar is de politie voor.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:30 schreef HansU het volgende:
[..]
doe je dat express om iemand af te kunnen remmen of omdat je iemand wilt inhalen?
quote:In het geval van het eerste ben je echt nog asocialer dan die hard-rijder bezig.. ook al rijdt die andere 250 km/u onverzekerd in een krot zonder remmen,
Ik was ook wel een beetje een typetje aan het spelen hierboven, al heb ik niet het idee meer dat ik een complete leek in het verkeer ben. Ik denk dat ik gewoon netjes rijdt, op de snelweg wel eens te hard maar niet bumperkleven ofzo. Ik rijdt met vaak een oog op de binnenspiegel, zodat mensen ook niet voor mij hoeven te wachten, wanneer ze sneller willen als mijquote:Op woensdag 5 december 2007 13:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Mensen die een jaar of 3 beschikking over een auto hebben gehad kunnen over het algemeen niet rijden.
Ze denken echter van wel... Ik rij al 13 jaar auto en heb een auto plat gereden toen ik net 6 weken mijn rijbewijs had.NOOIT REMMEN TIJDENS EEN SLIP SITUATIE
en mensen die zo 3 jaar al rond rijden, 5.5 jaar hun rijbewijs hebben, en nog maar 1 keer een ongeluk gemaakt heeft op een parkeer terijn tegen een andere auto aan? (die keer dat ik tegen een lantaarn paal zat omdat ik net een nieuwe, net iets langere auto (met kont) had niet meegerekentquote:Op woensdag 5 december 2007 13:21 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Classic 2.0 16 v Turbo 175 pk![]()
De wegligging is kut, maar ik hem dan ook om te cruisen.
Mensen die een jaar of 3 beschikking over een auto hebben gehad kunnen over het algemeen niet rijden.
Ze denken echter van wel... Ik rij al 13 jaar auto en heb een auto plat gereden toen ik net 6 weken mijn rijbewijs had.NOOIT REMMEN TIJDENS EEN SLIP SITUATIE
Ik laad ze ook altijd netjes voorbij, het komt niet vaak voor dat er zo'n hardrijder achter mij bumperkleeftquote:Op woensdag 5 december 2007 13:22 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zal hardrijders ook echt niet dwarszitten puur omdat ze te hard rijden hoor... daar is de politie voor.
Dat ben ik met je eens. Maar een taak van goede coureurs is ook het opvangen van de fouten van brokkenpiloten.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Files ontstaan niet door goede coureurs, maar zijn altijd het oorzaak van die brokkenpiloten die compleet niet capabel zijn voor het verkeer!
Jij ziet auto rijden als een mannen sport? Voor zover ik weet is auto rijden gewoon een handige manier om je van A naar B te verplaatsen. Als jij het als een sport ziet, moet je denk ik verhuizen naar Zandvoort en je niet bevinden op de openbare weg. Jij hebt dan misschien een sportieve instelling, maar jij bent niet alleen op de weg, iedereen betaald wegenbelasting dus iedereen heeft evenveel recht op de weg, ook al rijden we niet allemaal met slippende banden weg. Als jij vind dat opa's, vrouwen en nichten niet op de weg horen, ga je maar de politiek in. Tot die tijd hou je maar mooi rekening met ander.quote:Verder heb ik geen klachten over de lengte van mijn geslachtsdeel noch over mijn IQ en dat is ook niet waar dit topic over gaat. Dit topic gaat over seniele bejaarden, wijfen en nichten die wel in bezit zijn van een rijbewijs maar dit geenszins verdienen. Natuurlijk zullen er ook wel uitzonderingen zijn maar het zijn toch meestal die 3 klassen die voor geen meter mee kunnen komen in de typische mannen sport die auto rijden heet.
Jij hebt dus totaal geen gevoel voor een auto! Gevaar op de weg ben je!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:30 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
(die keer dat ik tegen een lantaarn paal zat omdat ik net een nieuwe, net iets langere auto (met kont) had niet meegerekent)
Lees de rest van dit topic even, ik was bezig met de opvoering van een geweldig toneelstuk!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:33 schreef BobbyB het volgende:
Prima dat jij een goede rijervaring hebt, maar stop alsjeblieft met het kinderachtige gedrag van "Jij mag niet harder rijden dan ik" en iemand dus moedwillig hinderen tijdens een inhaal actie. Jij vertoond echt kleuter gedrag.
snelle conclusie van je...quote:Op woensdag 5 december 2007 13:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Jij hebt dus totaal geen gevoel voor een auto! Gevaar op de weg ben je!
Dit is ook al weer iets waar wij als man beter in horen te zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 13:44 schreef sandertjuh het volgende:
Hier bij ons liggen ze ook, op beide weghelften zo bult laat maar zeggen. Als je goed mikt kan je daar nog met 80 overheen, je mag er 50 maar er zijn zat mensen die gaan remmen, en er met 30 overheen gaan.
En het zijn er 6 of 7 dus elke keer remmen-gas-remmen-gas
Zó irritant, gewoon lekker doorrijden en goed mikken!
Denk je dat ik dat niet door hebquote:Op woensdag 5 december 2007 13:38 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Lees de rest van dit topic even, ik was bezig met de opvoering van een geweldig toneelstuk!
Ik denk dat ik geen bijzonder talent heb, betreffende het besturen van een auto. Maar ik doe mijn best om het zo soepel mogelijk te doen. Ik probeer mensen niet tot last te zijn en zo min mogelijk het verkeer op te houden. Tegelijk probeer ik veiligheid te waarborgen. Gelukkig gaat het tot nu toe allemaal goed en heb ik nog nooit op wat voor weg dan ook schade geredenquote:Op woensdag 5 december 2007 13:49 schreef Aresdreams het volgende:
maar je hebt talent om een automobiel te besturen, of niet
helaas zat mannen/mensen zonder talent he Kaheem
Toch weer lekker wat afgebaggert en een paar duidelijke statements naar voren gebrachtquote:Op woensdag 5 december 2007 13:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat niet door hebNa je post over die Colt had ik al wel een vermoeden en na je post over de recht van het sterkste wist ik het zeker
Ik doe gewoon mee, had alleen die andere post nog niet gelezen.
tja... dat stukje toneel was leukerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:53 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik geen bijzonder talent heb, betreffende het besturen van een auto. Maar ik doe mijn best om het zo soepel mogelijk te doen. Ik probeer mensen niet tot last te zijn en zo min mogelijk het verkeer op te houden. Tegelijk probeer ik veiligheid te waarborgen. Gelukkig gaat het tot nu toe allemaal goed en heb ik nog nooit op wat voor weg dan ook schade gereden.
Iets wat ik wel merk qua rijden, is dat mijn rijden minder is als ik de avond ervoor flink gezopen heb... HIer zou ik nog wat meer rekenning mee moeten houden!
Dan kan het toch nog dat die gast daar nog nooit geweest is.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:10 schreef Aresdreams het volgende:
ware het niet dat dit een weg is vanuit een woonwijk vanuit het dorp naar de stad, waar redelijk veel verkeer overheen komt. dsu het is niet echt een afgelegen weg waar nooit iemand overheen komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |