abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 december 2007 @ 10:12:19 #101
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_55238282
quote:
Op donderdag 13 december 2007 09:20 schreef ghizzer het volgende:

[..]

...en dan ben je 200 euro meer kwijt per maand aan reizen omdat alles wat er te doen is en iedereen die je kent zo fokking ver van je vandaan is/woont...

...om over de tijd nog maar te zwijgen...

bovendien kun je niet zo veel met 12m2. betaal ik liever wat meer voor meer. en in wat voor een wijk zit je dan..?

@beelz.. vrees je de concurrentie van de Veronicaboot al? http://www.destentor.nl/z(...)pageNumber=1#reactie
Mwoah Groningen heeft eigenlijk geen echt slechte wijken. Oosterparkwijk (zie probleemwijken) valt in het echt best mee
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_55238454
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:12 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Mwoah Groningen heeft eigenlijk geen echt slechte wijken. Oosterparkwijk (zie probleemwijken) valt in het echt best mee

is dat van het niveau Holtenbronx of Kamperpoort?
  donderdag 13 december 2007 @ 10:24:33 #103
94617 Ps2K
pi_55238541
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:19 schreef ghizzer het volgende:

[..]

is dat van het niveau Holtenbronx of Kamperpoort?
Hmmm holtenbronx valt ook nog wel mee. OOsterparkwijk was paar jaar geleden in het nieuws vanwege de rellen met oud en nieuw
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_55238815
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:24 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Hmmm holtenbronx valt ook nog wel mee. OOsterparkwijk was paar jaar geleden in het nieuws vanwege de rellen met oud en nieuw
en is dat van het niveau Tokkiewijk met een hoog chauvinismegehalte waarbij de hele straat kan meegenieten wanneer iemand Andrè Hazes luistert en met z´n ontblote getatoeerde armen onder zijn BMW-3 serie ligt te sleutelen of is het van het type Bijlmer?
  donderdag 13 december 2007 @ 11:13:13 #105
94617 Ps2K
pi_55239612
quote:
Op donderdag 13 december 2007 10:38 schreef ghizzer het volgende:

[..]

en is dat van het niveau Tokkiewijk met een hoog chauvinismegehalte waarbij de hele straat kan meegenieten wanneer iemand Andrè Hazes luistert en met z´n ontblote getatoeerde armen onder zijn BMW-3 serie ligt te sleutelen of is het van het type Bijlmer?
Uit probleem wijken oorsterparkwijk:

Zo'n wijk is het
  donderdag 13 december 2007 @ 11:20:31 #106
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55239791
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:13 schreef Ps2K het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo'n wijk is het
Hee jij post plaatjes uit mijn photobucket
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  donderdag 13 december 2007 @ 11:27:59 #107
94617 Ps2K
pi_55239963
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Hee jij post plaatjes uit mijn photobucket
Moet je je moeder er ook maar niet op zetten
pi_55243787
quote:
Op donderdag 13 december 2007 11:13 schreef Ps2K het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zo'n wijk is het
haha te fout... Tokkievolk dus. Beetje zo ongeveer hoe heel half Deventerror in mekaar zit. Allemaal standaard een uitkering, het iq van een grasmaaier en wel elke keer steevast PvdA stemmen of Wilders omdat het de schuld van de buitenlanders is omdat "HUN allemaal onze banen afpakken".
pi_55260359
Goedenacht Zwolle. Als jullie licht zien branden in een kamer aan de Nieuwe Haven, ik ben het.
pi_55263223
pauperMaxx Vastgoed.. helaas pindaboter. kamer weg. ach ja.. doe je niks aan.
  vrijdag 14 december 2007 @ 11:39:46 #111
94617 Ps2K
pi_55265711
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 10:07 schreef ghizzer het volgende:
pauperMaxx Vastgoed.. helaas pindaboter. kamer weg. ach ja.. doe je niks aan.
Volgende keer beter
pi_55266031
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 11:39 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Volgende keer beter
laten we het hopen
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:38:57 #113
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55270211
Zo, daar zijn we dan. Het is weekend Eerder vrij genomen zodat ik niet vol in de spits zit vanmiddag. Tasje pakken en Zwolle heeft dit weekend geen last van mij!! Tevens vaste aanstelling gekregen per 24 december a.s. Ik heb het wel eens slechter gehad

Goed weekend all!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  vrijdag 14 december 2007 @ 14:53:38 #114
94617 Ps2K
pi_55270516
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:38 schreef navvy het volgende:
Zo, daar zijn we dan. Het is weekend Eerder vrij genomen zodat ik niet vol in de spits zit vanmiddag. Tasje pakken en Zwolle heeft dit weekend geen last van mij!! Tevens vaste aanstelling gekregen per 24 december a.s. Ik heb het wel eens slechter gehad

Goed weekend all!
Feli met je aanstelling! En ik sta vanavond wel weer in de file....

(btw neem de A32 eens naar Groningen, geen geflits, geen vrachtwagens en nooit druk => Zwolle - Groningen 45min)
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:00:00 #115
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_55276868
quote:
Op donderdag 13 december 2007 13:51 schreef ghizzer het volgende:

[..]

haha te fout... Tokkievolk dus. Beetje zo ongeveer hoe heel half Deventerror in mekaar zit. Allemaal standaard een uitkering, het iq van een grasmaaier en wel elke keer steevast PvdA stemmen of Wilders omdat het de schuld van de buitenlanders is omdat "HUN allemaal onze banen afpakken".
Niks mis met PvDA stemmen ja!
Hoewel mijn volgende stem waarschijnlijk niet meer naar hen gaat...

En een kamer bij MAX niet kunnen krijgen? Ach; wees blij, nu hoef niet jij, maar iemand anders de komende tijd krom te liggen voor die achterlijk hoge huurbedragen die ze daar vragen!

Zo; nog één weekje lessen en dan twee weken vakantie!!
(waarin ik iets van 300 proefwerken na te kijken heb... )

Nu omkleden, fietsen en zuipen. Goedemorgen alvast mensen!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 14 december 2007 @ 20:41:57 #116
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_55277878
Avond zwolle!
Ja... echt!
pi_55281290
Hoe is het in 't Oosten des lands?

Op vrijdagmiddag gebeuren er wel altijd spannende dingen waar ik altijd nét langskom. Eén keer werden er twee kerels gearresteerd, nu was er iets met Polen (en ik fietste daar zonder licht hehe).
  vrijdag 14 december 2007 @ 23:22:38 #118
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55281758
Wij zijn vanavond uit eten geweest omdat Croli jarig is. Worden we op de terugweg 2 keer door de peaulitie aangehouden omdat haar licht niet hard genoeg brandt. Die nsb'ers stonden op ongeveer 100 meter afstand van elkaar met 7 man criminele fietsers lastig te vallen. Toen zei ik dat ze boeven moesten vangen... Losers.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:05:31 #119
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55289263
EN laat ik eens gek doen........een
quote:
Op vrijdag 14 december 2007 14:53 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Feli met je aanstelling! En ik sta vanavond wel weer in de file....

(btw neem de A32 eens naar Groningen, geen geflits, geen vrachtwagens en nooit druk => Zwolle - Groningen 45min)
A32? Nooit van gehoord Hoe, wie, wat en waar? Waar ga je d'r op dan? Of zal ik eens minder lui doen en het zelf opzoeken.......

Tis mooi koud vandaag, wel goed uitgeslapen en ik ga maar eens bruut lunchen!!!! Ik denk dat ik ga voor een broodje pesto, mozarella, tomaat en pijnboompitjes uit de oven........ En laat ik eens gek doen, een biertje erbij!

Gegroet all!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 13:10:33 #120
94617 Ps2K
pi_55289371
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 13:05 schreef navvy het volgende:
EN laat ik eens gek doen........een
[..]

A32? Nooit van gehoord Hoe, wie, wat en waar? Waar ga je d'r op dan? Of zal ik eens minder lui doen en het zelf opzoeken.......

Tis mooi koud vandaag, wel goed uitgeslapen en ik ga maar eens bruut lunchen!!!! Ik denk dat ik ga voor een broodje pesto, mozarella, tomaat en pijnboompitjes uit de oven........ En laat ik eens gek doen, een biertje erbij!

Gegroet all!
Neem de A28 richting groningen, na Staphorst neem je de afslag Leeuwarden. Gaspedaal diep intrappen en bij Heerenveen de afslag Groningen nemen. Gaspedaal nog dieper intrappen en je bent zo in Groningen

hmmm lunch.. ik zit hier nog met de chocolade letters
  zondag 16 december 2007 @ 10:48:42 #121
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55308871
Het probleem is juist dat het knelpunt zich tussen Zwolle en Staphorst bevindt. En veel te vroeg wakker weer vandaag, kunnen we tenminste rustig nadenken waar we gaan lunchen. Nu eerst koffie
  zondag 16 december 2007 @ 12:50:47 #122
94617 Ps2K
pi_55310893
quote:
Op zondag 16 december 2007 10:48 schreef navvy het volgende:
Het probleem is juist dat het knelpunt zich tussen Zwolle en Staphorst bevindt. En veel te vroeg wakker weer vandaag, kunnen we tenminste rustig nadenken waar we gaan lunchen. Nu eerst koffie
Klopt maar dat maak je wel weer goed op de rest van de weg
  zondag 16 december 2007 @ 13:15:24 #123
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55311375
quote:
Op zondag 16 december 2007 12:50 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Klopt maar dat maak je wel weer goed op de rest van de weg
Ik heb een Twingo..........
pi_55312765
quote:
Op zondag 16 december 2007 13:15 schreef navvy het volgende:

[..]

Ik heb een Twingo..........

Dan krijg je in elk geval geen boetes voor harder dan 120 km/u

Het was weer gezellig in de stad.

Heb in het Nieuwscafé een gast betrapt op het stelen van een volle fles Johnny Walker Red Label.
Fles afgenomen. Teruggezet en collega erbij gehaald.
In die tussentijd maakte meneer van de gelegenheid gebruik om het op een lopen te zetten.

Sta ik later bij Hawaï een broodje te eten, komen er een 4 agenten aanrennen en werken de gast die naast me staat te eten tegen de vlakte.
Maat van hem die daar weer naast stond bemoeit zich er mee, agent vordert hem weg te gaan tot 2x en dan toch niet doen hè
Agent waarschuwt voor de 3e keer, gast geeft agent een duw en 2 tellen later ligt ie in een houdgreep op de grond terwijl ie te horen krijgt dat ie is aangehouden.

En dat gebeurd dan op nog geen meter afstand terwijl je net je tanden in een broodje hamburger zet.
  zondag 16 december 2007 @ 17:17:35 #125
94617 Ps2K
pi_55315948
quote:
Op zondag 16 december 2007 14:29 schreef swollywood het volgende:

[..]

Dan krijg je in elk geval geen boetes voor harder dan 120 km/u

Het was weer gezellig in de stad.

Heb in het Nieuwscafé een gast betrapt op het stelen van een volle fles Johnny Walker Red Label.
Fles afgenomen. Teruggezet en collega erbij gehaald.
In die tussentijd maakte meneer van de gelegenheid gebruik om het op een lopen te zetten.

Sta ik later bij Hawaï een broodje te eten, komen er een 4 agenten aanrennen en werken de gast die naast me staat te eten tegen de vlakte.
Maat van hem die daar weer naast stond bemoeit zich er mee, agent vordert hem weg te gaan tot 2x en dan toch niet doen hè
Agent waarschuwt voor de 3e keer, gast geeft agent een duw en 2 tellen later ligt ie in een houdgreep op de grond terwijl ie te horen krijgt dat ie is aangehouden.

En dat gebeurd dan op nog geen meter afstand terwijl je net je tanden in een broodje hamburger zet.
Prima vermaak dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')