Voor half acht voorbij staphorst zijn en er is niks aan de handquote:Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef navvy het volgende:
Foei, praten ze zo in Deventer? Bah............maarre om op pakjes terug te komen, dit keer moest ie ingepakt worden! Verder een lange dag geweest.......sochtends vanaf Grunn naar Apeldoorn rijden is geen hobby kan ik je vertellen......maar goed, voor wat...........hoort wat ja! Verder niks mis met Grunn![]()
1 tag arbeiten en dan weekend.....chronisch slaaptekort aansterken dit weekend!
Laat ik daar rond een uurtje of 8 stapvoets langs te zijn gereden. Vandaag een retourtje Zwolle- Apeldoorn in de planning............het waait goed dus zal weer lekker druk zijn. Maar na de martelgang van vandaag is het weekend!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 02:41 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Voor half acht voorbij staphorst zijn en er is niks aan de hand
Hij zei toch ook: voor half 8quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:39 schreef navvy het volgende:
[..]
Laat ik daar rond een uurtje of 8 stapvoets langs te zijn gereden. Vandaag een retourtje Zwolle- Apeldoorn in de planning............het waait goed dus zal weer lekker druk zijn. Maar na de martelgang van vandaag is het weekend!!
ja zou zeker tof wezen, maar goed, de kans dat ik m niet krijg is groter dan dat ik m wel krijg (op t moment dat er 2 of meer kijkers zijn he.. maar goed, hoop doet leven. niet geschoten is altijd mis.quote:Op donderdag 6 december 2007 22:29 schreef navvy het volgende:
Klinkt goed! Staan mooie huizen in die straat (zijn allemaal mooi). Zal wel tof wezen en mooie locatie tuuk!
Als ik het geweten had, had ik je het kunnen vertellen. Mijn nicht (als zijnde de dochter van mijn oom en tante) heeft maandenlang dagelijks van Groningen naar Zwolle moet reizen en het was bij Staphorst elke keer weer raak.quote:Op vrijdag 7 december 2007 07:39 schreef navvy het volgende:
[..]
Laat ik daar rond een uurtje of 8 stapvoets langs te zijn gereden. Vandaag een retourtje Zwolle- Apeldoorn in de planning............het waait goed dus zal weer lekker druk zijn. Maar na de martelgang van vandaag is het weekend!!
Hmmm, levert een doodsverwensing nog steeds een ban op? Zo ja, dan moet je deze als niet gemeend beschouwen.quote:
nou nou, beetje aardiger naar Swollywood mag ook wel.quote:Op vrijdag 7 december 2007 19:23 schreef navvy het volgende:
[..]
Hmmm, levert een doodsverwensing nog steeds een ban op? Zo ja, dan moet je deze als niet gemeend beschouwen.
Helaas had ik andere dingen te doen, maar nu heb ik alle tijd voor je!quote:Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef ghizzer het volgende:
[..]
Ps. Ben ik een x in het weekend online, is er niemand (actief) aanwezig in FOK!'s mooiste topic.![]()
![]()
![]()
Uw tijd is om, ik ga slapen, morgen gaat de wekker weer en zie ik een 6 in het schermpje staan en ga ik weer vloeken!quote:Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef navvy het volgende:
[..]
Helaas had ik andere dingen te doen, maar nu heb ik alle tijd voor je!
Mijn vriendin niet welkom? Tssssssssssss, van je buren moet je het hebben!! Ik ga wel slapen!!quote:Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
heb je voor huisdieren geen verzekeringen dan? Of is dat een stomme vraag... Succes in ieder geval Swollywood.
Frame-saw, als je een keer wilt meeten, maar niet de enige vrouw wilt zijn, geef dan een gil: dan kom ik met Descendent mee. Als Beelz dan zijn vriendin ook nog meeneemt, dan zijn we al met drie vrouwspersonen
Anyway, nu kan ik dit topic tenminste ook weer terugvinden
ah juistem. ok ok.. hopelijk gaat het nu weer een stuk beter met je gezondheid.quote:Op dinsdag 11 december 2007 11:53 schreef frame-saw het volgende:
Jammer dat ik niet bewust op liefde heb gezocht, maar ik struikelde over hem heen.
Ben de laatste dagen ziek geweest, dus kon niet reageren.
En Annoylikethewind, lijkt me een goed idee dan.
Die van mij zou afgelopen meet ook komen maar was ziek dus kon niet. Volgende keer is ze er wel bij.quote:Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
heb je voor huisdieren geen verzekeringen dan? Of is dat een stomme vraag... Succes in ieder geval Swollywood.
Frame-saw, als je een keer wilt meeten, maar niet de enige vrouw wilt zijn, geef dan een gil: dan kom ik met Descendent mee. Als Beelz dan zijn vriendin ook nog meeneemt, dan zijn we al met drie vrouwspersonen
Anyway, nu kan ik dit topic tenminste ook weer terugvinden
die van mij niet, ik heb er momenteel geen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Die van mij zou afgelopen meet ook komen maar was ziek dus kon niet. Volgende keer is ze er wel bij.
Niets mis met vrouwonvriendelijk zijn. Vrouwen zeggen wel dat ze daar een hekel aan hebben maar in werkelijkheid willen vrouwen niets liever dan ondergeschikt zijn aan mannen.quote:Op dinsdag 11 december 2007 12:40 schreef ghizzer het volgende:
[..]
die van mij niet, ik heb er momenteel geen.![]()
![]()
maar ja, op dit moment verkies ik ook een leuke kamer in Zwolle boven een leuke vriendin (zonder vrouwonvriendelijk te willen zijn overigens.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |