abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 december 2007 @ 22:29:01 #51
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55089166
Klinkt goed! Staan mooie huizen in die straat (zijn allemaal mooi). Zal wel tof wezen en mooie locatie tuuk!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  vrijdag 7 december 2007 @ 02:41:10 #52
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_55093051
quote:
Op donderdag 6 december 2007 21:56 schreef navvy het volgende:
Foei, praten ze zo in Deventer? Bah............maarre om op pakjes terug te komen, dit keer moest ie ingepakt worden! Verder een lange dag geweest.......sochtends vanaf Grunn naar Apeldoorn rijden is geen hobby kan ik je vertellen......maar goed, voor wat...........hoort wat ja! Verder niks mis met Grunn

1 tag arbeiten en dan weekend.....chronisch slaaptekort aansterken dit weekend!
Voor half acht voorbij staphorst zijn en er is niks aan de hand
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  vrijdag 7 december 2007 @ 07:39:49 #53
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55093520
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 02:41 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Voor half acht voorbij staphorst zijn en er is niks aan de hand
Laat ik daar rond een uurtje of 8 stapvoets langs te zijn gereden. Vandaag een retourtje Zwolle- Apeldoorn in de planning............het waait goed dus zal weer lekker druk zijn. Maar na de martelgang van vandaag is het weekend!!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_55093542
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:39 schreef navvy het volgende:

[..]

Laat ik daar rond een uurtje of 8 stapvoets langs te zijn gereden. Vandaag een retourtje Zwolle- Apeldoorn in de planning............het waait goed dus zal weer lekker druk zijn. Maar na de martelgang van vandaag is het weekend!!
Hij zei toch ook: voor half 8
pi_55094404
quote:
Op donderdag 6 december 2007 22:29 schreef navvy het volgende:
Klinkt goed! Staan mooie huizen in die straat (zijn allemaal mooi). Zal wel tof wezen en mooie locatie tuuk!
ja zou zeker tof wezen, maar goed, de kans dat ik m niet krijg is groter dan dat ik m wel krijg (op t moment dat er 2 of meer kijkers zijn he.. maar goed, hoop doet leven. niet geschoten is altijd mis.
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:39 schreef navvy het volgende:

[..]

Als ik het geweten had, had ik je het kunnen vertellen. Mijn nicht (als zijnde de dochter van mijn oom en tante) heeft maandenlang dagelijks van Groningen naar Zwolle moet reizen en het was bij Staphorst elke keer weer raak.
pi_55094579
zonet die gasten van Maxx aan de lijn gehad, mijn kans is 1 op 5 voor het geval ze alle 5 zich voor die kamer inschrijven.
  vrijdag 7 december 2007 @ 19:23:35 #57
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55108500
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 07:46 schreef swollywood het volgende:

[..]

Hij zei toch ook: voor half 8
Hmmm, levert een doodsverwensing nog steeds een ban op? Zo ja, dan moet je deze als niet gemeend beschouwen.
pi_55125601
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 19:23 schreef navvy het volgende:

[..]

Hmmm, levert een doodsverwensing nog steeds een ban op? Zo ja, dan moet je deze als niet gemeend beschouwen.
nou nou, beetje aardiger naar Swollywood mag ook wel.

Vrede op aarde.. en in Zwolle.

Ps. Ben ik een x in het weekend online, is er niemand (actief) aanwezig in FOK!'s mooiste topic.

[ Bericht 21% gewijzigd door ghizzer op 08-12-2007 20:19:06 ]
  zondag 9 december 2007 @ 15:01:47 #59
131666 xuanery
Overkill Killer
pi_55146083
hallo, ik doe weer een soort tvptje want ik had niet eens door dat de andere post alweer gesloten was. wat gaat dat toch snel! heb ik iets over zwolle te vertellen... hm vorige week Berkum onveilig gemaakt met de videocamera maar verder ben ik erg saai geweest.
  zondag 9 december 2007 @ 21:50:15 #60
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55155143
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 16:05 schreef ghizzer het volgende:

[..]

Ps. Ben ik een x in het weekend online, is er niemand (actief) aanwezig in FOK!'s mooiste topic.
Helaas had ik andere dingen te doen, maar nu heb ik alle tijd voor je!
  zondag 9 december 2007 @ 23:20:58 #61
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55157917
quote:
Op zondag 9 december 2007 21:50 schreef navvy het volgende:

[..]

Helaas had ik andere dingen te doen, maar nu heb ik alle tijd voor je!
Uw tijd is om, ik ga slapen, morgen gaat de wekker weer en zie ik een 6 in het schermpje staan en ga ik weer vloeken!

Trusten zwol!
pi_55162736
Present!
  maandag 10 december 2007 @ 19:49:27 #63
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55175577
De kop is eraf, 1e werkdag van de week weer overleefd. Blijft toch wennen zo vroeg opstaan......een dienst van 14.00 tot 22.00 zou ideaal zijn, maar dan kom je toch al vrij snel in de productie terecht. Vanochtend weer 2 mooie ongelukken gezien, in totaal 5 auto's die aan het knuffelen waren met de vangrail......dat maakte het vroege opstaan weer goed! Ja, ja! Geen doden gevallen!
pi_55175591
Ik hoef me de komende dagen niet te vervelen.
1 van mijn katten heeft de niesziekte en ik ben er net mee naar de dierenarts geweest.
Komende 8 dagen elke avond een pil door zijn strot duwen en 4x per dag oogzalf.

Maar ik hoop dat ie snel weer bovenop is, want het monster ziet er nu heel zielig uit met zijn ontstoken oogjes en snotterneus.
  maandag 10 december 2007 @ 20:17:29 #65
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55176208
Ah, een bezoekje aan de dierenarts......daar gaat je 13e maand. Een pil door z'n strotje douwen is altijd een mooie strijd, ik voelde me altijd de Gladiator als het weer eens was gelukt
pi_55178750
Bij een kat proberen zijn kop schoon te maken met een nat washandje is anders ook al een levensgevaarlijke onderneming

[ Bericht 2% gewijzigd door swollywood op 10-12-2007 22:07:35 ]
pi_55180841
heb je voor huisdieren geen verzekeringen dan? Of is dat een stomme vraag... Succes in ieder geval Swollywood.

Frame-saw, als je een keer wilt meeten, maar niet de enige vrouw wilt zijn, geef dan een gil: dan kom ik met Descendent mee. Als Beelz dan zijn vriendin ook nog meeneemt, dan zijn we al met drie vrouwspersonen

Anyway, nu kan ik dit topic tenminste ook weer terugvinden
You're saying you don't want my money, you don't want my body, you don't want me working in your ganja fields, you just want me to be happy. Strange.
  maandag 10 december 2007 @ 23:20:10 #68
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_55181219
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:
heb je voor huisdieren geen verzekeringen dan? Of is dat een stomme vraag... Succes in ieder geval Swollywood.

Frame-saw, als je een keer wilt meeten, maar niet de enige vrouw wilt zijn, geef dan een gil: dan kom ik met Descendent mee. Als Beelz dan zijn vriendin ook nog meeneemt, dan zijn we al met drie vrouwspersonen

Mijn vriendin niet welkom? Tssssssssssss, van je buren moet je het hebben!! Ik ga wel slapen!!
pi_55184787
@navy.. waar werk je op dit moment?

@swollywood. Sterkte met je kat!

@beelz, inmiddels weer beter? zo niet, sterkte ermee!

Anywayz.. wel apart dat na mijn reactie over 'al dan niet meeten' frame-saw niet meer heeft gereageerd gnif gnif.

frame-saw is met haar vriend al wel een echte Zwollenaar zo blijkt...

Zwollenaren zoeken de liefde online

Uitgegeven: 10 december 2007 17:02

AMSTERDAM - In Zwolle wordt het meest online naar 'liefde' gezocht. Amsterdammers en Hagenezen hebben die kennelijk al gevonden: zij zoeken naar 'champagne', 'oesters' en 'waterbedden'.

Dat blijkt althans uit de Nederlandse editie van Zeitgeist 2007, lijstjes van de populairste zoekopdrachten bij de lokale versie van zoekmachine Google. De snelst stijgende zoekopdrachten laten de groeiende populariteit zijn van sociale website als Youtube (1), Hyves (2) en Wikipedia (9). Eerder deze maand bleken dergelijke sites ook al populair in een onderzoek van Multiscope naar de best bezochte sites in Nederland.

Ook Buienradar (3), de Gouden Kooi (4), chatplatform eBuddy (5) en Googles eigen kaartendienst Maps (6) mogen zich in grote belangstelling van zoekend Nederland verheugen.

Google presenteerde - naast de algemene top tien - ook een aantal themalijstjes. Zo waren kaartjes voor een optreden van cabaretier Najib Amhali de meest gezochte entreebewijzen, Sonja Bakker het populairste dieet en Turkije de meest gewilde vakantiebestemming.

Jumpen

De zoekmachine onderzocht ook in welke stad het meest op bepaalde trefwoorden werd gezocht. Terwijl Zwollenaren massaal op zoek gingen naar 'liefde' en 'kerst', hield Roosendaal zich bezig met 'jumpen' en speurde Rotterdam naar 'Daphne Deckers'.

In Amsterdam drinkt men 'champagne', terwijl Alkmaarders 'bier' prefereren. In Amersfoort houdt men het op 'wijn', en in het naastgelegen Utrecht gingen internetters aan de 'cocktails'.

[ Bericht 13% gewijzigd door ghizzer op 11-12-2007 09:16:12 ]
pi_55188229
Jammer dat ik niet bewust op liefde heb gezocht, maar ik struikelde over hem heen.

Ben de laatste dagen ziek geweest, dus kon niet reageren.

En Annoylikethewind, lijkt me een goed idee dan.
pi_55188837
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 11:53 schreef frame-saw het volgende:
Jammer dat ik niet bewust op liefde heb gezocht, maar ik struikelde over hem heen.

Ben de laatste dagen ziek geweest, dus kon niet reageren.

En Annoylikethewind, lijkt me een goed idee dan.
ah juistem. ok ok.. hopelijk gaat het nu weer een stuk beter met je gezondheid.
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:25:10 #72
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55188911
quote:
Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef annoylikethewind het volgende:

Die van mij zou afgelopen meet ook komen maar was ziek dus kon niet. Volgende keer is ze er wel bij.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_55189238
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:25 schreef beelz het volgende:

[..]

Die van mij zou afgelopen meet ook komen maar was ziek dus kon niet. Volgende keer is ze er wel bij.
die van mij niet, ik heb er momenteel geen.
maar ja, op dit moment verkies ik een leuke kamer in Zwolle boven een leuke vriendin (zonder vrouwonvriendelijk te willen zijn overigens.)
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:42:22 #74
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_55189284
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:40 schreef ghizzer het volgende:

[..]

die van mij niet, ik heb er momenteel geen.
maar ja, op dit moment verkies ik ook een leuke kamer in Zwolle boven een leuke vriendin (zonder vrouwonvriendelijk te willen zijn overigens.)
Niets mis met vrouwonvriendelijk zijn. Vrouwen zeggen wel dat ze daar een hekel aan hebben maar in werkelijkheid willen vrouwen niets liever dan ondergeschikt zijn aan mannen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_55189803
En nee is zeker ja bij vrouwen? Ik ben zelf liever een beetje dominant, maar ook weer niet te.

Ben trouwens nog steeds niet helemaal beter, zit vandaag maar een dagje thuis, terwijl Matthijs van Nieuwkerk op mijn school is. Halleeeeu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')