Ik ben meer van het bellen...is toch algemeen bekend, berichtjes heen en weer sturen heb ik het geduld niet voor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lobas...als je er tekst in wil, moet je het maar even pm-en....ik voeg het wel toe...
Sinds wanneer kun je een op volbellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bellen...is toch algemeen bekend, berichtjes heen en weer sturen heb ik het geduld niet voor.
Shit niet gelijktijdig hoorquote:
standaardgedicht:quote:
quote:
Is goed! Mag ik dan met die Pringle likkert naar Koh Chang?quote:
Van deze letterquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
standaardgedicht:
hè spetter,
hier is je
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lobas...als je er tekst in wil, moet je het maar even pm-en....ik voeg het wel toe...
De eer gaat naar NZ........bedank haar maar.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!
Je bedoelt om met APK in de koffer te duiken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik mee om je koffers te dragen?
Zit er niet in. Andere slachtoffers gelieve zich nu te melden...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt om met APK in de koffer te duiken?
Heeequote:
Pas niet in de kofferquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit er niet in. Andere slachtoffers gelieve zich nu te melden...
Zal ik zéker doen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eer gaat naar NZ........bedank haar maar.....
Heb het 30 seconden volgehoudenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eX_rNEPIgc8
Mag niet ontbreken!!
Heb je daar nú al losse CD'tjes zonder hoes in liggen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld.....De Xenos is er goed voor.....
[ afbeelding ]
Die losse cd's zijn natuurlijk een no goquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haa heel goedquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stuk of tien...hoesjes stuk gegooid door mijn ex.....was een kwestie van cd voor mij, cd voor jou....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je daar nú al losse CD'tjes zonder hoes in liggen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het 30 seconden volgehouden
wat een oostblok onzin
Gert wat was dat knullige vliegliedje ook weer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
j
Dat nummer is briljánt!![]()
Ik vergeef ze meteen dat hele Tsjernobyl.
Heb een ticket voor je geregeld.. En tevens Jappie een PM gestuurdquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
j
Dat nummer is briljánt!![]()
Ik vergeef ze meteen dat hele Tsjernobyl.
Keurig hoor NMNS!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Buufquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
hè gelukkig da's beter dan de Leidse Sleuteltjes met de zoveelste variatie op zie ginds komt de stoomboot...
en dan neem ik voor lief dat het een week duurt voordat ie weer uit mijn kop is
Keigoed....blauw voor dvd en groen voor cd.....tien van die kratjes (gezegd dat het allemaal Sint kadootjes waren, stuk voor stuk in laten pakken)quote:
Uhuh, de UK-inzending van 2007: http://www.youtube.com/watch?v=rJTNcaCRlB4&feature=relatedquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert wat was dat knullige vliegliedje ook weer?
Van dat dansje met FL? Weet jij dat nog?
Invalid parametersquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, de UK-inzending van 2007: http://www.youtube.com/watch?v=rJTNcaCRlB4&feature=related
We're flyyyyying the flag...![]()
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Oh hey
ik sta erbij!
Wat grappig en wat snel,
en zo in die container lijk ik Peter Petrelli wel
Waarom lukt zo rijmen wel en voor een lege word pagina niet!
Nou, er gaan wonen is weer net te veel van het goede, sorry als ik jou en Jappie teleur stel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb een ticket voor je geregeld.. En tevens Jappie een PM gestuurd
Op die van mij?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:37 schreef Soury het volgende:
Ben ik weer zo stom om er op te klikken 40 sec's deze keer
.... all over the world!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, de UK-inzending van 2007: http://www.youtube.com/watch?v=rJTNcaCRlB4&feature=related
We're flyyyyying the flag...![]()
Nou niet morgen weer een andere naam nemen hèquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!
't Lukt echt niet!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ken het gevoelik heb de moed opgegeven. hopelijk morgen zoveel druk dat het dan wel wil.
Hee dank je wel! Hartstikke leuk!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nou niet morgen weer een andere naam nemen hè![]()
anders blijf ik bezig![]()
er kan er nog eentje bij, maar ik wist niemand meer, iemand nog een idee?
Peter komt toch ook af en toe langs?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
't Lukt echt niet!
En normaal is het geen probleem. Heb jij niet nog iets liggen van vorig jaar voor mij?
Jezelf !!!!!!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Het spijt je helemaal niet rottige rothondquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, er gaan wonen is weer net te veel van het goede, sorry als ik jou en Jappie teleur stel.
Trusten!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het spijt je helemaal niet rottige rothond![]()
Tevens TVP ..dit was brandpunt goeienavond![]()
Trust all![]()
Oh moet ik nog vaker F5 en...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik sta er al in, die heeft Hidi ooit gemaakt![]()
NMNS: Peter staat er ook al in
Nee, deze naam hou ik hoor Nachtzuster, dankjewel! Ben er heel blij mee!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Truste Jappert!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het spijt je helemaal niet rottige rothond![]()
Tevens TVP ..dit was brandpunt goeienavond![]()
Trust all![]()
Misschien Kutvocht nog toevoegen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:46 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, deze naam hou ik hoor Nachtzuster, dankjewel! Ben er heel blij mee!
Paarse beren bestaan helemaal nietquote:
Jappie ook al?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:44 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik sta er al in, die heeft Hidi ooit gemaakt![]()
NMNS: Peter staat er ook al in
En dat ga je hier NIET vertellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Gefeliciteerd allen, helaas kan ik niet blijven en meevieren.
Er is iets rampzaligs gebeurd
Je chakra's zijn gescheurd? Wat?quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:00 schreef IkWeetNiets het volgende:
Gefeliciteerd allen, helaas kan ik niet blijven en meevieren.
Er is iets rampzaligs gebeurd
quote:
Ohh ff loeren dan.. Maar zag wel een coole ava van NMNSquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:06 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dat helpt niet echt Soury![]()
het gaat over de OP![]()
quote:
Dan heb ik dat ook niet nodigquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:14 schreef IkWeetNiets het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=0xdjAp_qXgA
Voor iedereen die alles al heeft
Heeee pave .. lache dat Yvonne topicquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:55 schreef Pavement het volgende:
nAvonds
quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeee pave .. lache dat Yvonne topic
Space ! feking hell !quote:
quote:
Het zijn er 498 tochquote:
Als je het bericht quote, dan kun je ze eenvoudig tellenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het spijt mij, beiden fout. Het zijn er exact 600. 20 op een rij, 30 rijen...
hahahahahaquote:Op woensdag 5 december 2007 00:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het bericht quote, dan kun je ze eenvoudig tellen
Nee lach mijn broek aan puin als het er 600 zijnquote:Op woensdag 5 december 2007 00:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik weer eens dom en stink er ergens in![]()
quote:
Het zijn er echt 600.....quote:Op woensdag 5 december 2007 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee lach mijn broek aan puin als het er 600 zijn![]()
En als dit bericht er 2 keer staat klaag maar bij FOK
wtf is een pim ?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:30 schreef Lobasca het volgende:
Pim, Please...
De i was een typoquote:
ik kan nooit langer dan een week een ava hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leuke avatar Peef......"the making of...."
PMquote:
PIM maar kreeg geen antwoordquote:
Er wordt een joint gedraaid, maar die ogen gaan aardig richting xtc-schoteltjes.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Er wordt een joint gedraaid, maar die ogen gaan aardig richting xtc-schoteltjes.
ff serieus wie is pim ? waarom ben je niet geil wat is raar ?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
Als ik niet geil meer ben ga ik raar doen!
Ze hebben je nodig.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
Is het achter de rug of moet ik ook de popcorn nog poppenquote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op woensdag 5 december 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het achter de rug of moet ik ook de popcorn nog poppen
Ik heb wel een paar van die cd's liggen hier..... van deze mannenbroeders.... http://www.kamperkoggezangers.nl/quote:Op woensdag 5 december 2007 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ze hebben je nodig.
Teksten zeemansliederen
Die twee keer per jaar, dat mag geen probleem zijn.....quote:Op woensdag 5 december 2007 00:54 schreef Lobasca het volgende:
Uhhhquote:Op woensdag 5 december 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ok ben ik zo mongool dat ik hier ff niks van snap ?
Uhhhquote:Op woensdag 5 december 2007 01:01 schreef Pavement het volgende:
[..]
![]()
ok ben ik zo mongool dat ik hier ff niks van snap ?
Hahahahahahaaquote:Op woensdag 5 december 2007 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uhhh [ afbeelding ]Het eerste....
is al opgelostquote:Op woensdag 5 december 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het achter de rug of moet ik ook de popcorn nog poppen
Dus jouw ex heeft de hoesjes?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb wel een paar van die cd's liggen hier..... van deze mannenbroeders.... http://www.kamperkoggezangers.nl/
http://aycu33.webshots.com/image/35952/2000121262888629235_rs.jpgquote:Op woensdag 5 december 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zien jouw schaamlippen er inmiddels niet uit als gebraden gehakt van al die wrijving
geruld tartaar.. En jouw pik druipt nog steeds van ellende?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zien jouw schaamlippen er inmiddels niet uit als gebraden gehakt van al die wrijving
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, we hebben eerlijk gedeeld.....zij iets meer dan ik....zo gaan die dingen....
OMGquote:Op woensdag 5 december 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geruld tartaar.. En jouw pik druipt nog steeds van ellende?
'n Beetje meer respect voor mijn riool s.v.p......quote:Op woensdag 5 december 2007 01:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
geruld tartaar.. En jouw pik druipt nog steeds van ellende?
dE ENIGE VOOR WIE IK OP DIT MOMENT RESPECT HEB, BEN IK ZELFquote:Op woensdag 5 december 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'n Beetje meer respect voor mijn riool s.v.p......
Je neemt het me vast niet kwalijk als ik niet de moite neem om te klikken?!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Op bezoek bij Lobasca?
Hier een reis- en verblijfstip: http://www.vlees.nl/content/vleeswaaier/content.asp?vl=2&vlsoort=80#80
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je neemt het me vast niet kwalijk als ik niet de moite neem om te klikken?!
Geen behoefte aan.. Ik ga zo naar me nest..quote:Op woensdag 5 december 2007 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga es gauw APK bellen....om te kalmeren....
Is je fles al leeg dan?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen behoefte aan.. Ik ga zo naar me nest..
Allang alquote:Op woensdag 5 december 2007 01:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is je fles al leeg dan?
't Is tenminste niet saai als jij zuipt.quote:
Nog ff PM-en of duik je er ook in?quote:Op woensdag 5 december 2007 01:38 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is tenminste niet saai als jij zuipt.![]()
Slaap lekker.
Je lijkt me in zo'n bui om alles hier neer te knallen, maar PM mag ook hoor.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nog ff PM-en of duik je er ook in?
MMMMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmm...quote:Op woensdag 5 december 2007 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Je lijkt me in zo'n bui om alles hier neer te knallen, maar PM mag ook hoor.
Jij zal het nooit meemakenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slaap lekker......geil drankorgeltje..... >:)
quote:
Onder de rainbowquote:Op woensdag 5 december 2007 01:38 schreef Lobasca het volgende:
Goh.. waar zijn de praatjesmakers nu gebleven?
Dat vind ik nou weer lulligquote:
Helaas de vrouwtjes een anderequote:Op woensdag 5 december 2007 01:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk het ook niet....ik heb namelijk wél smaak.......
Duh, misschien westfriesche plattelandsmiepjes met brede heupen, drankverslaving en een enorm aandachtsgat...dat zou goed kunnen.......quote:
Jouw wereld komt niet verder dan FOK- dgkquote:Op woensdag 5 december 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, misschien westfriesche plattelandsmiepjes met brede heupen, drankverslaving en een enorm aandachtsgat...dat zou goed kunnen.......![]()
Gelukkig is mijn wereld een stuk groter dan Noord-Holland......
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
waar is die fucking popcorn nu toch![]()
En dan ook nog enkel de SC....quote:Op woensdag 5 december 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw wereld komt niet verder dan FOK- dgk >:O
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig is mijn wereld een stuk groter dan Noord-Holland......
Goh dus je was toch niet voorgoed weg.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:55 schreef Gert het volgende:
[..]Planet Xenos, voor de echt hippe shit.
Waar was jijquote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Waar was jij![]()
Beetje weggaan en roepen dat je nooit meer terug komt en vervolgens ook echt lang wegblijven
Was heel voorzichtig, met één ferme ruk.quote:
PMquote:Op woensdag 5 december 2007 02:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Was heel voorzichtig, met één ferme ruk.
3 dagen jaquote:
Truste madamequote:Op woensdag 5 december 2007 02:06 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga naar bed... dromen..
Als ik een man zou zijn zou ik ze dan liever smal hebbenquote:Op woensdag 5 december 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Brede heupen zijn wel okay, toch?
Teken van vruchtbaarheid, oid
Las toevallig gister in de Telegraaf (dacht ik) dat brede heupen garant staan voor het baren van slimme kinderen......nix mis mee dus...quote:Op woensdag 5 december 2007 02:20 schreef APK het volgende:
Brede heupen zijn wel okay, toch?
Teken van vruchtbaarheid, oid
Ja iid slim voordat je het weet ben je pappaquote:Op woensdag 5 december 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las toevallig gister in de Telegraaf (dacht ik) dat brede heupen garant staan voor het baren van slimme kinderen......nix mis mee dus...
Stond trouwens ook bij dat vrouwen met brede heupen zelf ook slim zijn.......
Sinds wanneer baren mannen kinderen?quote:Op woensdag 5 december 2007 02:28 schreef Soury het volgende:
Ja iid slim voordat je het weet ben je pappa
Ik zeg niks over baren. Maar over brede heupenquote:Op woensdag 5 december 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds wanneer baren mannen kinderen?
Heb jij het wel eens op je heupen?quote:Op woensdag 5 december 2007 02:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg niks over baren. Maar over brede heupen
Jazeker ... maar ik vind die BS onderzoeken BSquote:Op woensdag 5 december 2007 02:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb jij het wel eens op je heupen?
Dus eigenlijk maakte je een compliment. Wat kan ik jou soms toch verkeerd inschatten, ouwe goedzak.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Las toevallig gister in de Telegraaf (dacht ik) dat brede heupen garant staan voor het baren van slimme kinderen......nix mis mee dus...
Stond trouwens ook bij dat vrouwen met brede heupen zelf ook slim zijn.......
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Jazeker ... maar ik vind die BS onderzoeken BS
Truste dan..quote:Op woensdag 5 december 2007 02:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het ook.....maar vooral omdat ik moe ben en ga slapen!
![]()
![]()
![]()
Ben je dr al uit?quote:Op woensdag 5 december 2007 03:31 schreef Soury het volgende:
Ik ga gewoon onder invloed het lijstje invullen..![]()
Of niet![]()
Ja toch wel![]()
Nah is niet handig
Ja zeker!!! Ik doe het niet maar bij deze mijn waarderingquote:
Gezien NZ maar tis iid niet lekker postenquote:Op woensdag 5 december 2007 04:24 schreef nachtzuster het volgende:
Damn... mijn reactie staat er opeens![]()
Had de moed na een kwartier al bijna opgegeven![]()
En wat die lijstjes betreft, eensch is![]()
Soury meis, ik wens je vast welterusten, geen idee wanneer je dit leest met deze foksnelheid![]()
![]()
Zo, die waren zeker voor dag en dauw wakker ?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Sinterklaas!![]()
mijn kinderen zijn compleet van het padje af maar wat is het leuk!![]()
![]()
![]()
nu eerst Koffie!heb om tien uur weer een date met Sint en Peutersint. En nog steeds achterstallige gedichten...
![]()
alles sal reg kom!
Alsof een andere trainer wel een goede Nederlandse verdediger kan vinden.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:33 schreef Gert het volgende:
Kan die ouwe pedo uit Spanje Van Basten niet nú vast meenemen in zijn zak?
O ja dát was het grote probleem, en niét het feit dat onze aanval van Europees topniveau er maar niet in slaagt te scoren.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:37 schreef APK het volgende:
[..]
Alsof een andere trainer wel een goede Nederlandse verdediger kan vinden.
Joh, effe geduld. Meestal is dat 's avonds, dat je kadootjes krijgt. Tenminste, als je klein bent en een beetje aardige ouders hebt.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:44 schreef -Blurk- het volgende:
Hoopte vandaag op veel kado's
Maar tot nu toe niets, en ik wacht al een poos
Misschien brengt vanavond mij meer geluk
Zoniet heb ik pech, what the fuck
Ach wat zielig voor je zoon Buuf, nou, als vanavond de kadootjes komen is hij het wel weer vergeten denk ik.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:24 schreef debuurvrouw het volgende:
nee, viel heel erg mee.Nu hangen ze even rustig voor de televisie... Bijkomen, ontstressen. Middelste is keihard gevallen.
Die heeft een bult ter grootte van een flink ei... met traanstrepen in de schmink
even rustig aan vanmiddag en dan tegen zessen de kadoos....
1.68, dus dat gaat niet door, en mijn ouders verwachten van míj kadootjesquote:Op woensdag 5 december 2007 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Joh, effe geduld. Meestal is dat 's avonds, dat je kadootjes krijgt. Tenminste, als je klein bent en een beetje aardige ouders hebt.
Kan jouw ava ook iets langzamer Pavement? Meende iets heel aparts te zienquote:Op woensdag 5 december 2007 13:01 schreef Pavement het volgende:
Op het perron staan, de trein aan zien komen en ineens moeten schijten is 13.gif
* Pavement dankt god voor gore trein wc's
Je zag iets wat op een driehoek met krulletjes leek ?quote:Op woensdag 5 december 2007 13:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kan jouw ava ook iets langzamer Pavement? Meende iets heel aparts te zien
Kan natuurlijk ook aan mijn verbeelding liggen hoor..
Ja, zie het al, zijn duimen![]()
Ja, óók..quote:Op woensdag 5 december 2007 13:15 schreef PH52 het volgende:
[..]
Je zag iets wat op een driehoek met krulletjes leek ?
Yo!quote:Op woensdag 5 december 2007 13:01 schreef Pavement het volgende:
Op het perron staan, de trein aan zien komen en ineens moeten schijten is 13.gif
* Pavement dankt god voor gore trein wc's
Waarom niet gewoon uploaden ?quote:Op woensdag 5 december 2007 15:20 schreef Gert het volgende:
Waarom vreet die HEMA-fotomachine mijn USB-stick nou weer niet.![]()
Zucht.. nou goed, even opdrogen en dan maar opnieuw op pad, met een cd-rom.
Volgende keer wordt het weer gewoon een chocoladeletter.
Lekker afgesteld dat geluid.quote:Op woensdag 5 december 2007 14:36 schreef -Blurk- het volgende:
Stil hier, even verandering in brengen
http://www.youtube.com/watch?v=MWHAL_q1ne8
Ik wil ze vanavond hebben.quote:
Ja, je hoort het zingen niet maar de gitaren des te beter, vind het toch lekker klinken hoorquote:Op woensdag 5 december 2007 15:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker afgesteld dat geluid.![]()
Ach ja... das was einmal.
aha, wel vreemd dat dat niet kan bij 1-uur service, uploaden en na een uur afhalenquote:
Stream 3/4quote:Op woensdag 5 december 2007 15:28 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, je hoort het zingen niet maar de gitaren des te beter, vind het toch lekker klinken hoor
NoBrain die op zijn gitaar speeltquote:
Het kan op zich na 2 uur. Maar dan moet ik net zo goed de deur uit, dus ik dacht ik doet het zelf wel even. Nee dus.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
aha, wel vreemd dat dat niet kan bij 1-uur service, uploaden en na een uur afhalen
Toch net wat minder dan de "broertjes" Ramone hè.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O, wat een geluk dat ik de streams niet aan heb
en altijd lekker even de buitenlucht inquote:Op woensdag 5 december 2007 15:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kan op zich na 2 uur. Maar dan moet ik net zo goed de deur uit, dus ik dacht ik doet het zelf wel even. Nee dus.
ietsepietsjequote:Op woensdag 5 december 2007 15:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch net wat minder dan de "broertjes" Ramone hè.
Invalid parameters.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:37 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=QLWGSRQrbQs&feature=related
Jawel hoor, even alles na & weghalen incl "e:Op woensdag 5 december 2007 15:39 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Houdt dat in dat die link het niet doet?
Leer weer van alles bij vandaag HiDiHo, bedanktquote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jawel hoor, even alles na & weghalen incl &
Klinkt wel aardig met brian's gepingel ertussen door![]()
![]()
Denk zelfs dat Brian nooit dat niveau van die eerste zal bereiken, al oefent hij zich een versuffingquote:Op woensdag 5 december 2007 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Brian, nog even oefenen
http://nl.youtube.com/watch?v=JbvUx5fH9As
Tijd niet gehoordquote:Op woensdag 5 december 2007 15:49 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=o8A0rhVG91U
Nog 1 dan...
blurkbabequote:Op woensdag 5 december 2007 16:10 schreef -Blurk- het volgende:
Middag dames
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:12 schreef Jewscky1 het volgende:
De smerige Rat zit weer te stoken,wat die silicone hoer moet doen.
Ja, die is altijd bezig, die ratquote:Op woensdag 5 december 2007 16:12 schreef Jewscky1 het volgende:
De smerige Rat zit weer te stoken,wat die silicone hoer moet doen.
http://nl.youtube.com/watch?v=sLWK5qS-ypEquote:Op woensdag 5 december 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
Is er nog muziek?
Vast wel, HiDiHo is in huis, dus....Ik zit al aan mijn taks, als ik nog meer linkjes neerzet word ik met kop en kont eruit gezet door Gert denk ikquote:Op woensdag 5 december 2007 16:16 schreef Lobasca het volgende:
Is er nog muziek?
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:18 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Vast wel, HiDiHo is in huis, dus....Ik zit al aan mijn taks, als ik nog meer linkjes neerzet word ik met kop en kont eruit gezet door Gert denk ik
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou, oké dan
http://www.youtube.com/watch?v=TaHMG_SvUkw
![]()
![]()
Zó zeg, die kunnen dansen!quote:Op woensdag 5 december 2007 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=bnKyFS5s4YI
Dan mag deze niet ontbreken natuurlijkquote:Op woensdag 5 december 2007 16:25 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=Hlk9EFSNQBQ
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag deze niet ontbreken natuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=0L1hD5OlPtw
Ben laatst George Baker in het echt tegengekomen, bij het tanken. Hij tankte gewoon zelf!!!!! Ben de hele dag van slag geweestquote:Op woensdag 5 december 2007 16:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan mag deze niet ontbreken natuurlijk![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=0L1hD5OlPtw
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben laatst George Baker in het echt tegengekomen, bij het tanken. Hij tankte gewoon zelf!!!!! Ben de hele dag van slag geweest
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ben laatst George Baker in het echt tegengekomen, bij het tanken. Hij tankte gewoon zelf!!!!! Ben de hele dag van slag geweest
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Abba![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=UchKj7IgXf4
2,50 zeker?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
Jemig, heb een prijs gewonnen in de Bank-Giroloterij! Toch nog een Sinterklaaskado!
Ik heb ¤3,- gewonnen met een maandkraslotquote:Op woensdag 5 december 2007 16:43 schreef -Blurk- het volgende:
Jemig, heb een prijs gewonnen in de Bank-Giroloterij! Toch nog een Sinterklaaskado!
Vertel eens?quote:Op woensdag 5 december 2007 16:53 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb wel iets onbetaalbaar vandaag meegemaakt, das veel mooier
ga even plassenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb ¤3,- gewonnen met een maandkraslot![]()
Moeilijk uit te leggen.quote:
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Ik had een taxi besteld, maar ik stond op de verkeerde plek. Ik zie die tax, loop er heen ik zeg mijn naam, zodat de chauffeur weet dat ik hem besteld had.
Zit er een oudere dame in, vraagt naar aanleiding van mijn naam of ik daar en daar familie heb wonen. We raken aan de praat, blijkt het de schoonzus van mijn moeder te zijn. Mijn moeder heeft al 100 jaar geen contact meer met haar schoonfamilie, dus die vrouw en ik allebei helemaal blij, dat we elkaar ontmoeten.. Telefoonnrs en adressen uitgewisseld, en morgen gaan we bijkletsen.
Wat leuk! Zou je moeder ook blij zijn denk je?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Moeilijk uit te leggen.
Ik had een taxi besteld, maar ik stond op de verkeerde plek. Ik zie die tax, loop er heen ik zeg mijn naam, zodat de chauffeur weet dat ik hem besteld had.
Zit er een oudere dame in, vraagt naar aanleiding van mijn naam of ik daar en daar familie heb wonen. We raken aan de praat, blijkt het de schoonzus van mijn moeder te zijn. Mijn moeder heeft al 100 jaar geen contact meer met haar schoonfamilie, dus die vrouw en ik allebei helemaal blij, dat we elkaar ontmoeten.. Telefoonnrs en adressen uitgewisseld, en morgen gaan we bijkletsen.
quote:Op woensdag 5 december 2007 16:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet niet
http://nl.youtube.com/watch?v=mCIWDu6LIyk
quote:Op woensdag 5 december 2007 17:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Leuk man.. en toevallig![]()
idd priceless
Geen idee, ik heb afstand genomen van mijn familie, toen ik 16 was. Mijn moeder sprak altijd heel slecht over haar schoonfamilie, is btw geen familie van mij, dus ik ben erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal, en zij kan mij ook dingen over mijn vader vertellen en zo. Das hééél belangrijk voor me, want die heb ik nooit gekend.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:06 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat leuk! Zou je moeder ook blij zijn denk je?
Hallo wie is dat?quote:Op woensdag 5 december 2007 17:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jewscy je bent tha bomb, maar wel lief doen tegen HiDiHo
Wie is wie? Sorry als ik je naam verkeerd had geschreven, siliconen- platreetskattiequote:
Wat bijzonder dat je haar op deze manier tegen kwam. Misschien heeft ze ook wel foto's van vroeger.quote:Op woensdag 5 december 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb afstand genomen van mijn familie, toen ik 16 was. Mijn moeder sprak altijd heel slecht over haar schoonfamilie, is btw geen familie van mij, dus ik ben erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal, en zij kan mij ook dingen over mijn vader vertellen en zo. Das hééél belangrijk voor me, want die heb ik nooit gekend.
Dan is dit écht helemaal geweldig Lobasca, kan je alle vragen stellen die je wilt!quote:Op woensdag 5 december 2007 17:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb afstand genomen van mijn familie, toen ik 16 was. Mijn moeder sprak altijd heel slecht over haar schoonfamilie, is btw geen familie van mij, dus ik ben erg benieuwd naar de andere kant van het verhaal, en zij kan mij ook dingen over mijn vader vertellen en zo. Das hééél belangrijk voor me, want die heb ik nooit gekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |