Ik ben meer van het bellen...is toch algemeen bekend, berichtjes heen en weer sturen heb ik het geduld niet voor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lobas...als je er tekst in wil, moet je het maar even pm-en....ik voeg het wel toe...
Sinds wanneer kun je een op volbellenquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben meer van het bellen...is toch algemeen bekend, berichtjes heen en weer sturen heb ik het geduld niet voor.
Shit niet gelijktijdig hoorquote:
standaardgedicht:quote:
quote:
Is goed! Mag ik dan met die Pringle likkert naar Koh Chang?quote:
Van deze letterquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
standaardgedicht:
hè spetter,
hier is je
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Lobas...als je er tekst in wil, moet je het maar even pm-en....ik voeg het wel toe...
De eer gaat naar NZ........bedank haar maar.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat een mooie NMNS! Zo leuk dat ik er ook in sta, ben zo vereerd!
Je bedoelt om met APK in de koffer te duiken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mag ik mee om je koffers te dragen?
Zit er niet in. Andere slachtoffers gelieve zich nu te melden...quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Je bedoelt om met APK in de koffer te duiken?
Heeequote:
Pas niet in de kofferquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zit er niet in. Andere slachtoffers gelieve zich nu te melden...
Zal ik zéker doen!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De eer gaat naar NZ........bedank haar maar.....
Heb het 30 seconden volgehoudenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=eX_rNEPIgc8
Mag niet ontbreken!!
Heb je daar nú al losse CD'tjes zonder hoes in liggen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Belofte maakt schuld.....De Xenos is er goed voor.....
[ afbeelding ]
Die losse cd's zijn natuurlijk een no goquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haa heel goedquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een stuk of tien...hoesjes stuk gegooid door mijn ex.....was een kwestie van cd voor mij, cd voor jou....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je daar nú al losse CD'tjes zonder hoes in liggen?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het 30 seconden volgehouden
wat een oostblok onzin
Gert wat was dat knullige vliegliedje ook weer?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
j
Dat nummer is briljánt!![]()
Ik vergeef ze meteen dat hele Tsjernobyl.
Heb een ticket voor je geregeld.. En tevens Jappie een PM gestuurdquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef Gert het volgende:
[..]
j
Dat nummer is briljánt!![]()
Ik vergeef ze meteen dat hele Tsjernobyl.
Keurig hoor NMNS!quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry Buufquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:19 schreef debuurvrouw het volgende:
hè gelukkig da's beter dan de Leidse Sleuteltjes met de zoveelste variatie op zie ginds komt de stoomboot...
en dan neem ik voor lief dat het een week duurt voordat ie weer uit mijn kop is
Keigoed....blauw voor dvd en groen voor cd.....tien van die kratjes (gezegd dat het allemaal Sint kadootjes waren, stuk voor stuk in laten pakken)quote:
Uhuh, de UK-inzending van 2007: http://www.youtube.com/watch?v=rJTNcaCRlB4&feature=relatedquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gert wat was dat knullige vliegliedje ook weer?
Van dat dansje met FL? Weet jij dat nog?
Invalid parametersquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, de UK-inzending van 2007: http://www.youtube.com/watch?v=rJTNcaCRlB4&feature=related
We're flyyyyying the flag...![]()
ik ken het gevoelquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:28 schreef CarOnline het volgende:
Oh hey
ik sta erbij!
Wat grappig en wat snel,
en zo in die container lijk ik Peter Petrelli wel
Waarom lukt zo rijmen wel en voor een lege word pagina niet!
Nou, er gaan wonen is weer net te veel van het goede, sorry als ik jou en Jappie teleur stel.quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb een ticket voor je geregeld.. En tevens Jappie een PM gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |