hmm dat kan, zal wel aan mn koffie liggen dan, ik dacht al dat er een vreemd aan zatquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:37 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee... je kijkt naar een illusie
Rookte ze voor of na de sex aanrijdingquote:Op donderdag 6 december 2007 19:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja als jij een rokende slanke kleine vrouw met donker haar van rond de 40 mooi vind dan is het een mooi vrouwtje ja >:O
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer iets voor Rib-i of mij dus.![]()
WB werd vanavond bij het benzinestation te hulp geroepen door een jong mokkeltje.
Echt een meeeeeeega lekker ding.![]()
Het olielampje van haar auto brandde, en ze wist niet waar bij te vullen.
Ze had de juiste persoon te pakken, maar het bleek wel ff zoeken onder de motorkap van die Fiat.
Mooi weggewerkt.![]()
Na de eerste liter echter nog geen druppel aan de peilstok.![]()
Dus mokkeltje nog even naar binnen gestuurd voor een tweede fles. En een biertje [/Geerd]
Na de tweede fles nog maar 4 mm olie op de peilstok, dus er moest nog een half litertje bij.
Auto even gestart, alles in orde. Ze was dus nog net op tijd.
Vergevingsgezinde auto.2,5 liter op 3,5 liter totale carterinhoud bijgevuld.
![]()
Ze had de Fiat net een jaar, en hij had nog nooit een beurt gehad. So I teached her about oil exchanges.![]()
Na de hulp stond ze mij met'r lieftallig mondje vol tanden aan te kijken. [ afbeelding ]
Duidelijk niet wetende hoe mij te bedanken, en of we nog nummers gingen uitwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You have the eye of seduction![]()
Dan bied ik 15 euroquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Deze
Had eigenlijk niet verwacht er gek veel meer dan 15 euro voor te krijgen
Ow.. alleen een ontvangerquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Deze
Als een allroad motorquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
Ben toch wel een beetje gecharmeerd van deze motor:
http://www.speurders.nl/m(...)761/advertentie.html
Hoe zou het rijden?
tofquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe zou het rijden?
Wat jij zegtquote:Op vrijdag 7 december 2007 12:52 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Hij heeft dat type al zo vaak gepostOverduidelijk een voorkeur
Tijd voor een beslissing
Als het rijdt.quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe zou het rijden?
Was hij het zat dat jij al zijn gereedschap inpiktequote:Op vrijdag 7 december 2007 13:14 schreef Cageon het volgende:
Gereedschap in the house!!
[ afbeelding ]
Vaders vond het nodig, is alvast voor kerst.![]()
Nope... zit er al een tijdje over te dubben om zelf een mooi setje te kopen alleen nooit het geld voor (over) gehad. Bovendien gebruik ik zijn gereedschap alleen met zijn toestemming en gaat alles netjes terug in de gereedschaps kist.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was hij het zat dat jij al zijn gereedschap inpikte
Wat heb je met die schroefjes gedaan dan>?quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Deze
Oke. Dan volgende week eens kijken bij die Triumph.quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ergens ook wel weer fijn. Mooi weer motorfiets.![]()
Niks voor zover ik het me kan herinnerenquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:32 schreef bvvt het volgende:
[..]
Wat heb je met die schroefjes gedaan dan>?
O ja joh?quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Niks voor zover ik het me kan herinnerenze zitten er ook nog gewoon in, alleen zitten er geen bevestigingspuntjes meer aan de andere kant
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer iets voor Rib-i of mij dus.![]()
WB werd vanavond bij het benzinestation te hulp geroepen door een jong mokkeltje.
Echt een meeeeeeega lekker ding.![]()
Het olielampje van haar auto brandde, en ze wist niet waar bij te vullen.
Ze had de juiste persoon te pakken, maar het bleek wel ff zoeken onder de motorkap van die Fiat.
Mooi weggewerkt.![]()
Na de eerste liter echter nog geen druppel aan de peilstok.![]()
Dus mokkeltje nog even naar binnen gestuurd voor een tweede fles. En een biertje [/Geerd]
Na de tweede fles nog maar 4 mm olie op de peilstok, dus er moest nog een half litertje bij.
Auto even gestart, alles in orde. Ze was dus nog net op tijd.
Vergevingsgezinde auto.2,5 liter op 3,5 liter totale carterinhoud bijgevuld.
![]()
Ze had de Fiat net een jaar, en hij had nog nooit een beurt gehad. So I teached her about oil exchanges.![]()
Na de hulp stond ze mij met'r lieftallig mondje vol tanden aan te kijken. [ afbeelding ]
Duidelijk niet wetende hoe mij te bedanken, en of we nog nummers gingen uitwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wordt weer editten over een half jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor 15 euro had ik em nog wel willen hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 10:54 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Deze
Als je daar al gecharmeerd van raakt wil ik niet weten wat je allemaal aan je puddingbuks hangtquote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe zou het rijden?
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat wordt weer editten over een half jaar![]()
Ik had toch gezegt dat ik er niet veel voor hoefde te hebbenquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Voor 15 euro had ik em nog wel willen hebbenHeb nu een tomtom reciever gekocht
Werkt wel goed verderrest.
Ja, dat is allemaal zo vaagquote:Op vrijdag 7 december 2007 16:32 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik had toch gezegt dat ik er niet veel voor hoefde te hebben
Heb nu geen groepie meer die alles wil weten.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:25 schreef BazzieK het volgende:
Dat wordt weer editten over een half jaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb nu geen groepie meer die alles wil weten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent een ventje in een snoepwinkel dat zich laat bevelen door broccoli en er vervolgens nog bij in de auto stapt ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Verhalen over olie.. altijd goed.quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:57 schreef Bouke-p het volgende:
Over te weinig olie gesproken, bij mn oude GS850g ben ik eens van Friesland naar venlo gereden terwijl dr nog maar 0,8l (kwam ik achter toen ik in venlo aankwam)olie in zatdr hoorde 2,8l in te zitten. Die oude Soes was echt onverwoestbaar(tot ik onderuit ging over een oliespoor)
Jammer dat'ie zo ver weg is. Voor de Trophy kenner dan.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:02 schreef Den_Haag het volgende:
Oke. Dan volgende week eens kijken bij die Triumph.
Of een Trophy.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:29 schreef BazzieK het volgende:
Als je daar al gecharmeerd van raakt ..
Ik zou een gezant van de duivel niet willen vergelijken met de rijk aan vitamine B12 zijnde groente broccoli.quote:Op vrijdag 7 december 2007 16:52 schreef BazzieK het volgende:
Jij bent een ventje in een snoepwinkel dat zich laat bevelen door broccoli en er vervolgens nog bij in de auto stapt ook![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou een gezant van de duivel niet willen vergelijken met de rijk aan vitamine B12 zijnde groente broccoli.
Weet wat je eet trouwtquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zou een gezant van de duivel niet willen vergelijken met de rijk aan vitamine B12 zijnde groente broccoli.
Ik ga wat meer op safe.quote:
Ik geef je hooguit een jaar voordat je weer bij het altaar staatquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga wat meer op safe.
De nieuwe Honda .. teveel op safe.![]()
Dan is de nieuwe BWT bike leuker.
Roderick vertaal het ff.
Praktijk filmpje Mana 850.![]()
quote:
De toekomstige snelste Boxer ooit, de R1200S HP2. De BMW moet zo'n 20kg lichter zijn dan de R1200S wat 193kg volgetankt zou betekenen, lichter dan een Ducati 1098. Over pk's wordt nog niet gesproken maar de rondetijden in Cartegena waren in de 1.39's terwijl de WSBK jongens daar 1.37's rijden...belooft veel goeds dus voor de 24H van LeMans.
Die filmpjes ga ik thuis nog ff checkenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga wat meer op safe.
Roderick vertaal het ff.
Gaaf ding.quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
De meest opvallende motor van de laatste tijd vind ik echte de BMW HP2 sport.![]()
[..]
Filmpje!
Mooie pijpjesquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
De meest opvallende motor van de laatste tijd vind ik echte de BMW HP2 sport.![]()
[..]
Filmpje!
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[Complot theorie]
Vriendin wil trouwen "omdat het goedkoper is" liefde bla bla etc.
Waarom zou ik Italiaans sprekenquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ga wat meer op safe.
Roderick vertaal het ff.
quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:28 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik geef je hooguit een jaar voordat je weer bij het altaar staat![]()
[Complot theorie]
Vriendin wil trouwen "omdat het goedkoper is" liefde bla bla etc.
WB houd de boot af.
Vriendin schakelt Nick in.![]()
Nick vraagt aan WB:"Waarom wil je eigenlijk niet trouwen met mama 2.0?"
WB![]()
uhhh..... het zit zo. uhhh....
![]()
Nick.... Dus je vind mama 2.0 niet leuk genoeg![]()
![]()
![]()
Nick rent huilend weg naar mama 2.0
WB springt snel voor Nick en troost hem vaderlijken breekt vervolgens als een verse prei
en beloofd om te
![]()
WB zegt ... Ja
To be continued....
[/complot theorie]
Onderdelen voorziening zal wel dramatisch zijn...quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:28 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe zou het rijden?
Leuke machiene, mooi geluid, mooi motorblok, foeilelijk en ongetwijveld woestduurquote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Filmpje!
Wat is duur? Kwaliteit heeft een prijs.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:13 schreef Kevjan het volgende:
Leuke machiene, mooi geluid, mooi motorblok, foeilelijk en ongetwijveld woestduur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |