quote:
Mijn pekelfiets heeft ook nog geen pekel gezien...wel modder...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat de ridders overblijven nog maar 1x pekel gezien
quote:
Lang of kort haarquote:Op donderdag 6 december 2007 19:06 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Mja als jij een rokende slanke kleine vrouw met donker haar van rond de 40 mooi vind dan is het een mooi vrouwtje ja >:O
Prachtig!quote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Mijn pekelfiets heeft ook nog geen pekel gezien...wel modder...
[ afbeelding ]
Snelwagen sterkte, gelukkig valt het mee zo te lezen.@ de rest hier.
Je zit bij de brandweerquote:Op donderdag 6 december 2007 19:56 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Mijn pekelfiets heeft ook nog geen pekel gezien...wel modder...
[ afbeelding ]
Snelwagen sterkte, gelukkig valt het mee zo te lezen.@ de rest hier.
Spijtigquote:Op donderdag 6 december 2007 18:21 schreef Snelwagen het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kben gevallen met mn motor![]()
Moest vrij hard remmen toen ik net van huis wegreed (nat wegdek), hoppa over voorwiel heen glijden, bam op een auto![]()
Gelukkig is alleen mn voorspatbord beschadigd, daar heb ik al een nieuwe voor besteld. Daarnaast een krasje op de auto waar ik tegen aan zat....Vanaav die vrouw eens bellen en een formuliertje invullen daarvoor
Zelf alleen een wondje op mn knie, en mn kleine teen van mn rechtervoet doet pijn
tegen de tijd dat ik er tegen aan tikte wel jaquote:Op donderdag 6 december 2007 22:04 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Spijtigsterkte
![]()
Stond ze trouwens stil?
Meer iets voor Rib-i of mij dus.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:06 schreef Snelwagen het volgende:
Mja als jij een rokende slanke kleine vrouw met donker haar van rond de 40 mooi vind dan is het een mooi vrouwtje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 december 2007 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Meer iets voor Rib-i of mij dus.![]()
WB werd vanavond bij het benzinestation te hulp geroepen door een jong mokkeltje.
Echt een meeeeeeega lekker ding.![]()
Het olielampje van haar auto brandde, en ze wist niet waar bij te vullen.
Ze had de juiste persoon te pakken, maar het bleek wel ff zoeken onder de motorkap van die Fiat.
Mooi weggewerkt.![]()
Na de eerste liter echter nog geen druppel aan de peilstok.![]()
Dus mokkeltje nog even naar binnen gestuurd voor een tweede fles. En een biertje [/Geerd]
Na de tweede fles nog maar 4 mm olie op de peilstok, dus er moest nog een half litertje bij.
Auto even gestart, alles in orde. Ze was dus nog net op tijd.
Vergevingsgezinde auto.2,5 liter op 3,5 liter totale carterinhoud bijgevuld.
![]()
Ze had de Fiat net een jaar, en hij had nog nooit een beurt gehad. So I teached her about oil exchanges.![]()
Na de hulp stond ze mij met'r lieftallig mondje vol tanden aan te kijken. [ afbeelding ]
Duidelijk niet wetende hoe mij te bedanken, en of we nog nummers gingen uitwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
WB werd vanavond bij het benzinestation te hulp geroepen door een jong mokkeltje.
Ze had de juiste persoon te pakken, maar het bleek wel ff zoeken onder de motorkap van die Fiat.
Mooi weggewerkt.![]()
Dus mokkeltje nog even naar binnen gestuurd voor een tweede fles. En een biertje [/Geerd]
Na de tweede fles nog maar 4 mm olie op de peilstok, dus er moest nog een half litertje bij.
![]()
Ze had de Fiat net een jaar, en hij had nog nooit een beurt gehad. So I teached her about oil exchanges.![]()
Na de hulp stond ze mij met'r lieftallig mondje vol tanden aan te kijken. [ afbeelding ]
Duidelijk niet wetende hoe mij te bedanken, en of we nog nummers gingen uitwisselen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neem een bijbaantje bij de shellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
Of even enige lessen over abrasie, en honen van cilinders te geven zeker. Hij heeft haar in ieder geval even voorzien van de juiste smeringquote:Op donderdag 6 december 2007 23:19 schreef Geerd het volgende:
Als ze niet wist hoe te bedanken, kon ze je jou toch wel ff aftanken???
[..]
Mooi weggewerkt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WB helpt de vrouwtjes aan smeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee... je kijkt naar een illusiequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:05 schreef Bouke-p het volgende:
tering, bestaat dit topic(naja topics) nog steedsis al ff geleden sinds ik hier voor t laatst gekeken/gereageerd heb
[..]
Mooi weggewerkt.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 december 2007 10:40 schreef Roderick2085 het volgende:
Sommige mensen![]()
![]()
Had die gps ontvanger op marktplaats, gast bied, ik ga accoord, vraagt ie eerst of hij hem 2 weken mag testen en als het niet werkt of niet bevalt hij het terug mag sturen en hij z'n geld terugkrijgtNet alsof ik verdomme een winkel ben ofzo
![]()
Ik dus laten weten dat ik daar niet mee accoord ga, na een paar dagen weer gemailt omdat ik geen reactie krijgt, wil die nu dat ik het eerst opstuur en zodra hij het binnenheeft hij het geld overmaakt
Dezequote:Op vrijdag 7 december 2007 10:43 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]de mafkees
Wat voor gpsje is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |