abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55043233
Fokkers, zie Teletekst:

In Den Haag hebben zo'n 20 islamitische organisaties zich verenigd om respect voor de islam te eisen. Aanleiding zijn foto's van de Iraanse Sooreh Hera. Op de foto's zijn homo's te zien met maskers van de profeet Mohammed.

-

Ook gaan ze bekijken of ze actie kunnen gaan ondernemen tegen Wilders. Het is weer onrustig in multireligieus Nederland...
pi_55043275
eerste wat in me opkwam: "flikker ff gauw op "
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55043531
Moslimcomite tegen vrijheid van meningsuiting

Ik geef het woord aan Pat Condell

http://nl.youtube.com/watch?v=WPAC_cGVnUg
pi_55043549
Altijd maar eisen.
pi_55043561
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef IRW het volgende:
om respect... ....te eisen.
Daar gaan we weer; niet vragen, niet verdienen.... nee; EISEN!

<zucht>
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:49:38 #6
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_55043566
Eerste wat in mij opkwam was een marokkaantje allochtoontje wat met een mes voor je staat en zegt:"Ik eis respect".
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:49:50 #7
24878 kwib
Respondentenleverancier
pi_55043572
Ik begin een beetje moe te worden van de Islam.
Professionele online enquête of vragenlijst nodig? Enquêtetools.nl . Gratis vragenlijsten maken voor studenten en scholieren!
Respondenten nodig voor je onderzoek? RespondentenDatabase.nl . Nu 10 respondenten per onderzoek gratis.
  Donald Duck held dinsdag 4 december 2007 @ 20:50:34 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55043586
Ongrondwettelijke eikels. Gelukkig zullen ze niks kunnen uithalen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_55043606
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef IRW het volgende:
Fokkers, zie Teletekst:

In Den Haag hebben zo'n 20 islamitische organisaties zich verenigd om respect voor de islam te eisen. Aanleiding zijn foto's van de Iraanse Sooreh Hera. Op de foto's zijn homo's te zien met maskers van de profeet Mohammed.

-

Ook gaan ze bekijken of ze actie kunnen gaan ondernemen tegen Wilders. Het is weer onrustig in multireligieus Nederland...
Een extra censuur-beweging is natuurlijk altijd mooi

Nou, dan kan Doekle ook weer wat anders gaan doen.
Wilders e.d. krijgen inmiddels wel heel veel gratis reclame.
pi_55043608
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef Hawkeye het volgende:

[..]

Daar gaan we weer; niet vragen, niet verdienen.... nee; EISEN!

&lt;zucht&gt;
precies..
pi_55043615
Zit er eigenlijk een verschil in betekenis tussen het Engelse woord respect en het Nederlandse woord respect?

Het Engelse betekent voor mij waarderen oid. Het Nederlandse meer ontzag.
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
pi_55043751
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:52 schreef StaalPaal het volgende:
Zit er eigenlijk een verschil in betekenis tussen het Engelse woord respect en het Nederlandse woord respect?

Het Engelse betekent voor mij waarderen oid. Het Nederlandse meer ontzag.
nee, in beide talen heeft het 2 betekenissen
- tegen iemand opkijken/eerbiedigen
- iets/iemand in zijn waarde laten
pi_55043918
Wat zou respect moeten betekenen volgens jullie? Ik vind respect echt totaal geen betekenis meer hebben omdat het door iedereen op een eigen manier wordt gebruikt.
pi_55044003
moslims

Maar serieus, waarom zou je respect eisen als je het niet verdiend?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_55044050
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:58 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

nee, in beide talen heeft het 2 betekenissen
- tegen iemand opkijken/eerbiedigen
- iets/iemand in zijn waarde laten
Bedoel je niet respecteren?

Respect hebben voor de islam (Ontzag hebben voor de islam)
vs.
De islam respecteren (De islam in zijn waarde laten)
Meer conflict is een teken van minder ongelijkheid
pi_55044053
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef bijdehand het volgende:
moslims

Maar serieus, waarom zou je respect eisen als je het niet verdiend?
Ze willen het zelfde soort respect dat gehandicapten en mensen met een brilletje krijgen, ze vinden zichzelf zielig dus mensen moeten aardig voor ze zijn.
pi_55044338
Ze eisen respect?

Respect eis je niet. Respect verdien je. Daarnaast word ik persoonlijk nogal moe van dat chronische slachtofferschap waarin moslims zich voortdurend plaatsen. Ze eisen zoveel maar bieden niets behalve ellende.
pi_55044514
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:16 schreef MrX1982 het volgende:
Ze eisen respect?

Respect eis je niet. Respect verdien je. Daarnaast word ik persoonlijk nogal moe van dat chronische slachtofferschap waarin moslims zich voortdurend plaatsen. Ze eisen zoveel maar bieden niets behalve ellende.
Ze kunnen echt bijna nooit gewoon iets vragen, nee altijd eisen flikker toch op, dat worden mensen echt zat.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:32:26 #19
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_55044654
Ze hebben gewoon groot gelijk. Volgens artikel 147 van de Nederlandse Grondwet is Godslastering strafbaar. In de praktijk komt er weinig van terecht. De vraag is niet óf Wilders een kogel door zijn kop krijgt, maar wanneer.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_55044905
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:32 schreef ouderejongere het volgende:
Ze hebben gewoon groot gelijk. Volgens artikel 147 van de Nederlandse Grondwet is Godslastering strafbaar. In de praktijk komt er weinig van terecht. De vraag is niet óf Wilders een kogel door zijn kop krijgt, maar wanneer.
Is in strijd met deze: Tekst van artikel 7 Grondwet, geldend op 26 april 2005:

1. Niemand heeft voorafgaand verlof nodig om door de drukpers gedachten of gevoelens te openbaren, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet.

2. De wet stelt regels omtrent radio en televisie. Er is geen voorafgaand toezicht op de inhoud van een radio- of televisieuitzending.

3. Voor het openbaren van gedachten of gevoelens door andere dan in de voorgaande leden genoemde middelen heeft niemand voorafgaand verlof nodig wegens de inhoud daarvan, behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet. De wet kan het geven van vertoningen toegankelijk voor personen jonger dan zestien jaar regelen ter bescherming van de goede zeden.

4. De voorgaande leden zijn niet van toepassing op het maken van handelsreclame.
  dinsdag 4 december 2007 @ 21:56:16 #21
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_55045250
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Is in strijd met deze: Tekst van artikel 7 Grondwet, geldend op 26 april 2005:
Dat gaat over persvrijheid.

Er is een Nederlands spreekwoord "wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten".
Mensen als Wilders, Jami en ook deze "kunstenaar" zijn er zelf verantwoordelijk voor als er wat met hun gebeurt. Ik zal niet meelopen in een stille tocht
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  Donald Duck held dinsdag 4 december 2007 @ 22:03:30 #22
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_55045419
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 21:56 schreef ouderejongere het volgende:
Dat gaat over persvrijheid.

Er is een Nederlands spreekwoord "wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten".
Mensen als Wilders, Jami en ook deze "kunstenaar" zijn er zelf verantwoordelijk voor als er wat met hun gebeurt. Ik zal niet meelopen in een stille tocht
De daders zijn verantwoordelijk. Wilders verkondigt enkel zijn boodschap, daarmee roept hij helemaal niks over zichzelf heen. Al die bedreigingen tonen juist zijn gelijk aan.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:04:57 #23
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_55045448
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De daders zijn verantwoordelijk. Wilders verkondigt enkel zijn boodschap, daarmee roept hij helemaal niks over zichzelf heen. Al die bedreigingen tonen juist zijn gelijk aan.
Gij misbruikt de naam der Verlosser
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:17:19 #24
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_55045748
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 22:03 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is wat hij jou en de rest van het gepeupel wil laten denken. Het is in de trant van:

- Wilders spuugt in je gezicht
- Of je negeert hem
- Of je spuugt terug

Als je terugspuugt bewijs je zijn gelijk. En als je je mond houd zegt hij:"Wie zwijgt stemt toe."

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 4 december 2007 @ 22:18:47 #25
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_55045791
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 20:49 schreef kwib het volgende:
Ik begin een beetje moe te worden van de Islam.
Ga je toch weg. Verhuis je naar België of een ander romig land.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')