Maar, ik heb niets aan jou verstuurd hoor. Wat zou je gewonnen hebben?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
O, ok, tof!
Vrijdag maar eens ff mijn post checken bij mijn ouders dan
Doe maar groenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ah! Welke kleur shirt wil je?
Euh, Baantjer is niets voor mijquote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ah! Welke kleur shirt wil je? En vind je Baantjer leuk?
Als je nu niets anders hebt, mag je ook wel een paar weken wachten nog. Ik wacht nu toch al vanaf 18 mei, dus die paar weken maken nu toch niets meer uitquote:
Wat is dit voor een mysterieuze code? De Russen gaan binnenvallen?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah! Welke kleur shirt wil je? En vind je Baantjer leuk?
Nee, gevalletje vergeetachtige producer die prijzen is vergeten op te sturen.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat is dit voor een mysterieuze code? De Russen gaan binnenvallen?
Ik ben 2x in een studio geweest en zelfs ik weet nog waar je kunt zien wat te volgende plaat is.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
- We gaan nu door met het volgende nummer.
- Wat is het volgende nummer?
- Ik heb geen idee, dat wordt nu aangeklikt
En dan reclame
Hoooo even!! In mei was ik niet verantwoordelijk voor de prijzen!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, gevalletje vergeetachtige producer die prijzen is vergeten op te sturen.
Bart zag een pallet prijzen staan die nog verzonden moest worden en besloot om snel naar de TROS over te stappen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoooo even!! In mei was ik niet verantwoordelijk voor de prijzen!
* Sirolf gooit een Swijnenstal-swijntje naar Barts hoofd.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoooo even!! In mei was ik niet verantwoordelijk voor de prijzen!
Ik vind de 303 toffer die Dune hier gebruiktquote:Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Dune
Mooi effect blijft't zo'n Vocoder...Hoor je niet zoveel meer
Alleen bij dat nieuwe nummer van Extince komt'ie weer tevoorschijn
Heel erg mooi!quote:
Mail maar, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef FrozenOne23 het volgende:
Trouwes, kheb even een countdown voor SR2007 in elkaar geflanst
[ afbeelding ]
Is er iemand die zo gul is om dit online te gooien voor iedereen? Heb zelf atm geen server online staan oid. Iemand een idee? Vielen dank![]()
Creatief!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Broekie het volgende:
Met dit nieuws maak ik vast wel iemand blij:
Pakjesavond ben ik er op het forum niet bij.
Sterker nog, ook naar Michiel luisteren gaat niet helaas,
Want ik vier nog altijd met m'n familie Sinterklaas.
Zonder lootjes maar wel met veel cadeautjes,
Want surprises, dat vinden wij maar zo-zo-tjes.
Iedereen koopt cadeau's voor iedereen,
En dat zorgt voor een geslaagde avond, dat zie je meteen.
Dus aan jullie, veel plezier vanavond bij het luisteren naar Met Michiel,
Hopelijk houdt Maricha hem in toom, dat ongeleid projectiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |