Mogge!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:08 schreef cosmick het volgende:
Mornings!
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van de Stones in die nieuwe Sony reclame is mooooii !
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ja en ik heb ze opgestapeld onder het mom van:
Another brick in the wall
Eisley!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:36 schreef TheArt het volgende:
Mijn laatst afgespeelde nummers
Feist – I Feel It All
Feist – 1234
Amy Macdonald – Poison Prince
Digitalism – Idealistic
Air Traffic – Never Even Told Me Her Name
Johan – When I'm on my own
Shiny Toy Guns – You Are the One
Black Kids – I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Eisley – Come clean
Ja, prachtige muziekquote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eisley!!!!! Mooi hè, zo ook Amy en Feist
.
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:42 schreef cosmick het volgende:
Roel, FOTOOOO'S!.
God, ze staan eral!
Yup. Veel gedraait toen ie uitkwam.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even een toevoeging nog. Die hele cd van Amy is geweldig
Ziet er goed uit. Van een aantal heb ik zelfs al cd's (The Submarines, Emma Pollock), maar ik zal er vanmiddag eens goed naar kijken en luisteren. Nu moet ik weg.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan kun je dit blog ook vast wel waarderen.
Edwin Ruttenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:40 schreef Againzender het volgende:
Ben toch zeker Sinterklaas niet !??!
"Sinterklaaas, wie kent 'm niet" zal ook nog wel voorbij komen vandaagquote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef Broekie het volgende:
Geschreven door Henk & Henk overigens.
dank je, had het net gevonden dat het een Henk&Henk was, zie ik dat jij het allang had neergezet hierquote:Op woensdag 5 december 2007 10:42 schreef Broekie het volgende:Kinderen voor Kinderen met Edwin Rutte - Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet
Geschreven door Henk & Henk overigens.
http://home.t-g-i.nl/kvk/(...)EKERSINTERKLAASNIET7
Je vergeet dat nachtegaaltje, Maria Menaquote:Op woensdag 5 december 2007 10:09 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn voorlopige lijstje (alfabetische volgorde):
Werd vannochtend al gedraaid door Giel vlak voor 8-enquote:Op woensdag 5 december 2007 10:48 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Sinterklaaas, wie kent 'm niet" zal ook nog wel voorbij komen vandaag.
Alles is al verzonden...quote:Op woensdag 5 december 2007 12:05 schreef Glacier het volgende:
Gaat het trouwens nog lukken om Ekstra weekend prijzen af te leveren in 2007?
O, ok, tof!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Alles is al verzonden...
Maar, ik heb niets aan jou verstuurd hoor. Wat zou je gewonnen hebben?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:08 schreef Glacier het volgende:
[..]
O, ok, tof!
Vrijdag maar eens ff mijn post checken bij mijn ouders dan
Doe maar groenquote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ah! Welke kleur shirt wil je?
Euh, Baantjer is niets voor mijquote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Ah! Welke kleur shirt wil je? En vind je Baantjer leuk?
Als je nu niets anders hebt, mag je ook wel een paar weken wachten nog. Ik wacht nu toch al vanaf 18 mei, dus die paar weken maken nu toch niets meer uitquote:
Wat is dit voor een mysterieuze code? De Russen gaan binnenvallen?quote:Op woensdag 5 december 2007 12:14 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah! Welke kleur shirt wil je? En vind je Baantjer leuk?
Nee, gevalletje vergeetachtige producer die prijzen is vergeten op te sturen.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat is dit voor een mysterieuze code? De Russen gaan binnenvallen?
Ik ben 2x in een studio geweest en zelfs ik weet nog waar je kunt zien wat te volgende plaat is.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
- We gaan nu door met het volgende nummer.
- Wat is het volgende nummer?
- Ik heb geen idee, dat wordt nu aangeklikt
En dan reclame
Hoooo even!! In mei was ik niet verantwoordelijk voor de prijzen!quote:Op woensdag 5 december 2007 12:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, gevalletje vergeetachtige producer die prijzen is vergeten op te sturen.
Bart zag een pallet prijzen staan die nog verzonden moest worden en besloot om snel naar de TROS over te stappen.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoooo even!! In mei was ik niet verantwoordelijk voor de prijzen!
* Sirolf gooit een Swijnenstal-swijntje naar Barts hoofd.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:15 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hoooo even!! In mei was ik niet verantwoordelijk voor de prijzen!
Ik vind de 303 toffer die Dune hier gebruiktquote:Op woensdag 5 december 2007 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Dune
Mooi effect blijft't zo'n Vocoder...Hoor je niet zoveel meer
Alleen bij dat nieuwe nummer van Extince komt'ie weer tevoorschijn
Heel erg mooi!quote:
Mail maar, dan zal ik kijken wat ik voor je kan doenquote:Op woensdag 5 december 2007 16:49 schreef FrozenOne23 het volgende:
Trouwes, kheb even een countdown voor SR2007 in elkaar geflanst
[ afbeelding ]
Is er iemand die zo gul is om dit online te gooien voor iedereen? Heb zelf atm geen server online staan oid. Iemand een idee? Vielen dank![]()
Creatief!quote:Op woensdag 5 december 2007 18:10 schreef Broekie het volgende:
Met dit nieuws maak ik vast wel iemand blij:
Pakjesavond ben ik er op het forum niet bij.
Sterker nog, ook naar Michiel luisteren gaat niet helaas,
Want ik vier nog altijd met m'n familie Sinterklaas.
Zonder lootjes maar wel met veel cadeautjes,
Want surprises, dat vinden wij maar zo-zo-tjes.
Iedereen koopt cadeau's voor iedereen,
En dat zorgt voor een geslaagde avond, dat zie je meteen.
Dus aan jullie, veel plezier vanavond bij het luisteren naar Met Michiel,
Hopelijk houdt Maricha hem in toom, dat ongeleid projectiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |