quote:Op woensdag 5 december 2007 00:11 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Is die ergens terug te lezen?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Zo. Ik heb mijn shortlist van favoriete 2007-platen gemaakt! 25 stuks in totaal. Die moet nu teruggebracht worden naar 20 en in een volgorde gezet... Wat een goed muziekjaar was het zeg!!
Komt omdat de bandnaam met een P begint. En die komt vrij laat in het alfabetquote:Op woensdag 5 december 2007 00:49 schreef Marc63 het volgende:
Verrassende nummer 1. En ik had de Witte T-Shirts hoger verwacht.
Hee, je ging er toch platen uit halen, niet toevoegen?quote:Op woensdag 5 december 2007 00:52 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Tweede toevoeging: Gwen Stefani - The Sweet Escape (ft. Akon)
Ah vandaar. Als ik volgende week mn scriptie heb ingeleverd ga ik denk ik ook ff kijken wat ik allemaal uit mn longlist ga schrappen. Ik heb er trouwens Shooting Star van Air Traffic in staan. Never Even Told Me Her name is ook wel heel leuk, maar ik zet maar 1 plaat per artiest in mn lijst.quote:Op woensdag 5 december 2007 00:50 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Komt omdat de bandnaam met een P begint. En die komt vrij laat in het alfabet't Is een alfabetische lijst. Nu begint het echte werk pas; de top 20 samenstellen!
Kevin heeft het over Maxïmo Park en ik zie meteen dat ik Our Velocity mis.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:01 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Fijn Marc... Nu zijn The Fray en Pigeon Detectives opeens toegevoegd aan mijn lijst. Repost!
Moke en Jack Peņate had ik al, maar ik zie al wel dat ik Johan vergeten ben. En laat ik ook Leaf er maar bij zettenquote:Op woensdag 5 december 2007 01:05 schreef Sirolf het volgende:
Nog een paar suggesties voor de longlists: Leaf, Krezip, Jack Penate, My Chemical Romance, Fiction Plane, Moke, Johan.
En zo kan ik nog wel even doorgaan.
Zoals reeds in de titel staat vermeld.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh en SMS RUDY + NAAM DJ + NAAM DJ naar 3333
quote:Op woensdag 5 december 2007 01:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
mn werkdag zit erop! veel plezier met annemieke!
Die komt ook wel op de shortlist.quote:Op woensdag 5 december 2007 01:12 schreef Sirolf het volgende:
Nog eentje voor de longlist dus, Editors - The Racing Rats.
Niet eens, ze liggen blijkbaar allemaal al in bed...quote:Op woensdag 5 december 2007 01:33 schreef Marc63 het volgende:
Zit iedereen weer ergens in een chat?
Fill My Little Girl, right up!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:43 schreef Marc63 het volgende:
Was van plan om dit keer eens niet al te laat naar bed te gaan, maar ben nu toch nog weer druk bezig met mn top2007 lijst.Feeling
Mja, Sewn is wél een best grote hit geweest. Maar de vervolg-singles inderdaad niet...quote:Op woensdag 5 december 2007 01:46 schreef Marc63 het volgende:
Heul jammer dat ze hier in Nederland niet echt zijn doorgebroken.
Ik vind 'm juist errug leuk!quote:Op woensdag 5 december 2007 01:49 schreef Marc63 het volgende:
Ik vind dit nummer behoorlijk slaapverwekkend en ik moet opletten dat ik er niet depri van wordt.
Ze hebben vast het begrip 'uitzenden' verkeerd opgevat, en de zender dus maar meegenomen naar Afghanistan.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:14 schreef Marc63 het volgende:
Bij mij valt ineens de hele zender weg. Misschien een teken dat ik moet gaan slapen.
Michiel vertelde dat hij die vanaf donderdag gaat draaien.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:22 schreef Sirolf het volgende:
Veel requests voor Samimterklaas... Wordt het dan niet tijd voor Samimter-Santa Claus?
Daarom postte ik dat net ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 02:30 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Michiel vertelde dat hij die vanaf donderdag gaat draaien.
Lang leve de TT oftwel mijn keuze en allang gestemdquote:Op woensdag 5 december 2007 01:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
oh en SMS RUDY + NAAM DJ + NAAM DJ naar 3333
quote:Op woensdag 5 december 2007 02:41 schreef Sirolf het volgende:
Goed, tijd om te gaan slapen. 't is al véél te laat...
Webhawkje lag ziek en kotsend op bed. Anders had ik een TT met heel veel 3'en gedaan...quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:46 schreef Piles het volgende:
Ik wilde m ook maar openen als: "Webhawkje waar ben je nou..."
Mogge!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:08 schreef cosmick het volgende:
Mornings!
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat nummer van de Stones in die nieuwe Sony reclame is mooooii !
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef SilentChaos het volgende:
Ja en ik heb ze opgestapeld onder het mom van:
Another brick in the wall
Eisley!!!!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:36 schreef TheArt het volgende:
Mijn laatst afgespeelde nummers
Feist – I Feel It All
Feist – 1234
Amy Macdonald – Poison Prince
Digitalism – Idealistic
Air Traffic – Never Even Told Me Her Name
Johan – When I'm on my own
Shiny Toy Guns – You Are the One
Black Kids – I'm Not Gonna Teach Your Boyfriend How To Dance With You
Eisley – Come clean
Ja, prachtige muziekquote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eisley!!!!! Mooi hč, zo ook Amy en Feist
.
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:42 schreef cosmick het volgende:
Roel, FOTOOOO'S!.
God, ze staan eral!
Yup. Veel gedraait toen ie uitkwam.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even een toevoeging nog. Die hele cd van Amy is geweldig
Ziet er goed uit. Van een aantal heb ik zelfs al cd's (The Submarines, Emma Pollock), maar ik zal er vanmiddag eens goed naar kijken en luisteren. Nu moet ik weg.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dan kun je dit blog ook vast wel waarderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |