omdat er dan geen selectie meer is om te trainen jaquote:Op woensdag 26 december 2007 14:29 schreef rubbereend het volgende:
als het zo doorgaat is die dan wel contractvrij ja
quote:Van Gaal: "Ik wil Van Basten opvolgen bij Oranje"
18 januari 2008
Louis van Gaal hoopt dat de KNVB hem kiest als opvolger van Marco van Basten. "Ik wil graag bondscoach van Nederland worden", zei de trainer van AZ vrijdag. "Mijn contract loopt nog door. De KNVB zal met voorzitter Dirk Scheringa moeten praten om te horen wat er mogelijk is. Scheringa weet hoe graag ik dit nog een keer wil."
Van Gaal was eerder tussen 2000 en 2002 bondscoach van het Nederlands elftal. Dat werd echter geen succes, want onder leiding van de coach slaagde Oranje er niet in om zich te plaatsen voor het WK van 2002 in Japan en Zuid-Korea.
.
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:34 schreef DemonCleaner het volgende:
Van Markwijk is geen slechte keus.
En welke geweldige kandidaat had jij dan in gedachten?quote:
Rijkaard!quote:Op maandag 4 februari 2008 13:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
En welke geweldige kandidaat had jij dan in gedachten?
Ik heb liever Hiddink of Rijkaard, maar denk niet dat die het doen. Jol heeft Kesler zelf al van gezegd dat ie het niet wordt, Adriaanse lijkt mij geen type bondscoach. Jans en Verbeek zijn nog te licht. Van Marwijk heeft in ieder geval ervaring, heeft het niet slecht gedaan bij zn clubs en is blijkbaar beschikbaar.
Maar als het erop aankomt, laten de spelers hem gruwelijk in de steek.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:35 schreef rubbereend het volgende:Van Gaal geilt op bijna elke vrijkomende toppositie
Als dat niet gaat leiden tot nepotisme (vriendjespolitiek).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:21 schreef venomsnake het volgende:
Tenminste een coach met de nodige ervaring.
Bovendien zal V Bommel dan weer in Oranje komen te spelen [ afbeelding ] .
Ik ben voor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |