Rijkaard valt dus zeker af.quote:Rijkaard: 'Niet naar Ajax of Oranje'
Frank Rijkaard is niet van plan om zijn tot 2009 doorlopende contract eerder te beëindigen bij FC Barcelona. De oefenmeester reageert op de geruchten dat hij eventueel naar Nederland zal terugkeren om aan de slag te gaan bij Ajax of Oranje.
De 45-jarige Rijkaard werd in diverse kranten in verband gebracht met een terugkeer naar Nederland. In De Telegraaf liet Rijkaard weten niet te vertrekken bij FC Barcelona. "Dat gerucht is ongegrond", aldus de oefenmeester.
"Ik doe dit met veel plezier. Elke dag dat je hier mag werken, is in mijn ogen meegenomen." Rijkaard is in Barcelona bezig aan zijn vijfde seizoen.
De voorzitter van de Catalaanse club, Joan Laporta, ziet voor Rijkaard een lange toekomst bij FC Barcelona. "Hij mag hier nog heel lang blijven. We staan volledig achter hem", aldus de preses.
Eerder vandaag veegde Chelsea een vermeende komst van Rijkaard naar Londen al van tafel.

Grote voetballer, geen ervaring als trainer, ideale bondscoachquote:'Het kriebelt weer' bij Bergkamp
Dennis Bergkamp stopte in de zomer van 2006 met voetballen. Sindsdien leefde de oud-vedette van Arsenal een teruggetrokken leven. Toch ziet de voormalig aanvaller een terugkeer in het voetbal wel zitten.
Na de Champions League-wedstrijd van Arsenal tegen Steaua Boekarest, eerder deze maand, sprak Sportweek met de Nederlander over een mogelijke terugkeer in de voetballerij. "Het begint te kriebelen, dat wel. Misschien komt er binnenkort wel wat", was zijn korte reactie.
Over wat voor functie Bergkamp nadenkt is niet bekend.
Ik verdenk Johan Cruijff ervan een racistische ideologie te hebben. Hij heeft namelijk Bassie ingefluisterd dat Seedorf een tijdlang niet welkom was.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:53 schreef -SG- het volgende:
Nee AUB geen Johan Cruijff, laat hem maar naar ajax gaan maar niet bij Nederland. Alsjeblieft zeg![]()
Zelfde verhaal als mijn vorige post, plus het feit dat McLaren naast het assistentschap alleen ervaring had opgedaan bij een middenmoter die steeds tegen degradatie vecht (Middlesbrough, red.).quote:
Lang niks van hem gehoord maar gelukkig keert hij terug waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 december 2007 22:40 schreef DrDentz het volgende:
Oja..
[..]
Grote voetballer, geen ervaring als trainer, ideale bondscoach
Ajax zal al wel aan de lijn gehangen hebben nu, als ze slim zijn halen ze die alvast als jeugdcoach binnen.quote:Op dinsdag 25 december 2007 03:31 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Lang niks van hem gehoord maar gelukkig keert hij terug waarschijnlijk.
je zal toch speler moeten bekijken en je kan moeilijk al trainer van Feyenoord op wedstrijddagen andere wedstrijden gaan bekijkenquote:Op maandag 24 december 2007 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Bert van Marwijk [ afbeelding ]
Misschien kan hij wel nog 1 seizoen coach van Feyenoord blijven terwijl hij bondscoach is, die kwalificatiewedstrijdjes voorbereiden is nou niet echt een fulltime job
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |