maar die wil nietquote:
En de mijne wil Keslerquote:Op zondag 9 december 2007 13:45 schreef rubbereend het volgende:
nou mijn namen hebben beide al nee gezegd
Als beheerder van het sanitair?quote:Op maandag 10 december 2007 01:47 schreef Martijn_fijn het volgende:
Andre Wetzel schijnt ook hoge ambities te hebben.
Interview gelezen in VI? Wat een gefrustreerd mannetje zegquote:Op maandag 10 december 2007 14:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Vaantje wil ook nog een baantje.
quote:Nieuwe bondscoach pas in april bekend
AMSTERDAM - Henk Kesler verwacht niet dat hij voor april een opvolger voor bondscoach Marco van Basten presenteert. De directeur van de KNVB verklaarde dat vrijdag na een vergadering over het speelschema van de WK-kwalificatie in Amsterdam.
,,Ik ga eerst rustig op vakantie op Ameland. Daar kan ik eens goed nadenken'', sprak Kesler. ,,Dan moeten we er in april of heel misschien in maart wel uit zijn. Dat moet in mijn ogen ook wel, want in mei zijn we al volop in voorbereiding op het EK.''
Bondscoach Marco van Basten ontbrak op de vergadering over het speelschema van de WK-kwalificatie. ,,Hij had verplichtingen'', verklaarde Kesler. ,,Ik geloof dat hij naar een seminar moest.'' John van 't Schip, de assistent van bondscoach Marco van Basten, was wel van de partij. De Amsterdammer verwacht dat hij komend seizoen opnieuw ergens een duo met Van Basten vormt. ,,Maar ik weet echt nog niet waar'', aldus Van 't Schip, die niet op de naam van Ajax wilde reageren.
Ik zag het. Wie gaat er na dit seizoen ergens stoppen? Rijkaard?quote:
Maar moet misschien weg. Dat het pas in April is lijkt het erop dat het Co niet wordt. Koeman zal het nog niet doen. van Gaal zal niet gevraagd worden. Jol is al afgeserveerd. Rutten heeft nog geen buitenlandse ervarting, dus zullen ze niet vragen. Blijft van Marwijk over, maar die zie ik niet al na een jaar bij Feyenoord weggaan. Dan van Hanegem maar terugvragen?quote:Op vrijdag 14 december 2007 16:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rijkaard heeft juist weer gezegd dat ie graag nog een seizoen Barcelona zou doen.
Steve McLaren is vrijquote:Op vrijdag 14 december 2007 16:32 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar moet misschien weg. Dat het pas in April is lijkt het erop dat het Co niet wordt. Koeman zal het nog niet doen. van Gaal zal niet gevraagd worden. Jol is al afgeserveerd. Rutten heeft nog geen buitenlandse ervarting, dus zullen ze niet vragen. Blijft van Marwijk over, maar die zie ik niet al na een jaar bij Feyenoord weggaan. Dan van Hanegem maar terugvragen?
Of toch maar eens voor een buitenlandse coach als Bondscoach>?
Keslerquote:Op vrijdag 14 december 2007 18:48 schreef DrDentz het volgende:
ik zit nog steeds met Martin Jol in mn hoofd, wie heeft hem afgeserveerd?
Dat vinden wel meer mensen, maar Kessler beslsit in zijn eentje anders. Zoals Hugo al zei: Who the Fuck is Kessler om in zijn eentje te beslissen over de toekomst van het Nederlands voetbal.quote:Op vrijdag 14 december 2007 18:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Jol is de beste kandidaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |