roep maar wat mooiers dan... (als je interesse hebt tenminste)quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:34 schreef donroyco het volgende:
200 euro is wel een beetje hoog voor dit systeem hoor...
Valt tegen. Ik heb momenteel een aantal pc's te koop omdat ik mijn computerhobby drastisch ga inkrimpen maar ik krijg vooral onzinbiedingen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:02 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
rond de 200 moet je er wel voor kunnen krijgen op marktplaats, zag er nog al een paar staan rond die prijs.
op forums posten bij mensen die er wel wat verstand van hebben is altijd mis geschoten, die weten waar ze over praten, op marktplaats met een beetje leuk hip verhaaltje er om heen heb je um zo voor meer verkocht
Mocht iemand dat er voor over hebben, bied maar!quote:Op vrijdag 7 december 2007 13:38 schreef twi het volgende:
Afhankelijk van het scherm wat je erbij krijgt, zal 125-150 euro een aardige prijs zijn.
enig idee hoe ik dat kan zienquote:Op zaterdag 19 januari 2008 01:20 schreef Brentmeister het volgende:
Randgevalletje hoor. Ben wel benieuwd wat voor videokaart erin zit.
Op de site van Dell kan je veel terugvinden.quote:
ik zeg 90 en we praten nergens meer over...quote:Op vrijdag 25 januari 2008 09:23 schreef Sometimes het volgende:
Voor 80 euro kom ik 'm zaterdag ophalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |