quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef Maggie het volgende:
Bar, nog gefeliciteerd he!!!Geweldig joh!!
Wat leuk al die Sint verhalen, ik ben helemaal niet in de stemming, want Sint kennen ze hier natuurlijk niet.
Op het moment ben ik trouwens voor niet zo veel in de stemming. Ik ben ziek, en altijd als ik ziek ben irriteer ik me weer aan dezelfde dingen. Het verschil in mentaliteit met collegas, die allemaal uit Engeland komen. Het schijnt zo moeilijk te zijn om in anderen geinteresseerd te zijn, en dat vind ik altijd weer rot.
Thanx voor de tip, ga ik zo even uitproberen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef Pruk het volgende:
Zijn het van die zelfinktende stempels? Je kan bij boekhandels navulinkt kopen wat wat meer kindvriendelijk is, maar als ze zelfinktend zijn moet eerst de andere inkt op zijn of moet je hem leegzuigen ofzo
(overigens, probeer het eens met een doekje met wat melk)
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:32 schreef Syrena het volgende:
Ik mag niet meer aan de stempelkussens komen op mijn werk. Vorig jaar drie dagen met een zwarte veeg op mijn kin en handen rondgelopen
Dat doet het niet écht, het water loopt uit je spons, of ik had een verkeerde sponsquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef melonovy het volgende:
[..]
Thanx voor de tip, ga ik zo even uitproberen.
Maar het gaat hier om zo'n stempelkussen. Ik ga eens experimenteren met verdund plakaatverf op een spons ofzo, vers bedachtEens zien of dat werk. Word ongetwijfeld een kledderbende.
[..]
ik dacht ook inderdaad goed melk erop....quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef melonovy het volgende:
Yoram heeft vandaag een stempelset gehad in zijn schoen, en nu zijn zijn handen en gezicht blijvend gifblauw van de inkt, niet er af te wassen, zelfs niet met billendoekjes. het zal wel met een paar dagen versleten zijn, maar echt kindvriendelijk vind ik het niet. Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om de inkt te vervangen, maar waarbij je wel de stempels kan gebruiken?
Mijn kinderen reageren nogal hyper op kleurstoffen ... ha! Valt eindenlijk het kwartje, ik nog denken dat hij zo aan het stuiteren was van alle sinterklaasperikelen...quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bij de taartenmaakshop kun je eetbare inkt kopen Mel..zo heb je er dubbel plezier van! Eerst inkten, dan aflikken
Kan ik me voorstellen hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:21 schreef bixister het volgende:
beterschap maggie!
BE je vroeg laatst nog of we nog aan Anna gevraagd hadden waarom ze die wortel uit haar schoen plots opat. nou, nee niet echt. ik geloof dat ik wel een kreet van verbazing uitsloeg en misschien hebben we wel zoiets gezegd als "Anna, wat doe je nou?" maar we moesten vooral verschrikkelijk lachen en wilden haar ook niet uitlachen. ach ze is gewoon zo'n dromer af en toe, het was echt wel een typische Anna-actie hoor, zo lekker verstrooid. en 't was ook eigenlijk al bedtijd.
nietquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen hoor.
Ik vroeg het me alleen af.In het kader van 'hoe denken kleine kinderen'.
Ja. Ben je aan het afwassen, "Denk je er aan dat je zometeen je vader terugbelt?" Vriend gooit na afdrogen pan acuut afdroogdoek neer en loopt weg.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef moussy het volgende:
[..]
nietdie doen, net als mannen ~O>
Hier valt het wel mee qua kleurstoffen geloof ik. Alleen Fristi krijgen ze niet vaak want dat is garantie tot stuiteren bij beide.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef melonovy het volgende:
[..]
Mijn kinderen reageren nogal hyper op kleurstoffen ... ha! Valt eindenlijk het kwartje, ik nog denken dat hij zo aan het stuiteren was van alle sinterklaasperikelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |