abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55037259
Mijn laatste post:
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef Maggie het volgende:
Bar, nog gefeliciteerd he!!! Geweldig joh!!

Wat leuk al die Sint verhalen, ik ben helemaal niet in de stemming, want Sint kennen ze hier natuurlijk niet.

Op het moment ben ik trouwens voor niet zo veel in de stemming. Ik ben ziek, en altijd als ik ziek ben irriteer ik me weer aan dezelfde dingen. Het verschil in mentaliteit met collegas, die allemaal uit Engeland komen. Het schijnt zo moeilijk te zijn om in anderen geinteresseerd te zijn, en dat vind ik altijd weer rot.
pi_55037385
Yoram heeft vandaag een stempelset gehad in zijn schoen, en nu zijn zijn handen en gezicht blijvend gifblauw van de inkt, niet er af te wassen, zelfs niet met billendoekjes. het zal wel met een paar dagen versleten zijn, maar echt kindvriendelijk vind ik het niet. Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om de inkt te vervangen, maar waarbij je wel de stempels kan gebruiken?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55037528
Zijn het van die zelfinktende stempels? Je kan bij boekhandels navulinkt kopen wat wat meer kindvriendelijk is, maar als ze zelfinktend zijn moet eerst de andere inkt op zijn of moet je hem leegzuigen ofzo

(overigens, probeer het eens met een doekje met wat melk)
pi_55037576
Ik mag niet meer aan de stempelkussens komen op mijn werk. Vorig jaar drie dagen met een zwarte veeg op mijn kin en handen rondgelopen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_55037605
Het klinkt als Pelikan stempelkussens
pi_55038785
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef Pruk het volgende:
Zijn het van die zelfinktende stempels? Je kan bij boekhandels navulinkt kopen wat wat meer kindvriendelijk is, maar als ze zelfinktend zijn moet eerst de andere inkt op zijn of moet je hem leegzuigen ofzo

(overigens, probeer het eens met een doekje met wat melk)
Thanx voor de tip, ga ik zo even uitproberen.
Maar het gaat hier om zo'n stempelkussen. Ik ga eens experimenteren met verdund plakaatverf op een spons ofzo, vers bedacht Eens zien of dat werk. Word ongetwijfeld een kledderbende.
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:32 schreef Syrena het volgende:
Ik mag niet meer aan de stempelkussens komen op mijn werk. Vorig jaar drie dagen met een zwarte veeg op mijn kin en handen rondgelopen
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55040035
beterschap maggie!

BE je vroeg laatst nog of we nog aan Anna gevraagd hadden waarom ze die wortel uit haar schoen plots opat. nou, nee niet echt. ik geloof dat ik wel een kreet van verbazing uitsloeg en misschien hebben we wel zoiets gezegd als "Anna, wat doe je nou?" maar we moesten vooral verschrikkelijk lachen en wilden haar ook niet uitlachen. ach ze is gewoon zo'n dromer af en toe, het was echt wel een typische Anna-actie hoor, zo lekker verstrooid. en 't was ook eigenlijk al bedtijd.
pi_55040373
Beterschap Maggie!
Saartje
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 18:38:32 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_55040387
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 17:27 schreef melonovy het volgende:

[..]

Thanx voor de tip, ga ik zo even uitproberen.
Maar het gaat hier om zo'n stempelkussen. Ik ga eens experimenteren met verdund plakaatverf op een spons ofzo, vers bedacht Eens zien of dat werk. Word ongetwijfeld een kledderbende.
[..]
Dat doet het niet écht, het water loopt uit je spons, of ik had een verkeerde spons
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55040655
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 16:22 schreef melonovy het volgende:
Yoram heeft vandaag een stempelset gehad in zijn schoen, en nu zijn zijn handen en gezicht blijvend gifblauw van de inkt, niet er af te wassen, zelfs niet met billendoekjes. het zal wel met een paar dagen versleten zijn, maar echt kindvriendelijk vind ik het niet. Heeft iemand anders misschien een goed alternatief om de inkt te vervangen, maar waarbij je wel de stempels kan gebruiken?
ik dacht ook inderdaad goed melk erop....
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_55040797
Bij de taartenmaakshop kun je eetbare inkt kopen Mel..zo heb je er dubbel plezier van! Eerst inkten, dan aflikken
Saartje
pi_55040969
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bij de taartenmaakshop kun je eetbare inkt kopen Mel..zo heb je er dubbel plezier van! Eerst inkten, dan aflikken
Mijn kinderen reageren nogal hyper op kleurstoffen ... ha! Valt eindenlijk het kwartje, ik nog denken dat hij zo aan het stuiteren was van alle sinterklaasperikelen...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_55041321
Beterschap Maggie!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 4 december 2007 @ 19:21:44 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55041417
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 18:21 schreef bixister het volgende:
beterschap maggie!

BE je vroeg laatst nog of we nog aan Anna gevraagd hadden waarom ze die wortel uit haar schoen plots opat. nou, nee niet echt. ik geloof dat ik wel een kreet van verbazing uitsloeg en misschien hebben we wel zoiets gezegd als "Anna, wat doe je nou?" maar we moesten vooral verschrikkelijk lachen en wilden haar ook niet uitlachen. ach ze is gewoon zo'n dromer af en toe, het was echt wel een typische Anna-actie hoor, zo lekker verstrooid. en 't was ook eigenlijk al bedtijd.
Kan ik me voorstellen hoor.
Ik vroeg het me alleen af. In het kader van 'hoe denken kleine kinderen'.
  † In Memoriam † dinsdag 4 december 2007 @ 19:23:30 #15
7074 moussy
kuttekop
pi_55041461
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen hoor.
Ik vroeg het me alleen af. In het kader van 'hoe denken kleine kinderen'.
niet die doen, net als mannen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55042411
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef moussy het volgende:

[..]

niet die doen, net als mannen ~O>
Ja. Ben je aan het afwassen, "Denk je er aan dat je zometeen je vader terugbelt?" Vriend gooit na afdrogen pan acuut afdroogdoek neer en loopt weg.
HEE je was nog niet klaar hoor! Hij: Uuuuhhhh oja...

Nou, toen snapte ik dus ineens hoe het kon dat ik wel eens bij hem kwam en hij maar de halve afwas op het afdruiprek had staan en de andere helft nog vuil op het aanrecht
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 4 december 2007 @ 20:02:25 #17
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_55042415
Maggie, beterschap. Ik ben er gelukkig helemaal vanaf..

Zow vandaag een lekkere shopdag gehad. Eerst 2 uurtjes in de stad en toen nog 2 uurtjes bij IKEA... heel veel leuke dingen gekocht o.a. navigatiesysteem, cadeautjes voor het 10-kraamdagenpakket voor mn schoonzusje, pyjama voor Twan, nieuw dekbedovertrek , tafel en stoeltjes voor Twan..... en nog veel meer.

Sinterklaas is gebeurd hier, Twan is weer naar zn vader en gaat daar morgen vieren.
Make love, not war ☮
pi_55042715
Melonovy, heeft de melk nog geholpen om de inkt eraf te krijgen? Wij hebben op de peuterspeelzaal van die grote stempelkussens, verpakking doet vermoeden dat het kindvriendelijke inkt is zeg maar. Maar heel afwasbaar is het ook niet. Maar dat zou ook kunnen zijn omdat het bijgevuld is met andere inkt... (denk ik). Iets anders om mee te stempelen... geen idee.
Fake it till you make it...
pi_55044070
De melk, helemaal niet meer aan gedacht. het zal nu wel op slijten aankomen. In bad was het ook nauwelijks afgenomen.
Ik ga toch echt experimenteren met verdunde plakaatverf, in bakjes met lapjes, lekker kledderen. Maar eerst morgen pepernoten bakken!
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 5 december 2007 @ 09:41:08 #20
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55051306
Whahahaha Syrena!
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef melonovy het volgende:

[..]

Mijn kinderen reageren nogal hyper op kleurstoffen ... ha! Valt eindenlijk het kwartje, ik nog denken dat hij zo aan het stuiteren was van alle sinterklaasperikelen...
Hier valt het wel mee qua kleurstoffen geloof ik. Alleen Fristi krijgen ze niet vaak want dat is garantie tot stuiteren bij beide.
Hanne heeft het echt met chocola.. Écht, één hapje en vijf minuten later ogen als schoteltjes en alleen maar stuiteren.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_55052032
Ik heb zin in wentelteefjes Dat is echt zoooo lang geleden dat ik dat nog gegeten heb Misschien dit weekend eens bij mijn ma polsen
Ik vraag me zelfs af of dat ooit al gegeten heeft...
pi_55052159
Volgens mij heb ik nog nooit wentelteefjes gegeten...ken het niet eens, eigenlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 5 december 2007 @ 10:26:45 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_55052210
Zoals gezegd... je weet niet wat je mist!

Mss ken je het als 'French Toast' uit hotels?
pi_55052250
ik ga eens douchen en me eens meer mens maken...

En vandaag word scooter gemaakt
Komt weer thuis

Als ze nu voor de middag nog komen dan ga ik gelijk nog even naar de stad een kleinigheidje halen zomaar en een mooie kaart en eens naar schoonzusje sturen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 5 december 2007 @ 10:36:51 #25
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_55052384
Wentelteefjes!
Ik maak ze soms ook wel met Wilyan samen. Lekker kliederen en hij vind ze echt heerlijk!

Ik kan nu alleen de foto's niet meer vinden..

Gevonden!

[ Bericht 34% gewijzigd door Noli. op 05-12-2007 10:45:06 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')