SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:13 schreef Stofje het volgende:
Geeft wel aan wat een enorme zaadslet jouw moeder is.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
@ Florian. Je moeder rook gewoon de damp die tussen haar benen vandaan kwam.
ja dat vroeg ik me dus ook afquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:13 schreef Zotheid het volgende:
Hoe weet je moeder dat, hoe jouw sperma ruikt.
Je kent dat wel. Moeders die de was doen en aan alles gaan ruiken of 't ook wel echt vies is. Ik denk dat je daar de link moet gaan zoeken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Minisuisse het volgende:
Hoe weet je moeder hoe jouw sperma ruikt?![]()
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef Lyzio het volgende:HUUJ FLORIAN, 'T RIEKT HIE WUUL HEUL ERG NOA BUT! HEDDE GEDOAN?
Terwijl hij met z'n strakke tampeloeris op Ali B staat te bouncen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:28 schreef Zotheid het volgende:
Die moeder kent ook geen schaamte dus, als je zo'n zin met een strak gezicht tegen je puberende zoon kan zeggen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:13 schreef remco7182 het volgende:
Misschien moet je moeder die kwak eens uit haar snor halen
Ik las tampons en o.b.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:30 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Terwijl hij met z'n strakke tampeloeris op Ali B staat te bouncen.
Niet dat dit zo is, maar het zou dit topic zo niet nog grappiger maken
quote:
ja, de smaak, wat jij wiltquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:45 schreef Het_hupt het volgende:
Wel vreemd dat je moeder de smaak van je sperma herkent [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Mijn moeder laatst nog. "Er zat bloed in je sok". Ik zo van.... ""
Ik had dus een newb gebashed, en daarna zat er een druppel bloed op mijn sok. Ik had die sok ergens in de wasmand geflikkerd, en mijn moeder viel het op dat er bloed in mijn sok zat. Dus ze heeft alles stuk voor stuk uit de wasmand gehaald.quote:
WHAHAquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:52 schreef VBVFV het volgende:
moeder van vriend van mij ooit eens tegen hem waar ik en nog twee vrienden bij waren met zwaar gronings accent: Most es stopn met aal dat geruk, dien bedde zit vol trekvlekkn!!!
Needless to say dat wij niet meer bijkwamen
Verkapt "ik-ben-ruig-want-ik-heb-gevochten-post".quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:53 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik had dus een newb gebashed, en daarna zat er een druppel bloed op mijn sok. Ik had die sok ergens in de wasmand geflikkerd, en mijn moeder viel het op dat er bloed in mijn sok zat. Dus ze heeft alles stuk voor stuk uit de wasmand gehaald.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:52 schreef VBVFV het volgende:
moeder van vriend van mij ooit eens tegen hem waar ik en nog twee vrienden bij waren met zwaar gronings accent: Most es stopn met aal dat geruk, dien bedde zit vol trekvlekkn!!!
Needless to say dat wij niet meer bijkwamen
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Zij wast zijn sokkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:14 schreef Minisuisse het volgende:
Hoe weet je moeder hoe jouw sperma ruikt?![]()
Als ik dat merk dat mn moeder ook mn internetacties nacheckt ga ik wel uit mezelf wegquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:18 schreef TNA het volgende:
En volgende week: "KLB / Moeder die mijn posts op Fok leest en me het huis uitschopt"
2 Hans Teeuwen in 1 postquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:50 schreef Lyzio het volgende:
Ik denk dat de enigste oplossing is om je moer te knevelen en d'r vol te blaffen met sperma. Denk ik he. Pin me d'r niet op vast.
Mocht dat niet werken rest je alleen de optie om d'r van dichtbij met een automatisch geweer door de kop te schieten. It's your duty. Protect your sperm!
-makker, staakt uw wild geraasquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef Het_hupt het volgende:
morgenavond staat z'n moeder voor z'n slaapkamerdeur: "Hoor wie rukt daar kinderen"
Minder hard rukkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:47 schreef Geqxon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |