Your welcomequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gewoon overal op OK geklikt, en ik zit nu te luisteren, dus dan zal dat wel goed zijn geweest.. Yay.
. Bedankt Benigoi!
Het enige jammere was de schelheid van de mondharmonica in het begin van Reason to Believe. Dat was niet mooi...quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdómme zeg, zit je daar in Antwerpen, nog na te genieten van een werkelijk geweldige Reason to Believe, hoor je ineens die bekende begintonen van Because the Night! Ik ga echt uit m'n dak hier..
Mwoah, hoort wel een beetje bij de rauwheid van de bluesquote:Op zondag 16 december 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige jammere was de schelheid van de mondharmonica in het begin van Reason to Believe. Dat was niet mooi...
Wat voor type was het?quote:Op maandag 17 december 2007 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Een kerel van 22 jaar vroeg mij gisteren toen ik zei dat ik naar Springsteen was geweest: "Wat is een springsteen?"....
Een raar typequote:
Niet relevant toch. Al hou je van zwaar klassieke muziek, Springsteen niet kennen is gewoon raar.quote:
In de Kuip in 2003 waren we met de hele familie: pa, ma, broer en z'n vriendin (nu vrouw), zus en haar vriend (nu man) en ik en mijn vriendje (nu ex). En iedereen heeft een geweldige avond gehad!quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef uncle_sjohie het volgende:
Mijn vriendin (sinds 5 maanden) is mee geweest naar Arnhem, en wilde ook graag mee naar Amsterdam volgend jaar, weer een fan erbij!! En ik ga met mijn 61 jaar jonge moeder naar Bruce toe, en die wil niks anders dan vooraan in de pit staan! Hij is dus voor alle leeftijden geschikt!
Niet officieel, maar er is sowieso wel een geluidsopname van (ook wel bootleg genoemd), en mogelijk ook wel een DVD, maar dat laatste weet ik niet zeker..quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
Is het concert in de Kuip in '88 uitgebracht op cd of dvd?
Ik hoop nog steeds op de Kuip.quote:Op maandag 17 december 2007 14:38 schreef Peterchris het volgende:
Ik hoop nog steeds (tevergeefs) op een HMH concert. Fantastische akoestiek daar.
Die bootleg ben ik aan het downloaden. Mijn ouders zijn toentertijd geweest, en het leek mij leuk die opname aan ze te geven als soort van cadeau. Wil ik natuurlijk wel zeker weten of er geen officiele release van is geweest...quote:Op dinsdag 18 december 2007 13:54 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Niet officieel, maar er is sowieso wel een geluidsopname van (ook wel bootleg genoemd), en mogelijk ook wel een DVD, maar dat laatste weet ik niet zeker..
Ik ga ook naar Brussel.quote:Op dinsdag 18 december 2007 19:43 schreef Peterchris het volgende:
Wie gaan er hier allemaal naar Brussel? 23 Juni geloof ik. Wil zelf misschien wel, maar het valt dus mooi in een (her)tentamenperiode
Aan wie denk jij als je het hebt over geflirt?quote:Op maandag 17 december 2007 16:39 schreef Norrage het volgende:
Top, Bruce staat ook wat beter in de top 2000 dit jaarMaar op river en BTR na vooral met Born In the USA nummers....Wat te weinig represetatief naar mijn mening
En D&D wie is vriendlief dan???was het geflirt op het forum ook echt waar??:P
Ik wil spoedig weer eens terug naar Barcelona. Is wel een mooie reden daarvoorquote:Op dinsdag 18 december 2007 23:05 schreef Peterchris het volgende:
Ja ik![]()
Nee idd, de arena is qua akoestiek een verspilling van je geld, dus dat is sowieso geen optie voor mij. Barcelona klinkt ook heel leuk, maar dat is wel wat prijzig helaas.
Op mijn site staan een aantal links naar sites met artwork, kijk maar even bij jungleland, die zal ze al wel hebben..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:01 schreef Luni het volgende:
Weet iemand misschien of ik ergens CD covers kan dowloaden van Antwerpen, deze heb ik namelijk binnen gehaald!
Wat een concert!
Thanksquote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Op mijn site staan een aantal links naar sites met artwork, kijk maar even bij jungleland, die zal ze al wel hebben..
Jungelland heb ik hem in het topic niet gevonden, misschien ergens anders wel op de site heb nog nioet goed gezocht, ben pas aangemeld.quote:Op woensdag 19 december 2007 10:20 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Op mijn site staan een aantal links naar sites met artwork, kijk maar even bij jungleland, die zal ze al wel hebben..
Die is inderdaad goed te doen ja. Nu was het concert ook prima, dus dat scheeltquote:Op woensdag 19 december 2007 12:32 schreef Fargo het volgende:
Volgens mij circuleert er van Antwerpen een meer dan prima bootleg.
Hangt voornamelijk van de taper, de locatie van de taper en de gebruikte apparatuur af. En uiteraard van de akoestiek, dus of er van Arnhem veel goeds uit zal komen weet ik niet, de versie die ik nu heb is zeker niet de beste van de tour. De 'legs van Crystal Cat zijn toch meestal wel erg goed, die worden ook wel vaak verkocht op platenbeurzen enzo. En soms prikken ze de opname apparatuur in het mengpaneel (met hulp van een aardige technicus uiteraard), dan heb je een zogenoemde "soundboard bootleg" en dat zijn uiteraard de beste, maar daar zijn er niet zo heel veel van in omloop.. Maar ik heb reguliere bootlegs die echt erg goed zijn, en niet of nauwelijks onder doen voor officiële releases..quote:Op woensdag 19 december 2007 12:05 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Is de kwaliteit nou echt zo goed van die bootlegs??
Oké, en die van Antwerpen is er zo 1??quote:Op woensdag 19 december 2007 12:36 schreef uncle_sjohie het volgende:
[..]
Hangt voornamelijk van de taper, de locatie van de taper en de gebruikte apparatuur af. En uiteraard van de akoestiek, dus of er van Arnhem veel goeds uit zal komen weet ik niet, de versie die ik nu heb is zeker niet de beste van de tour. De 'legs van Crystal Cat zijn toch meestal wel erg goed, die worden ook wel vaak verkocht op platenbeurzen enzo. En soms prikken ze de opname apparatuur in het mengpaneel (met hulp van een aardige technicus uiteraard), dan heb je een zogenoemde "soundboard bootleg" en dat zijn uiteraard de beste, maar daar zijn er niet zo heel veel van in omloop.. Maar ik heb reguliere bootlegs die echt erg goed zijn, en niet of nauwelijks onder doen voor officiële releases..
nope..die is vanuit het publiek voor de linker speakers als ik het goed heb,...en anders staat het op de afbeelding van de achterkant van de cd zoals hier boven gepost...(degene met cd 1 + 2 op 1 hoes)quote:Op woensdag 19 december 2007 12:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Oké, en die van Antwerpen is er zo 1??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |