Your welcomequote:Op zaterdag 15 december 2007 21:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb gewoon overal op OK geklikt, en ik zit nu te luisteren, dus dan zal dat wel goed zijn geweest.. Yay.
. Bedankt Benigoi!
Het enige jammere was de schelheid van de mondharmonica in het begin van Reason to Believe. Dat was niet mooi...quote:Op zaterdag 15 december 2007 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdómme zeg, zit je daar in Antwerpen, nog na te genieten van een werkelijk geweldige Reason to Believe, hoor je ineens die bekende begintonen van Because the Night! Ik ga echt uit m'n dak hier..
Mwoah, hoort wel een beetje bij de rauwheid van de bluesquote:Op zondag 16 december 2007 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het enige jammere was de schelheid van de mondharmonica in het begin van Reason to Believe. Dat was niet mooi...
Wat voor type was het?quote:Op maandag 17 december 2007 01:52 schreef Da_Sandman het volgende:
Een kerel van 22 jaar vroeg mij gisteren toen ik zei dat ik naar Springsteen was geweest: "Wat is een springsteen?"....
Een raar typequote:
Niet relevant toch. Al hou je van zwaar klassieke muziek, Springsteen niet kennen is gewoon raar.quote:
In de Kuip in 2003 waren we met de hele familie: pa, ma, broer en z'n vriendin (nu vrouw), zus en haar vriend (nu man) en ik en mijn vriendje (nu ex). En iedereen heeft een geweldige avond gehad!quote:Op maandag 17 december 2007 14:10 schreef uncle_sjohie het volgende:
Mijn vriendin (sinds 5 maanden) is mee geweest naar Arnhem, en wilde ook graag mee naar Amsterdam volgend jaar, weer een fan erbij!! En ik ga met mijn 61 jaar jonge moeder naar Bruce toe, en die wil niks anders dan vooraan in de pit staan! Hij is dus voor alle leeftijden geschikt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |