Nee, maar dan weet ik dat het menens is en dat ie dan vrij vlot weer terug zal zijn.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ff checke? Heb je een vergeetachtige doc dan?
Ik ben net klaar...helaasquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Nonneke het volgende:
wie gaat er mee douchen ?
of vinden jullie dat eng ?![]()
~O>
Heb ik vanmiddag nog gedaan, dus btje zinloos..quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Ga eens model zitten voor een zootje kritisch kijkende kunstenaars. het went, echt waarquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een fysio geweest en dat maakt me zenuwachtig!![]()
Geen idee wat me te wachten staat, hoe 'bloot' je moet enzo!(Ik ga rustig naar een sauna, maar daar zijn de anderen ook in hun nakie. Ik hou er niet van als ik wel in mijn halve nakie ben en de ander niet
).
Zo onpraktisch, met z'n tweeen onder een straal. Kunnen we niet gewoon lekker samen in bad dan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Graag gedaan. Maar ik zit verdomme nu al haast te jankenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:56 schreef Morretje het volgende:
* Morretje kijkt naar ned 2 en vindt olifantjes lief!
Dank Nok voor de tip!![]()
Leuk! Met XP er al op? Of Vista?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef Greys het volgende:
WIEHOEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga zometeen samen met Meneer Greys kijken naar een tweedehands laptop![]()
Tis 14 km. hier vandaan, dus dat is wel te doen.
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeee!
Daarom kijkt Ingetje niet naar zielige diertjes-programma'squote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar ik zit verdomme nu al haast te janken
Met XP en al een draadloos internet kaartje (zo noem je dat toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Leuk! Met XP er al op? Of Vista?
Kee, dan ga ik niet nog even snel zappenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar ik zit verdomme nu al haast te janken
2de hands?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:59 schreef Greys het volgende:
WIEHOEEEEEEEEEEEEEEEE ik ga zometeen samen met Meneer Greys kijken naar een tweedehands laptop![]()
Tis 14 km. hier vandaan, dus dat is wel te doen.
Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeee!
let er op dat als je wilt photoshoppen je minimaal 512 mb geheugen mot hebben wil het vlot draaien!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Met XP en al een draadloos internet kaartje (zo noem je dat toch?).
Dus misschien vanavond al LIVEEEEEEEEEEEE vanaf mijn nieuwe tweedehandsje
Scheelt toch wel veel centjes zo! Ben benieuwd!!! We gaan over tien minuutjes er heen!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo onpraktisch, met z'n tweeen onder een straal. Kunnen we niet gewoon lekker samen in bad dan?
Ik ben zinnigquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Morretje het volgende:
Greys, goed bezig!! De tips van Qwea klinken zinnig..
Nok en Ing, ik vind het echt een mooi programma.. Huilen hoef ik nog nie.
Ik wil een bad.. Hier hebben we een *piep*straaltje dat uit de douche komt, dus samen douchen zit er helemaaaal niet in.![]()
Qwea, wat een lieve sinterklaas!
Ik ben ook gewoon een jankbalquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:18 schreef Morretje het volgende:
Greys, goed bezig!! De tips van Qwea klinken zinnig..
Nok en Ing, ik vind het echt een mooi programma.. Huilen hoef ik nog nie.
Ik wil een bad.. Hier hebben we een *piep*straaltje dat uit de douche komt, dus samen douchen zit er helemaaaal niet in.![]()
Qwea, wat een lieve sinterklaas!
Zet jij de kraan vast open? Lekker olietje derin. Gezelliequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |